PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال درباره کیفیت هاست warez-host



e-741
February 9th, 2012, 13:16
می خواستم ببینم کیفیت شرکت بینالود در چه حدی است : هاست میزبانی - دانلود - نمایندگی

لطفا مشتریان شرکت بینالود که در حال حاضر میزبانی میشوند توسط این شرکت میزان رضایت از سرویس های بالا رو + پلن خودشون (اگه امکانش بود) بنویسند.

اگه خودشون هم اومدن، یا کسی از دوستان اطلاع داره، بگید چرا پلن های نمایندگی addon domain بینهایت قرار دادن، آیا سروری دارند که نمایندگی هاشون محدود به 10 - 20 تا addon (برای پلن های بالاشون) باشه.

------------
ویرایش (بعد از پست 7#):

سوال دوم از خودشون پرسیده شد، گفتند تا عید هاست نمیدن، یادم رفت دلیل ادان بالا رو مجدد بپرسم،

دوستان لطف کنید، دربارۀ کیفیت کلی شامل موارد زیر پست بزنید یا پ.خ بفرستید :

کیفیت پشتیبانی (ساعت های پشتیبانی واقعی - تاخیر در پاسخ تیکت - سطح اطلاعات - نوع برخورد در چه حدی هست؟)

کیفیت سرویس ها (کلیه سرویس ها)

...

پ.ن : از این تاپیک جواب مدنظرم رو گرفتم و دیگه دنبال نمی شه.

nima17701
February 9th, 2012, 13:24
دوست گرامی
بنده از مشتریانشون نیستم ، منتها جناب هوشیار با توجه به سابقه و صداقت کاریشان تایید میشوند .
خیلی از دوستان را میشناسم که ازشون سرویس دارند و کاملا راضی هستند .
موفق باشید

extern
February 9th, 2012, 14:16
سلام.من هم از جناب هوشیار سرویس داشتم و همچنان دارم در مورد کیفیت و پشتیبانیشون شکی نیست.
در مورد سئوال دومتون هم اگه داخل سایتشون تیکت بزنید سریع تر به جواب میرسید تا در انجمن
موفق باشید.

VatanDC
February 9th, 2012, 14:22
با سلام

منم تا اونجایی که میدونم جناب هوشیار تایید میشند شدید ، اگه با ایشون بخوای کار کنی گزینه مناسبی رو انتخاب کردی

SOI
February 10th, 2012, 02:41
ما داشتیم حدود دو سه ماه پیش ، راضی نبودیم ، البته الان خبری ندارم . (الان پستم حذف میشه )

e-741
February 10th, 2012, 02:51
ما داشتیم حدود دو سه ماه پیش ، راضی نبودیم ، البته الان خبری ندارم . (الان پستم حذف میشه )

اگه لطف کنید دلیلشو ، اینجا یا پ.خ بگید، ممنون میشم.

vps-baran.ir
February 10th, 2012, 02:55
من از ایشون سرویس ندارم ولی ایشون کاملا از همه لحاظ تایید میشن و صداقت و درستی تو کارشون هست

Warez-Host.IR
February 10th, 2012, 12:26
ما داشتیم حدود دو سه ماه پیش ، راضی نبودیم ، البته الان خبری ندارم . (الان پستم حذف میشه )





سلام
ابتدا تشکر از دوستان
دوم اینکه هیچ پستی در انجمن بدون دلیل حذف نمیشه ;)

چند نکته قابل توجه شما :
1 - اگر اشتباه نکنم شما همون یوزری بودید که تا حدود 2 یا 3 صبح خودم شخصاً داشتم سایتتون را ریستور می کردم (( به صورت دستی )) که در یاهو هم همون شب آنلاین بودم
2 - شما اعلام کردید حدود دو یا سه ماه پیش ولی ما از 15 فروردین 1390 دیگه سرویس هاست اشتراکی ارائه نکردیم
دلیل اصلی این موضوع نیز مشکلی بود که در ابتدای سال با دیتاسنتر نت دایرکت در مورد سرورها داشتیم (( همون قضیه محسن حشمتی و سروهای ما که در پنل ایشون بود ))
3 - بنده بک آپ تمام بوزرهایی که هاست اشتراکی داشتند را با وجود بسته شدن سرور و عدم دسترسی ما به سرور ها , باز هم از روی شبکه داخلی دیتاسنتر برداشتم (( فرزاد محبعلی یادش هست ))
4 - از همون 15 فروردین 1390 تصمیم گرفتیم تا انتهای سال به صورت تخصصی روی بحث سرورهای مجازی کار کنیم و تا زمانی که در این مورد به هدف و حد ایدآل خودمون نرسیدیم مجدد هاست اشتراکی ارائه نکنیم

