PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ابیوز انتی هک از طرف کیم سوفی و بسته شدن کل سرور



TARIMEHR
August 25th, 2012, 00:30
سلام

امشب ساعت 10 شب سرور بسته شد و یه ایمیل انتی هک از طرف دیتاسنتر برام اومد

هر کاری هم کردم نتونستم مشکل رو تا الان برطرف کنم

وارد پنل شدم و ابیوز رو خوندم و اوکی زدم
سرور رو هم از پنل ریست دادم

اما هنوز سرور روشن نشد

چیکار باید بکنم؟

sarwhost
August 25th, 2012, 00:40
با سلام
این مشکل برا ما هم یه بار پیش اومده بود که یه سرور مجازی بود واسه مشتری هاستینگ بکاب نداشت
هر چی میگفتیم یه ایمیل میدادن میگفتن با بخش حقوقی تماس بگیرید اصلا باز نمیکنیم
خلاصه طی تماس باز کردن و بکاب برداشتیم از سرورها
الان تیکت کنید بگید بکابی نداریم
اگر باز کنند یه مدت مشخص بهتون میگن و باید زود بکاب هاتونو بردارید اون سرور کنسل خواهد شد

TARIMEHR
August 25th, 2012, 00:41
ای کاش حداقل زودتر میدادن دو روز پیش تمدید کردمش =p~

sarwhost
August 25th, 2012, 00:44
دقیقا ما هم 6 روز بود تمدید زده بودیم
فقط دعا کنید محمود تیکت هاتونو جواب نده اصلا حرف حالیش نمیشه

scary-x2
August 25th, 2012, 00:48
خدایا محمود به تیکت جواب نده فقط

حالا چی باید براشون بنویسم؟

من فقط بلدم بگم Bonjour,

بقیه رو یکی کمک کنه

Bonjour رو خوب اومدی :))

انگلیسی هم میتونی بنویسی . نیاز نیست حتما فرانسوی باشه . از گوگل ترنسلیت استفاده کن . هر چه دل تنگت میخواهد بنویس !!!!

sarwhost
August 25th, 2012, 00:57
Salut
Je vous remercie pour vos efforts
Mon serveur est fermé
S'il vous plaît tourner quand j'ai un problème à résoudre. Et les procédures de sauvegarde
Je n'ai pas un serveur de sauvegarde. "
S'il vous plaît ajoutez-moi d'ouvrir mon serveur de sauvegarde
Et la résolution de problèmes
Merci

tizparvaz
August 25th, 2012, 00:58
خوب از کسی که خریدید بگید پیگیری کنه دو روزه سرورت قطعه !!!!!!!!

RoobinaServer
August 25th, 2012, 00:58
با سلام
این مشکل برا ما هم یه بار پیش اومده بود که یه سرور مجازی بود واسه مشتری هاستینگ بکاب نداشت
هر چی میگفتیم یه ایمیل میدادن میگفتن با بخش حقوقی تماس بگیرید اصلا باز نمیکنیم
خلاصه طی تماس باز کردن و بکاب برداشتیم از سرورها
الان تیکت کنید بگید بکابی نداریم
اگر باز کنند یه مدت مشخص بهتون میگن و باید زود بکاب هاتونو بردارید اون سرور کنسل خواهد شد

اینا قاطی بکنن کسی جلودارشون نیست براشونم مهم نیست رو سرور اطلاعات دارید یا نه

ابیوزشون براشون مهمتره.

دورانی که ما روی این دیتاسنتر بودیم همه چی رو بسته بودیم تا ابیوز نیاد آخر حواسمون نبود یه اشتباه کردیم ساب نت به جای 255 زده بودیم 244

کل رنج رو بستن :))

منتظر نقطه ضعف بودن

انشالله مشکل حل میشه.

sarwhost
August 25th, 2012, 01:02
منتظر نقطه ضعف بودن
دقیقا با این حرفتون موافقم
از اونجایی که فکر کنم این دیتا سنتر یک دیتاسنتر دولتیه و کارمنداش مثل یه کارمند عادی میان کار میکنن و ماهانه حقوق میگیرن اصلا به مشتری اهمیت نمیدن فقط کافیه اب از اب تکون بخوره یه بهونه بدی دستشون حیف که اون تیکت هارو الان ندارم با پرویی ادرس دادن گفتن با وکیل بیا دفترش صحبت کن به ما ربطی نداره فایلات از بین بره اللخصوص اون محمود دیگه از اسم محمودم.....

MagicVps.Com
August 25th, 2012, 01:03
سلام

امشب ساعت 10 شب سرور بسته شد و یه ایمیل انتی هک از طرف دیتاسنتر برام اومد

هر کاری هم کردم نتونستم مشکل رو تا الان برطرف کنم

وارد پنل شدم و ابیوز رو خوندم و اوکی زدم
سرور رو هم از پنل ریست دادم

اما هنوز سرور روشن نشد

چیکار باید بکنم؟

یک سوال اینکه کلا روی این سورچند بار برای چندتا از ایپیهاتون شکایت امده و اینکه برای هر ایپی چند بار


دوم اینکه این سر ی اخری که شکایت امد و سرور بستن اون ایپیکه شکایت شده بود ازش توی یکروز چند بار شکایت داشته یا توی روزهای مختلف شکایت داشته

چرا که طبق قانونی که فروشندهای سورهای کیمسوفی/اوی اچ مگین موقع فروش میگن در 1 ماه 10 بار شکایت از یک ایپی بیاد سرور میبنیدن



دقیقا ما هم 6 روز بود تمدید زده بودیم
فقط دعا کنید محمود تیکت هاتونو جواب نده اصلا حرف حالیش نمیشه


خدایا محمود به تیکت جواب نده فقط

حالا چی باید براشون بنویسم؟

من فقط بلدم بگم Bonjour,

بقیه رو یکی کمک کنه


ببخشدی این محمود کی هستش که مگید تیکت خدا نکنه جواب نده مگر لو لو خور خورک هستش این بنده خدا و در کل کی هست این شخص

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:03
از شانس خوبمون امروز اقای کوهی سرور ها رو به یه نفر منتقل کردن که اصلا نه میدونم سایتش چیه
نه یاهو آنلاینه

