PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال در باره سایت دانلود



ms313
November 26th, 2012, 22:49
سلام
دوستان خوب هستین؟
ببخشید من یه سوال داشتم.
دوستان واسه اینکه تو لینوکس بشه کار های زیر رو انجام داد چه روشی رو پیشنهاد می کنید؟
من می خوام از یه سایت برنامه بذارم رو هاست نمی خوام اون برنامه رو دانلود کنم رو سیستم بعد از سیتم آپلود کنم رو هاست.
می خوام یکسره از سایت دانلود کنم رو هاست خودم.
بتونم زیپ ان زیپ و پسورد فایل رو هم عوض کنم.
تو ویندوز سرور از آی آی اس استفاده می کردک الان تو لینوکس که از اپلچی و کلوکسو اساتفاده می کنم واسه این کار چه پیشنهادی دارین.
ممنون

ms313
November 28th, 2012, 14:25
up...

---
November 28th, 2012, 14:31
رپید لیچ رو نصب کنید .

ریموت دسکتاپ لینوکس رو نصب کنید و ...

ms313
November 28th, 2012, 15:37
رژيد ليج ميشه اسكريتشو معرفي كنيد؟

amin7x
November 28th, 2012, 17:56
رژيد ليج ميشه اسكريتشو معرفي كنيد؟

رپید لیچ چیست ؟

رپید لیچ اسکریپت رایگان و متن بازی است که برای انتقالات بین سروری از سایت های دانلود| اپلود (اشتراک گذاری فایل )

نظیر رپیدشیر-هات فایل- فایل سرو - فایل سونیک و... مورد استفاده قرار میگیرد. این اسکریپت بر روی سرور شما قرار گرفته و فایل های سرور های اشتراکی را به سرور شما انتقال داده .

پس از دانلود فایل ها بر روی سرور خودتان شما به راحتی میتوانید این فایل ها رو بدون دغدغه های حذف شدن یا مشکلات دیگر، در هر زمانی که بخواهید با سرعت بالا دانلود کنید.

علاوه بر این رپیدلیچ به عنوان یک اسکریپت انتقال فایل بین دو سرور نیز استفاده میشود.در کنار استفاده وقابلیت اصلی رپیدلیچ ,افزونه های جانبی رپیدلیچ نیز امکاناتی را برای رپیدلیچ فراهم کرده است که استفاده از این اسکریپت را راحت تر و بهتر کرده است.از جمله این افزونه های جانبی میتوان به : پیش نمایش فیلم - چک کننده لینک - اپلودر - اپلودر سیستم به سرور -گالری تصاویر - موزیک پلیر انلاین و... اشاره کرد.

رپید لیچ در حال حاضر بیش از 170 سرور اشتراک گذاری فایل را برای دانلود پشتیبانی میکند و همواره در حال گسترش و افزایش میباشد.

به زبان ساده: رپید لیچ ها لینک های رپید شیر و هات فایل و دیگر سایت های اشتراک گذاری فایل را که سرعت پایینی برای دانلود دارند و قابلیت رزیوم (توقف و شروع مجدد) نیز ندارند ( برای کسانی که عضو این سایت ها نیستند) دریافت میکند و فایل مورد نظر را به سروری که بر روی ان قرار دارند, انتقال داده وبه شما لینک مستقیم و با قابلیت رزیوم تحویل میدهد .

منبع : dverleech

ms313
November 29th, 2012, 13:21
من از جاي هاي دانلود مي كنم كه رو سرور خودشون هستش.
نه تو سرور هاي اشتراك گذاري عمومي.

habiballahafg
January 14th, 2013, 23:08
همان طور که باقی دوستان گفتند استفاده از رپید لیچ توصیه میشه البته بر روی هاست های دانلود که از شرکت ها تهیه میکنید باید قبل از راه اندازی سوال کنید که اجازه میدهند یا خیر

delta
January 14th, 2013, 23:13
شما بهتره حتما یک vps ویندوز تهیه کنید.. جهت دانلود و آپلود و زیپ و آنزیپ... بدون vps کار شما بسیار سخت و همینطور با ایراد هایی روبرو خواهد بود...مثلا پسورد داشتن فایلها یا وجود فایلهای تبلیغاتی در فایلها..

reza*
January 15th, 2013, 00:36
رپید لیچ رو نصب کنید .

ریموت دسکتاپ لینوکس رو نصب کنید و ...

این چیز ها باعث میشه مصرف منابع بیشتر بشه ! آخر سر هم اون چیزی که میخواین از آب در نمیاد . به نظر من هزینه کنید و یک سرور 256 رم ویندوز بگیرید واسه این کارا