PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال نشدن ایمیل اطلاعات اکانت به کاربران



dis_card
May 10th, 2012, 19:14
سلام بعد از ساخت اکانت در دایرکت ادمین هیچ ایمیلی از طرف دایرکت ادمین برای یوزر ها ارسال نمیشه !
من میتونم از قسمت Reseller Level وارد list user بشم و سپس وارد اکانت مشتریام ولی هیچ پسوردی از اونا ندارم !
فقط اینم بگم که ایمیل ها به spam هم نمیرن ! هیچ ایمیلی ارسال نمیشه !
ممنون میشم راهنمایی کنید .

MostafaBestMan
May 13th, 2012, 08:18
سلام.بعد از رفتن به مسیر زیر در پنل ادمین:

http://IP:2222/HTM_ACCOUNT_USER_CREATE

و وارد کردن مشخصات کلاینت و آدرس ایمیلش در قسمت Send Email Notification ، چکباکس گذینه Edit User Message رو بزنین و در پایان بر روی Submit کلیک کنین.
چک کنین ببینین مشکل از همین بوده؟

dis_card
May 13th, 2012, 18:41
اوکی مرسی برطرف شد