====================
تیکت رو ارسال کردم

sarwhost
August 25th, 2012, 01:06
ببخشدی این محمود کی هستش که مگید تیکت خدا نکنه جواب بده مگر لو لو خور خورک هستش این بنده خدا و در کل کی هست این شخص
این محمود فک کنم اهل ساحل اج باشه;;)
ولا اون موقه که اون سرور ما مشکل داشت این محموده جواب میداد
در کل جواباش فقط این بود که به من ربطی نداره با بخش حقوقی تماس بگیر
برا همین میگم خدا کنه اون محموده اخراج شده باشه=p~

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:07
من فقط یه بار ای پی یه سرورم همون روزای اول بلاک شد بخاطر نبستن پورت ها. یه ای پی

از اون موقع تا الان هیچ ابیوزی نداشتم
هیچ شکایت و اخطاری از طرف دیتاسنتر نیومد

حالا امروز یه دفعه ای بستنش
ساعت 9 شب بود که بسته شد

اون محمود رو هم من نمیشناسم.
الان یکم احساس بد داره بهم دس میده

MagicVps.Com
August 25th, 2012, 01:12
سرور به نظرم برای 1 ایپی نمیبندن خیلی از دوستان هستند حداقل 4یا 5تا از ایپهاشون حداقل 1 بار بلاک شده و سروهاشون هنوز روشن هست

sarwhost
August 25th, 2012, 01:14
سرور به نظرم برای 1 ایپی نمیبندن خیلی از دوستان هستند حداقل 4یا 5تا از ایپهاشون حداقل 1 بار بلاک شده و سروهاشون هنوز روشن هست

بله برای نت ماسک نمیببندن اما هک شبکه دیتاسنتر 100% با اول اخطار میدن فرداش کلا میبندن سرورو

MagicVps.Com
August 25th, 2012, 01:16
والله یکی بچها بود ا 2 یا 3تا از ایپیهاش بخاطر همین ابیوز انتی هک بلوک شدن بعد ولی که دوبار باز کردن و سور شهمهنوز روشن هست از اون موقع که مشکلش حل کرد سرورش هم نبستن

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:18
راستی از شانس خوبم آخر هفته ی میلادی هم هست

sarwhost
August 25th, 2012, 01:19
فردا جواب ندن میره فکر کنم برا سه شنبه چهار شنبه

RoobinaServer
August 25th, 2012, 01:20
دقیقا با این حرفتون موافقم
از اونجایی که فکر کنم این دیتا سنتر یک دیتاسنتر دولتیه و کارمنداش مثل یه کارمند عادی میان کار میکنن و ماهانه حقوق میگیرن اصلا به مشتری اهمیت نمیدن فقط کافیه اب از اب تکون بخوره یه بهونه بدی دستشون حیف که اون تیکت هارو الان ندارم با پرویی ادرس دادن گفتن با وکیل بیا دفترش صحبت کن به ما ربطی نداره فایلات از بین بره اللخصوص اون محمود دیگه از اسم محمودم.....

و دلیل ادامه دادن کارشون هم اینه که کسی توجه نمیکنه و همچنان سنگ دیتاسنتر به سینه ایرانی ها زده میشه و همه ازشون خرید میکنن

اگر دیتاسنتر ایرانی بود تا الان کلی تهدید و شکایت و ... داشت قیمتشون هم که قانونی نداره خودشان معین میکنن و ما میپذیریم

اما ایرانی باشه میگیم عجب کلاه برداریه عجب گران فروشیه و هزاران چیز دیگر...:)

مرغ همسایه همیشه غازه :)

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:25
فردا جواب ندن میره فکر کنم برا سه شنبه چهار شنبه

مگه جمعه ی اونا چند روز حساب میشه؟



مرغ همسایه همیشه غازه

نگران نباش
با راه افتادن اینترنت پاک و حلال که غسل کرده هم هست ، ما هم صاحب مرغ مدل غاز میشیم

RoobinaServer
August 25th, 2012, 01:31
مگه جمعه ی اونا چند روز حساب میشه؟


شنبه و یکشنبه تعطیل هستند بعدشم به دلیل زیاد بودن تیکت که دوشنبه میان سر کار احتمالا تا سه شنبه و چهارشنبه طول میکشه

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:34
شنبه و یکشنبه تعطیل هستند بعدشم به دلیل زیاد بودن تیکت که دوشنبه میان سر کار احتمالا تا سه شنبه و چهارشنبه طول میکشه

از اونجایی که من خیلی شانس خوبی دارم چهارشنبه آخرین تیکت رو که من هستم جواب میدن و میرن :))

cdcenterahmadi
August 25th, 2012, 01:35
با سلام
ما این مشکل برامون پیش اومد
ما شالاه زبون آدمیزاد هم که حرف نمی زنن فقط سلام و خداحافظش معلومه
شما احتمالا با چند تا آی پی به پنل متصل شدید برا همین آنتی هک اومد شما جواب ندادید احتمال خیلی قوی 15 روز از تاریخ فاکتور کم کردند
تا 24 ساعت دیگه ایشالا می تونید به سرویس دسترسی پیدا کنید. البته 15 روزش رو خوردن این نامردا صبر می کنن تا تمدید کنی بعد این کار رو انجام می دن

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:38
الان با چند نفر صحبت کردم میگن چند روز بعد تمدید برا ما هم پیش اومد

اینا فکر کنم صبر میکنن تمدید که کردی عقده ی قبل رو خالی میکنن =))

cdcenterahmadi
August 25th, 2012, 01:39
الان با چند نفر صحبت کردم میگن چند روز بعد تمدید برا ما هم پیش اومد

اینا فکر کنم صبر میکنن تمدید که کردی عقده ی قبل رو خالی میکنن =))

خوبه حداقلش به خودت روحیه می دی;)

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:41
خوبه حداقلش به خودت روحیه می دی;)

نه
صبح مشتری ها که بفهمن چی به چیه صابونشون به تنمون میخوره

هنوز روز خوشم هست

scary-x2
August 25th, 2012, 01:48
نه
صبح مشتری ها که بفهمن چی به چیه صابونشون به تنمون میخوره

هنوز روز خوشم هست

ایشالله که مشکلت زود حل بشه . من داغ کشیدم . درکت میکنم :d

TARIMEHR
August 25th, 2012, 01:55
ای کاش ماشین میگرفتم میرفتم آزانس

مسافر ترانزیت میکردم ایران فرانسه

سر راه میرفتم دیتاسنترو با نفت ایران آتیش میزدم و میومدم :))

mohamad2314
August 25th, 2012, 02:13
واسه ما هم روی یه وی پی اس این abuse امد ip بلوک کردن جواب abuse که دادیم ip باز کردن در حال حاضرم موردی نداریم خدارو شکر

انشا الله مشکلت به زودی حل بشه.

