ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : hetzner review ***ی به نام شرکت هتزنر آلمان



citykala
February 29th, 2012, 23:56
با توجه به اینکه بنده پس از طی یک مدت زمان بسیار طولانی و صبر ایوب این پیغام رو اینجا می زارم

خواستم مشکل خودم رو با این شرکت اینجا بزارم شاید که برای عده ای هر چند اندک تجربه خوبی باشه

اول اینو بگم که بنده به هیچ وجه چه شرکت خارجی و چه شرکت داخلی دوست ندارم گزینه ای به نام خراب کردن شرکت مربوطه رو به کار ببرم

ولی چون دیگه به استخون رسیده مجبور شدم

با ضمن عذر خواهی از تمامی کسانی که این پست رو می خونن باید اقرار کنم شرکت بی شرفی به نام هتزنر ندیدم

البته عذر خواهی مجدد منو بپذیرید

موضوع اینکه که بنده 67 روز هست که به اینها مبلغ 274 یورو پول واریز کردم ولی تا الان سرویس منو تحویل ندادن و می گن شما باید دوباره پول واریز کنید و سرویس جدید بخرید !!!!!!!!!!!


باور کردنش سخته نه ؟ ولی بنده در این باره با 3 تن از کسانی که توی ایران بیشترین خرید رو از این شرکت داشتن هم صحبت کردم و همگی با تعجب بسیار بالا و بهت و حیرت فقط تعجب خودشون رو اعلام کردن


بیش از 6 بار اگر اشتباه نکنم تلفن از ایران به المان زنگ زدم به شرکت و بالای 50 هزار شاید هزینه مکالمات بوده باشه که البته تا حالا نیومده هزینش !!!

بیش از حدود 250 الی 300 ایمیل پیاپی که نامردا چرا سرویس منو نمیدین به حدی که وقتی چیزی جستجو می کنم در بالا این شرکت بالای 30 برگ نمی دونم 10 تایی یا 20 تایی میاد
در حدود 67 روزی که سرویس منو ندادن


واقعا به استخونم رسیده بود . خدا لعنتشون کنه

ولی من نمی دونم اینها اگر دین دارن و اگر دینی به اسم مسیحیت دارن و هر دینی که دارن چطور به خودشون انصاف می دن که به

راحتی پول مردم رو بخورن


والسلام

itjavani
March 1st, 2012, 00:11
تشریف ببرید بانک صادر کننده کردیت کارتتون و هتزنر رو چارج بک کنید!
البته قبل از چارج بک بهشون زنگ بزنید و اخطار بدید
دقت کنید تمامی مکالمات شما در دیتاسنترها رکورد میشه

AriyaCenter
March 1st, 2012, 00:44
فکر خوبی هستش دوستان و همکاران ار کمکی از دستتون بر میاد برای این بنده خدا بکنید و پی گیر قضیه بشید بلخره ممکنه همین اتفاق یک روز سر شما یا بنده هم پیش بیاد پس کوتاهی نکنید لطفا واسه خودتون هم که شده و هم وطنتون کمکش کنید تا بتونه به مال یا سرویسش برسه
با تشکر

citykala
March 1st, 2012, 00:52
[B]برای این شرکت کارت nbad
رو اد کردم

این بانک هم که اصلا معلوم نیست وجود خارجی داره یا نه

می خواستم این کار رو بکنم و حتی اگه بشه برم امارات حتی اگه هزینم بیشتر از این بشه چون من اینقد با دیتا سنترهای مختلف کار رکدم و همچین چیزی ندیدم

اما من نمی دونم حتی چطور با این nbad تماس بگیرم


یه بار خواستم ایمیلشونو به دست بیارم بالای 30 تا ایمیل بود تو سایتشون به هر کی هم ایمیل زدم تو بانک گفتن من الان تو مسافرت هستم به اون یکی رپلای کردن اخرش هم سر درد گرفتم

و نهایتا با دو عدد دیازپام شب رو به اتمام رسوندم !!!

Ramin
March 1st, 2012, 01:38
از دلیل تحویل ندادن سرویس چیزی نگفتید؟ منطق این شرکت برای تحویل ندادن چیست؟؟؟

faranetwork
March 1st, 2012, 08:25
این مشکل زیاد هست..ما هم یک یوزر داشتیم که میگفت از هترنز خریده پول داده بعد از 60 روز بهش هنوز سرویس ندادن...جواب درست هم بهش نمیدن

delta
March 1st, 2012, 11:04
چرا شکایتتون رو به

Web Hosting Talk - The largest, most influential web hosting community on the Internet (http://www.webhostingtalk.com/)

نمیکشید؟ فکر کنم آنجا تاپیک بزنید یک فرجی بشه.. دوستان هم میتونن بیان حمایتتون کنن شلوغ بندازن..

Amir.Mansoury
March 1st, 2012, 12:12
تا جایی من متوجه شدم مشکل شما مالی استو هتزنر هم اعلام دریافت نکردم پول را کرده. پس نتیجه اخلاقی اینکه صادر کننده کارت شما دچار مشکل است!!!

البته این نظر من است.

پیشنهاد میکنم با آقای خسروی هم یک مشورت بکنید

mobinhost_suport
March 1st, 2012, 12:18
سلام

واسه ما هم ی همچین مشکلی یک بار پیش اومد.
تنها راهش اینه که یکی بره شرکت !!
ما یکیو پیدا کردیم و اینکارو انجام داد و مشکلمون حل شد.
اینم بگم آدمهای خیلی ترسویی هستن
با داد بیداد فوری کارتون رو راه میندازن

AvalinHost
March 1st, 2012, 15:06
برای بنده هم عجیبه! واقعا عجیبه.
اینرو میگم چون کسایی که با هتزنر کار کردن میدونن که چه جور آدمایی هستن و رابظه خوبی هم با ایرانی ها دارن.
شما 100% کارتتون مشکل داره و از لحاظ مالی به تاییدشون نرسیده.
ما بیش از 10 تا سرور داریم از این دیتاسنتر و یک بار پیش اومده که موجودی هم نداشتیم توی کارتمون و اوردر سرور جدید دادیم توی 24 ساعت سرور رو تحویل دادن و پولشو ماه بعد دادیم!


شما از آنلاین بانکتون و اون تراکنشی که انجام شده اسکرین شات بگیرین و یا شماره تراکنش رو براشون بفرستین و اگر هم امکان داره یوزر و پسوردشو هم براشون بفرستین که خودشون برن بررسی کنن و اگر فرمایشات شما درست باشه کارتون رو حل میکنن.

citykala
March 1st, 2012, 17:09
از دلیل تحویل ندادن سرویس چیزی نگفتید؟ منطق این شرکت برای تحویل ندادن چیست؟؟؟

منطقشون اینه که می گن شما باید تا 69 روز قبل پول رو واریز می کردین

در حالی که من فکر کنم 67 روز قبل واریز کردم

وقتی هم می گم مشکل چی هست می گن شما آفری که اتخاب کردین الان دیگه ما اون افر توی لیست افرهامون موجود نیست

و تاریخش تموم شده دقیقا این جمله رو anja herzog می زنه

البته من دهمنم مو در اورده و این بهانه به قدی مزخرف و بی معنی هست که ادم شاخ بیاره بازم کمه


من توی اون 250 -260 ایمیلی که تا الان زدم بارها گفتم که مشکل چی هست ؟ شما از همون سرویسی که قبلا بوده سرویس رو بده


سرویس رو که حتی یک لحظه هم تحویل ندادی ؟!!! اینطوری نیست که مثلا بگی سرویس رو تحویل دادم و شما دیر واریز کردی و سرویستون ساسبند شده


