PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دعوت به همکاری یا فروش سایت فایل شرینگ ( لیچ, دانلود و اپلود فایل )



parsa7
October 14th, 2012, 14:34
با سلام

چند ماه پیش تصمیم به راه اندازی یک سایت فایل شرینگ گرفتیم که پس از خرید اسکریپت و تهیه سرور ها, سایت با موفقیت شروع به کار کرد. اما بعد از مدتی به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه سرور ها تصمیم به تعطیلی سایت گرفتیم.
حال با توجه به پتانسیل و جایگاهی که سایت هایی از این دست دارند, تصمیم گرفیتم تا مجددا با همکاری افراد علاقه مند فعالیت دوباره را اغاز کنیم.

الویت اول : کار به صورت شراکتی ( اسکریپت و دامنه از ما و سرور ها و پشتیبانی بر عهده شما )
الویت دوم : فروش اسکریپت و دامنه

اسکریپت صحبت شده همان اسکریپت معروف xfilesharing pro هست که نسخه اورجینال از سایت اصلی خریداری شده و بر روی دامنه فیکس شد.
دمو و مشخصات را در سایت مرجع مشاهده کنید:

XFileSharing Pro - file sharing script (http://sibsoft.net/xfilesharing.html)


نمونه ای از سایت های استفاده کننده از این اسکریپت:

Uploadbaz.com: One click file hosting (http://www.uploadbaz.com/)
Free File Sharing Rodfile.com | لیچر رایگان | دانلود مستقیم از رپیدشیر ، تورنت ، مگاآپلود ، هات فایل ، فایل سونیک ، نت لود ، فایل فکتوری ، آپلودینگ - Easy way t (http://www.rodfile.com/)
HipFile - Premium File Hosting (http://hipfile.com/)
SpaceHa.com - اسپیس ها آپلود و دانلود رایگان و نامحدود فایل (http://www.spaceha.com/)


این اسکریپت همراه با URL Leech mod خریداری شده که علاوه بر امکان اپلود مستقیم و remote upload امکان لیچ فایل از سایت های فایل شرینگ را دارا می باشد
دامنه .com این اسکریپت در name.com در پنل مخصوص این دامنه ثبت شده و در اختیار هیچ شرکت ایرانی نیست

برای دوستانی که علاقه مند به همکاری می باشند توضیحات بیشتر در خصوصی ارسال می شود

برای عزیزانی که قصد خرید داشته باشند قیمت ها به صورت زیر است:

XFileSharing script (150$) + URL Leech mod (75$) + domain .com (10.99$) + Whois privacy (3.99$) = 239.98$