سرویسی هم که به یک سری از کاربران قول دادیم برای هاست اشتراکی جدید قرار هست تهیه کنیم (( colo یا اجاره )) با این حدود مشخصات است :


Intel Xeon E7- 4830 8x2.13GHz + HT - 4 * 8 = 32 cores
Ram = 48GB
HDD = 4 * SAS 15000RPM Enterprise Hardware RAID 10 (RAID 1+0)*600GB
Uplink = 1 Gbps Full-Duplex Uplink


این سرور را اگر بخواهیم ماهیانه اجاره کنیم حدوداً بین 1100 تا 1300 دلار هزینه دارد
به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا حد توان برای عید این را خرید کنیم
این سرویس تنها برای ارائه هاست اشتراکی تهیه خواهد شد و هیچ گونه نمایندگی و ... روی این سرور ایجاد نخواهد شد

در مورد کیفیت و ... هم من نباید نظری بدم
موفق باشید

agarb98
February 10th, 2012, 13:16
جناب هوشیار کلا قابل تقدیر هست سرویس هاش با کیفیت هست تو خرید شک نکن .

iranian-portal
February 10th, 2012, 14:53
کیفیت پشتیبانی ایشون واقعا عالیه من الان 1سالی هست با جناب هوشیار کار می کنم پیش ایشون بیشتر از 30تا وی پی اس داشتم و دارم هر لحظه از شبانه روز نیاز به واحد پشتیبانی بوده بنده رو تنها نذاشتند و حتی شده ساعت 4 صبح 1شب و هر لحظه ای که تصور کنید جوابگو هستند
اطلاعات فنی تیم ایشون بینهایت بالاست کانفیگ پلن ها سرورها سیستم ها به شدت اصولی و در نهایت کیفیت هست
و یک نکته ای هم که من در طی کار با جناب هوشیار بهش برخورد کردم این که
واقعا نسبت به بعضی از همکاران چشم طمع کمتری دارند سود خیلی خیلی ناچیزی دریافت می کنند و بیشترین کیفیت ممکن در ایران رو ارائه میدن
دیگه نمی دونم باید چی بگم اما من جای شما بودم یک ثانیه هم در مورد این دوست گرامی شک نمی کردم

a1000a
February 10th, 2012, 14:57
من هم ازشون سرویس نداشتم ولی کاملا تایید میشن :101:

faranetwork
February 10th, 2012, 15:00
با سلام warezhost رحمان عزیز تایید میشه....شدیدا هم تایید میشن!!

Ramin
February 10th, 2012, 15:37
سلام

در مورد وارز هاست چند نکته اساسی بیان کنیم

1- پشتیبانی : در مورد پشتیبانی حرفی جز تعریف و تمجید نمی توان گفت.واقعا همین طور است.در طول روز اگر شما تیکتی ارسال کنید در کمترین زمان ممکن (تجربه بنده کمتر از 15 دقیقه بوده ) به تیکت شما پاسخ می دهند . حتی ساعات آغازین صبح (12 تا 6 صبح) با وجود اینکه مانند سایر شرکت ها ادعای پشتیبانی 24 ساعته ندارند اما بازهم پاسخگو هستند.همین دیشب ساعت 3 صبح به تیکت پاسخ داده شد! همانطور که گفتم خیلی از به اصلاح شرکت ها ی میزبانی با فونت 12549 بالای سایت نوشتند "پشتیبانی 24 ساعته " و 10 تا شماره موبایل و تلفن ثابت قرار دادند.اما افسوس که حتی در روز ، شما ساعت 11 ظهر تیکت ارسال می کنید ساعت 8 شب طرف تازه پاسخ داده >> در حال بررسی مشکل هستیم ! تلفن که ......! همانطور که عرض کردم وارز هاست با اینکه ادعای پشتیبانی 24 ساعته ندارد اما از پشتیبیانی 24 ساعته فراتر هستند!