اصلا تا به این لحظه یک سرویس و ای پی برای من صادر نکردن که بهانشون این باشه که شما سرویس رو گرفتی و وقتش گذشته


می گن اون سروسی که شما انتخاب کردی الان توی لیست سرویس ها نیست و چون یک روز بعدش پول زدی ما نمی تونیم بدیم


اون سرویسی که من انتخاب کرده بودم فکر کنم 24 گیگ رم بود الان حتی حاضرم 16 گیگ رم رو هم بدن اما بدن سرویس رو . این رو هم توی ایمیل براشون ماکدا گفتم که حاضرم سرویس پایینتر

بگیرم اما سرویس منو بدین چرا نمیدین اخه !!!! وووو

با پررویی تمام می گن پول رو هم نمی تونیم برگشت بزنیم

عین این می مونه که بری از یک مغازه پفک بخری و پول بدی و صاحب مغازه بگه چون تو یک روز دیرتر پول رو زدی و اون پفک نمکی شما موجود نیست ما دیگه به شما

هیچ پفک نمکی دیگه ای نمیدیم و باید مجدد پول بدین و بخرین


حالا پفک نمکی هزینه ای نداره ولی وقتی 600 هزار پول بدی و یک جواب کاملا مزخرف و بی منطق بشنوی ادم می خواد بگیره طرف رو خرد کنه

---------- Post added at 04:47 PM ---------- Previous post was at 04:42 PM ----------


برای بنده هم عجیبه! واقعا عجیبه.
اینرو میگم چون کسایی که با هتزنر کار کردن میدونن که چه جور آدمایی هستن و رابظه خوبی هم با ایرانی ها دارن.
شما 100% کارتتون مشکل داره و از لحاظ مالی به تاییدشون نرسیده.
ما بیش از 10 تا سرور داریم از این دیتاسنتر و یک بار پیش اومده که موجودی هم نداشتیم توی کارتمون و اوردر سرور جدید دادیم توی 24 ساعت سرور رو تحویل دادن و پولشو ماه بعد دادیم!


شما از آنلاین بانکتون و اون تراکنشی که انجام شده اسکرین شات بگیرین و یا شماره تراکنش رو براشون بفرستین و اگر هم امکان داره یوزر و پسوردشو هم براشون بفرستین که خودشون برن بررسی کنن و اگر فرمایشات شما درست باشه کارتون رو حل میکنن.


بنده مشکلی در کارت و موارد دیگه ندارم البته نظر شما کاملا محترم و این از روی کنجکاوی هست و موردی نداره


اما بنده این کارت رو برای بیش از 20 دیتا سنتر مختلف هم استفاده کردم


در ضمن اینطوری نیست که اینها بگن تایید نشده . اومدن ایمیل زدن و فایل پی دی اف فرستادن به فرمت بزرگتر از کف دست من که پول واریزی شما تایید شد . ایا می تونه دلیلی موجه از این هم باشه ؟


اینها بحثشون این نیست که کارت مشکل داره و پرداخت نکردین و مشکل دارین . اگر این بود که من 67 روز تمام خون خودمو تو شیشه نمی کردم

ولی همین که نظر دادین باز هم محترمه ممنون

---------- Post added at 05:09 PM ---------- Previous post was at 04:47 PM ----------


چرا شکایتتون رو به

Web Hosting Talk - The largest, most influential web hosting community on the Internet (http://www.webhostingtalk.com/)

نمیکشید؟ فکر کنم آنجا تاپیک بزنید یک فرجی بشه.. دوستان هم میتونن بیان حمایتتون کنن شلوغ بندازن..

اونجا هم الان تاپیک زدم عزیز البته اگه کسی اونو حذف نکنه !!!

hetzner review , hetzner company or hetzner swindler - Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?p=7985731#post7985731)

amiry
March 1st, 2012, 18:18
دوست عزیز هتزنر شرکتی ینست که بخواید دنبالشون این حرف هارو حواله کنید هتزنر نیاز به معرفی خودش نداره کل دنیا می شناسنش !! این مسائل به دین و ... چه ارتباطی داره!
طبق روال کاری سفارش درست پیش برید هیچ مشکلی پی نمیاد حتما یه مشکلی وجد داشته اینا به 200-500 یورو شما احتیاجی ندارن امیدوارم درکتون رو انقدری بالا باشه که به جای زدن پست همچنینی دنبال علتش باشید .

هتزنر موقع سفارش فقط و فقط کردی کارت فیزی از بانک معتبر رو قبول می کنه که روی کارت فقط به اسم خریدار باشه
اگربا گیفت کارت و ... پرداخت داشته باشید یا قبول نمی کنند و ریفاند می کنند یا اینکه درخواست اسکن کارت رو می کنن که باید ارسال کنید + پاسپورت یا ترجمه ی رسمی شناسنامه (به همراه آدرس)

حال اگر مدارک خواستند شما ارائه ندادید هزینه ریفاند نمی شه تا زمانی که مدارک را ارائه بدید یا اینکه درخواست لغو سفارش بدید !!!!! درخواست دادید یا نه؟ اگر ریفاند داده شده و پول پس از 2-3 هفته به حسابتون ! نه کارت !!!! نیومده از بانکی که کارتتون مال اونجا هست پیگیر باشید .




با توجه به اینکه بنده پس از طی یک مدت زمان بسیار طولانی و صبر ایوب این پیغام رو اینجا می زارم

خواستم مشکل خودم رو با این شرکت اینجا بزارم شاید که برای عده ای هر چند اندک تجربه خوبی باشه

اول اینو بگم که بنده به هیچ وجه چه شرکت خارجی و چه شرکت داخلی دوست ندارم گزینه ای به نام خراب کردن شرکت مربوطه رو به کار ببرم

ولی چون دیگه به استخون رسیده مجبور شدم

با ضمن عذر خواهی از تمامی کسانی که این پست رو می خونن باید اقرار کنم شرکت بی شرفی به نام هتزنر ندیدم

البته عذر خواهی مجدد منو بپذیرید

موضوع اینکه که بنده 67 روز هست که به اینها مبلغ 274 یورو پول واریز کردم ولی تا الان سرویس منو تحویل ندادن و می گن شما باید دوباره پول واریز کنید و سرویس جدید بخرید !!!!!!!!!!!


باور کردنش سخته نه ؟ ولی بنده در این باره با 3 تن از کسانی که توی ایران بیشترین خرید رو از این شرکت داشتن هم صحبت کردم و همگی با تعجب بسیار بالا و بهت و حیرت فقط تعجب خودشون رو اعلام کردن


بیش از 6 بار اگر اشتباه نکنم تلفن از ایران به المان زنگ زدم به شرکت و بالای 50 هزار شاید هزینه مکالمات بوده باشه که البته تا حالا نیومده هزینش !!!

