PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مدركي كه مجتمعه فني ميده با مدرك دانشكاهي برابري مي كنه ؟



shazo
January 16th, 2012, 17:30
سلام دوستان

خسته نباشيد سوال داشتم مدركي كه مجتمعه فني ميده با مدرك دانشكاهي برابري مي كنه ؟

حالا نه مدارك سيسكوش ؛ مثلا مداركي كه براي Php ميده ..

اصلا بُرد داره ؛ دوستان كسي اطلاع داره ؟

ممنون

Online24
January 16th, 2012, 17:51
خیر !

مدرک آموزشگاهی که تنها گواهی کننده حضور شما در دوره آموزشی چند ساعته ! و کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره است به شما ارائه میشود .

این نوع مدارک در سطح مدارک دانشگاهی و یا فنی حرفه ای نیستند و تنها مکمل رزومه شما خواهند بود و از این جهت برای استخدام امتیاز مثبت محسوب می شوند . البته نه صرفا خود مدرک ! بار علمی و تخصصی شما که هنگام مصاحبه و یا ارائه کار مشخص میشود .

shazo
January 16th, 2012, 17:54
ممنون ؛ منظور شما همون مثالي كه من زدم ؟


حتما مدرك سيسكوش فرق مي كنه ديگه ؟

تا جايي كه من شنيدم مدرك سيكوش اگه تو ايران بگيري زياد جالب نيست ؛ بهتريه كار اينه كه بري امتحان رو يه جاي ديگه بدي

مثلا دوبي..

Online24
January 16th, 2012, 18:15
خیر .

در ایران مدارک شبکه های Cisco و microsoft این آموزشگاه معتبر است و دوره های cisco آن طبق سیلابس رسمی این دوره ها تدریس میشود و استاتید بسیار خوبی هم برای این دوره ها دارند .
مسئله تحریم و هزینه امتحانات بین المللی مسئله ای است که باعث خودداری دانشجویان این دوره ها از مدرک رسمی و بین المملی آن میشود .

در مورد دوره php این آموزشگاه بنده اطلاعاتی ندارم و این آموزشگاه در زمینه آموزش php شناخته شده نیست . دوره CIW آن معتبر است و فقط در یک ترم آن PHP به شما تدریس میشود .
از سر فصل های دقیق آموزش php آن اطلاعی ندارم .

amirfateh
January 16th, 2012, 18:18
دوست خوبم، تنها داشتن مدرک ملاک نیست شما باید در زمینه که ادعای داشتن مدرک می کنید، تخصص و توانایی انجام کار داشته باشید، افرادی هیتند که پول می گیرند و جای شما در امتحانات بین المللی امتحان می دهند یا کنار شما منشینند و پایخ ها رو می گویند، اما مدرک اینجوری برای فعالیت در آن حرفه مشخص اصلا بدرد نخواهد خورد
افرادی رو میشناسم که با مدرک تحصیلی دیپلم در شرکتی فعالیت می کنند که لیسانس و فوق لیسانس کامپیوتر زیر دست ایشون هستند و مدام از ایشون راهنمایی میگیرند.
اما این نکته هم در نظر داشته باشیذد مدارک دانشگاهی وتخصصی مکمل توانایی ها و تجربه فرد هستند و ترکیب این ها بهترین حالت هست.

موفق باشید