PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تلاش برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاهای خاورمیانه



shazo
January 31st, 2012, 02:18
تلاش برای ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در روستاهای خاورمیانه
عدم دسترسی به اینترنت با کیفیت و قیمت مناسب باعث شده برنامه های تازه ای در این زمینه به اجرا گذاشته شود.

به گزارش فارس، قرار است به منظور بررسی این مساله نشستی با عنوان Rural Broadband Summit در فروردین ماه در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نشست با حضور کارشناسان دولتی، شرکت های خصوصی فناوری و دیگر صاحب نظران این حوزه برگزار می شود و مضمون اصلی آن یافتن راه هایی برای تسهیل دسترسی به اینترنت در نقاط دورافتاده و روستایی خاورمیانه وشمال آفریقاست.

با توجه به اینکه در این منطقه از جهان نواحی خشک و بیابانی فراوانی وجود دارد، ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به طور گسترده کار ساده ای نیست.

در این نشست ها در مورد مباحثی همچون چالش های اقتصادی ارائه خدمات اینترنت پرسرعت برای صاحبان مشاغل، فناوری های به صرفه برای نواحی روستایی، نحوه ارائه خدمات شبکه ای در نواحی روستایی و... به بحث گذارده خواهد شد.

در این نشست نمایندگانی از کشورهای مختلف خاورمیانه و شمال آفریقا و از جمله ایران حضور خواهند یافت. نشست مذکور در تاریخ 25 مارس در دوبی برگزار می شود.