بیش از حدود 250 الی 300 ایمیل پیاپی که نامردا چرا سرویس منو نمیدین به حدی که وقتی چیزی جستجو می کنم در بالا این شرکت بالای 30 برگ نمی دونم 10 تایی یا 20 تایی میاد
در حدود 67 روزی که سرویس منو ندادن


واقعا به استخونم رسیده بود . خدا لعنتشون کنه

ولی من نمی دونم اینها اگر دین دارن و اگر دینی به اسم مسیحیت دارن و هر دینی که دارن چطور به خودشون انصاف می دن که به

راحتی پول مردم رو بخورن


والسلام

allbert
March 1st, 2012, 18:46
سلام

اینم بگم آدمهای خیلی ترسویی هستن
با داد بیداد فوری کارتون رو راه میندازن

والا تو اینجا داد و بیداد یه چیز عادیه اونجا وقتی داد بزنی فکر میکنند شما تو کتتون یه shotgun دارید =))=))=))=))

در هر صورت اگر کسی اشنایی چیزی اونجا داره حتما پیگیری کنه بابا شوخی نیستا نزارید حق ایرانی جماعت خورده بشه :102:

citykala
March 1st, 2012, 19:05
ما رو باش که اومدیم کجا داریم درد خودمون رو میگیم

مثل اینکه عدی ای که اینجا از این شرکت سرور دارن نمی خوان با دید مثبت مطالب ما رو بخونن

شما مثل اینکه تا از زبان خود کارمندشون نشنوی راضی بشو نیستی

اگه خواستی بیان یه جا برات پی دی اف به این گندگی شامل invoice successfull + تمامی ایمیلهایی که زدم و اونها زدن رو بزارم ببین


چون اخه یه عده با حرف ما که باور نمی کنن فکر می کنن ما دروغ داریم

تا نبینن باور نمی کنن

به دین هم ربط داره .

پسر خوب وقتی یکی دین و مصب ندونه جوری پول ادم رو قورت می ده و صداش هم در نمی اد که نگو و نپرس

وقتی یکی از خدا نترسه و انسانیت سرش نباشه هر کاری بگی از دستش بر میاد

متوجه شدی چرا به دین ربط داره یا نه ؟

من که راضی نیستم توی یه انجمن با هزاران کاربر بیام و حرف بی مورد بزنم


اینجا هم قرار نیست من با شمایی که اصلا نمی شناسم و در این مورد هم ذینفع نیستی خودم رو ناراحت کنم و سء تفاهم پیش بیارم


اما دارم می گم اگه یک درصد و فقط یک درصد خلاف اون چیزی باشه که من توی این چند تا پست نوشتم توی این انجمن و جلوی همه می گم

هر چی شما گفتی درست

قرار نیست اینجا بیام و بعد این همه درخواست و بعد دو ماه و اندی بیام انجمن پست بزارم

دارم می گم به استخون رسیده . من ادم بوده 600 هزار تو همین انجمن پولمو خرد یک جا نیومدم چیزی بر علیهش بنویسم ولی یک بار یه جمله ای گفت که گفتم حتما لازم داره و گفتم خدای

خودش جوابشو میده

به مکرر هم مسائل مختلف پیش اومده

من اصلا ادمی نیستم که سر این چیزا خودمو خراب کنم اما وقتی دارم میبینم گستاخی به حدی رسیده که پول ادم رو با یک دلیل احمقانه قورت می دن دیگه چاره ای ندارم

porya_spy
March 1st, 2012, 19:43
سلام

با محمد خسروی هم یه مشورتی بکن ایشون با هتزنر همکاری گسترده ای دارن شاید فرجی شد

DeltaGostar
March 1st, 2012, 20:14
بنده مگر نمیتوانستم در این مدت سال ها با این شرکت کار کنم و مشتری های زیاد رو از دست دادم

و اماااا یک سرویس که داشتم (سرور اختصاصی ) برای یک مشتری - متوجه شدم که این شرکت *** پنهای باند است
هیچ سرور در عرض یک 2 روز نمیتواند bw 100 که قبلا 2 ترابایت روی هر سرور میدادن تمام کنه -
در عرض این 2 روز دیتا سنتر گفت پهنای باند شما روی 10 مگ نزول کرده است

بنده همان جا فهمیدم که این شرکت *** پهنای باند هست و به راحتی میگم که ***ی به بی شرفی این دسنتر کاغذی ندیدم - وقتی نیاز به پهنای باند و پول پیدا میکنن بی دلیل سرور میبدن - سرور تحویل نمیدن - ABUSE درست میکنن

جریمه درست میکنن و هر چیزی در توان دارند برای سر کیسه کردن مشتری انجام دادن - با توجه به ناراحتی این دستمون
بهتر است از طریق سفارش ایران اقدام کنید . یا شخصی در کشور آلمان را جهت پیگیری شکایت خود اعزام کنید و مدارک بفرستید
راه دیگری رای زنی از طریق نمایندگان رسمی در ایران + هزینه ای برای این کار میباشد
و دعا کردن راهی نیست

porya_spy
March 1st, 2012, 20:27
بنده مگر نمیتوانستم در این مدت سال ها با این شرکت کار کنم و مشتری های زیاد رو از دست دادم

و اماااا یک سرویس که داشتم (سرور اختصاصی ) برای یک مشتری - متوجه شدم که این شرکت *** پنهای باند است
هیچ سرور در عرض یک 2 روز نمیتواند bw 100 که قبلا 2 ترابایت روی هر سرور میدادن تمام کنه -
در عرض این 2 روز دیتا سنتر گفت پهنای باند شما روی 10 مگ نزول کرده است

بنده همان جا فهمیدم که این شرکت *** پهنای باند هست و به راحتی میگم که ***ی به بی شرفی این دسنتر کاغذی ندیدم - وقتی نیاز به پهنای باند و پول پیدا میکنن بی دلیل سرور میبدن - سرور تحویل نمیدن - ABUSE درست میکنن

جریمه درست میکنن و هر چیزی در توان دارند برای سر کیسه کردن مشتری انجام دادن - با توجه به ناراحتی این دستمون
بهتر است از طریق سفارش ایران اقدام کنید . یا شخصی در کشور آلمان را جهت پیگیری شکایت خود اعزام کنید و مدارک بفرستید
راه دیگری رای زنی از طریق نمایندگان رسمی در ایران + هزینه ای برای این کار میباشد
و دعا کردن راهی نیست


والا ما تا به امروز هیچ مشکلی با هتزنر نداشتیم همیشه هم کارشون درست بوده و یکی از بهترین دیتاسنتر ها هستن بدون شک

citykala
March 1st, 2012, 20:27
سلام

با محمد خسروی هم یه مشورتی بکن ایشون با هتزنر همکاری گسترده ای دارن شاید فرجی شد


محمد خسروی کیه ؟ نمی شناسم

ببینید من اخلاقم اینطوریه که دوست ندارم برای کسی اذیت باشم و مزاحمتی درست کنم اگر ایشون می تونن اطلاعاتشو بدین اگه نمی تونن الکی بنده خدا رو اذیت نکنم

porya_spy
March 1st, 2012, 20:29
محمد خسروی کیه ؟ نمی شناسم

ببینید من اخلاقم اینطوریه که دوست ندارم برای کسی اذیت باشم و مزاحمتی درست کنم اگر ایشون می تونن اطلاعاتشو بدین اگه نمی تونن الکی بنده خدا رو اذیت نکنم

یوزر hetzner در انجمن هستن ایشون

حدود 250 تا سرور دارن از دیتاسنتر و همکاری مستقیم دارن باهاشون

citykala
March 1st, 2012, 20:36
بنده مگر نمیتوانستم در این مدت سال ها با این شرکت کار کنم و مشتری های زیاد رو از دست دادم

و اماااا یک سرویس که داشتم (سرور اختصاصی ) برای یک مشتری - متوجه شدم که این شرکت *** پنهای باند است
هیچ سرور در عرض یک 2 روز نمیتواند bw 100 که قبلا 2 ترابایت روی هر سرور میدادن تمام کنه -
در عرض این 2 روز دیتا سنتر گفت پهنای باند شما روی 10 مگ نزول کرده است

