PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بنیانگذار مگا آپلود به قید وثیقه آزاد می ماند !



AriyaDownload
March 1st, 2012, 01:34
http://dl.funnyfa.com/kim-dotcom.jpg


کیم داتکام همچنان تا موعد محاکمه اش به قید وثیقه آزاد می ماند ، امروز دادگاه نیوزیلند درخواست دولت را برای بازگشت کیم داتکام به زندان که احتمال فرار او از طریق پرواز می رفت ، رد کرد.
داتکام که متهم به عامل اصلی فعالیت در بزرگترین سایت نقض کپی رایت با به اشتراک گذاری داده ها می باشد ، هفته پیش بعد از یک ماه از زندان آزاد شده بود.
وی ماه گذشته در عمارت بزرگی که در نزدیکی اوکلند اجاره کرده بود ، بازداشت شد ، همچنین به دنبال کیفر خواست نیوزیلند مبنی بر نقض قوانین کپی رایت ، تمام اموال داتکام شامل میلیون ها دلار پول نقد و اتومبیل هایش کشف و ضبط گردید.
طی آخرین درخواست آزادی به قید شرط داتکام ، چند وکیل به نمایندگی از ایالات متحده آمریکا، بیان کردند که دات کام که اصلیتی آلمانی دارد ، به پنهان کردن مبلغ زیادی پول نقد که مقامات قادر به کشف آن نشده بودند مشکوک است و او میتواند به راحتی با این پول ها کشور را ترک کند. همچنین دولت آمریکا در صدد است تا به جز داتکام ، شش نفر دیگر را که با مگاآپلود در ارتباط بوده اند را نیز به پای میز محاکمه بکشاند.
داتکام که احتمالا به 20 سال زندان محکوم خواهد شد ، دیگر حق استفاده از اینترنت در خانه اش در اوکلند را نخواهد داشت.


منبع : اختصاصی فــانــی فــا / مترجم : بابک نصیرپور
FunnyFa | فـــانـــی فـــا (http://www.funnyfa.com/)