TARIMEHR
August 25th, 2012, 02:59
دوستان عزیز من الان به طور کامل بریدم

کسی هست راه کاری پیشنهاد بده تا من انجام بدم تا مشکلاتم برطرف بشه؟

چطور اصولی کار کنم

mohamad2314
August 25th, 2012, 03:01
جواب تیکت هنوز ندادن؟

TARIMEHR
August 25th, 2012, 03:11
نه
چشام کور شد هنوز هیچی

TARIMEHR
August 25th, 2012, 03:24
من بسم الله این کارو بگم یا فاتحه ی این کارو بخونم؟

واقعا خیلی مشکلات توی این مدت 3 ماه تحمل کردم

یعنی همه ی هاستینگ دارا اول کار اینقد دردسر کشیدن؟

MagicVps.Com
August 25th, 2012, 03:34
مشکلات همیشه هست ولی باید دید چطوری میخواهد شخص شروع کنه و چه انتخابهای خواهد داشت که برای شروع کسی که تجربه ایی نداشته توی این کار شاید بهتر بود برای شروع با دیتا سنتر کم دردسر تری استارت کار میزد ولی متاسفانه شما فقط قیمت دیدین و بعد هم 16 یا 24 گیگ رم گفتی خوبه بگیرم و دیگه همه چیز حل شده هست

نه اینکه دیتا سنتر بدی باشه نه ولی برای کسی که میخواهد استارت کنه و تجربه سرور تا قبل نداشته اینجا مشکل ساز ممکنه باشه

من خودم سرور دارم البته نه از کیم سوف مال خود ovh هست شکر خدا 6 ماه داریم حتی 1 بار هم شکات نداشتم یا اینکه 1بار هم ایپی تا اینئلحضه بولک نشده اگر درست مواردش حل بشه حتی از جاهای دیگه کمتر ممکنه شکایت باشه من همین کانفیگ روی امریکا و اروپا دارم ولی اونها اونجها هراز گاهی شکایت بارشون میاد ولی اینجا تا النا نداشتم شکر خدا بعداز 6 ماه گوش شیطون کر

MagicVps.Com
August 25th, 2012, 04:24
هتزنر هم باز داستانهای خاص خودش داشته هرچند خیلیها دارن کار میکنند بدون مشکل ول ی با توجه به سابقه بستن کل رنج ایپی باز ممکنه برای شما مشکل ساز بشه و تا زیرو بم این دیتا سنرت دستتون باید باز ممکنه مشکل بربخوری

TARIMEHR
August 25th, 2012, 04:31
درکل خودم باید دست بکار بشم دیتاسنتر بزنم که به خودم گیر ندم

TARIMEHR
August 25th, 2012, 05:33
دیتاسنتر اینو گفته




Bonjour
, Votre serveur ..........kimsufi.com representant une trop grande menace pour notre
reseau, nous n'avons eu d'autre choix que de le placer dans le mode

'rescue FTP'. Un identifiant et un mot de passe vous ont ete communiques par email afin que vous puissiez recuperer simplement vos donnees encore

presente sur son espace de stockage.
N'hesitez pas a vous rapprocher du support technique afin que cette
situation ne devienne pas critique
. Vous pourrez retrouver ci-dessous les logs remontes par notre systeme qui
ont conduit a cette alerte.
- DEBUT DES INFORMATIONS COMPLEMENTAIRES -
Attack: many flows between 2 IPs

majidisaloo1
August 25th, 2012, 09:53
آقایان دیگه فکر نمیکنم کسی واسه هاستینگ و سرور برای خودش و کاربراش به اندازه من از این دیتا سنتر سرور داشته باشه و بتونه باهاشون کنار بیاد
من 3 تا سرور 24 گیگ دست خودم دارم و نمیگم مشکل نداشتم چرا حتی یک بار سرورم یشته شد اما نه به خاطر خودم یا یوزر هام به خاطر یک نفر دیگه
آنتی هک برای منم اومد باید سعی کنی متقاعدشون کنی و این مستلزم زبان اینگلیسی نسبتا خوب هست که بهشون حرفت رو بزنی
اون ها هم آدمن میفهمن الآن که شما میگین نمیفهمن یوزر هاتون هم وقتی به شما تیکت میدن به نظرتون یوزر های شما هم همین رو میگن در رابطه با شما؟
تنها فرق شما با اون ها زبان شماست که اون هم مشکل خودتون هست به دیتا سنتر واقعا ربطی نداره
شما هم وقتی انتی هک میاد باید سریع جواب میدادی تا به این روز نیافتی
الآنم تیکت بده بهشون اگه روز اداری شون باشه بین ساعت 12ظهر تا 5 بعد از ظهر من بیشتر دیدم که جواب گرفتم

Cold
August 25th, 2012, 10:12
سلام

پیرو deploy تمپلیت جدید سعید عزیز امروز یه ایمیل از دیتانتر برای انتی هک اومد

تو متن تیکت هم اینه

2012-08-24 19:44:30 2012-08-24 19:44:30 37.59.84.9:1619 22.40.208.40:445
2012-08-24 19:44:34 2012-08-24 19:44:34 37.59.84.9:1931 162.22.114.16:445
2012-08-24 19:44:37 2012-08-24 19:44:37 37.59.84.9:2221 159.94.169.113:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2524 17.70.166.53:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2662 210.18.247.64:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2857 121.28.8.110:445
2012-08-24 19:44:48 2012-08-24 19:44:48 37.59.84.9:3104 200.81.21.67:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3129 97.127.177.66:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3204 23.82.0.74:445
2012-08-24 19:44:55 2012-08-24 19:44:55 37.59.84.9:3459 152.39.140.48:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2888

الان دوتا مورد هست

1-من جواب چی بزنم برای اینا ؟

2- چجوری این مشکلو حل کنم؟

ztest
August 25th, 2012, 10:21
دیتاسنتر اینو گفته




Bonjour
, Votre serveur ..........kimsufi.com representant une trop grande menace pour notre
reseau, nous n'avons eu d'autre choix que de le placer dans le mode

'rescue FTP'. Un identifiant et un mot de passe vous ont ete communiques par email afin que vous puissiez recuperer simplement vos donnees encore

presente sur son espace de stockage.
N'hesitez pas a vous rapprocher du support technique afin que cette
situation ne devienne pas critique
. Vous pourrez retrouver ci-dessous les logs remontes par notre systeme qui
ont conduit a cette alerte.
- DEBUT DES INFORMATIONS COMPLEMENTAIRES -
Attack: many flows between 2 IPs