بنده همان جا فهمیدم که این شرکت *** پهنای باند هست و به راحتی میگم که ***ی به بی شرفی این دسنتر کاغذی ندیدم - وقتی نیاز به پهنای باند و پول پیدا میکنن بی دلیل سرور میبدن - سرور تحویل نمیدن - ABUSE درست میکنن

جریمه درست میکنن و هر چیزی در توان دارند برای سر کیسه کردن مشتری انجام دادن - با توجه به ناراحتی این دستمون
بهتر است از طریق سفارش ایران اقدام کنید . یا شخصی در کشور آلمان را جهت پیگیری شکایت خود اعزام کنید و مدارک بفرستید
راه دیگری رای زنی از طریق نمایندگان رسمی در ایران + هزینه ای برای این کار میباشد
و دعا کردن راهی نیست



منظور شما سفارت ایران هست ؟ ببینید من نمی خوام کار رو به جاهای باریک بکشونم

البته جاهای باریک نیست این حقه منه

ولی وقتی میبینم همیشه برای یه چیز ساده من نوعی برای یک شکایت باید 6 ماه 7 ماه معطل بشم از خیرش می گذرم

می خوام اگه راه کاری باشه که بتونم سریعتر نتیجشو بگیرم خیلی بهتر میشه

600 تومن چیزی نیست که بخوام شکایت کنم فکر کنم اینطوری یه دو میلیون هم از جیبم بدم که وکیل و اینها بگیرم :-|

وقتی حرف ادم برو نداشته باشه همینه دیگه

ببینم این شرکت با یه مشتری امریکایی کانادایی انگلیسی جرات داشت همچین رفتاری رو بکنه . پدرشو در میاوردن


خداییش من یه بار از یه شرکت انگلیسی سرور می خواستم بخرم منو 10 روز معطل کردن ولی بعد اون یه نامه برام ایمیل کردن 10 خط که خیلی معذرت می خواییم

بعد اومدن چی کار کردن 20 روز به من اضافه تر دادن توی ماه اول سرور


من نمی دونم اینها واقعا چرا این کار رو می کنن اخه من اصلا سر در نمی ارم


من احساس می کنم یکی تو شرکت پول ما رو هاپالو کرده الان هر چی ایمیل می زنم هیش کی جواب هم نمیده توی تمام ایمیلهای من خیلی سریع فردی به اسم anja herzog

جواب میده

وقتی هم میگم مستقیما به اقای هتزنر وصل کن باهاش می خوام حرف بزنم می گن شرکت نیست


خیلی ماجرا سرم اوردن الان 67 روزه موهامو سفید کردن

---------- Post added at 08:36 PM ---------- Previous post was at 08:33 PM ----------


یوزر hetzner در انجمن هستن ایشون

حدود 250 تا سرور دارن از دیتاسنتر و همکاری مستقیم دارن باهاشون

با ایشون یه بار حرف زدم گفتن شاید تیکت های شما گم و گور شده و یه سری راهنمایی کردن دقیق دقیق یادم نیست چی گفتن ولی یادمه که گفته های ایشون رو انجام دادم ولی بازم نتیجه نگرفتم


میگم من الان خیلی وقته درگیر این موضوع هستم هر روز یک ساعتی رو وقت می زارم ببینم چرا سرور رو نمی دن ولی همش هیچ

دیگه باید کم کم از خیر این بگذرم و بسپارم دست تقدیر و اونی که اون بالا هست

مثل این می مونه که صدقه دادم این پول رو

DeltaGostar
March 1st, 2012, 20:48
شما مانیتورینگ دقیق بساز ببنید
بدون شک پهنای باند واقعی تحویلتون نمیدن

citykala
March 2nd, 2012, 00:28
شما مانیتورینگ دقیق بساز ببنید
بدون شک پهنای باند واقعی تحویلتون نمیدن


من یک اشتباهی در پست اولم زدم که عذر خواهی می کنم

مبلغ رو 102 روز قبل واریز کردم نه 67 روز قبل

قابل توجه کسانی که فکر می کنن دروغی از طرف ما می تونه باشه !!!

این شالوده و خلاصه ای از 102 روز ایمیلهای پی در پی و تلفن های ما هست


Hello,

You paid the following invoices:

R0001667464 from 15.9. € 149,75, charge on 12.12.2011
R0001691595 from 1.10. € 0,43, charge on 12.12.2011
R0001713870 from 15.10. € 64,03, charge on 12.12.2011
R0001761613 from 15.11. € 54,00, charge on 2.2.2012

These invoices are all for the old server.
All old invoices are paid, but the old server can't be reactivated.

But you can order a new server, but for this new server you will receive new
invoices and this invoices must been paid completely.

Mit freundlichen Grüßen / Best Regards

Anja Herzog

Hetzner Online AG
Stuttgarter Str. 1
91710 Gunzenhausen / Germany
Tel: +49 (9831) 61 00 6-1
Fax: +49 (9831) 61 00 6-2
Hetzner Online AG (http://www.hetzner.de)



################################################## ##



hi Anja Herzog

you are in great mistake

because until now you dont give me this server

R0001667464 from 15.9. € 149,75, charge on 12.12.2011
R0001691595 from 1.10. € 0,43, charge on 12.12.2011
R0001713870 from 15.10. € 64,03, charge on 12.12.2011


this is old request !!!!! , but do you give me this server until now ????
???

can you see in my panel this offer until now !!!

Hetzner Online AG: Root Server EX 4 (http://www.hetzner.de/hosting/produkte_rootserver/ex4) + /27 (30 verwendbare IPs) - 22,50 Euro/Monat



R0001667464 from 15.9. € 149,75, charge on 12.12.2011
R0001691595 from 1.10. € 0,43, charge on 12.12.2011
R0001713870 from 15.10. € 64,03, charge on 12.12.2011
R0001761613 from 15.11. € 54,00, charge on 2.2.2012

this is my invoices

early or late
i've thrown money
and you can then deposit my money
give Service
you have not for the service
Set time
while it did not
you are in great mistake !! until now you dont give me any dedicated server

MagicVps.Com
March 2nd, 2012, 00:45
یک نکته خیلی جالب یه 2 یا 3 تا از همکارن هستند که با این دیتا سنتر زیاد کار میکنند ولی تا این لحضه هیچ گونه نظر و رهنمایی ندادن دلم می خواست یکی میگفت درخواست سرور دارم چنان مهربان میشدن و چنان توضیح میدادن که ادم میگفت چقدر دلسورزو مهربان هستند پس این مهربانی کجاست حداقل برای دلگرمی این عزیز هم شده یه راهنماییی میدادن یه نظری میدادن فعلا که خبر ی نیست

porya_spy
March 2nd, 2012, 01:03
یک نکته خیلی جالب یه 2 یا 3 تا از همکارن هستند که با این دیتا سنتر زیاد کار میکنند ولی تا این لحضه هیچ گونه نظر و رهنمایی ندادن دلم می خواست یکی میگفت درخواست سرور دارم چنان مهربان میشدن و چنان توضیح میدادن که ادم میگفت چقدر دلسورزو مهربان هستند پس این مهربانی کجاست حداقل برای دلگرمی این عزیز هم شده یه راهنماییی میدادن یه نظری میدادن فعلا که خبر ی نیست

دقیقا راست میگی داداش

الان اگه درخواست سرور بود همه میریختن اینجا

smartieuser
March 2nd, 2012, 01:11
یک نکته خیلی جالب یه 2 یا 3 تا از همکارن هستند که با این دیتا سنتر زیاد کار میکنند ولی تا این لحضه هیچ گونه نظر و رهنمایی ندادن دلم می خواست یکی میگفت درخواست سرور دارم چنان مهربان میشدن و چنان توضیح میدادن که ادم میگفت چقدر دلسورزو مهربان هستند پس این مهربانی کجاست حداقل برای دلگرمی این عزیز هم شده یه راهنماییی میدادن یه نظری میدادن فعلا که خبر ی نیست

قبلا با ایشون به صورت تلفنی صحبت کردم و پیشنهاداتی هم دادم. اما متاسفانه مشکلی حل نشد.
فعلا سکوت میکنم چون واقعا راهی به نظرم نمیشه.

citykala
March 2nd, 2012, 01:27
قبلا با ایشون به صورت تلفنی صحبت کردم و پیشنهاداتی هم دادم. اما متاسفانه مشکلی حل نشد.
فعلا سکوت میکنم چون واقعا راهی به نظرم نمیشه.


