PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا برای اندروید عرضه شد



kami1
January 21st, 2012, 16:31
سرانجام پس از مدت‌ها تاخیر در عرضه اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی که تا قبل از آن، تنها کاربران iOS امکان استفاده از آن‌را داشتند، این برنامه برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شد. هرچند حدود ۱ هفته‌ای از عرضه نسخه اندرویدی ویکی‌پدیا برای کاربرانش می‌گذرد اما طی روزهای قبل به‌دلیل در دسترس نبودن سایت این دانشنامه به‌خاطر اعتراض به قوانین SOPA و PIPA، از دیروز امکان استفاده کامل از آن میسر شده است.




http://weblogina.com/media/images/wikipedia-android-app.jpg



اپلیکیشن ویکی‌پدیا برای اندروید تقریبا همان امکانات نسخه موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد با این تفاوت که دیگر نیاز به باز کردن مرورگر گوشی خود را ندارید. در کنار این موضوع، قابلیت‌هایی مانند ذخیر جستجوهای گذشته شما و امکان ذخیره صفحات مورد نیاز برای خواندن در زمان آینده و بدون نیاز به اتصال به اینترنت، از جمله قابلیت‌هایی است که در این برنامه گنجانده شده است.
همچنین شما می‌توانید بر اساس موقعیت مکانی‌ای که در آن قرار دارید، اقدام به جستجوی مقالات در ویکی‌پدیا نمایید. برای دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا به مارکت گوگل مراجعه کنید (https://market.android.com/details?id=org.wikipedia)


منبع :

اپلیکیشن رسمی ویکی‌پدیا برای اندروید عرضه شد - وبلاگینا (http://weblogina.com/post/android-official-wikipedia-app/)