PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست راهنمایی ... چگونه یک تلویزیون آنلاین راه اندازی کنم؟



m.naderi
June 26th, 2012, 03:08
با سلام

m.naderi
June 26th, 2012, 03:20
با سلام به همه دوستان و اساتید گل انجمن. من قصد دارم یه تلویزیون اینترنتی راه اندازی کنم وبابت این کار از شما عزیزان راهنمایی میخام.

من میخام یه سری فیلم آماده رو توی تلویزیون اینترنتی بذارم پخش بشه و هر روز این فیلمها عوض بشه دقیقاً مثل یک شبکه ماهواره ای که کنداکتورشو میچینه که 6 ساعت برنامه داشته باشه و 4 بار تکرار در روز. میخواستم بپرسم راه حلی که شما پیشنهاد میکنید چیه؟ البته نمیخام مثل یوتیوب یا آپارات باشه که کاربر بتونه کلیپ رو دانلود کنه و یا پاس و پلی کنه ویدئو رو.

میخام مثل یه شبکه ماهواره ای برنامه ها دنبال هم پخش بشه و بتونم بین کلیپها تبلیغ هم پخش کنم. البته از شما میخوام در راهنمایی که لطف میکنید و میگید ، اینو هم در نظر داشته باشید که این تلویزیون باید توانایی پخش با سرعت اینترنت ایران رو هم داشته باشه. ضمناً بنده با جوملا تقریباً آشنایی کامل دارم.اینو گفتم شاید افزونه ای واسه جوملا باشه که این کار رو هم انجام بده و شما بشناسید.

البته توی آرشیو وب هاستینگ یه مطلب دیدم که اشاره ای به این موضوع کرده بود و یکی از کاربرا نوشته بود که با یه وی پی اس ویندوز تونسته تلویزیون اینترنتی راه اندازی کنه ولی متوجه نشدم که باید چیکار کرد و از چه طریق این کار رو انجام داده.

این مساله بدون اغراق واسه من حیاطیه و زندگی آینده من کاملاً به راه اندازی این تلویزیون اینترنتی بستگی داره. از شما اساتید عزیز وب هاستینگ تقاضا میکنم که هر چی در این مورد میدونید به بنده آموزش بدید تا بتونم این تلویزیون اینترنتی رو راه اندازی کنم.

با تشکر بی کران از لطف شما گرامیان :53: :53:

sadegh
June 26th, 2012, 06:48
با این سرعت اینترنت ایران فکر نکنم بتونین موفق بشید !

odezeh
March 29th, 2013, 01:57
برای راه اندازی تلویزیون اینترنتی به سایت زیر برین خوب مشاوره میده
صفحه-اصلی (http://www.nkteam.ir)

odezeh
March 30th, 2013, 02:28
دوست عزیز من می تونم بیا اینجا
تمام خواسته هات رو انجام می دهم
صفحه-اصلی (http://www.nkteam.ir)