توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هاستینگ [اشتراکی] خوب؟ چرا خوب؟ چرا بَد؟ ...
1eng.ir
March 13th, 2012, 18:25
از بین هاستینگ های ایرانی (سرویس هاست اشتراکی) کدوم شرکت خوب کار کرده؟ چرا؟
از کدوم سرویس دهنده راضی هستید؟ چرا؟
امتیازات یه هاستینگ خوب چیه؟
از پشتیبانی سرویس دهندتون راضی هستید؟ چرا آره؟ چرا نه؟
برای یه تحقیقی نیاز به نظرات مخاطبین دارم، لطفاً جدی باشید!
به هیچ شرکتی توهین نکنید لطفاً :)
لینک کمکی: Web Hosting Iran (http://www.webhosting.info/webhosts/tophosts/Country/IR)
تنک یو
masoudgolchin
March 13th, 2012, 20:33
سوال اول : میهن وب هاست | معتبر ، پشتیبانی خوب ، قیمت خوب و آپتایم بالا
سوال دوم : میهن وب هاست ، ورنا هاست | معتبر ، پشتیبانی خوب ، قیمت خوب و آپتایم بالا
سوال سوم : اعتبار ، پشتیبانی خوب ، قیمت خوب و آپتایم بالا
سوال چهارم : یس | دانش فنی بالا ،کوتاهترین زمان در پاسخگویی به به تیکتها ، آیکیو بالا :d
سوال پنجم (خودم اضافه کردم ) : از کدوم سرویس دهنده راضی نیستید ؟ - جواب : پارسه هاست (قدیم) :d مگه دستم به مدیرش نرسه !!! :d چند ماه زحمتم رو به باد داد
(ممد تو که مدیرش نبودی ؟ بودی ؟ )
0060
March 13th, 2012, 21:03
پیر شدم ولی هنوز جای خوبی پیدا نکردم
همشون یه مشکل دارن ( شایدم مشکل از طرف منه ) :d
امنیت ، آپتایم ، بک اپگیری روزانه ، پشتیبانی و جوابگویی در زمان مشکل ( نه تا وقتی همه چیز خوبه جواب بدن بعدش ... ) ، اینارو داشته باشه هزینه اش مهم نیست
با خیلیا کار کردم حتی شرکتهای به اسم بزرگ تعداد کمی ازشون خوب بودن خیلیاشون .... اونایی که خوب بودن واقعا علمشو داشتن موقعی که مشکلی پیش میومد سریع جواب میدادن و مشکل بررسی و سریع حل کردن سوالهای زیادی هم میپرسیدم جواب میدادن ولی اونایی که بد بودن موقع تمدید و بالا بودن سرور مثل بلبل جواب میدادن وقتی مشکلی بود غیب میشدن اینترنتشون قطع بود دسترسی نداشتن تلفنشون خاموش بود حتی با بعضیاشون وقتی صحبت میکردم معلوم بود خودم بیشتر ازشون حالیمه و ....
CANOR
March 13th, 2012, 21:34
این موضوع چه ربطی به بخش فروش داره!؟
از تو بعیده ممد
sebastian
March 13th, 2012, 22:09
اکثر دیگه با هر کی دلتون بخواد کار کردیم
ولی نام نمی برم ولی این هاستینگ هایی با 4 تا تبلیغ و اینجور حرفا یه اسمی واسه خودشون ساختن موقع عمل که میرسه همشون شونه خالی میکنن
ولی از این حرف بگذریم
نه با حرف من این هاستینگ ها درست میشن نه این جواب سوال شما میشه
از هاستینگ ها هاست دی ال و پشتیبان واقعا خوب کار میکنن و زمانی یه هاستینگ خوب میشه که همه ی این چیزایی که گفتید رو یه جا داشته باشه ولی من دیگه با هاستینگ های ایرانی کلا کار نمیکنم
1eng.ir
March 13th, 2012, 23:08
این موضوع چه ربطی به بخش فروش داره!؟
از تو بعیده ممد
الان مشکل بخششه؟ :-| [+@بابک!]
از 3 دوست عزیزی که زحمت پست زدن کشیدن به خودشون دادن، ممنونم :53:
ادامه تاپیک ... ... ...
