PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در تنظیمات DNS و Manage Records



shafiee
November 29th, 2012, 00:48
با سلام خدمت دوستان عزیزم
من از شرکت Resellerclub یک سرویس ریسلری گرفتم و یک Dedicated IP !
من در تنظیمات دامنه در childe name server تنظیمات رو انجام دادم و در قسمت IP هم Dedicated IP را وارد کردم.
در قسمت Manage Records هم مواردی را وارد کردم با راهنمایی support خود شرکت.ولی مشکلی که دارم الان من از در cmd دامنه خودم را پینگ میکنم درست است ولی وقتی ns هال را پینگ میکنم پیغام زیر را میدهد :
ping ns1.cicohost.com
Ping request could not find host ns1.cicohost.com. Please check the name and try again.

و با زدن پورت 2082 هم میتوانم وارد هاست مورد نظر شوم ولی وقتی میخواهم با برنامه CuteFTP وارد FTP شوم خطا میدهد ! نه به پوزر و پسورد .پیغام میدهد که 30ثانیه منتظر بمانید تا چک شود و همینطور باقی میماند و وقتی از آدرس بار بروزر میخواهم وارد شود خطا میدهد که اینولید هستید ! ایمیل هم مشکل دارد و دریافت نمیشد ! من از طریق سایت intodns.com یکی از دامنه ها رو چک کردم تعدادی خطا و اخطار داد که فکر میکنم اگر با کمک دوستان عزیز این موارد رفع گردد این مشکلات هم مرتفع گردد ! من دامنه اصلی که dns ها روی آن ست شده را با این سایت چک کردم تعدادی خطا دریافت کردم و یکی از دامنه های دیگر که در whm ثبت کردم هم چک کردم تعدادی خطای دیگر داد ! لینک اینها را در زیر برای بررسی دوستان عزیزم میزارم :

دامنه اصلی : intoDNS: cicohost.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/cicohost.com)


یکی از اکانت های مجموعه : intoDNS: 4hosting.ir - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/4hosting.ir)خوشحال میشم دوستان عزیز و متخصصم بنده را در این مورد راهنمایی کنند !با تشکر

AvalinHost
November 29th, 2012, 01:00
intoDNS: cicohost.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/cicohost.com)
از Edit DNS Zone دامنه cicohost.com رو edit کنید و دو عدد a record برای dns هاتون ادد کنید درست میشه.

shafiee
November 29th, 2012, 01:15
ممنون دوست عزیز بابات تسریع در پاسخگویی !
اصلا هواسم به این موضوع نبود .تمام تمرکزم روی manage recorde بود.
الان با این مورد بیشتر خطاها رفع شد فکر میکنم ولی هنوز تعداد خطا باقی مانده و عدم ورود به ftp و maiil !
فکر کنم اگر این لینک را مشاهده کنید متوجه موارد خواهید شد !
intoDNS: cicohost.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/cicohost.com)

AvalinHost
November 29th, 2012, 01:29
Missing nameservers reported by your nameservers:
برای اون name server های 3 و 4 هم باید child name add کنید و a record بزنید.

Reverse MX A records (PTR):
برای هاست نیم سرور a record ست نشده و این رو خودشون باید انجام بدین.

مشکل کانکت نشدن به ftp و mail و .... هم تا چند ساعت دیگه براتون رفع میشه چون باید تنظیمات dns ست بشه.

shafiee
November 29th, 2012, 01:45
من قبلا تنظیمات ns ها رو انجام داده بودم هم در child و هم در خود دامنه و هم در manage record در قسمت a recorde !
الان فقط در Edit DNS Zone رکورد را اضافه کردم ! همین هم برای 1 . 2 .3 .4 ! تعجم از اینه چرا 1 و 2 ست شده ولی 3 و 4 نه !
درصورتی که تمام ns ها براحتی ping میشن !
برای MX Record هم نیاز من تغییراتی در Edit MX Entry در whm انجام دهم ؟ و یا تغییراتی در پنل Manage Records
این چیزی هست که در MX Record ست کردم :


ns1.cicohost.com MX Record Details



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/dnsbox/images/point.gif



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/dnsbox/images/point.gif



| |



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/point.gif







Zone id.
2086756



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Record Id
23000662



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Name
ns1.cicohost.com



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Class
IN



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Type
MX



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Status
Active



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


Value
mail.cicohost.com



http://2086756.dns.bll.myorderbox.com/anacreon/images/1ptrans.gif


TTL
28800

shafiee
November 29th, 2012, 11:28
دوستان کسی نیست ما را برای این موارد راهنمایی کند ؟ plz help - F1 - Help:63::((

