PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قرار دادن شماره موبایل در سایت ؟



persiantools
July 14th, 2012, 18:18
بنظرتون قراردادن شماره موبایل در سایت خوبه یا بد ؟ از یک طرف باعث اعتماد مشتری میشه و از یک طرف بعضی ها که فرهنگ کمتری دارند ممکنه 11 شب هم تماس بگیرند

Mr.Roham
July 14th, 2012, 18:39
سلام اگه پشتیبانیت 24 باشه مشتریت ساعت 4 صبح هم زنگ بزنه شما وظیفته جواب بدی
دیگه صبح و شب نداره
البته نا گفته نمونه که برای کارای ضروری استفاده شه
نه این که مثلا من نمیدونم با این نرم افزار چیکار کنم
مشکلات فنی اساسی باشه

persiantools
July 14th, 2012, 18:42
سلام اگه پشتیبانیت 24 باشه مشتریت ساعت 4 صبح هم زنگ بزنه شما وظیفته جواب بدی
دیگه صبح و شب نداره
اون برای هاستینگی هست که 250 هزار تومن برای هر گیگش پول میگیره . در ضمن تماس برای فروش هست و پشتیبانی از پرتال پشتیبانی

Mr.Roham
July 14th, 2012, 18:47
خب دیگه بنده ام همین و میگم بسته به روش کار و قوانین خودتوم داره
درضمن دوست عزیز شماره موبایل به نظر بنده بیشتر به درد پشتیبانی سریع بدرد می خوره سفارش یک ذره کمتر از پشتیبانی ارزش داره

samsam
July 14th, 2012, 18:48
با سلام
مشتری ها ممکن هست 2 شب هم زنگ بزند زمانی که کارشون گیر باشد
کلا اگر خدمات هاستینگ کسی بدهد اصولا تا 12 شب حتما از طریق تیکت ساپورت کند.
البته صاحب سرور برای امور مختلف معمولا تا یکی دو شب بالا سر کار می ماند.
هر چه بهتر خدمات بدهی از طریق تلفن همراه و ثابت و تیکت مشتری بیشتر خواهد بود
البته سختی کار اینکه زمانی که موبایل بدهید قید خواب را باید بزنید

taft
July 14th, 2012, 18:53
خوب شما ساعت تعیین می کنید برای تماس تا 90 درصد تو همون ساعت معین میزنگنند
برخی هم نه :دی

borsekala
July 14th, 2012, 19:02
َماره تلفن در سایت هیچ تاثیری ندارد ممکن است اثر منفی هم بگذارد. 11 شب مگه بده سه نصف شب از هلند تماس بگیرند ؟؟
بهترین کار اینه که شماره ثبت و تلفن رسمی دفتر/شرکت وجود داشته باشه.
وجود موبایل کوچه بازاری بودن سایت را می رساند.

AmirHosein
July 14th, 2012, 19:09
الان به شماره تلفن موبایل هم دیگه اطمینان نمیکنن! ولی تلفن کلا دردسره! تو شرکت یه بار ساعت 9 بودم تلفن داشت زنگ میخورد :-| واقعا درک ندارن ممکنه کسی نباشه و یا اون تایم درسته تماس گرفتن؟
در کل لازمه شماره تلفن ولی خب دردسر داره دیگه ...

ertebat7
July 14th, 2012, 19:14
من مشتری داشتم ساعت 2 بامداد تماس گرفته
میگه اقا به نظر شما وی بولتین در سایتم نصب کنم یا مای بی بی !!!!!!

خداوکیلی چی باید جواب این مشتری را داد؟

dertgtr
July 14th, 2012, 19:31
من مشتری داشتم ساعت 2 بامداد تماس گرفته
میگه اقا به نظر شما وی بولتین در سایتم نصب کنم یا مای بی بی !!!!!!

خداوکیلی چی باید جواب این مشتری را داد؟

جالبه وقتی هم به مشتری محترم میگید چرا این وقت شب و .. شاکی میشه میاد تو همین وب هاستینگ تالک ( انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران ) تاپیک انتقاد باز می کنه اون هم با صفر پست ! و تایید هم میشه انتقادش !

Mihan-VPS
July 14th, 2012, 22:31
بنظر من اگه پشتیبانی از تیکت واقعی باشه ویعنی هر زمانی امکان پاسخ وجود داشته باشه دیگه مشتری نیاز به شماره تماس نداره و کارش در اسرع وقت رسیدگی میشه ...

hasun
July 14th, 2012, 22:52
پشتیبانی تیکت خیلی خیلی بهتره .
هم آرشیو میشه و هم ساپورت میدونه که قبلا درخواست ها و نتیجه به کجا رسیده .
پشتیبانی تلفنی کلاً معنی نداره .
تماس تلفنی فقط برای سولات قبل از فروش و ... کاربردش خوبه .

Ashkankamangar.ir
July 14th, 2012, 23:34
تلفن بیشتر به منظور فروشه ولی مواقع خرابی تلفن پشتیبانی به مشتری دلگرمی میده
ولی خب قرار دادن تلفن ثابت یا همراه دائمی تو اعتماد مشتری تاثیر داره
البته من فردی رو میشناسم که شماره همراه اعتباری گذاشته کلی هم مشتری داره
چون تونسته از راه دیگه اعتماد جلب کنه

Saati
July 15th, 2012, 00:31
اگه پشتیبانی با ایمیل قوی باشه دیگه نیازی به شماره تلفن نیست.
میزبان سایت های ما شماره تلفن/موبایل تو سایتش نزاشته و پشتیبانی فقط از طریق تیکت و ایمیل هست اما 24 ساعته!
شده من ساعت 2:30 صبح تیکت زدم و 5 دقیقه نشده جواب دادند. در تعطیلات نوروز هم که اکثرا مسافرت میرن باز هم پشتیبانی خوبی داشتند.

پ.ن: اسم هاستینگ رو نگفتم تا کسی دچار سوتفاهم نشه.