توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : هاست وارز ماهان هاست چطوره؟
BANER-KAR
January 16th, 2012, 22:41
سلام دوستان میخاستیم از هاست وارز ماهان هاست خرید کنیم میخاستم نظرتونو در این باره بدونم آی کیفیت و پشتیبانی خوبه؟
سرورهاشون به اندازه کافی قوی هستن....
فکر کنم هاست وارزشون تو سوئده البته اطلاع زیادی ندارم
لطفا راهنمایی کنید....
ممنون
mehrshad.ho
January 16th, 2012, 22:54
توی تالار جستجو کنید
BANER-KAR
January 16th, 2012, 22:58
توی تالار جستجو کنید
سرچ زدم ماهان هاست ولی چیز زیادی نبود....
لطفا نظرتونو در رابطه هاست وارزشون بگید
m2n
January 16th, 2012, 23:30
سرچ زدم ماهان هاست ولی چیز زیادی نبود....
لطفا نظرتونو در رابطه هاست وارزشون بگید
خوب عزیز اکثر بچه های انجمن هاست می فروشن و تقریبا 1 درصد مصرف کننده با این اوصاف فکر نکنم به نتیجه مطلوبی برسی،پشنهاد بنده این هست به پشتیبانی تیکت بزنین و ازشون بخواین یکی از مشتریاشونو معرفی کنن و شما از طریق همون مشتری می تونید پیگیر کیفیت باشین.
اگه زیاد حرف زدم ببخشید.
BANER-KAR
January 16th, 2012, 23:44
خوب عزیز اکثر بچه های انجمن هاست می فروشن و تقریبا 1 درصد مصرف کننده با این اوصاف فکر نکنم به نتیجه مطلوبی برسی،پشنهاد بنده این هست به پشتیبانی تیکت بزنین و ازشون بخواین یکی از مشتریاشونو معرفی کنن و شما از طریق همون مشتری می تونید پیگیر کیفیت باشین.
اگه زیاد حرف زدم ببخشید.
ممنون دوست من همین الان تیکت زدم بهشون....
m2n
January 17th, 2012, 00:06
ممنون دوست من همین الان تیکت زدم بهشون....
بهترین کار همین بود.چون وضیعت سرویس رو غیر از استفاده کننده نمی دونه.اگر سرویس دهنده به سرویس دهیش عتماد داره باید نه یکی بلکه 10 تا آدرس مشتری رو بده (تجربه چندین ساله بنده بود اونقدر ضرر کردم تا به این نتیجه رسیدم) #-o
alirezase
January 17th, 2012, 04:23
من الان دو ماهه از ماهان هاست سرویس دارم, خداییش راضیم, یعنی درسته که شاید گاهی یه موضوعی رو کمی دیرتر جواب بدن اما بالاخره جواب میدن و حتی فراتر از حوزه مسئولیتشون هم اینکارو میکنن خیلی از اوقات, در کل من راضیم.
»1تایمشون هم واقعیه و تو این دوماه سایتهای من دان نشده
P30Tools
January 17th, 2012, 10:22
خوب عزیز اکثر بچه های انجمن هاست می فروشن و تقریبا 1 درصد مصرف کننده با این اوصاف فکر نکنم به نتیجه مطلوبی برسی،پشنهاد بنده این هست به پشتیبانی تیکت بزنین و ازشون بخواین یکی از مشتریاشونو معرفی کنن و شما از طریق همون مشتری می تونید پیگیر کیفیت باشین.
اگه زیاد حرف زدم ببخشید.
بدترین راه ممکن,هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه! یکی از دوستان و آشنایان و یا نهایتا یک مشتری راضی رو معرفی می کنند.
CANOR
January 17th, 2012, 14:21
ممنون از m2n عزیز که آدرس این تاپیک رو برای بنده پخ کردن
در پاسخ جناب پارس تولز عزیز
خدا رو شکر من توی آشناهای خودم کسی رو نمیشناسم که وب مستر باشه در مورد همکارامم تقریبا مطمئنم چون چندین ساله داریم باهم کار میکنیم
و باز هم خدا روشکر تمام دوستان اینترنتی من، همگی توی نت ایران شناخته شده هستند و گذشته از اون سن من دیگه ایجاب نمیکنه که به دوست یا آشنام بگم برو فلان جا از ما تعریف کن!