تماس در یاهو: parsa5564

baztabroh
October 14th, 2012, 15:22
با سلام چند ماه پیش تصمیم به راه اندازی یک سایت فایل شرینگ گرفتیم که پس از خرید اسکریپت و تهیه سرور ها, سایت با موفقیت شروع به کار کرد. اما بعد از مدتی به دلیل عدم توانایی در پرداخت هزینه سرور ها تصمیم به تعطیلی سایت گرفتیم. حال با توجه به پتانسیل و جایگاهی که سایت هایی از این دست دارند, تصمیم گرفیتم تا مجددا با همکاری افراد علاقه مند فعالیت دوباره را اغاز کنیم. الویت اول : کار به صورت شراکتی ( اسکریپت و دامنه از ما و سرور ها و پشتیبانی بر عهده شما ) الویت دوم : فروش اسکریپت و دامنه اسکریپت صحبت شده همان اسکریپت معروف xfilesharing pro هست که نسخه اورجینال از سایت اصلی خریداری شده و بر روی دامنه فیکس شد. دمو و مشخصات را در سایت مرجع مشاهده کنید: XFileSharing Pro - file sharing script (http://sibsoft.net/xfilesharing.html) نمونه ای از سایت های استفاده کننده از این اسکریپت: Uploadbaz.com: One click file hosting (http://www.uploadbaz.com/) Free File Sharing Rodfile.com | لیچر رایگان | دانلود مستقیم از رپیدشیر ، تورنت ، مگاآپلود ، هات فایل ، فایل سونیک ، نت لود ، فایل فکتوری ، آپلودینگ - Easy way t (http://www.rodfile.com/) HipFile - Premium File Hosting (http://hipfile.com/) SpaceHa.com - اسپیس ها آپلود و دانلود رایگان و نامحدود فایل (http://www.spaceha.com/) این اسکریپت همراه با URL Leech mod خریداری شده که علاوه بر امکان اپلود مستقیم و remote upload امکان لیچ فایل از سایت های فایل شرینگ را دارا می باشد دامنه .com این اسکریپت در name.com در پنل مخصوص این دامنه ثبت شده و در اختیار هیچ شرکت ایرانی نیست برای دوستانی که علاقه مند به همکاری می باشند توضیحات بیشتر در خصوصی ارسال می شود برای عزیزانی که قصد خرید داشته باشند قیمت ها به صورت زیر است: XFileSharing script (150$) + URL Leech mod (75$) + domain .com (10.99$) + Whois privacy (3.99$) = 239.98$ تماس در یاهو: parsa5564 سلام به چه شکلی پرداخت کنیم؟

parsa7
October 14th, 2012, 15:24
به قیمت روز دلار paypal منهای تخفیفی که داده میشه

parsa7
October 14th, 2012, 15:32
عزیزان یک لایسنس لایف تایم دایرکت ادمین هم برای سایت اصلی خریداری شده بود که اگر کسی خواست با قیمت مناسب بهش داده میشه و یا در صورت شراکت برای میزبانی سایت اصلی میتونه استفاده بشه

parsa7
October 16th, 2012, 14:38
با اجازه بالا میارم تاپیک رو .اگر خریدار پیدا شد تخفیف خوبی میدم.هرچند اولویت اولم شراکت هست

atilnic
October 17th, 2012, 13:15
لطفا قیمت امروز رو با تخلفیف و .. همه چی بگید
شراکت هم یه توضیحی بدید
حاضر به همکاری هستم

parsa7
October 17th, 2012, 13:51
لطفا قیمت امروز رو با تخلفیف و .. همه چی بگید
شراکت هم یه توضیحی بدید
حاضر به همکاری هستم

والا قیمت امروز دلار پی پال نیومده هنوز.اما خب هرچی بود حساب می کنیم بعد روی کل قیمت یه تخفیفی میدم که معامله انجام بشه زیاد سخت نمیگیرم.این از خرید

اما برای همکاری که اولویت اول من بوده:

شخصا در این زمان نمیتونم هزینه ای بکنم.ممکنه بعدا که سایت به سود دهی رسید من سودم رو برداشت نکنم و در سایت هزینه کنم اما الان برام مقدور نیست.
شخصی که قصد همکاری داره باید مسلط به سرور لینوکسی باشه.خود نصب اسکریپت و اضافه کردن سرور ها کار ساده ای هست که با یک بار انجام اون میتونید مسلط بشید.بحث نگهداری سرور هست که خوب مواردی مثل امنیت و کانفیگ برای بیشترین بهره وری از رم سرور رو شامل میشه که باید بتونید انجام بدید و البته توانایی تهیه سرور های مناسب ( یک سرور با پردازنده قوی برای نصب و اجرای اسکریپت و سرور های با رم بالا برای ذخیره فایل ها )

سوالات جزیی تر رو میتونید در یاهو بپرسید در خدمتتون هستم

atilnic
October 17th, 2012, 14:59
yahoo منو ادد کنید
منتظرتون هستم
سپاس

parsa7
November 5th, 2012, 22:20
برای دوستانی که قصد خرید داشته باشند دیگه هزینه دامنه گرفته نمیشه.فقط هزینه لایسنس یعنی 225 دلار