PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : دسترسي به كامپيوتر راه دور در ويندوز7



tak~vps
May 5th, 2012, 12:13
ختصاصي سايت – ارتباط از راه دور كامپيوترها با يكديگر يكي از روياها و درخواست‌هاي كاربران از قديم تا به امروز بوده است و از همان سال‌هاي اوليه پيدايش كامپيوترهاي شخصي ابزارهاي Remote Access نيز منتشر شده و توسعه داده شده‌اند. ابزارهايي كه به شما اجازه مي‌دادند كه از راه دور و با استفاده از بستر شبكه‌ها يا اينترنت به دسكتاپ، برنامه‌ها و فايل‌هاي كامپيوتر ديگري دسترسي پيدا كنيد و حتي آن كامپيوتر را مديريت نماييد. در اين ميان مديران شبكه از اين سرويس براي مديريت سرورها و شبكه‌ها استفاده مي‌كنند و در حالي كه در يك كشور هستند، مي‌توانند يك سرور در كشوري ديگر را راه‌اندازي كرده، سيستم‌عامل نصب كنند، نرم‌افزارها و بسته‌هاي مورد نيازشان را راه‌اندازي و سرويس‌‌هاي كاربران را فعال نمايند.
مايكروسافت نيز در نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل‌هاي خود سرويس‌ها و ابزارهاي مختلفي براي Remote Access فراهم كرده است و از جمله در ويندوز7 بدون نياز به نصب نرم‌افزار اضافي يا برنامه خاصي و تنظيمات زياد امكان ارتباط راه دور با كامپيوترهاي ديگر را فراهم كرده است. گام اول
از منوي استارت عبارت Remote desktop connection را تايپ و اجرا كنيد و از گزينه‌هاي نمايش داده شده در اين منو گزينه Remote Desktop Connection را دوباره كليك كنيد.
http://www.shabakeh-mag.com/data/gallery/2012/4/pic01remote.jpg گام دوم
در پنجره ظاهر شده مي‌توانيد نام يا آدرس IP كامپيوتر راه دوري كه مي‌خواهيد بدان متصل شويد را وارد كرده و كليد Connect را فشار دهيد. توجه كنيد كه كامپيوتر راه دور بايد روشن و سرويس ارتباط راه دور روي آن فعال باشد. اين برنامه امكان دسترسي به پوشه‌ها و فايل‌هاي اشتراك‌گذاري شده به همراه دسكتاپ و نرم‌افزارها را مي‌دهد.
http://www.shabakeh-mag.com/data/gallery/2012/4/pic02remote.jpg

SeDaBloG
May 5th, 2012, 13:07
برا من کار نکرد !