به لطف خدا به اندازه ی کافی سرمون شلوغ هست که نیازی به این بچه بازی ها نداشته باشیم. این کارها بیشتر خاص بچه های 15 - 16 ساله است که با پول تو جیبی و عیدیهاشون یه سرور مجازی میخرن و به خیال خودشون هاستینگ راه میندازن!
P30Tools
January 17th, 2012, 14:32
خوب منظورم من شما نبودید! کلی گفتم.
یعنی اگه این آقا ازت پرسید مشتری معرفی کن مشتری ناراضی معرفی میکنی؟!یا اینکه میگید سرویس من بد هست؟! نمیکنی خوب برادر من.
این مورد برای همه صادق هست! در همه زمینه ها.
منظور من این بود که این نحوه ی تحقیق در مورد یک هاستینگ(همونطور که دیدید اسمی هم نبردم) حالا چه من چه شما اشتباه هست,ولی خوب شما بد برداشت کردید.
در ضمن P30Tools نه پارس تولز
CANOR
January 17th, 2012, 14:47
خوب دوست گلم،
شما وقتی سرویس دهیت بد باشه، برای همه بده، و وقتی هم خوب باشه برای همه خوبه. مگه شما بین مشتریهات فرق میذاری؟
وقتی که از کسی هزینه ای میگیری تا کاری براش انجام بدی، متعهد میشی که اون کار رو به نحو شایسته انجام بدی.
فکرشو بکن شما یه پولی از یه بابایی بگیری برای پشتیبانی و بعد وقتی که اون بنده ی خدا مشکلی براش پیش میاد و به پشتیبانی احتیاج داره با اینکه قبلا هزینه اش رو داده، شما کارشو انجام ندی. اینجوری میتونی با وجدانت کنار بیای و شب راحت بخوابی؟ من که حتی فکرشم نمیتونم بکنم.
P30Tools
January 17th, 2012, 14:59
خوب دوست گلم،
شما وقتی سرویس دهیت بد باشه، برای همه بده، و وقتی هم خوب باشه برای همه خوبه. مگه شما بین مشتریهات فرق میذاری؟
وقتی که از کسی هزینه ای میگیری تا کاری براش انجام بدی، متعهد میشی که اون کار رو به نحو شایسته انجام بدی.
فکرشو بکن شما یه پولی از یه بابایی بگیری برای پشتیبانی و بعد وقتی که اون بنده ی خدا مشکلی براش پیش میاد و به پشتیبانی احتیاج داره با اینکه قبلا هزینه اش رو داده، شما کارشو انجام ندی. اینجوری میتونی با وجدانت کنار بیای و شب راحت بخوابی؟ من که حتی فکرشم نمیتونم بکنم.
دوست عزیز اصلا اینجور نیست.
شما مگه تمام خدماتت روی یک سرور هست؟!
شاید سرور x به هر دلیلی داون باشه ولی سرور y کارش رو انجام میده.
به همین دلیل مشتری هایی که رو سرور x هستن میتونن ناراضی باشن.
این یک مثال بود,حاالا میتونه دلیل ناراضی بودن یک مشتری دیر جواب دادن تیکت باشه(نارضایتی از پشتیبانی)
در هر صورت تعداد مشتری ها که زیاد بشه بودن تعدادی فرد ناراضی طبیعی هست.هرچند که حق هم باهاشون نباشه.
خوب تو همین چند پست شما به همون اصل هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه از صحبت های شما رسیدیم. ولی باز شما الان میای تکذیب میکنی.
به هر حال من دیگه صحبتی ندارم,چون هیچوقت سرویسی از شما نداشتم این حق رو به خودم نمیدم در مورد سرویس های شما نظری بدم.
موفق باشید.