درسته

تو صفحه قبلی به این موضوع اشاره کردم .

ممنون ازتون

ParsWebIT
March 8th, 2012, 19:20
قیمت سرورها خوب هست و با این قیمت سرسام اور دلار و نوسانات اکثرا اومدن سرور گرفتن و متاسفانه چون سرور ها قیمت مناسبی دارن اینجا هم افرهای 5 هزار تومانی وی پی اس زیاد شده
کلا کیفیت غیر قابل مقایسه با دیتاسنترهایی مثل singlehop و ... هست
ما از اینجا سرور داریم اپ تایم خوب بوده و قطعی خاصی نداشتیم مشکلی هم با شبکه این دیتاسنتر نداشتیم سرعت پورت هم مناسب بوده و نوسان نداشته

AvalinHost
March 8th, 2012, 19:37
قیمت سرورها خوب هست و با این قیمت سرسام اور دلار و نوسانات اکثرا اومدن سرور گرفتن و متاسفانه چون سرور ها قیمت مناسبی دارن اینجا هم افرهای 5 هزار تومانی وی پی اس زیاد شده
کلا کیفیت غیر قابل مقایسه با دیتاسنترهایی مثل singlehop و ... هست
ما از اینجا سرور داریم اپ تایم خوب بوده و قطعی خاصی نداشتیم مشکلی هم با شبکه این دیتاسنتر نداشتیم سرعت پورت هم مناسب بوده و نوسان نداشته

همکارن دیگه هم میتونن بیان و در این تاپیک در مورد دیتاسنتر های محبوبشون نظر بدن! و از خدمات و آپدیت خودشون تعریف کن. اصلا هم تعارف نکنید. و تا میتونید در مورد هتزنر بد بگین.

smartieuser
March 8th, 2012, 19:48
درسته

تو صفحه قبلی به این موضوع اشاره کردم .

ممنون ازتون

سلام

مشکلتون حل شد بالاخره ؟ یک سری ریپورت رو دیدم خود مارتین در مورد سرویس شما پابلیک کرده بود. به نتیجه رسیدین ؟

citykala
March 9th, 2012, 04:28
نه عزیز

نه تنها به نتیجه نرسیدم بلکه پستی که توی وب هاستینگ بخش بین المللی گذاشتم بعد 2 روز یوزر منو هم بلوکه کردن

ببینید وقتی اونها اینقد حتی در سطح کاربری هم پشت همدیگه هستن و هوای همدیگه رو دارن از ما چه انتظاری میشه داشت ؟

حتی اگه متنهایی که من توی اونجا گذاشتم رو بخونید متوجه میشید

خدا شاهده دارم می گم اینقد و به قدری دلم داره اتیش میگیره و اعصابم خراب هست که اگه هر روز یک ذره ذره گوشت تشون رو ببرم باز هم دلم خنک نمیشه

مثل این هست که یه تیر رو گذاشتن روی قلبم و دارن هر روز اونو می چرخونن


ای کاش سرور رو می دادن یه روز بعد می گفتن شما اسپم زدی هک زدی سرور رو مجازات کردیم بستیم . این قد ناراحت نمیشدم که تو روز روشن پولمو خوردن و حتی جواب هم نمی دن

فقط یک نفر اومد و از من دفاع کرد اونم تو یکی به اخرین پست مونده که اونم فکر کنم حرفش منطقی ترین جمله اون پست ها بود

پست بعدیش مدیر بخش کلا موضوع رو بلوکه کرد

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1131672

Mohammad_reza
March 9th, 2012, 07:22
تا جایی که من متوجه شدم (از وب هاستینگ تاک خارجی) شما سفارش دادید ، اما پرداخت رو چند روز بعد انجام دادید ، اونا هم گفتند که دیگه سرور شما تو آفر نیست و نمی تونیم بهتون تحویلش بدیم. خوب رفتار خیلی بچه گانه ای داشتند.
1- اگه نمی تونید ، خوب یک سرور مطابق با هزینه بهم بدید
2- اگه سرور کنسل شده ، پس چرا صورتحساب هاش هنوز موجود بوده ؟ (که شما پرداخت کردید)
3- هزینه رو برای چی بازگشت نمیدن.

پ.ن : خود هتزنر نمی گه پرداخت مشکل داشته ، اونا میگن رفتی بانک ؟ رفتی بانک ؟ اسکرین شات بده ... :دی

smartieuser
March 9th, 2012, 09:14
نه عزیز

نه تنها به نتیجه نرسیدم بلکه پستی که توی وب هاستینگ بخش بین المللی گذاشتم بعد 2 روز یوزر منو هم بلوکه کردن

ببینید وقتی اونها اینقد حتی در سطح کاربری هم پشت همدیگه هستن و هوای همدیگه رو دارن از ما چه انتظاری میشه داشت ؟

حتی اگه متنهایی که من توی اونجا گذاشتم رو بخونید متوجه میشید

خدا شاهده دارم می گم اینقد و به قدری دلم داره اتیش میگیره و اعصابم خراب هست که اگه هر روز یک ذره ذره گوشت تشون رو ببرم باز هم دلم خنک نمیشه

مثل این هست که یه تیر رو گذاشتن روی قلبم و دارن هر روز اونو می چرخونن

به خون ائمه واقعا خیلی ناراحتم خیلی خیلی ناراحتم به روح فاطمه زهرا

ای کاش سرور رو می دادن یه روز بعد می گفتن شما اسپم زدی هک زدی سرور رو مجازات کردیم بستیم . این قد ناراحت نمیشدم که تو روز روشن پولمو خوردن و حتی جواب هم نمی دن

فقط یک نفر اومد و از من دفاع کرد اونم تو یکی به اخرین پست مونده که اونم فکر کنم حرفش منطقی ترین جمله اون پست ها بود

پست بعدیش مدیر بخش کلا موضوع رو بلوکه کرد

hetzner review , hetzner company or hetzner swindler - Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1131672)




Dear Mohammad

The server has been cancelled owing to late payment of invoices.
Here is a chronology of the events leading up to the termination
of the contractual relationship with the client:

1 September 2011: Server ordered by the client.
2 September 2011: Server brought online for the client.
15 September 2011: First invoice (Invoice 1) sent to the client by email.
20 September 2011: First attempt to collect payment failed.
Email with 3 day payment deadline (ie. to 23 September) sent to the client.
27 September 2011: Invoice remained unpaid and the server was locked.

1 October 2011: Second invoice (Invoice 2) sent to the client by email.
10 October 2011: First reminder for Invoice 1 sent.
15 October 2011: Third invoice (Invoice 3) sent to the client.
19 October 2011: First attempt to collect payment for Invoices 2 and 3 failed.
Email with 3 day payment deadline (ie. to 22 October) sent to the client.
24 October 2011: First reminder for Invoice 2 sent. Second reminder for Invoice 1 sent.