خاک بر سرشون دی: واقعا من فکر میکردم ساپورتشون باید انگلیسی باشه چقدر نژاد پرست دی:
میگه سرور رو بیخیال ولی هنوز میتونی اطلاعاتت رو از طریق rescue FTP که یوز و پسش رو بهت دادن از رو سرور وردای. ما تا اینجا فهمیدیم اگر اشتباهه یکی تصحیح کنه :65:

majidisaloo1
August 25th, 2012, 10:30
سلام

پیرو deploy تمپلیت جدید سعید عزیز امروز یه ایمیل از دیتانتر برای انتی هک اومد

تو متن تیکت هم اینه

2012-08-24 19:44:30 2012-08-24 19:44:30 37.59.84.9:1619 22.40.208.40:445
2012-08-24 19:44:34 2012-08-24 19:44:34 37.59.84.9:1931 162.22.114.16:445
2012-08-24 19:44:37 2012-08-24 19:44:37 37.59.84.9:2221 159.94.169.113:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2524 17.70.166.53:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2662 210.18.247.64:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2857 121.28.8.110:445
2012-08-24 19:44:48 2012-08-24 19:44:48 37.59.84.9:3104 200.81.21.67:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3129 97.127.177.66:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3204 23.82.0.74:445
2012-08-24 19:44:55 2012-08-24 19:44:55 37.59.84.9:3459 152.39.140.48:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2888

الان دوتا مورد هست

1-من جواب چی بزنم برای اینا ؟

2- چجوری این مشکلو حل کنم؟

فکر میکنم الآن داریم چت میکنیم و سعی در برطرف کردن مشکل شما داریم؟

sarwhost
August 25th, 2012, 10:31
با سلام دوباره
بله اینا اصلا به انگلیسی جواب نمیدن انگلیسی هم بنویسی یه جوابی مبیدن که انگار نفهمیدن
اما چی گفتن؟
اینا میگن به هیچ وجه سرور باز نمیکنن چون شبکشونو بیش از حد اخطار دادن و بی توجه کردن
و در ادامه گفتن ما بهتون فضای بکاب داده بودیم منظورشون همون فضای ویروسی هست
میگن اگه روی اون بکاب داید از اونجا بردارید از دت ما کاری بر نمی اید
خلاصه میگن ب خیال سرور شو و به ما ربطی نداره بکاب داری یا نداری

sarwhost
August 25th, 2012, 10:32
سلام

پیرو deploy تمپلیت جدید سعید عزیز امروز یه ایمیل از دیتانتر برای انتی هک اومد

تو متن تیکت هم اینه

2012-08-24 19:44:30 2012-08-24 19:44:30 37.59.84.9:1619 22.40.208.40:445
2012-08-24 19:44:34 2012-08-24 19:44:34 37.59.84.9:1931 162.22.114.16:445
2012-08-24 19:44:37 2012-08-24 19:44:37 37.59.84.9:2221 159.94.169.113:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2524 17.70.166.53:445
2012-08-24 19:44:42 2012-08-24 19:44:42 37.59.84.9:2662 210.18.247.64:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2857 121.28.8.110:445
2012-08-24 19:44:48 2012-08-24 19:44:48 37.59.84.9:3104 200.81.21.67:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3129 97.127.177.66:445
2012-08-24 19:44:49 2012-08-24 19:44:49 37.59.84.9:3204 23.82.0.74:445
2012-08-24 19:44:55 2012-08-24 19:44:55 37.59.84.9:3459 152.39.140.48:445
2012-08-24 19:44:46 2012-08-24 19:44:46 37.59.84.9:2888

الان دوتا مورد هست

1-من جواب چی بزنم برای اینا ؟

2- چجوری این مشکلو حل کنم؟
کی میگه این ایبیوضه؟
این اخطار شبکه هست

TARIMEHR
August 25th, 2012, 10:41
اون فضای 100 گیگی که داده بودن اصلا نمیشد ازش استفاده کرد و با ای پی فرانسه هم بهش وصل نمیشد

منم که اخطاری دریافت نکردم

تنها تیکتی که توی پنلم هست همونه
فقط یه ایمیل اومد که دیشب بود برام اومد و نوشته بود انتی هک

غیر از اون چیزی برام نیومد که من توجه بهش کنم

sarwhost
August 25th, 2012, 10:50
شما الان چرا به اونی که واسطه شماست اطلاع نمیدین یه زنگ بزنه دیتاسنتر باز کنن بکاب بردارید

TARIMEHR
August 25th, 2012, 11:26
یکی بگه چرا انتی هک؟

دلیلشو بالاخره نفهمیدم

چی باعث ایجاد این مشکل شد

iraniandata
August 25th, 2012, 12:03
به نام خدا

سلام آقای تاری این کیمی سوف همه از اول گفتن بدرد نمیخوره اما گرفتین!

بکاپ هم که مث اینکه ندارین

الان برین با مشتریا صحبت کنین

اگه یکی پروژه اختصاصی رو وبتون داشته باشه حذف بشه میدونین چه میکنه؟؟

اگه بکاپ دارین برین دنبالش

اگه بکاپ ندادین حداقلش باید یه سرور دیگه بگیرین

هنوزم میگم یه سرور 16 گیگ رم از هتزنر و یا لیز وب بگیر و دوباره استارت بزن حداقل مشتریا راضی بشن هاست دارن

اگه وضع مالی خوبه حتما از iweb بگیر

اگه نیست سریع پول قرض کن

حواست باشه ایندفعه ضرر کنی بد نام میشی پس حداقل از یجا دیگه که خوب باشه نه مثل این کیمی سوف سرور بگیر (نیاز نیست اول 16 بگیریا 8 هم خوبه)

یا علی

TARIMEHR
August 25th, 2012, 12:27
با اون ضرری که کرده بودم نمیتونستم از کیم 24 گیگ بالاتر بگیرم

بازگشت وجه ها و خسارت و هزینه ای که برای خرید سرور ها داده بودم حدودا با ضررهاش برام 400 تموم شد

رفتم کیم گرفتم که با امروز 3 روزه تمدید کردم بازم ضرر

الان بازم سرور بگیرم :((

باید بکاپ مشتری ها رو بدم خودم برم یه جا یاد بگیرم بعد بیام توی کار

هرچی دراوردم یه چیزی سرش گذاشتم برای خسارت ها دادم

mortezaaalam
August 25th, 2012, 12:35
سلام
منم سرورم انتي هك اوكده
باز كردم و بعد الان نوشته كه سرور شما اكسژاير شده در صورتي كه تا 8/09/2012 مهلت دارد چيكار كنم خواهشا كمك كنيد

