ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در عدم ارسال ایمیل از هاست سی پنل به هر ایمیلی و خطای Mail delivery failed: returning message to sender



sedaye_nour
September 3rd, 2012, 02:18
مشکل در عدم ارسال ایمیل از هاست سی پنل به هر ایمیلی و خطای

Mail delivery failed: returning message to sender

کسی با این مشکل مواجه شده ؟

ایمیل میگیره توی بخش ایمیل سی پنل اما هیچ ایمیلی ارسال نمیشه

سیپنل روی سرورم بالا اورده شده

iptables رو پورت 25 قبلا drop کرده بودم الان accept کردم

csf نصب هست و پورت 25 چه توی tcp و چه توی udp بازه

اما اصلا نمی تونم ایمیلی به هیچ ایمیلی ارسال کنم

مشکلش چی می تونه باشه ؟


This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: retry timeout exceeded ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------ Return-path: <> Received: from cpanel ([127.0.0.1]:58663 helo=) by with esmtpa (Exim 4.77) (envelope-from <>) id 1T8Hru-0006WE-3U for ; Sun, 02 Sep 2012 17:38:10 -0400 MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed Content-Transfer-Encoding: 7bit Date: Sun, 02 Sep 2012 17:38:09 -0400 From: To: <> Subject: Message-ID: <> X-Sender: User-Agent: Roundcube Webmail/0.7.2

mohamad2314
September 3rd, 2012, 03:34
روی کدام دیتا سنتر هستین؟

sedaye_nour
September 3rd, 2012, 03:36
روی کدام دیتا سنتر هستین؟

لطفا سوالات بی ربط نپرسین
این مشکل مربوط به کجایی بودن دیتاسنتر نیست
فرض کنید سینگل هاپ هستم
شبکه دیتاسنتر فوق با سینگل هاپ یکی هست
مشکل از چیزی یا جایی غیر این این موارد هست اما هر چه هست نه ذهنم همراهی می کنه
و نه می تونم بفهمم دقیقا چی اشتباه شده که این مشکل پیش اومده

DellQ
September 3rd, 2012, 03:51
میل رو remote کنید یا یک دامین دیگه پارک کنید با دامین پارک شده ایمیل بزنید ببنید جوب میگیرید

mohamad2314
September 3rd, 2012, 04:08
لطفا سوالات بی ربط نپرسین
این مشکل مربوط به کجایی بودن دیتاسنتر نیست
فرض کنید سینگل هاپ هستم
شبکه دیتاسنتر فوق با سینگل هاپ یکی هست
مشکل از چیزی یا جایی غیر این این موارد هست اما هر چه هست نه ذهنم همراهی می کنه
و نه می تونم بفهمم دقیقا چی اشتباه شده که این مشکل پیش اومده

دوست عزیز از این لحاظ پرسیدم که ما یه همچین مشکلی روی xlhost داشتیم آخر فهمیدیم پورت 25 از روی سویج دیتا سنتر بستس تیکت زدیم باز کردن مشکل حل شد.

sedaye_nour
September 3rd, 2012, 04:46
میل رو remote کنید یا یک دامین دیگه پارک کنید با دامین پارک شده ایمیل بزنید ببنید جوب میگیرید

این کار انجام شده بازم نتیجه نگرفتم

sedaye_nour
September 3rd, 2012, 04:48
دوست عزیز از این لحاظ پرسیدم که ما یه همچین مشکلی روی xlhost داشتیم آخر فهمیدیم پورت 25 از روی سویج دیتا سنتر بستس تیکت زدیم باز کردن مشکل حل شد.

اینم حرفیه
اما از اینم نیست چون از این دیتاسنتر سرور چند تا دارم و فقط رو این سرور به مشکل برخوردم

هی به ذهنم فشار می ارم ببینم از چی می تونه باشه اصلا عقلم قد نمیده

یه سری کدی نیست بشه یه سری تست با کد نویسی رو لینوکس زد ؟

AvestaNetworks
September 3rd, 2012, 06:04
سلام.

پیشنهاد می کنم از لینک زیر تلاش برای trace کردن ایمیل کنید و ببینید چه کد خطایی دریافت می کنید:

Email Dossier - Investigate email addresses (http://centralops.net/co/EmailDossier.aspx)

سپس کد خطای مذکور رو به همراه اسم ایمیل سرورتون (برای مثال exim یا mailenable یا smartermail و یا هر چیز دیگر که استفاده می کنید) در گوگل سرچ کنید و افرادی که مشکل مشابه داشتند رو پیدا کنید و ببینید چگونه مشکل رو حل کردند.