AvalinHost
November 29th, 2012, 11:50
شما مثل اینکه خیلی دستکاریش کردین.
ابتدا یکبار Reset a DNS Zone کنید.
بعد فقط رکوردهایی که نیاز هست رو ادد کنید.

shafiee
November 29th, 2012, 12:05
توی WHM و یا Manage Records ؟ کدام ؟

AvalinHost
November 29th, 2012, 12:11
توی whm انجام بدین.
به نظر من تا زمانی که میتونید توی پنل هاست دامنه تغییرات اعمال کنید از Manage Records در resellerclub استفاده نکنید.

shafiee
November 29th, 2012, 12:28
خوب من توی whm تغییراتی بغییر از Records هایی که دیشب برای NS وارد کردم هیچ چیز دیگه ای وارد نکرده ام !!!

AvalinHost
November 29th, 2012, 12:39
الان از سمت شما باید تنظیمات دیگه ای انجام نشه چون اروری که مربوط به شما باشه وجود نداره.
در مورد ارور Reverse MX A records (PTR) باید این لینک رو برای مدیر سرورتون ارسال کنید و بگین که طبق این عمل کنه:

DNS and IP doubts - cPanel Forums - Page 2 (http://forums.cpanel.net/f5/dns-ip-doubts-187291-p2.html#post773601)

shafiee
November 29th, 2012, 13:01
ممنون از شما ولی میخوام بدونم چرا نمیتونم وارد ftp بشم و یا ایایمل ارسال کنم و یا دریافت کنم ؟ درصورتی که هیچ خطایی نشون نمیده !!!

AvalinHost
November 29th, 2012, 13:26
ممنون از شما ولی میخوام بدونم چرا نمیتونم وارد ftp بشم و یا ایایمل ارسال کنم و یا دریافت کنم ؟ درصورتی که هیچ خطایی نشون نمیده !!!

dns هاتون باید کاملا ست بشه تا مشکل رفع بشه:
HostTracker [Website Uptime Monitoring Service] (http://host-tracker.com/check_res_ajx/11696864-0/)

برای ارسال ایمیل هم فکر میکنم باید این مشکل Reverse MX A records (PTR) رو رفع کنن.
البته این یک حدسه و شاید این مشکل هم با این تغییرات dns شما حل بشه.

shafiee
November 29th, 2012, 13:30
خوب الان بالای 72 ساعت هست که من dns ها رو توی child name server وارد کردم و روی دامنه هم ست کردم !

shafiee
November 29th, 2012, 13:32
من میتونم تلفنی با شما صحبت کنم ؟ ممنون میشم

shafiee
November 29th, 2012, 13:40
این تصویر Editing zone cicohost.com هسش ! گفتم شما ببینید و شاید بنده اشتباهی در تنظیمات داشته باشم.

shafiee
November 30th, 2012, 16:13
من الان تقریبا مشکلم با FTP حل شد ! با FTPS و بصورت PASV باید وارد بشم ! ولی الان مشکلی که دارم با میل هست ! میل میتونم دریافت کنم ولی نمیتونم ارسال کنم !
به عنوان مثال این ایمیل :

Task 'shafiee@cicohost.com - Sending' reported error (0x800CCC78) : 'Cannot send the message. Verify the e-mail address in your account properties. The server responded: 550 Access denied - Invalid HELO name (See RFC2821 4.1.1.1)'

AvalinHost
November 30th, 2012, 16:26
برای ارسال ایمیل از پورت 587 استفاده کنید ببینید راسال میشه.

shafiee
November 30th, 2012, 16:34
خوب الان بحث سر ازسال من نیست ! من میخوام تنظیمات کلی باشه که دیگه sub-reseller و user ها هم مشکلی نداشته باشند ! وگرنه من خودم به تنهایی مشکلم رو رفع میکنم ! میخوام ریشه ماجرا حل بشه !
بنظر شما ممکنه از Reverse MX A records (PTR) باشه ؟

AvalinHost
November 30th, 2012, 16:53
شما پورت 587 رو تست کردین؟
اگر بله و جواب داد مشکل از سرور نیست و اگر بازهم ارسال نشد مشکل از سرور هست و شاید همون ارور Reverse MX A records (PTR) باعث این مشکل شده باشه.

shafiee
November 30th, 2012, 17:32
با پورت 587 هم ارسال نشد ! تیکت هم زدم به مدیر سرور میگه که تنظیمات خودت را باید چک کنی برای ارسال ! منم موندم کجا اشتباه کردم ! همه چی رو زیر و رو کردم !
ممکنه توی Edit DNS Zone و یا Edit MX Entry تنظیمات خاصی داشته باشه که من اشتباه زذم ؟