TARIMEHR
August 25th, 2012, 12:38
برا منم تاریخ اکسپایر زده هست اما به وی ام ویر نمیتونم وصل بشم

فقط بکاپ بگیرم این دیتاسنترو ول میکنم

mortezaaalam
August 25th, 2012, 12:57
قراره كجا بگيري بگو ما هم بگيريم من بد بخت هم ضرر كردم حسابي
:(

scary-x2
August 25th, 2012, 13:30
سلام . هتزنر هم ابیوز و مدیریتش یکم سخته . اگه میخوای استارت بزنی دوباره . بهتره بری سمت ایکس ال هاست و رد استیشن

scary-x2
August 25th, 2012, 13:31
برا منم تاریخ اکسپایر زده هست اما به وی ام ویر نمیتونم وصل بشم

فقط بکاپ بگیرم این دیتاسنترو ول میکنم

راستی تو امضا چرا زدی هنترز :d
هتزنر هست . لینکشم خرابه :d

TARIMEHR
August 25th, 2012, 13:40
Madame, Monsieur,

Nous vous envoyons cet email à la suite d'une connexion réussie à
votre interface client.

Identifiant client : mt40172-ovh
Ip de connexion : 178.131.28.107
Heure de connexion : 2012-08-25 11:05:08




Cet email est destiné à vous sensibiliser à la sécurité des services
que vous avez chez OVH et à mieux les protéger.

Pour modifier les réglages de ces alertes, rendez-vous dans votre
manager.

Pour tout savoir sur l'utilisation de l'identifiant client chez Ovh:
OVH : NicHandle (http://guides.ovh.com/NicHandle/)

Nous vous remercions pour la confiance que vous accordez à OVH et
restons à votre disposition.

Cordialement,


Cordialement,

این ایمیل اومد برام

xomid
August 25th, 2012, 14:12
اینو کسی براش ترجمه کنه دیگه دارم از حال میرم

Mihan-VPS
August 25th, 2012, 14:40
چیزه خاصی که بهت نگفتن میگن که فقط با این آی پی اس زمان کسی وارد پنلتون شده همین !!

faranetwork
August 25th, 2012, 14:44
وقتی علم کافی برای مدیریت سرور ندارین دنبالش نرین هر جا برین همین هست

TARIMEHR
August 25th, 2012, 15:03
وقتی علم کافی برای مدیریت سرور ندارین دنبالش نرین هر جا برین همین هست


این علم رو از کجا میشه خرید یا پیدا کرد؟

hpnn.wm
August 25th, 2012, 15:19
وقتی علم کافی برای مدیریت سرور ندارین دنبالش نرین هر جا برین همین هست


اقای پارسیان علمشون نه اینکه زیاده فقط واسه فروش سرور هست
بنده خودم از ایشون به اسم سرور ovh گرفته بودم بعد دیدم که کیم سوفی هست ماه دوم به بعد پرداخت نکردم
ایشون پشتیبانیشون بد نیست ولی یکی می اد یه شکایت می کنه بد بخت رو بی چاره می کنه و تمدید نمی کنه
دوست عزیز توی کدوم دیتاسنتر این همه باید کانفیگ انجام بدیم
نت مسک و ..... رو توی کدوم دیتاسنتر باید این همه تغییر بدیم
در ضمن سخت افزار هاشن مخصوصا هاردشم که اصلا کارایی نداره

sarwhost
August 25th, 2012, 15:25
Madame, Monsieur,

Nous vous envoyons cet email à la suite d'une connexion réussie à
votre interface client.

Identifiant client : mt40172-ovh
Ip de connexion : 178.131.28.107
Heure de connexion : 2012-08-25 11:05:08




Cet email est destiné à vous sensibiliser à la sécurité des services
que vous avez chez OVH et à mieux les protéger.

Pour modifier les réglages de ces alertes, rendez-vous dans votre
manager.

Pour tout savoir sur l'utilisation de l'identifiant client chez Ovh:
OVH : NicHandle (http://guides.ovh.com/NicHandle/)

Nous vous remercions pour la confiance que vous accordez à OVH et
restons à votre disposition.

Cordialement,


Cordialement,

این ایمیل اومد برام
با سلام
این چیزی نیست لوگین کردین به پنلتون این ایمل اطلاع رسانی هست

serverstar.ir
August 25th, 2012, 15:28
سلام کلا " tarimehr

همیشه مشکل داری ویا بد شانسی بیخیال این کار شو

TARIMEHR
August 25th, 2012, 16:09
سلام کلا " tarimehr

همیشه مشکل داری ویا بد شانسی بیخیال این کار شو


تنها کسی که نمیدونست من توی این کار مشکل دارم سروراستار بود که الان متوجه شد :))

sarwhost
August 25th, 2012, 16:16
متن ایبوض بزارید اینجا
به اقای کوهی بگین پیگیر کنه نتونستن اینجا اعلام کنید تا ببینیم چکار میتونیم براتون با کمک دوستان بکنیم
فقط تا سرور فرمت نکردن بجومبید

faranetwork
August 25th, 2012, 16:17
اقای پارسیان علمشون نه اینکه زیاده فقط واسه فروش سرور هست
بنده خودم از ایشون به اسم سرور ovh گرفته بودم بعد دیدم که کیم سوفی هست ماه دوم به بعد پرداخت نکردم
ایشون پشتیبانیشون بد نیست ولی یکی می اد یه شکایت می کنه بد بخت رو بی چاره می کنه و تمدید نمی کنه
دوست عزیز توی کدوم دیتاسنتر این همه باید کانفیگ انجام بدیم
نت مسک و ..... رو توی کدوم دیتاسنتر باید این همه تغییر بدیم
در ضمن سخت افزار هاشن مخصوصا هاردشم که اصلا کارایی نداره

شما برو اول یاد بگیر که کیم سوفی دیتاسنتر نیست بعدش بیا صحبت کنیم

TARIMEHR
August 25th, 2012, 16:22
تشکر از دوستانی که پیگیر این قضییه هستن


SAS OVH - Hébergement et Solutions Internet - OVH (http://www.ovh.com)
2 rue Kellermann
BP 80157
59100 Roubaix



Bonjour,

Une intervention vient d'être programmée sur ks366813.kimsufi.com

Pour plus de détails, veuillez vous référer aux informations
du ticket 1115929 que nous venons de créer.