2- اطلاعات ، برخورد و تجربه تیم پشتیبانی: افرادی که به عنوان پشتیبان به تیکت شما پاسخ می دهند واقعا تجربه و اطلاعات دارند.در این مورد حرفی برای گفتن دارند. با کمترین توضیحات شما مشکل را متوجه می شوند و در کمترین زمان ممکن پاسخگو هستند! مورد بعد در خصوص تیم پشتیبانی ادب و لحن صحبت و برخود می باشد که در این زمینه هم واقعا عالی هستند.

3- کیفیت سرویس : در مورد کیفیت سرویس باید عرض کنم اگر درهمین انجمن تحقیق کنید تعداد بسیار زیادی از آقای هوشیار سرور مجازی دارند که تا کنون بنده هیچ کس را شاکی ندیده ام .سرعت سرویس و ..... همیشه و به صورت بالا در حد استاندارد قرار دارد (فکر می کنم دلیل این مورد عدم اورسل این شرکت می باشد)

4- کارهای جانبی سرویس: در بسیاری موارد حتی کارهایی که اصلا در حیطه وظایف فروشنده نیست برای شما انجام می دهند در کمترین زمان ممکن که واقعا جای احسنت دارد. .در این مورد این شرکت کاملا قانع است و اگر کار شما زمان بر نبوده باشد و وقت کافی داشته باشند برای شما انجام می دهند حتی اگر سرویسی نیاز داشته باشید مطمئنا با کیفیت بالا و با قیمیت معقول به شما ارائه می دهند !

یک مورد دیگر هم که بنده باید عرض کنم این هستش از چند ماه قبل پهنای باند سرویس ها را نامحدود ارائه می دهند که خیلی خیلی امتیاز مثبت و مهمی در خرید سرویس می باشد !
به موارد بالا اعتبار ، سابقه و صداقت را اضافه کنید

از کاستی های این شرکت : تنها نبود درگاه پرداخت آنلاین چند بانک مختلف در سایت می باشد.اگر درگاه چندین بانک را در سایت قرار دهند برای پرداخت فاکتور ها این مورد برطرف می شود :d

در مقایسه کیفیت و قیمیت هم در حد معقولی هستند، اگر بوجه کافی وجود داشته باشید!(امیدوارم قیمت دلار مجدد افت پیدا کند تا بتوانیم اخرید های بیشتری داشته باشیم از این شرکت )
بنده هم نه آشنا هستم و نه از اعضای شرکت و نه چیز دیگری! ( همانطور که قبلا در پیغام شخصی برخی دوستان کم لطفی کردند) در این انجمن از شرکت های دیگری هم سرویس دارم (سرور مجازی ، هاست میزبانی ، هاست دانلود ) و اگر تاپیکی هم در مورد سایرین مشاهده کنم به همین شیوه موارد مثبت و منفی را بیان می کنم !

پیروز باشید:53:

e-741
February 10th, 2012, 19:10
با توجه به صحبتی که با ایشون شد، مثل اینکه نمایندگی ارائه نمیدن،

با تشکر از کلیه دوستانی که در این تاپیک شرکت کرده و نظراتشون رو گفتن، تشکر ویژه از جناب Raminn (http://www.webhostingtalk.ir/member/11998/)

نکته منفی ندیدم،

با آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای هوشیار و گروه شون.

