ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل جدی با رد ریسلر (سامان سیستم پرداز کیش)



sina_mech
August 3rd, 2012, 11:35
سلام

دو روز هست که ما نمیتونیم از طریق رد ریسلر دامنه ثبت کنیم! از طریق خود سایت شون که ثبت میکنیم، این پیام رو میده :


سفارش مورد نظر ثبت نگرديد. کد خطا: 2104
دليل خطا: Not enough credit for your request.
جهت پرداخت دامنه قفل شده اينجا کليک کنيد.


ضمناً حساب موجودی داره. مشکل اعتبار نیست.

تیکت زدیم، متاسفانه از دیروز جواب ندادن هنوز. والا نمیشه به مشتری گفت برو 1 هفته دیگه بیا دامین برات ثبت کنیم! دوستان اگر پیشنهادی دارن، ممنون میشم بفرمایید :) ضمن اینکه اگر آلترناتیوی سراغ دارید که API خوب و ارزون (ترجیحاً رایگان) داشته باشه هم که دیگه بهتر.

با تشکر

B.Z
August 3rd, 2012, 11:57
سلام
یک نگاهی هم به فراسو بندازید برای ثبت با قیمت خوبی هم میده

masoudgolchin
August 3rd, 2012, 14:34
بخش پشتیبانی سایت‌های سامان سیستم پرداز کیش خیلی معرکه‌اس !
مشتری تیکت داد ، هر وقت حال کردن جواب میدن !!!
البته پشتیبانی زرین‌پال حرف نداره ولی خب به پشتیبانی بقیه سایت‌هاشون زیاد اهمیت نمیدن ... ( برداشت من اینه ! )
منم 2 ، 3 روز پیش برای پشتیبانی رد رسلر تیکت فرستادم ، ولی هوز جواب ندادن !
پشتیبانی سیستم مدیریت هاستینگ سما هم که عالی بود :^o

payam_shzbax
August 3rd, 2012, 17:34
دوست عزیز اولا شما اگر انتقادی از کسی داری بخشش جداست. بعد هم کلا گروه سامان سیستم همیشه از طریق تماس در دسترس هستند! حتی مدیر های بخش های مربوطه شماره موبایل هاشون رو در اختیارتون قرار می دن! پس نگید که جواب نمیدن .02188012882 همین الان بزنگ داخلی رو بگیر جواب میدن!

rpserver
August 3rd, 2012, 17:40
متاسفانه از لحاظ پیگیری نیکت یکمقدار ضعیف هستند .
بنظرم بهترین کار گرفتن نمایندگی مستقل نیک هست .
کار با واسطه یکمقدار اذیت داره
شما برای پیگیری رد رسلر پهتر هست تلفن کنید . با تیکت دیر به نتیجه میرسید

samansystems
August 3rd, 2012, 17:57
سلام
شرکت روزهای 5شنبه و جمعه تعطيل هستش و فقط به تيکت های اضطراری توی سايت های مجموعه پاسخ داده ميشه.
خطائی که شما مشاهده ميکنيد مربوط به شارژ حساب ما در nic هستش که هميشه بعد از تمون شدن اين شارژ (با سامانه پيامکی اطلاع رسانی ای که داريم) حداکثر تا 1 ساعت بعد از اون رفع ميشه.
الان مشکل رفع شده و ميتونيد از سرويس استفاده کنيد.
تيکت ها رو هم ارجاع داديم تا پاسخ داده بشن.

sina_mech
August 3rd, 2012, 18:05
سلام
شرکت روزهای 5شنبه و جمعه تعطيل هستش و فقط به تيکت های اضطراری توی سايت های مجموعه پاسخ داده ميشه.
خطائی که شما مشاهده ميکنيد مربوط به شارژ حساب ما در nic هستش که هميشه بعد از تمون شدن اين شارژ (با سامانه پيامکی اطلاع رسانی ای که داريم) حداکثر تا 1 ساعت بعد از اون رفع ميشه.
الان مشکل رفع شده و ميتونيد از سرويس استفاده کنيد.
تيکت ها رو هم ارجاع داديم تا پاسخ داده بشن.


ممنون الان چک میکنم. با این تفاسیر، از این به بعد چنین مشکلاتی رو در روزهای تعطیل با priority خیلی مهم پست میکنم.

با تشکر

samansystems
August 3rd, 2012, 18:28
شما با هر priority ارسال کنيد بچه های ما خودشون برسی ميکنن و در صورتی که فوری نباشه پاسخ رو به روز کاری انتقال ميدن.
در مورد مشکل شما همونطور که عرض کردم با سامانه اطلاع رسانی پيامکی ای که داريم حداکثر تا 1 ساعت بعد مشکل حل ميشه معمولا.
در هر حال در خدمتتون هستيم.