Ne répondez pas à cet email, veuillez utiliser l'interface web :
https://www.ovh.com/managerv3/services-support-tickets.pl?ticketId=1115929

Pour rappel, votre identifiant client est: mt40172-ovh


Cordialement,

Support Client OVH
Support Technique : 08.99.49.87.65 ( 1.349 Euro/appel + 0.337 Euro/min)
Support Commercial : 08.20.69.87.65 (Numéro Indigo 0.118 Euro/min)
Fax : 03.20.20.09.58
Email: support@ovh.com
Du lundi au vendredi : 8h - 20h
Le Samedi : 9h - 17h

sarwhost
August 25th, 2012, 16:27
تشکر از دوستانی که پیگیر این قضییه هستن


SAS OVH - Hébergement et Solutions Internet - OVH (http://www.ovh.com)
2 rue Kellermann
BP 80157
59100 Roubaix



Bonjour,

Une intervention vient d'être programmée sur ks366813.kimsufi.com

Pour plus de détails, veuillez vous référer aux informations
du ticket 1115929 que nous venons de créer.

Ne répondez pas à cet email, veuillez utiliser l'interface web :
https://www.ovh.com/managerv3/services-support-tickets.pl?ticketId=1115929

Pour rappel, votre identifiant client est: mt40172-ovh


Cordialement,

Support Client OVH
Support Technique : 08.99.49.87.65 ( 1.349 Euro/appel + 0.337 Euro/min)
Support Commercial : 08.20.69.87.65 (Numéro Indigo 0.118 Euro/min)
Fax : 03.20.20.09.58
Email: support@ovh.com
Du lundi au vendredi : 8h - 20h
Le Samedi : 9h - 17h



این باز شدن تیکت میگه شما متن اون تیکت بدین که در لینک زیر هست

https://www.ovh.com/managerv3/servic...cketId=1115929 (https://www.ovh.com/managerv3/services-support-tickets.pl?ticketId=1115929)

TARIMEHR
August 25th, 2012, 16:29
http://uploadtak.com/images/e7676_20120901_162558.jpg

sarwhost
August 25th, 2012, 16:33
تشکر از دوستانی که پیگیر این قضییه هستن


SAS OVH - Hébergement et Solutions Internet - OVH (http://www.ovh.com)
2 rue Kellermann
BP 80157
59100 Roubaix



Bonjour,

Une intervention vient d'être programmée sur ks366813.kimsufi.com

Pour plus de détails, veuillez vous référer aux informations
du ticket 1115929 que nous venons de créer.

Ne répondez pas à cet email, veuillez utiliser l'interface web :
https://www.ovh.com/managerv3/services-support-tickets.pl?ticketId=1115929

Pour rappel, votre identifiant client est: mt40172-ovh


Cordialement,

Support Client OVH
Support Technique : 08.99.49.87.65 ( 1.349 Euro/appel + 0.337 Euro/min)
Support Commercial : 08.20.69.87.65 (Numéro Indigo 0.118 Euro/min)
Fax : 03.20.20.09.58
Email: support@ovh.com
Du lundi au vendredi : 8h - 20h
Le Samedi : 9h - 17h



این باز شدن تیکت میگه شما متن اون تیکت بدین که در لینک زیر هست

https://www.ovh.com/managerv3/servic...cketId=1115929 (https://www.ovh.com/managerv3/services-support-tickets.pl?ticketId=1115929)
بله انتی هک شبکه هست
اما اونطور که فهمیدم یکی هم ازتون شکایت کرده به دیتاسنتر حالا چون خیلی با زبون عامیانه نوشتن سخته یکم

TARIMEHR
August 25th, 2012, 16:34
من بعد اینکه اون ایمیل رو دریافت کردم وارد پنل که شدم صفحه ی زیر رو نشون داده بود که اوکی کردم و وارد پنل شد

http://uploadtak.com/images/a888_20120831_210024.jpg

بعد که اوکی کردم صفحه ی همیشگی باز شد
حالا اگه ساسپند شده باشه یا مسدود چرا میشه ریستارت داد؟

http://uploadtak.com/images/t4149_20120901_162149.jpg

majidisaloo1
August 25th, 2012, 23:54
نه این باز میشه ولی کار نمیکنه

بعد چند روز هم تاریخ اکسپایرت میشه ماه قبل

hpnn.wm
August 27th, 2012, 16:30
شما برو اول یاد بگیر که کیم سوفی دیتاسنتر نیست بعدش بیا صحبت کنیم

به فرض دیتاسنتر نیست
کسی هم نگفته دیتاسنتر هست یا نیست خودتون می گید زیر مجموعه OVH هست و اونم دیتاسنتر و منظور من هم همون OVH بوده نه Kimsufi
الان یاد گرفتم که کیمسوفی دیتاسنتر نیست الان اومدم بقیه اش رو بشنوم بفرما !!!!!!!!!!!!!!!

hpnn.wm
August 27th, 2012, 19:15
و جواب ؟
فکر کنم کم اوردید
احتمالا الان هم بگید به دلیل اینکه اون گندی که اقای کوهی در اورده سر سرور ها وقت ندارم
حالا ببینیم چهبهانه دیگه می ارید!!!!!

TARIMEHR
August 27th, 2012, 21:46
سلام

این سرور با کمک اقای کوهی و اقای اسکندری باز شد ( تیکت ها با اقای اسکندری - بالا آوردن سرور با جناب کوهی )

تاریخ اکسپایر کم نشد و همونه

فقط نمیدونم قابل تمدید هست یا نه
==================

الان دیتاسنتر گفت:



Bonjour Je vérifie que vous avez booter le serveur sur le disque dur, les ports sont ouverts. Je reste à votre disposition en cas de soucis. Cordialement, Fedia S


==============================
ببینین این بنجوری ها چی میگن

جوابشونو چی بدم

sarwhost
August 27th, 2012, 22:14
جواب اون تیکت اخری هست میگن برسی کردیم هاردتونو بوت میشه
اینو براشون بدید
Bonjour
Merci beaucoup BPA
Le problème est résolu
J'essaie d'éviter les problèmes
Merci