SOI
February 11th, 2012, 04:33
آقای هوشیار ما هیچ وقت هاستمون رو به شرکت هایی که اعتباری در هاستینگ نداشتن و با فعالیت در انجمن و یاهو و ... به دنبال مشتری میگردند نمیسپاریم بله من همون یوزر هستم ، اون هاستی هم که از شما داشتیم یادم میاد که شما نتونستید بک آپ رو بدون مشکل ری استور کنید ، بنابراین همکاری ما خوشبختانه با شما ادامه پیدا نکرد چون مدتی بعد سرور هاتون کنسل شد (اون قضیه گذشته ... )،هاستی هم که تهیه شده بود یک ساله بود ... که به خیر گذشت و خدا رو شکر کردیم که بک آپ ری استور نشد !، من هم عرض کردم که آخرین همکاری ما با شما در مورد وی پی اس بوده که سه تا وی پی اس داشتیم مربوط به چند ماه گذشته میشه ...
همه هم میدونیم که شما در اینجا کار خیلی از همکاران رو راه میندازید بدون هیچ چشم داشتی ، ولی این دلیل نمیشه که دوستان بیان و کیفیت شما رو تائید بکنند . ما زمانی با شما کار کردیم راضی نبودیم حالا گفتیم دوستان خواه پند گیرند یا ...

بنده تا الان شش کامنت داشتم در مورد کیفیت کار شما که هر شش تا حذف شد که تعدادی از اون ها با اسکرین شات از مشکل بوده ، بنابراین خیلی راحت میشه نتیجه گرفت که شما با توجه به دوستانی که در این انجمن دارید لابی قوی در وب هاستینگ دارید . نمونه اسکرین شاتی هم که قرار دادم :

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/4711-سوال-درباره-کیفیت-هاست-warez-host-70520327320084882191-jpg

در این اسکرین شات شما میبنید که دو روز گذشته و پشتیبانی وارز هاست جوابی ندادن ! آخرش هم مشکل ما حل نشد و متضرر شدیم این مورد همکاری ما با شما سه وی پی اس بود . هم از اعتبار ما کاسته شد هم هزینه بیهوده ای کردیم .

احتمالا این ارسال هم در مورد آقای هوشیار حذف خواهد شد .

چقدر خوب هست ، وقتی 30 نفر میان میگن کیفیت سرویس هاتون خوبه ، جنبه این رو داشته باشید که یک نفر هم از سرویس هاتون ناراضی باشه .

shazo
February 11th, 2012, 10:32
سلام تاييد ميشه

جديت و داقت در كار

arman_gts
February 11th, 2012, 10:52
به هر حال نمیشه که همیشه همه راضی باشند ، جلوی بعضی چیزهارو نمیشه گرفت ، بنده نه از جناب هوشیار سرویس دارم نه آشنا هستیم ، اما با کمی جستجو در انجمن به بار فنی ایشون و تیم وارزهاست پی می برید ، 2 چیز در تیم وارزهاست کاملا مشهود هست ،بار فنی بالا و پشتیبانی عالی ، که با یک مورد نارضایتی این دو مورد به هیچ وجه زیر سوال نمی ره ، همه تیکتها هم قرار نیست در 15 دقیقه جواب داده بشه و همه مشکلات با دوتا کلیک حل نمیشه !
موفق باشید

VatanDC
February 11th, 2012, 11:21
SOI (http://www.webhostingtalk.ir/member/14793/) ببنید من قصد قضاوت ندارم :
ولی خیلی وقت ها هستش که مشترک احساس میکنه شرکت پیگیر کار اون نیست در صورتی که واقعا داره براش کار رو انجام میده ، و خیلی وقت ها میشه یه کاربر رو به علت اینکه واقعا برخی شرایط رو درک نمی کنه از پاسخگویی بهش سرباز بزنه ، یاهر دلیل دیگه ای مطمن باشید که موضوع اینجوری که شما میفرمایید نیست
در مورد لابی وجود داره من نظری نمیدم و قضاوتی هم نمی کنم
اما اینو میدونم حتی اگر خدا هم باشی افرادی هستند که از تو ناراضی باشند

HyperServer
February 11th, 2012, 12:49
با سلام خدمت شما نمایش مشخصات: SOI - انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران (http://www.webhostingtalk.ir/member/14793) ...

کاملا حق با شما هست که اخلاق کاری و حرفه ای تاییدی بر کیفیت سرویس ارائه شده نمیشه ! ...