7 November 2011: Third reminder for Invoice 1 sent by email and post.
Second reminder for Invoice 2 sent. First reminder for Invoice 3 sent.
15 November 2011: Fourth invoice (Invoice 4) sent to the client by email.
16 November 2011: First attempt to collect payment failed.
Email with 3 day payment deadline (ie. to 19 November) sent to the client.
21 November 2011: Cancellation of server notice sent to the client by email.
Server to be cancelled to 25 November 2011 (ie. no longer online from 26 November 2011).
21 November 2011: Second reminder for Invoice 3. Third reminder for Invoice 2 sent
by email and post.
26 November 2011: Server is cancelled. (Client does not pay for the period
26 November to 1 December and this is deducted from Invoice 4.)

12 December 2011: Client pays Invoices 1,2 and 3.
(By this time the server has been cancelled since 26 November 2011.
Client has not received a third reminder for outstanding Invoice 3 because he has
received a cancellation notice.)
19 December 2011: First reminder for Invoice 4 sent.

9 January 2012: Second reminder for Invoice 4 sent.
24 January 2012: Third reminder for Invoice 4 sent by email and post.

2 February 2012: Client pays outstanding Invoice 4.

This clearly shows that despite sending repeated reminders for payment and a final
notice of cancellation two weeks after the final reminder for the first invoice,
by the time we had received payment from the client, the server had already been cancelled.

The cancellation is irrevocable and as explained by our Accounts team a new server
would now need to be ordered by the client.

We hope that this clarifies the matter somewhat. We do not like cancelling servers
without good reason

okey
March 9th, 2012, 09:29
به نظرم وقتت ارزشش بیشتره اینکه اعصاب خودت رو خورد کنی

camelian77
March 9th, 2012, 10:48
یه مقدار آبروی ایرانی ها رو بردید .... دوست های ما در wht فقط دارن به ایرونی ها می خندند.​

در مورد سرور قبلی که از همین دیتا سنتر داشتید چرا چیزی نمی‌گید؟

abolfazlgoodarzi
March 9th, 2012, 11:11
بسیار زیاده روی کردید در wht بین المللی. آدم ۲۳ ساله بره با دوستاش بازی کنه؟‌!!!!!!! در هر صورت امیدوارم امیدوارم امیدوارم مشکل حل بشه.

MOHAMMAD MOHSEN
March 9th, 2012, 14:08
یه مقدار آبروی ایرانی ها رو بردید .... دوست های ما در wht فقط دارن به ایرونی ها می خندند.​

در مورد سرور قبلی که از همین دیتا سنتر داشتید چرا چیزی نمی‌گید؟

خیلی بیشتر از کمی!!! با این طور برخورد پیشاپیش حق رو به اونا دادید!

ata.m
March 9th, 2012, 14:13
بسیار زیاده روی کردید در wht بین المللی. آدم ۲۳ ساله بره با دوستاش بازی کنه؟‌!!!!!!! در هر صورت امیدوارم امیدوارم امیدوارم مشکل حل بشه.
بله واقعا زیاده روی کردند. می تونستند بهتر برخورد کنند.

citykala
March 9th, 2012, 14:19
بسیار زیاده روی کردید در wht بین المللی. آدم ۲۳ ساله بره با دوستاش بازی کنه؟‌!!!!!!! در هر صورت امیدوارم امیدوارم امیدوارم مشکل حل بشه.

شما جای من بودی از این هم بدتر می شدی الان 110 روز شد که سرور رو ندادن به قول دوستمون که خیلی خوب می گه و منم

حرفم همینه


1- اگه نمی تونید ، خوب یک سرور مطابق با هزینه بهم بدید
2- اگه سرور کنسل شده ، پس چرا صورتحساب هاش هنوز موجود بوده ؟ (که شما پرداخت کردید)
3- هزینه رو برای چی بازگشت نمیدن.


در ضمن من وقتی دیدم اینها همشون چشمهاشونو بستن و فقط دارن ندونسته از دیتاسنتر المانی حمایت می کنن شما نمی

دونمی من چه حالی داشتم اون موقع

اگه اون زمان خود شما به جای اینکه بیای اینجا منو نصیحت کنی می اومدی اونجا یه پست منطقی می نویشی خیلی نتیجه بهتری

می داشت و منم به یه پسر 23 ساله اون حرف رو نمی زدم که بره با هم سن خودش بازی کنه

ماها بیشتر بلدیم به همدیگه سرکوفت بزنیم تا اینکه پشت همدیگه باشیم

به هر حال ممنون

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اون سرور یک سرور 49 یورویی بود که اون زمان بعد از 15 روز اونو قطع کردن و از حساب من 54 یورو کسر کردن !!!

من اگه موشوع اونو پیش بکشم دیگه دغ می کنم چون اون دیگه اخر افتضاح کاری بود

من الان دارم با چندین دیتا سنتر متخلف کار می کنم خدا وکیلی هیچ کدوم رو مثل اینها ندیدم بسیار ....



یه مقدار آبروی ایرانی ها رو بردید .... دوست های ما در wht فقط دارن به ایرونی ها می خندند.​

در مورد سرور قبلی که از همین دیتا سنتر داشتید چرا چیزی نمی‌گید؟

camelian77
March 9th, 2012, 14:19
پاسخی که مارتین هتزنر (صاحب دیتاسنتر) به شما داده و مدارکی که قرار داده کاملا گویا هست.

citykala
March 9th, 2012, 14:27
پاسخی که مارتین هتزنر (صاحب دیتاسنتر) به شما داده و مدارکی که قرار داده کاملا گویا هست.

مارتین به ما چی داده ؟ شما اینجا بنویس منم ببینم

---------- Post added at 03:27 PM ---------- Previous post was at 03:22 PM ----------


تا جایی که من متوجه شدم (از وب هاستینگ تاک خارجی) شما سفارش دادید ، اما پرداخت رو چند روز بعد انجام دادید ، اونا هم گفتند که دیگه سرور شما تو آفر نیست و نمی تونیم بهتون تحویلش بدیم. خوب رفتار خیلی بچه گانه ای داشتند.
1- اگه نمی تونید ، خوب یک سرور مطابق با هزینه بهم بدید
2- اگه سرور کنسل شده ، پس چرا صورتحساب هاش هنوز موجود بوده ؟ (که شما پرداخت کردید)
3- هزینه رو برای چی بازگشت نمیدن.

پ.ن : خود هتزنر نمی گه پرداخت مشکل داشته ، اونا میگن رفتی بانک ؟ رفتی بانک ؟ اسکرین شات بده ... :دی

شما درست زدین وسط خال

حرف منم همینه

hamid.jafary
March 10th, 2012, 04:14
استدلالشون این که پول واریزی رو برای بدهی قبلی برداشتن. غیر از اینه؟

citykala
March 27th, 2012, 15:22
خداییش می بینی خدا چقد بزرگه

اینها منو اذیت کردن الان هم خدا داره اذیتشون می کنه

مثل اینکه داره عاق ما دامنشون رو میگیره اصلا باورم نمی شد ولی مثل اینکه از خیلی از کشورهای دنیا با این دیتا سنتر مشکل دارن

مثل اینکه اینحا و مثل اینکه چند جای دیگه مشکل هست و خدا داره این دیتاسنتر نابکردار رو مجازات می کنه . خدا خودش بهتر می دونه

http://www. webhostingtalk.ir/f11/31652/index25.html

الله اعلم

citykala
March 28th, 2012, 14:17
استدلالشون این که پول واریزی رو برای بدهی قبلی برداشتن. غیر از اینه؟

نیازی به ارسال سوال در پیغام خصوصی نیست دوست عزیز !