TARIMEHR
August 27th, 2012, 22:33
این چرا هنوز اکسپایر نشد

من همه مشتری ها رو رد کردم منتظر بودم که اکسپایر بشه

مثل اینکه از ما خوشش اومد

s4ghar
August 27th, 2012, 22:34
جواب اون تیکت اخری هست میگن برسی کردیم هاردتونو بوت میشه
اینو براشون بدید
Bonjour
Merci beaucoup BPA
Le problème est résolu
J'essaie d'éviter les problèmes
Merci

سلام
من از اول خوندم این پست رو
و در آخر دیدم که باید از دوست عزیز تشکر کنم که واقعا بدون هیچ گونه منت یا مسخره کردن کمک می کنن
و خواستم اینطوری ازشون تشکر کنم و ایشالله که همیشه موفق باشن.

pardishosting
August 27th, 2012, 23:38
شما مجبورید از جایی سرویس بگیرید که ساپورتش فرانسویه ؟
دوست عزیز اصولی کار کن ، اصولی کار کردن یعنی اینکه قبل از انجام هر کاری تحقیق کنید.
ما یه زمانی تصمیم گرفتیم بریم ovh ، یه کم تو نت سرچ کردیم ، دیدیم ریسکش زیاده نارضایتی زیاد داره ، همین هلند موندیم.
حالا شاید خیلی ها از کیم سوفی سرویس دارند و مشکلی ندارند ، اما دلیل نمی شه ادم ریسک کنه و اعصاب خودش رو داغون کنه.

serverstar.ir
August 28th, 2012, 00:03
شما مجبورید از جایی سرویس بگیرید که ساپورتش فرانسویه ؟
دوست عزیز اصولی کار کن ، اصولی کار کردن یعنی اینکه قبل از انجام هر کاری تحقیق کنید.
ما یه زمانی تصمیم گرفتیم بریم ovh ، یه کم تو نت سرچ کردیم ، دیدیم ریسکش زیاده نارضایتی زیاد داره ، همین هلند موندیم.
حالا شاید خیلی ها از کیم سوفی سرویس دارند و مشکلی ندارند ، اما دلیل نمی شه ادم ریسک کنه و اعصاب خودش رو داغون کنه.

شاید همه مصل شما نخوان از یه کشور هلند فقط سرور بدن و بخوان حرفه ای کار کنن و کار رو گسترش بدن ...

pardishosting
August 28th, 2012, 01:30
شاید همه مصل شما نخوان از یه کشور هلند فقط سرور بدن و بخوان حرفه ای کار کنن و کار رو گسترش بدن ...

حرفه ایی ها از کیم سوفی می گیرند ؟
در ضمن من نگفتم حتما از هلند سرویس بگیرند ، گفتم از یک جای معتبر بگیرند.
در ضمن اصولا حرفه ایی ها با یک دیتاسنتر کار می کنند و از این دیتاسنتر به اون دیتاسنتر سر 50 دلار کوچ نمی کنند.

serverstar.ir
August 28th, 2012, 10:17
حرفه ایی ها از کیم سوفی می گیرند ؟
در ضمن من نگفتم حتما از هلند سرویس بگیرند ، گفتم از یک جای معتبر بگیرند.
در ضمن اصولا حرفه ایی ها با یک دیتاسنتر کار می کنند و از این دیتاسنتر به اون دیتاسنتر سر 50 دلار کوچ نمی کنند.

حرفه ای ها از یک دیتاسنتر فقط سرور نمیگیرن :دی
کی بخاطر 50 دلار کوچ کرد ؟...

criest32
August 28th, 2012, 16:33
واقغا چیز ارزون همینه دوست عزیزم ما از اوی اچ هم دد داشتیم هم داستانا بود چپ میرفتیم راست میرفتیم گیر میدادن 1کی از بچه ها هم کیم سوفی داشت سر 1 ویندوز اپلود کردن ابوز زد با اون پرت اشغالش :| ولی الان که من هتزنر هستم خدارو شکر مشکلی نداشتیم جز ای پی

serverstar.ir
August 28th, 2012, 16:51
واقغا چیز ارزون همینه دوست عزیزم ما از اوی اچ هم دد داشتیم هم داستانا بود چپ میرفتیم راست میرفتیم گیر میدادن 1کی از بچه ها هم کیم سوفی داشت سر 1 ویندوز اپلود کردن ابوز زد با اون پرت اشغالش :| ولی الان که من هتزنر هستم خدارو شکر مشکلی نداشتیم جز ای پی


هتزنر هم به پورت اسكن بد گير ميده كلا" توهم پورت اسكن دارن اين هتزنريها

criest32
August 28th, 2012, 16:53
چی بگم عزیز من که خیلی وقته دازمش ازش وی پی اس هم به مردم دادم ولی خوب تا الان مشکلی نبود جز ای پی وی پی اس پاک کنی انگاز ای پی هم میسوزنه البته من با وی ام وار کار میکنم

CityKala.net
August 28th, 2012, 18:14
این سرور کمک نمیخواست اصلا!

یک بوت سرور رو تغییر بدید رو هارد دیسک حل میشه میاد بالا!
اون سری که سرور آقای اسکندری اینجوری شده بود تو پنل ما بوت رو تغییر دادیم حل شد!
چیز ساده ایه!

mortezaaalam
August 28th, 2012, 18:37
این سرور کمک نمیخواست اصلا!

یک بوت سرور رو تغییر بدید رو هارد دیسک حل میشه میاد بالا!
اون سری که سرور آقای اسکندری اینجوری شده بود تو پنل ما بوت رو تغییر دادیم حل شد!
چیز ساده ایه!
چطور این کار را بکنیم؟

TARIMEHR
August 29th, 2012, 04:05
این مشکلی که برام پیش اومده بود یک اخطار بود
روزی که من این مسئله رو مطرح کرده بودم کسی نبود بگه مشکل از کجاست. (اقایونی که صرفا با این دیتاسنتر کار میکنن در تاپیک حضور داشتن و نمیدونستن )

توی این اوضاع اقای اسکندری بودن که از طرف من تیکتی برای دیتاسنتر آماده کردن و دادن من ارسال کردم (ممنون بابت پیگیریشون )

اما اقای کوهی چون قبلا برا یکی از مشتری هاش پیش اومده بود و تجربه داشتن تماس تلفنی گرفتن و مراحل کار رو گفتن و من انجام دادم ( ساعت 5 و نیم صبح)

=================

وارد پنل ovh خودمون میشیم
از قسمت Netboot حالت نت بوت رو روی hd میذاریم


در آخر هم validate و ریستارت کل سرور
================
دقیقا روشی هست که CityKala.net (http://www.webhostingtalk.ir/member/29225/) گفتن