اما همانطور که جناب هوشیار اشاره کردند و من هم در جریانش هستم، مشکل ناشی از ناپدید شدن یکی از همکاران سابق بود که ضرر بزرگی به کار ایشون هست. شاید ایشون در اون زمان که به تیکت شما پاسخ نداده، تشخیص داده که به جای پاسخ یه شما که بخواد reply های بیشتری رو در پی داشته باشه و مجدد زمانی را برای پاسخگویی، به حل مشکل بپردازه بهتر هست. اما موضوعی که مطرح هست از اردیبهشت ماه کیفیت سرویس دهی ایشون در بحث سرور مجازی و همچنین پشتیبانی سرورهای مجازی به مراتب خیلی بهتر شده (این بدین معنی نیست که قبلا بد بوده)

در نهایت فکر میکنم استارتر تاپیک نتیجه خودشون رو گرفتند و نیازی به ادامه نباشه. چون بحث تاپیک منحرف میشه !...

موفق و پیروز باشید.

Warez-Host.IR
February 11th, 2012, 13:30
سلام
با وجود اینکه دیشب در چهارراه رازی تصادف کردم و وضعیت خوبی هم ندارم ولی پاسخ میدم - چون وظیفه ما هست که به منتقدان و ... پاسخ بدیم

1 - من هیچ زمان از کسی که انتقاد می کنه ناراحت نمیشه , به دلیل اینکه حتماً وضعف یا مشکلی دیده که انتقاد میکنه
تا انتقادی نباشه , به هیج عنوان نمی توان مشکلات را رفع کرد

2 - هر زمان خواستید از کسی انتقادی کنید , حداقل اونقدر معرفت داشته باشید که در یک تیکت تمام پست ها را اسکرین شات تهیه کنید نه تنها قسمتی که خودتون دوست دارید
به همین دلیل من از تمام پستهای همون تیکت برای عموم اسکرین شات تهیه کردم و قرار دادم
زمان پاسخ گویی بین پست های تیکت نیز با رنگ قرمز نشان داده شده که تنها در یک مورد دیر پاسخ داده شده بود که , دلیل اون را در اون روز اطلاعی ندارم
مشاهده کنید :

http://binalud.persiangig.com/image/2/1.jpg


تنها مشکل در این عکس هست که دیر پاسخ ارائه شده :

http://binalud.persiangig.com/image/2/2.jpg

بقیه موارد به نظر من در حد بسیار ایده عال و زمان مناسب پاسخ داده شده است :

http://binalud.persiangig.com/image/2/3.jpg


http://binalud.persiangig.com/image/2/4.jpg


http://binalud.persiangig.com/image/2/5.jpg

این تصاویر مربوط به تیکت ایجاد شده شما است
قضاوت با کاربران خواهد بود ;)

3 - ای پی سرور شما به هر دلیلی که نال شده است (( اسپم یا ... )) باید هزینه ای پی جدید از شما گرفته می شود ولی ما چنین کاری را در 90% مواقع انجام نمی دهیم
وگرنه باید جریمه و هزینه ای پی جدید را پرداخت می کردید
همچنین می توانستیم به شما اعلام کنیم که ای پی نال شده است و باید مشکل را رفع کنید و منتظر باز شدن ای پی باشید و ...
مطمعاً باشید برای این موارد دست سرویس دهنده بسیار بازتر از کاربر است و به راحتی می تواند شما را چند روز بدون سرویس نگه دارد



بنده تا الان شش کامنت داشتم در مورد کیفیت کار شما که هر شش تا حذف شد که تعدادی از اون ها با اسکرین شات از مشکل بوده ، بنابراین خیلی راحت میشه نتیجه گرفت که شما با توجه به دوستانی که در این انجمن دارید لابی قوی در وب هاستینگ دارید .

این همیشه یاد شما و دیگر کاربران باشد که حرفی که بدون دلیل و مدرک باشد 100% حذف خواهد شد و باقی نخواهد ماند
این مورد هم درست هست که ما دوستان خوب و صمیمی در انجمن داریم , اما دوستی ما به مسائل کاری مربوط نمی شود
حتی همین دوستان صمیمی بارها شده به دلیل حرفها و پستهایی که من در انجمن ارسال کردم برای من هم اخطار ارسال کردند
پس این حرف شما تنها تهمتی به تیم مدیریت انجمن است و بس


این هم هم شما و هم همه کاربران بارها از ما شنیده اید
ما هیچ زمان ادعای پشتیبانی دروغ 24 ساعته نداشته و نخواهیم داشت
تا زمانی که تیم پشتیبانی وارزهاست به 8 نفر برسد (( در حال حاضر 4 نفر ))