CANOR
January 17th, 2012, 15:30
دوست خوبم شما بحث رو شروع کردید و در تاپیکی که نباید، پست ارسال کردید (مطمئنا خودتون هم متوجه هستید که پستتون ارتباطی به تاپیک نداشت) حالا برداشتتون هم به دیگران القا میکنید و میرید؟
به نظرشما این کار درسته؟
میدونم الان میاید میگید نه من نظرم و به کسی القا نکردم و ... ولی خواسته یا ناخواسته این کار رو کردید
در مورد داون شدن سرور، خوب اتفاقی هست که در بزرگترین هاستینگ ها هم پیش میاد و مشتری میدونه که هرزمانی ممکنه این اتفاق بیافته
شما میگید ممکنه مشتری ناراضی بشه، خوب این هنر شماست که رضایتش رو دوباره بدست بیارید.
به هر حال من نمیدونم از کجای حرفام به اون مثل معروفتون پی بردید.
من هم موافقم که بحث رو خاتمه بدیم ولی دوستانه، برادرانه یا هر چیزی که اسمشو بذارید بهتون میگم، سعی کنید حرفه ای باشید هم توی کارتون، هم توی زندگیتون، هم توی حرف زدن و روابطتون. سعی کنید در مورد چیزی که توی زندگیتون حتی یکبار هم باهاش برخورد نداشتید و هیچ شناختی ازش ندارید هیچ وقت نظر ندید.
شاید بازم بیاید بگید من چنین کاری نکردم، ولی پست اولی که توی این تاپیک دادید دقیقا گفته های من رو ثابت میکنه
به هر حال از آشناییتون خوشحال شدم
بیش از این هم بحث رو ادامه ندید چون ممکنه هر دومون اخطار بگیریم!
maryam1
January 17th, 2012, 15:41
CANOR (http://www.webhostingtalk.ir/member/1458/)
به نظرم بحث ادامه پیدا نکنه بهتره
متاسفانه خیلی وقتها مشتری توقع بالا داره (البته منظورم دان نیست)
ولی ما هم یه سری مشکلاتن داریم یکیش کمبود صداقته در حرفامونه
منظورم خودمه اصلا
اگه دان شدیم رک به مشتری بگیم
اگه دامنه ثبت نشد به خاطر شارژ پنل بگید
نه اینکه به دروغ از ترفند جلو انداختن تاپیک استفاده کنیم
بعضی وقتا میبینی صاحب سرور به خاطر سود بیشتر از توانش هاست میفروشه و نمیتونه از پسش بر بیاد
بعضی وقتام میبینیی مدیر سرور از شیوه عقب انداختن تاپیک استفاده میکنه(مقلا گفتن دروغ الکی بگه آیپی عوض کردیم الان ست میشه.الکی بگه سایتت برا من باز میشه صبر کن یا یا یا )
ولی اینو بدونید هیچ سرویس دهنده ی صالحی دوست نداره حق کسی رو بخوره
دان همیشه هست مشکل هم همیشه هست
شما پول دادی درسته ولی باید یه کم هم به مدیر سرور حق بدی
دیشب لایسنس ما توسط سیپنل بلوک شد ساعت 3 صبح مشتری تیکت زده بابا چرا سایت من باز نمیشه گفتم یه لحظه صبر کن
شروع کرد با یه لحن خاصی تیکت زدن که سرورتون بده
گفتم ای بابا مگه ما خوابیدیم؟ داریم مشکل رو حل میکنیم
شما خواب نداری؟
ما یه ساعت 3 صبح هم نمیتونید مثلا یه ریستارتی به سرور بزنیم یا نمیتونیم یه مشکلو حل کنیم؟
کلا من یکی موندم شما چه طور؟
alirezase
January 17th, 2012, 15:48
من به اون دوستی که این تاپیک رو ساخته مجدد میگم که ماهان توی سیستم ریسلریش خوب عمل کرده, الحق و الانصاف تا امروز خوب پشتیبانی کردند و به منی که اولین تجربه ریسلریم بود بیشتر از وظیفشون راهنمایی کردن, همیشه هم جواب دادن, اگرم بر حسب اتفاق دیر شد عذر خواهی کردند بابت این اتفاق. از نظر قوانین هم یکم سخت گیرند و شاید علت کیفیت خوبشون هم همین باشه