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ---- حالا که من مشتری هامو واگذار کردم چرا؟


پیرو حرف دوستان که گفتن سرور اکسپایر میشه من فورا بکاپ گرفتم و از اونجایی که توان خرید سروری بهتر نداشتم متاسفانه تمام کاربرا رو واگذار کردم و الان در بیکاری کامل به سر میبرم

=================
تشکر از اقای اسکندری بابت همکاری در امور تیکت
تشکر از اقای کوهی بابت توضیح دادن روش روشن کردن مجدد سرور
=================
گلایه از دوستانی که بخاطر ندادن اطلاعات درست در مورد اکسپایر شدن سرور باعث شدن من سریع دست بکار بشم و مشتری ها رو واگذار کنم درصورتی که سرور تازه 20 روز دیگه تمدیدشه و من میتونستم این 20 روزی سرور بهتر جور کنم

در کل تجربه ی خوب و گرونی بود
===============
تعداد پشه های اتاق زیاد شد
با اجازتون از بیکاری استفاده کنم و برم شکار پشه

CityKala.net
August 29th, 2012, 09:06
این مشکلی که برام پیش اومده بود یک اخطار بود
روزی که من این مسئله رو مطرح کرده بودم کسی نبود بگه مشکل از کجاست. (اقایونی که صرفا با این دیتاسنتر کار میکنن در تاپیک حضور داشتن و نمیدونستن )

توی این اوضاع اقای اسکندری بودن که از طرف من تیکتی برای دیتاسنتر آماده کردن و دادن من ارسال کردم (ممنون بابت پیگیریشون )

اما اقای کوهی چون قبلا برا یکی از مشتری هاش پیش اومده بود و تجربه داشتن تماس تلفنی گرفتن و مراحل کار رو گفتن و من انجام دادم ( ساعت 5 و نیم صبح)

=================

وارد پنل ovh خودمون میشیم
از قسمت Netboot حالت نت بوت رو روی hd میذاریم


در آخر هم validate و ریستارت کل سرور
================
دقیقا روشی هست که CityKala.net (http://www.webhostingtalk.ir/member/29225/) گفتن

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ---- حالا که من مشتری هامو واگذار کردم چرا؟


پیرو حرف دوستان که گفتن سرور اکسپایر میشه من فورا بکاپ گرفتم و از اونجایی که توان خرید سروری بهتر نداشتم متاسفانه تمام کاربرا رو واگذار کردم و الان در بیکاری کامل به سر میبرم

=================
تشکر از اقای اسکندری بابت همکاری در امور تیکت
تشکر از اقای کوهی بابت توضیح دادن روش روشن کردن مجدد سرور
=================
گلایه از دوستانی که بخاطر ندادن اطلاعات درست در مورد اکسپایر شدن سرور باعث شدن من سریع دست بکار بشم و مشتری ها رو واگذار کنم درصورتی که سرور تازه 20 روز دیگه تمدیدشه و من میتونستم این 20 روزی سرور بهتر جور کنم

در کل تجربه ی خوب و گرونی بود
===============
تعداد پشه های اتاق زیاد شد
با اجازتون از بیکاری استفاده کنم و برم شکار پشه

توی عکس :
Netboot :

Kernel : Rescure mode active

معمولا سروری که بالا میاد روی hd هست!
پس این سرور اصلا بسته نشده که بخواد باز بشه تیکت هم که دادید لازم نبوده!

موفق باشید!

-----

توی عکس :
If think you have fixed the problem you can "click here" to reactive your dedicated server.
You will then be able to deactive the "Netboot rescue" and restart your server.

CityKala.net
August 29th, 2012, 09:42
----

AmirHosein
August 29th, 2012, 11:06
الان بحث و دعوای شما دو نفر مشکل آقای مهرداد تاری رو برطرف میکنه؟ بعد میام یوزرتون رو بَن میکنم میگید چرا؟ :| خودتون پست هاتون رو پاک کنید.

AmirHosein
August 29th, 2012, 11:15
من که شروع نکردم آقای اسکندری شروع کردند! ما یک مثال زدیم اومدند مسخره میکنند!
در هر صورت دیگه ادامه ندید،این جور رفتار تو شان کاربرای انجمن نیست،همیشه سعی کنید احترام خودتون رو نگه دارید, و با دوستی کارای خودتون رو جلو ببرید :)

CityKala.net
August 29th, 2012, 11:17
در هر صورت دیگه ادامه ندید،این جور رفتار تو شان کاربرای انجمن نیست،همیشه سعی کنید احترام خودتون رو نگه دارید, و با دوستی کارای خودتون رو جلو ببرید :)

ما که پاک کردیم!

sarwhost
August 29th, 2012, 11:21
در هر صورت دیگه ادامه ندید،این جور رفتار تو شان کاربرای انجمن نیست،همیشه سعی کنید احترام خودتون رو نگه دارید, و با دوستی کارای خودتون رو جلو ببرید :)
با تشکر از شما منم پاک کردم

majidisaloo1
August 29th, 2012, 12:29
آقاي تاري مهر عزيز اگه به شما در باره تاريخ اكسپاير نميگفتن نميخواستين بك آپ بگيرين از هاست هاي مردم؟
الان تمام كس هايي كه از آقاي كوهي سرور دارن نميتونن تمديد كنن
دير يا زود اين اتفاق برات مي افتاد

TARIMEHR
August 29th, 2012, 15:40
روش جدید اقا امیر خیلی خوبه .بهشون میگه خودشون پاک میکنن کسی هم ناراحت نمیشه .

منم تحت تاثیر این کار همه ارسالهای خودمو پاک میکنم 374 تا :))

شوخی
==========================
والا مجید جان من بکاپ رو از سرور خارج نمیکردم و مقصر بودم و حق با شماست

اما اگه در مورد اکسپایر شدن بهم اطلاعات دقیق میدادن
من مشتری هامو واگذار نمیکردم


اما درکل بهتر شد
واگذار کردم . هر وقت که تخصصم به قدری شد که بدرد این کار بخورم دوباره شروع میکنم .البته تا عمر دارم آلمان و فرانسه که توی ایران خیلی رواج داره نمیرم.

============================

مشکل من هم خیلی ساده از طریق نت بوت حل میشد و متاسفانه دیر متوجه شدم

راستی مجید من اگه میدونستم سرور تا 25 روز دیگه اکسپایر نمیشه از ایکس ال هاست یا رداستیشن میگرفتم و منتقل میشدم