اگر مشکلی یا حجم کاری بالایی وجود نداشته باشد در 90% اوقات طبق همان قولی که به کاربران ارائه کردیم و در قوانین سایت آمده است :
شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - قوانین استفاده از خدمات شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارز هاست (http://www.warez-host.ir/announcements.php?id=3)
عمل خواهیم کرد , نه کمتر و نه بیشتر
اما زمانی که مثل بازه زمانی تصویر دوم که دقیق یادم نیست دلیل دیر پاسخ دادن به این پست چه چیزی بوده , مشکل یا موردی وجود داشته باشد این زمان بیشتر خواهد شد
باز همینقدر خدارو شکر میکنیم که مثل هزاران نفر دیگر روی سایت و ... ننوشته ایم : پشتیبانی 24 ساعته

در انتها هم اگر شما و هر کسی دیگری فکر میکنید طرض تفکر کاربران و ... را نسبت به تیم وارزهاست و همکاران ما تغییر خواهید داید , سعی و تلاش خود را انجام دهید
به قول معروف وقتی ما ریگی تو کفشمون نیست , طبیعتاً از هیچ سوال و جوابی هم ترس و واهمه نداریم


باز هم اگر فکر میکنید حرف باقی مانده , اعلام کنید تا پاسخ بدم



با توجه به صحبتی که با ایشون شد، مثل اینکه نمایندگی ارائه نمیدن،

با تشکر از کلیه دوستانی که در این تاپیک شرکت کرده و نظراتشون رو گفتن، تشکر ویژه از جناب Raminn (http://www.webhostingtalk.ir/member/11998/)

نکته منفی ندیدم،

با آرزوی موفقیت روز افزون برای آقای هوشیار و گروه شون.

تشکر از شما
روی این سرور اعلام نکردیم که به هیچ عنوان نمایندگی ارائه نمی کنیم
منظور من این بود که به صورت عمومی ارائه نمی کنیم
به کاربران خاص خودمون که در حال حاضر به صورت نماینده سرورمجازی فعالیت می کنند و ... 100% ارائه خواهد شد
نظر شخصی من این هست که وقتی خودمون مستقیم روی هر چیزی نظارت داشته باشیم , بهتر می تونیم اون کار را انجام بدیم
نماینده شاید به کاربری که هاست ارائه می کنه اجازه استفاده از اسکریپت لچ و ... دهد
یا بر روی کار کاربران خود نظارت نداشته باشد و برای ما مشکل ساز شود
اما اگر ما خوب مستقیم سرویس را ارائه کنیم یا با نمایندگانی که قوانین ما را مطلع هستند کار کنیم , هیچ زمان مشکلی ایجاد نخواهد شد

سوالی بود در خدمتم


از دیگر دوستان و همکارنی که نسبت به ما لطف داشتند هم ممنونم به خاطر نظراتشون
اگر کسی از کاربران ما هنوز در انجمن حضور دارد و مشکلی مشاهده کرده , لطفاً در همین تاپیک اعلام کند


با تشکر
همگی موفق باشید

Mehdi_Enter
February 11th, 2012, 14:23
رحمان جان کاملا تایید میشه
من خودم چند تا سرور از اقای محسن حشمتی vpspersia داشتم که به طور کامل بسته شد و به مشکل برخوردیم ما
و اون زمان یادم بود که جناب رحمان جان هم مشکل ما را پیدا کرد .. که خیلی هم زود برطرف کرد
به هر حال جناب رحمان هوشیار عزیز شدید .. تایید میشه من چند سال هم میشناسم
درست هست با ایشون کار نکردم ولی کیفیت کارش را تایید میکنم ..
موفق باشید

SOI
February 11th, 2012, 15:06
من علاقه ای به حاشیه پردازی ندارم . ولی کاش شما هم تیکت ها رو کامل میگذاشتید ...
کاش شما هم تیکت های مربوط به سرور هلند ما رو میزاشتید ... سر دووندن های ما رو نشون میدادید به دوستان ... بعد من هم تاپیکی که خودتون در مورد مشکل سرور هلند ارسال کردید رو لینکش رو قرار میدادم ...

