PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تقسیم متن نوشته به چند صفحه مجزا در وردپرس



Cold
August 15th, 2012, 19:04
ما در این مطلب سعی داریم که چگونگی انجام این عمل را به شما نشان دهیم یعنی چگونگی صفحه بندی مطلب سینگل.

این خصیصه وردپرس (http://wpfarsi.com/) ممکن است زیاد شناخته شده نباشد، زیرا به طور کلی پست های یک وبسایت وردپرسی به بلندی یک مقاله مثلا سیاسی نیست. به یاد داشته باشید که وردپرس نه تنها یک پلتفرم برای طراحی وبسایت می باشد بلکه از آن می توان به عنوان سی ام اس کاملی برای یک وبسایت استفاده کرد، بنابراین ممکن است ملزم به انتشار نوشته هایی شوید که نیازمند تقسیم به چندین بخش می باشند.

البته ممکن است برخی نیز زمانی که نوشته ای بلند برای انتشار دارند آن را در چندین پست منتشر کنند. به هر حال، انتخاب هرکدام از این راه ها به خود شما بستگی دارد و گزینه ای که ما پیشنهاد می کنیم، کاملا با این متفاوت است.


برای تقسیم یک نوشته، کاری که باید انجام دهید این است که به قسمت “افزودن نوشته” بروید، مطلب تان را بنویسید و اگر از نمایش “دیداری” استفاده می کنید آن را به حالت “ویرایش HTML” تغییر دهید. سپس کد مورد نظر را در هر مکانی که می خواهید ادامه نوشته به صفحه بعد منتقل شود، اضافه کنید؛ مانند این مثال:



...امداد وب به زودی
<!--nextpage-->
قالب جدید خود را رونمایی خواهد کرد.

با انجام این عمل لیستی از شماره صفحاتی که نوشته شما را تقسیم کرده اند، به وجود خواهد آمد:

Page 1, 2, 3
حال اگر مایلید که به جای کلمه “Part” از “صفحه” یا هر اسم دیگری که دوست دارید، استفاده کنید، کد ذخیره شده در فایل متنی زیر را در فایل functions.php پوسته تان کپی کنید و به جای عبارت Part در خط سوم، از کلمۀ دلخواه خود استفاده نمایید :

فانکشن تغییر کلمۀ page (http://wpfarsi.com/wp-content/uploads/2012/08/post_pagination_custom_function1.txt)
و کار شما انجام شد! امیدواریم وبسایت های وردپرسی تان همیشه پر از مطلب و بازدیدکننده باشد.