alef1
March 13th, 2012, 23:17
سلام
بنده با سرویس دهنده ایرانی کار نکردم زیاد اما در سرویس دهنده های خارجی با KVChosting کار کردم که میتون بگم لغت بینظیر شایسته این گروه هست
امنیت بالا، اپ تایم استثنایی و سرعت مناسب از مواردی هست که ازشون دیدم
در مورد پشتیبانی هم کیفیت سرویس اینقدر بالا و بی عیب بود که حتی یه بار هم نیازی به پشتیبانی نبود و در این مورد نمیتونم نظری بدم
ایسالا قسمت همتون بشه و امیدوارم دوستان هم روزی به این سطح از کیفیت برسند
sebastian
March 13th, 2012, 23:29
سلام
بنده با سرویس دهنده ایرانی کار نکردم زیاد اما در سرویس دهنده های خارجی با KVChosting کار کردم که میتون بگم لغت بینظیر شایسته این گروه هست
امنیت بالا، اپ تایم استثنایی و سرعت مناسب از مواردی هست که ازشون دیدم
در مورد پشتیبانی هم کیفیت سرویس اینقدر بالا و بی عیب بود که حتی یه بار هم نیازی به پشتیبانی نبود و در این مورد نمیتونم نظری بدم
ایسالا قسمت همتون بشه و امیدوارم دوستان هم روزی به این سطح از کیفیت برسند
اکثرا هاستینگ های خارجی که به همین صورتی هستند که شما میگید در کل مشکلی پیش نمیاد که نیاز به پشتبانی باشه
ولی اینجا با توجه به بازار کاری میزبان ها و درخواست مشتری که از اون سرویس دارن وجود داره وضعیت کمی با خارج از کشور فرق میکنه
alef1
March 13th, 2012, 23:49
اکثرا هاستینگ های خارجی که به همین صورتی هستند که شما میگید در کل مشکلی پیش نمیاد که نیاز به پشتبانی باشه
ولی اینجا با توجه به بازار کاری میزبان ها و درخواست مشتری که از اون سرویس دارن وجود داره وضعیت کمی با خارج از کشور فرق میکنه
بله موافقم
فکر می کنم قسمت زیادی از بحث پشتیبانی در ایران و در مورد مشتری هایی که برخورد می کنیم باهاشون مربوط به کمبود دانش و تخصص هست و قسمت کمتری هم مربوط به مشکلات سرویس های ارائه شده
که تقریبا هر دو مورد در سرویس های خارجی وجود نداره
به همین دلیل هست که به نظر من اصلا پشتیبانی خوب جز در موراد خاص مزیتی محسوب نمیشه تا وقتی که هر دو طرف از تخصص کافی برخوردار باشن و موارد مهم همون اپ تایم سرعت امنیت و موارد اینچنینی هست و در درجات خیلی پایینتر پشتیبانی
diges
March 17th, 2012, 23:40
سلام
بنده با سرویس دهنده ایرانی کار نکردم زیاد اما در سرویس دهنده های خارجی با KVChosting کار کردم که میتون بگم لغت بینظیر شایسته این گروه هست
امنیت بالا، اپ تایم استثنایی و سرعت مناسب از مواردی هست که ازشون دیدم
در مورد پشتیبانی هم کیفیت سرویس اینقدر بالا و بی عیب بود که حتی یه بار هم نیازی به پشتیبانی نبود و در این مورد نمیتونم نظری بدم
ایسالا قسمت همتون بشه و امیدوارم دوستان هم روزی به این سطح از کیفیت برسند
این هاستینگ با ایران مشکل داره ؟ روی لیست کشور های موقع ثبت سفارش دیدم ایران هست ولی معلوم نیست مشکل داره یا نه .
ممنون
mehrshad.ho
March 18th, 2012, 00:05
فقط پشتیبانی + کیفیت
rezahd
March 18th, 2012, 00:16
سلام اخلاق جوب در جواب به مشتری
جواب دادن به تلفن مشتری در زمان تماس حتما مشکل این طوری بهتر حل میشده
m3hdi
March 18th, 2012, 00:30
یک نکته ای رو ازم دونستم بیان کنم ، قابل توجه دوستانی که سرویس دهنده های خارجی رو نسبت به ایرانی برتر میدونن...
کلا ما باید یه فرهنگی رو جا بندازیم بین مشتری ها! نه سرویس دهنده ، مشتری ها هنوز نمیدونن پشتیبانی یعنی چی ؟ اصولا در هاست اشتراکی یا بقیه سرویس ها پشتیبان چه وظایفی داره ؟
شخصا دیدم همکاران رو که تنظیم دی ان اس کانکشن مشتری رو برای کش نشدن سایت براشون انجام دادن ... (این مورد به تازگی برخورد داشتم)
و موارد امثال این که واقعا مشتری هنوز نمیدونه چی خریده و وظایف یک پشتیبانش چیه ؟
موفق باشید
alef1
March 18th, 2012, 00:52
این هاستینگ با ایران مشکل داره ؟ روی لیست کشور های موقع ثبت سفارش دیدم ایران هست ولی معلوم نیست مشکل داره یا نه .
ممنون
سلام
بنده از طریق یکی از دوستان ساکن کانادا ازشون سرویس دارم
اما طی مکاتبات شخصی ای هم که با واحد فروششون داشتم حداقل در گفتار اول میگن که مشکلی ندارن
اما یه مقدار جانب احتیاط رو رعایت کنید بهتر هست