در ضمن آقای هوشیار عزیز ، کاش توی اون اسکرین شات هایی که گرفتی به غیر از ساعت ، تاریخ رو هم با خط قرمز مشخص میکردی ... تیکت اول و دومی که اسکرین شات گرفتید در کل یک تیکت هست ! که دو روز معطل شدیم . تیک دوم هم که در ادامه آوردم 2 روز هست ... و آیا این ها همه اسکرین شات هایی هست که شما دلیلی بر پشتیبانی قدرتمندتون میدونید ؟=D>

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/4713-سوال-درباره-کیفیت-هاست-warez-host-17266267687459034466-jpg


http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/4714-سوال-درباره-کیفیت-هاست-warez-host-19657081767757933163-jpg

شما تیکت هایی که خودتون انتخاب کردید 2 روز طول کشیده شده تا پاسخ بدین ، اگر ما تیکت میخواستیم نشون بدیم که هیچی ...

http://www.webhostingtalk.ir/f34/32230/#post303404

این تاپیک هم محض اون گفته بالایی ...

در مورد دوستانی که دلیل میارن برای این عدم پاسخگویی هم بگم که وقتی شما دو روز سرورتون مشکل داشته باشه ضرر نمیکنید که از ما انتظار دارید صدامون در نیاد ؟

Warez-Host.IR
February 11th, 2012, 15:23
سلام
در مورد این عکس حق با شماست که من هم توضیح دادم :

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/4713d1328959848-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-warez-host-17266267687459034466-jpg

یعنی از 6-10 ساعت 21:10 دقیقه شب تا ساعت 11:25 دقیقه تاریخ 7-10 (( که اعلام کردم دقیق نمی دونم در این بازه زمانی چه مشکلی وجود داشته که همکاران پاسخی ارائه نکرده اند ))

اما در مورد عکس زیر به هیچ عنوان حق با شما نیست :

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/4714d1328959872-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-warez-host-19657081767757933163-jpg

شما مثلاً مشخص کرده اید که از 7-10 تا 8-10 زمان برده است و پاسخی دریافت نشده است ؟؟
منظور شما این است ؟؟
دوست عزیز قبل از این موارد ای پی جدید ست شده بود و سرویس شما اماده به کار شده بود
از تاریخ 7-10 تا 8-10 ما منتظر بودیم که پاسخ دیتاسنتر را در مورد ای پی شما دریافت کنیم
حتماً توقع دارید که همون 7-10 که سوال کردیم در مورد ای پی به شما اطلاع سریع بدیم ؟؟
خیر اینطوری نیست
شما هر زمان که با دیتاسنترهای مختلف کار کردید و در مورد تماس با آنها و نحوه برخورد و زمان پاسخ آنها اطلاع کاملی به دست آوردید , مجدد انتقاد کنید , بنده در خدمتتون هستم
دیتاسنتر حتی اگر تا 9 یا 10 هم پاسخی نمی داد ما نمی توانستیم به شما دروغی بگیم که اره مشکل ای پی شما این مورد است یا ...

لطفاً اگر قصد پیدا کردن نکات ریز دارید , نکاتی را گوش زد کنید حداقل دیگر کسانی که در انجمن می بینند , حق را به شما دهند
همچنین بنده تمام تیکت را به صورت کامل قرار دادم نه مثل دیگران فقط قسمتهایی که خودم دوست دارم به دیگران بقبولونم نشون بدم

واقعاً دلایلی که برای بنده میارید جز خنده چیز دیگری ندارد


در مورد serverboost هلند نیز نیازی به پاسخ نیست
سروری که مشکل داشته است , مشکل داشته
ما حتی از سینگل هاپ هم با آن همه ادعا سرویس تهیه کردیم و اون هم مشکل داشت
وقتی که یک سرور به درد کاربران ما نمی خورد بدون شک ما آن را کنسل خواهیم کرد
سروری که در عرض یک هفته از 30 ای پی 15 تا 20 تای اون به دلیل مسخره ای نال میشه ارزش نگه داشتن نداره

امیدوارم با چند سوژه قوی و جدیدتر شروع کنید
امروز من هم وقت زیادی دارم و به راحتی می تونم به شما پاسخ بدم