مطلب رو کامل دنبال کنید به نتیجه می رسید

برای "مبلغ فوق" هیچ سروری داده نشده که بدهی هم باشه ! فکر می کنم در 5 صفحه قبلی در این مورد کامل بحث شده

موفق باشید

Woshka
March 28th, 2012, 16:27
به یکی از آلمان بگو بره سرویسشون کنه

shmvps
March 28th, 2012, 16:33
خدا رو شکر مشکل حل شد انگار

shafiei7
March 28th, 2012, 18:58
با این ایمیل تماس بگیرید و مشکلتون بگید. تاریخ بالای دو ماه بگذره برای مشکلات پرداختی باید تشریف ببرید امارات: Syed.Zaidi3@nbad.com

citykala
March 29th, 2012, 00:02
به یکی از آلمان بگو بره سرویسشون کنه

کسی رو ندارم ! :(

---------- Post added at 12:02 AM ---------- Previous post was at 12:01 AM ----------


با این ایمیل تماس بگیرید و مشکلتون بگید. تاریخ بالای دو ماه بگذره برای مشکلات پرداختی باید تشریف ببرید امارات: Syed.Zaidi3@nbad.com

این ایمیل مال کی هست ؟ هزینه رفت و برگشت امارات از هزینه من خیلی بیشتر میشه . همه این فکرها رو کردم ولی چون دیدم نمی صرفه فقط حرص خوردم !!

alireza9549
March 29th, 2012, 00:15
با سلام
کارت این بانک یکی از معتبرترین کارت ها هست دوست عزیز . ما با امارت تماس داریم و هر روز به این بانک کار داریم شماره تماس هاش هم هست . فکر کنم بتوانم برای این کار به شما کمک کنم . شما در اینترنت بانک اگر کم کرده از حساب میتوانید پول را بگیرید .
اگر کمکی خواستید من در خدمت هستم

hamid.jafary
March 29th, 2012, 00:30
نیازی به ارسال سوال در پیغام خصوصی نیست دوست عزیز !

مطلب رو کامل دنبال کنید به نتیجه می رسید

برای "مبلغ فوق" هیچ سروری داده نشده که بدهی هم باشه ! فکر می کنم در 5 صفحه قبلی در این مورد کامل بحث شده

موفق باشید

یعنی شما از قبل هیچ سروری از اینها نداشتین و کلاً این اولین خریدتون از Hetzner بوده؟

sarwhost
March 29th, 2012, 02:06
سلام منم تعجب موندم هیچ راهی نداره که اگه شما قبلاازشون سرور نداشتید چه بدهی میگن خلاصه این مشکل شما نیس به نظر بنده حقیر مشکل هممونه شما هم برادر مایی ایرانی هستی باید کمکتون کنیم از دوستان خواهش میکنم جز راه حل اسپم ندن

citykala
March 29th, 2012, 02:20
یعنی شما از قبل هیچ سروری از اینها نداشتین و کلاً این اولین خریدتون از Hetzner بوده؟

من یک سرور 49 یورویی قبلا خریده بودم که 15 روز بعد از اینکه شروع به کار بکنه بستن سرور رو بعد از حساب من 54 یورو به خاطر اون 15 روز کسر کردن و اصلا من سر اون

موضع به روی خودم هم نیاوردم چون قرار باشه به خاطر 15 روز و کسر 54 یورو بخوام پست بدم مردم به من می خندن ولی از اون گذشتم و گذاشتم به حساب شلوغی دیتاسنتر

که خودمم دغ نکنم

بعدا هم 149 یورو + 64 یورو کم کردن و بعد اینکه تقریبا 8 بار از منزل بهشون زنگ زدم و خانمی به اسم anja herzog پشتیبانی جواب می دادن گفتن چون الان دیگه اون افری که

شما انتخاب کردی از لیست برداشتیم دیگه اونو نمی تونیم بدیم و شما یک سرور جدید بخرید

دقیقا وارد چشم بنده شدن و همین حرف رو زدن !!! گر چه توی پیج های قبلی هم اینو گفتم ولی فکر می کنم شما توی خوندن پیج های قبلی فرصت کافی رو ندارید . به دلیل درگیری زیاد بنده با دیتا

سنترهای مختلف تقریبا همین مشکل با دیتا سنتری توی انگلیس پیش اومده بود که با نوشتن نامه ی معذرت خواهی طویل و دراز گفتن که به خاطر احترام مشتری 15 روز هم براتون بیشتر می کنیم

سرویس رو ! و هنوز هم که هنوزه اون 15 روز توی سرویس های ماهیانه بنده لحاظ می کنند



---------- Post added at 02:20 AM ---------- Previous post was at 02:17 AM ----------


با سلام
کارت این بانک یکی از معتبرترین کارت ها هست دوست عزیز . ما با امارت تماس داریم و هر روز به این بانک کار داریم شماره تماس هاش هم هست . فکر کنم بتوانم برای این کار به شما کمک کنم . شما در اینترنت بانک اگر کم کرده از حساب میتوانید پول را بگیرید .
اگر کمکی خواستید من در خدمت هستم

خیلی ممنون از کمک شما . دقیقا بگین من چی کار کنم . نمی خوام مجدد دور خودم بچرخم می خوام نتیجه بگیرم اگر ایمیل یا شماره ای هست که واقعا نتیجه میگیرم دریغ نکنید . دوستمون بالا یه ایمیل دادن

ولی من نفهمیدم اون ایمیل کی هست و چی بگم دقیقا

Woshka
March 29th, 2012, 02:32
کسی رو ندارم ! :(

---------- Post added at 12:02 AM ---------- Previous post was at 12:01 AM ----------



این ایمیل مال کی هست ؟ هزینه رفت و برگشت امارات از هزینه من خیلی بیشتر میشه . همه این فکرها رو کردم ولی چون دیدم نمی صرفه فقط حرص خوردم !!

من تو آلمان کسانی رو دارم که می تونن برات مشکل رو حل کنند

Mr_Parham
March 29th, 2012, 02:36
دوست عزیز موضوع رو خیلی شما پیچیده کردید، من که هر چی خوندم نه از انگلیسیش چیزی فهمیدم، نه فارسی، دقیق می گین چی شده شاید بتونم کمکتون کنم، اونجوری که به نظر میاد مشکل این بوده که شما خیلی دیر پول رو واریز کردید و سرور رو کنسل کردند
"You paid your bill late.....they canceled the server"
ولی برای من خیلی روشن نیست که شما سرویس رو تحویل گرفته بودید و برای تمدید دیر واریز کردید و یا نه، سرور رو سفارش دادید و بعد از مدتی پرداخت کردید و گفتند که چون دیر واریز کردید این Offer دیگه وجود نداره 8-| ؟؟
سوال دیگه ای که من دارم اینه که پول شما رو پس دادند یا نه ؟؟

