PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چند سوال در مورد سرور مجازی



autosms
January 26th, 2012, 01:35
کم و زیاد بودن رم در سرورهای مجازی چه تاثیری داره؟؟بخصوص برای سایتهای دانلود...

و اینککه میشه با سرور مجازی و ی پ ی ا ن ایجاد کرد؟

Online24
January 26th, 2012, 01:49
در مورد کاربرد RAM و نقش memory در کارکرد یک کامپیوتر تحقیق کنید . به طور خلاصه شما به مقداری حافظه برای عمل پردازش اطلاعات روی سرور نیاز دارید و مقدار نیاز به این حافظه متناسب با حجم پردازش های روی سرور شما است . برای مثال هر کاربر که به سایت شما مراجعه میکند بستگی به نوع سایت و سرویس هایی که ارائه میدهید از وب سرور ، پایگاه داده ، FTP شما استفاده خواهد کرد و نرم افزار های کارساز (سرور) مرتبط با سرویس شما نیاز آن کاربر را به عنوان یک پروسه پردازشی جدید در سرور وارد و پردازش میکند و برای این کار مقداری از منابع سرور شما از جمله رم مصرف خواهند شد . ضمنا تمامی نرم افزار های نصب شده روی سرور شما و از جمله خود سیستم عامل از ram شما استفاده خواهند کرد .



در مورد سوال بعدی :

۶- از ایجاد مباحث مربوط به v-p-n ، اکانتینگ ، پروتکل های تونلینگ و نرم افزار های مربوطه خودداری کنید (اعم از خرید و فروش سرویس یا سرور برای اینکار یا مباحث آموزشی یا سوالات در این مورد)

ms313
January 26th, 2012, 01:49
به سرعت سيستم بستگي داره و بسيار امر مهمي هستش مثل رم سيستم خونه
بله
- از ایجاد مباحث مربوط به v-p-n ، اکانتینگ ، پروتکل های تونلینگ و نرم افزار های مربوطه خودداری کنید (اعم از خرید و فروش سرویس یا سرور برای اینکار یا مباحث آموزشی یا سوالات در این مورد)

autosms
January 26th, 2012, 01:58
برای سایت دانلود، چه مقدار رمی مورد نیازه؟
سایت تازه تاسیس ... .
پورت چی؟

مثلا اینکه میگن پورت یک گیگ یعنی چه؟

Online24
January 26th, 2012, 02:32
هیچ پیش فرضی برای این نوع سوالات وجود ندارد و قبل از شروع به کار نمیتوان هیچ تخمینی زد .

از چه سیستم عاملی استفاده خواهید کرد ؟ چه کنترل پنلی ؟ چه سیستم مدیریت محتوایی ؟

حداقل میزان رم ، رمی است که سیستم عامل و نرم افزار های نصب شده روی آن احتیاج دارند .

میزان پورت ، مقدار حداکثر حجم اطلاعاتی است که شما قادر به انتقال آن در بستر شبکه خود هستید . ( با هر پورتی میتوان هر حجمی را انتقال داد ، تنها زمان انتقال اطلاعات تفاوت خواهد داشت ) .
(خروجی دو منبع آب یکسان را تصور کنید که هر کدام دو شیر خروجی دارند و ظرفیت خروجی یکی 10برابر دیگری است )

کیفیت این پورت به چندین فاکتور بستگی دارد و البت این میزان پورت بین کاربران آن شبکه اشتراک گذاشته میشود ، مگر آنکه اختصاصی تهیه شود .

بنابراین توصیه میشود برای سرور دانلود از حداکثر پورت استفاده نمایید و سفارش دهید . ( البته برای زمانی که سایت شما کاربر های زیادی پیدا کرد )