موفق باشید

SOI
February 11th, 2012, 15:30
من نظری ندارم آقای هوشیار نتیجه گیری رو میسپارم به سایر دوستان ، شما هم اگر ظرفیت قبول انتقاد داشتید و همون ابتدا میومدید میگفتید که :


در مورد این عکس حق با شماست که من هم توضیح دادم :
یعنی از 6-10 ساعت 21:10 دقیقه شب تا ساعت 11:25 دقیقه تاریخ 7-10 (( که اعلام کردم دقیق نمی دونم در این بازه زمانی چه مشکلی وجود داشته که همکاران پاسخی ارائه نکرده اند ))

و مسئله رو ادامه نمیدادید ، بحث بالاتر نمیگرفت ...

موفق و پیروز باشید.

Warez-Host.IR
February 11th, 2012, 15:36
من نظری ندارم آقای هوشیار نتیجه گیری رو میسپارم به سایر دوستان ، شما هم اگر ظرفیت قبول انتقاد داشتید و همون ابتدا میومدید میگفتید که :


و مسئله رو ادامه نمیدادید ، بحث بالاتر نمیگرفت ...

موفق و پیروز باشید.

سلام
همونطور که گفتم در این زمان مشخص شده حق با شما است
به هر دلیلی (( مشکل , نبود همکارن , مشکلات داخلی شرکت , قطعی شبکه , مشکل سرور یا دیتاسنتر یا ... )) به شما دیرتر از زمان اعلام شده در قوانین سایت , پاسخ ارائه شده
اما در دیگر موارد حق را به همکاران خودمون میدم

در هر صورت شما هم موفق باشید
امری بود در خدمت هستیم

asia-game.ir
February 11th, 2012, 15:39
از وارز هاست سرویس دارم و راضی هستم
از نظر پشتیبانی هم خیلی سریع و کامل جواب میدن
Like

amirlord
February 11th, 2012, 15:48
سلام
یک نکته حاشیه ای هست که کاربران فکر میکنن افراد عضو یک گروه هاستینگ تمام وقتی که در اینترنت حضور دارند رو باید صرف جواب دادن تیکت ها و ... کنند .
یعنی سرور مدیر نمیخواد ؟ نباید گراف ها و log ها چک بشه ؟؟ کی باید به abuse ها جواب بده ؟ کی باید به صورتحساب های دیتاسنتر ها توجه و اونارو پرداخت کنه ( با توجه به مشکلات ارزی و یا کسانی که تعداد سرور هاشون بالا هست ... ) مسلما جواب دادن به تیکت ها در اولویت های بعدی قرار می گیره !!! خیلی مسائل دیگه هست که اعضای گروه باید انجام بدن و اگر تیکتی دیر جواب داده شد شما باید درک کنید و یا اگر خیلی عجله دارید باهاشون تماس بگیرید از طریق تلفن ...

از وارز هاست سرویس دارم و راضی هستم
از نظر پشتیبانی هم خیلی سریع و کامل جواب میدن
Like
نکنه شما سرور aim رو روی سرور های امریکا رحمان اوردید بالا ؟ :-? پینگ سرورتون به من 150 هست .... :دی

asia-game.ir
February 11th, 2012, 15:52
نکنه شما سرور aim رو روی سرور های امریکا رحمان اوردید بالا ؟ :-? پینگ سرورتون به من 150 هست .... :دی
سلام
خیر
سرورهای world of warcraft ما روی بستر اینترنت روی سرورهای ایران هست
و سرورهای کانتر روی بستر اینترانت ایران هست
(البته 24 ساعت هست که بستر اینترانت مشکل پیدا کرده و تا فرا برطرف میشه)

amirlord
February 11th, 2012, 15:55
سلام
خیر
سرورهای world of warcraft ما روی بستر اینترنت روی سرورهای ایران هست
و سرورهای کانتر روی بستر اینترانت ایران هست
(البته 24 ساعت هست که بستر اینترانت مشکل پیدا کرده و تا فرا برطرف میشه)
به کنایه گفتم عزیز من :دی اینجا جاش نیست تاپیک رو منحرف نکنیم ...