چیزی که آقای Hetzner گفته اینه که شما سرور رو سفارش دادید در اول Sep
در مرحله ی بعد شما در دوم Sep سرور رو تحویل گرفتید
در تاریخ 15 همون ماه برای شما صورت حسابی ارسال شده که شما پرداخت نکردید تا تاریخ 20 همون ماه که به نظر سعی کردند از حسابتون پول برداشت کنند و نشده برای همین دوباره صورت حساب براتون ارسال شده و اخطار داده شده که شما طی سه روز آینده باید پرداخت رو انجام بدید که به نظر شما تا تاریخ 27 م کاری نکردید و سرور بسته شده و همینجوری این ادامه داره تا این که اخرین بار سرور بسته شده و شما بعد از مدت زیادی تصمیم گرفتید که پرداخت رو انجام بدید، ولی وقتی انجام داده بودید دیر شده بوده و دیتاسنتر به دلیل قوانینشون سرور شما رو Cancle کردند، بعد هم گفتند چون این افر دیگه وجود نداره شما دوباره باید سفارش بدید
حالا دو تا مورد

1- خیلی خوش شانس هستید که هنوز دیتاسنتر قبول داره که با شما کار کنه
2- بر اساس این اطلاعات دیتاسنتر هیچ کار اشتباهی نکرده و می تونه حتی از شما به دلیل شایعه سازی در مورد این شرکت شکایت کنه

اگر ممکنه توضیح بدید من هم بفهمم کجای این مطالب اشتباه بوده

نکته : شما که انگلیسیتون زیاد خوب نیست بهتر بود می دادید یکی از دوستان از شما حمایت کنه توی Webhostingtalk.com، چون توی اون 5 صفحه چندین بار به زبان شما گیر دادن اینا

talebi1372
March 29th, 2012, 10:37
مثل اینکه از طریق مکاتبه با هتزنر به نتیجه نمیرسید . با بانکتون مکاتبه کنید تا پولتون رو برگشت بزنند . بعدش دیگه از هتزنر سرور نگیرید . ( هر چند که سرور هاش هم همچی مالی نیست. پهنای باندم که هپلی هپو میکنیه )

بگذارید من یک بار بگم از مطالعه این تاپیک چه چیزی دستگیرم شد شما ببینید درست مگم یا نه .
شما رفتی یک سرور بخری و قبلا هم از اونها سرویسی نداشتی اینا پول شما رو بالا کشیدن و صورت حساب الکی ساختن برات که فلان وقت سرور گرفتی . درسته ؟
اگه درسته بیا با من کاتبه کن بریم WHT.com یک تاپیک بهتر و صحیح تر بزنیم . شما چیزی از صورت حساب سازی نگفتی تو WHT . اگه میگفتی میشد یک کاری کرد . میتونیم همین استدلال رو پیش بانکت هم ببریم و پول رو برگشت بزنیم.

Mr_Parham
March 29th, 2012, 10:55
مثل اینکه از طریق مکاتبه با هتزنر به نتیجه نمیرسید . با بانکتون مکاتبه کنید تا پولتون رو برگشت بزنند . بعدش دیگه از هتزنر سرور نگیرید . ( هر چند که سرور هاش هم همچی مالی نیست. پهنای باندم که هپلی هپو میکنیه )

بگذارید من یک بار بگم از مطالعه این تاپیک چه چیزی دستگیرم شد شما ببینید درست مگم یا نه .
شما رفتی یک سرور بخری و قبلا هم از اونها سرویسی نداشتی اینا پول شما رو بالا کشیدن و صورت حساب الکی ساختن برات که فلان وقت سرور گرفتی . درسته ؟
اگه درسته بیا با من کاتبه کن بریم WHT.com یک تاپیک بهتر و صحیح تر بزنیم . شما چیزی از صورت حساب سازی نگفتی تو WHT . اگه میگفتی میشد یک کاری کرد . میتونیم همین استدلال رو پیش بانکت هم ببریم و پول رو برگشت بزنیم.
اخه دیتاسنتر به این بزرگی چرا باید اسم خودشو بخاطر این مقدار پول خراب کنه ؟؟

DeltaGostar
March 29th, 2012, 11:03
میشه بپرسم بزرگی به چی هست ؟ ساختمان؟‌ هتزنر فکر نکنم 10GB بک بن داشته باشه

در ضمن به چشمانم ***یدن پهنای باند را دیدم
2tb در عرض یک هفته تمام شد روی سرور ی که سایت بود

حال به نظرم اگر ایرانی ها بکشن بیرون از این دیتا سنتر *** برشکست میکنه ولی وقتی پول کم بیارن یه نفر مثل این اقا رو سرکیسه میکنن

smartieuser
March 29th, 2012, 11:14
میشه بپرسم بزرگی به چی هست ؟ ساختمان؟‌ هتزنر فکر نکنم 10GB بک بن داشته باشه

در ضمن به چشمانم ***یدن پهنای باند را دیدم
2tb در عرض یک هفته تمام شد روی سرور ی که سایت بود

حال به نظرم اگر ایرانی ها بکشن بیرون از این دیتا سنتر *** برشکست میکنه ولی وقتی پول کم بیارن یه نفر مثل این اقا رو سرکیسه میکنن


اگر از طریق Statistic پلن روبات چک کنید حتی بهتون میگه در چه ساعتی چه قدر مصرف شده. شما اگر در سایت webhostingtalk.com هم چک کنید تعداد خیلی زیادی از خارجی ها هم از همین دیتاسنتر استفاده می کنند. سایت مهمی هم روی این دیتاسنتر قرار داره. فکر نمیکنم سایت شما از سایت هایی مثل apachefriends و howtoforge مهم تر باشه !

Mr_Parham
March 29th, 2012, 11:17
میشه بپرسم بزرگی به چی هست ؟ ساختمان؟‌ هتزنر فکر نکنم 10gb بک بن داشته باشه

در ضمن به چشمانم ***یدن پهنای باند را دیدم
2tb در عرض یک هفته تمام شد روی سرور ی که سایت بود

حال به نظرم اگر ایرانی ها بکشن بیرون از این دیتا سنتر *** برشکست میکنه ولی وقتی پول کم بیارن یه نفر مثل این اقا رو سرکیسه میکنن

من تا به حال یک بار هم با این دیتاسنتر کار نکردم و نخواهم کرد، چون فکر می کنم شبکه ی مسخره ای داری مثل ovh (از نظر من البته) پس حرفی که دارم میزنم بر اساس چیزیه که می بینم و نه هیچ چیز دیگری، شما هم اگر همچین مشکلی داشتید باید پیگیری می کردید و با مدرک حرف می زدید، 99% مشکلتون رو حل می کردن

DeltaGostar
March 29th, 2012, 12:48
اگر از طریق Statistic پلن روبات چک کنید حتی بهتون میگه در چه ساعتی چه قدر مصرف شده. شما اگر در سایت webhostingtalk.com هم چک کنید تعداد خیلی زیادی از خارجی ها هم از همین دیتاسنتر استفاده می کنند. سایت مهمی هم روی این دیتاسنتر قرار داره. فکر نمیکنم سایت شما از سایت هایی مثل apachefriends و howtoforge مهم تر باشه !

چرا اتفاقا بزرگ تر هست

amk
March 29th, 2012, 17:34
دوست عزیز یکی از بزرگترین مشکلات شما اینه که تسلط خیلی کمی به زبان انگلیسی دارین . حتی پستهای شما در وب هاستینگ تالک انگلیسی در حد کلاسهای انگلیسی دبیرستان هم نیست !

ضمن اینکه سریع هم قاط میزنید . مطمئنا تو این 250 تا ایمیل نتوستین منظورتونو برسونید و آخرش قاط زدین .

بهتر بود از یک رابط استفاده میکردین . فوقش 30 یورو بیشتر پرداخت میکردین و از طریق یکی از فروشندگان همینجا سرور رو تهیه میکردین که این مشکلات پیش نیاد .

حالا چرا بن شدی شما ؟