معمولاً این روش در زمان هایی که پیغام خطا توضیحات کاملی نداده بسیار جوابگو هست.

با تشکر.

sedaye_nour
September 3rd, 2012, 15:57
سلام.

پیشنهاد می کنم از لینک زیر تلاش برای trace کردن ایمیل کنید و ببینید چه کد خطایی دریافت می کنید:

Email Dossier - Investigate email addresses (http://centralops.net/co/EmailDossier.aspx)

سپس کد خطای مذکور رو به همراه اسم ایمیل سرورتون (برای مثال exim یا mailenable یا smartermail و یا هر چیز دیگر که استفاده می کنید) در گوگل سرچ کنید و افرادی که مشکل مشابه داشتند رو پیدا کنید و ببینید چگونه مشکل رو حل کردند.

معمولاً این روش در زمان هایی که پیغام خطا توضیحات کاملی نداده بسیار جوابگو هست.

با تشکر.
این شد یه چیزی
جواب اینو برگردوند

SMTP session [Contacting [137.120.131.119]...]
[Connected]
220- ESMTP Exim 4.77 #2 Mon, 03 Sep 2012 07:25:20 -0400
220-We do not authorize the use of this system to transport unsolicited,
220 and/or bulk e-mail.
EHLO hexillion.com
250- Hello hexillion.com [70.84.211.98]
250-SIZE 52428800
250-PIPELINING
250-AUTH PLAIN LOGIN
250-STARTTLS
250 HELP
MAIL FROM:<HexValidEmail@hexillion.com>
250 OK
RCPT TO:<>
250 Accepted
RSET
250 Reset OK
QUIT
221 closing connection
[Connection closed]

AvestaNetworks
September 3rd, 2012, 18:32
سلام.

با توجه به پاسخ سیستم، مشکلی از طرف ایمیل آدرس و سرور شما نیست.

اما برای اطمینان بیشتر میتوانید از آدرس زیر بار بودن پورت 25 و 110 و 143 که مربوط به سیستم ایمیل می شوند را بررسی کنید:

Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router (http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports)

آی پی سرور را وارد کنید و سپس پورت های مذکور را به ترتیب امتحان کنید، هر 3 پورت *میبایست* باز باشند و با علامت سبز نشان داده شوند و در غیر این صورت مشکل کماکان از سرور شما است.

با تشکر.

sedaye_nour
September 4th, 2012, 18:43
سلام.

با توجه به پاسخ سیستم، مشکلی از طرف ایمیل آدرس و سرور شما نیست.

اما برای اطمینان بیشتر میتوانید از آدرس زیر بار بودن پورت 25 و 110 و 143 که مربوط به سیستم ایمیل می شوند را بررسی کنید:

Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router (http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports)

آی پی سرور را وارد کنید و سپس پورت های مذکور را به ترتیب امتحان کنید، هر 3 پورت *میبایست* باز باشند و با علامت سبز نشان داده شوند و در غیر این صورت مشکل کماکان از سرور شما است.

با تشکر.

زدم
هر 3 رو زد باز هست

SASAN-BSE
September 10th, 2012, 08:44
منم همین مشکل رو دارم ! چجوری درست میشه؟

SASAN-BSE
September 10th, 2012, 10:10
کل فایل های داخل /var/spool/exim/db/ رو پاک کردم
exim هم ریستارت کردم
مشکل دریافت حل شد

حالا میتونم ایمیل دریافت کنم ولی ارسال نمیتونم بکنم!

majidisaloo1
September 21st, 2012, 09:16
من هم میتونم دریافت کنم اما ارسال نمیتونم بکنم

viator
February 2nd, 2013, 14:10
شاید به خاطر ip سرور باشه که رفته توی بلک لیست
با تغییر ip درست میشه؟

TakAvaz
February 10th, 2014, 14:27
قضیه این چیه دوستان برا منم این مشکل پیش اومده ، دریافت میشه ولی ارال نمیشه کرد.
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
این ارور رو میده. لطفا دوستان راهنمایی بفرمایید.