PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل عجیب ! ارسال نشدن ایمیل در پنل دایرکت ادمین



X2Maxer
January 2nd, 2012, 16:29
با سلام
استاید محترم : دایرکت ادمین نصب کردم ولی به هیچ وج میل ارسال نمیشه !! به یاهو و جیمیل ایمیل ارسال کردم ولی هیچکدام ارسال نشد .
آی پی رو هم چک کردم هیچ جا بلاک نشده !
لطفا اگر راه حلی در این مورد دارید بنده رو راهنمایی کنید
ممنون میشم
.

---------- Post added at 02:41 PM ---------- Previous post was at 01:25 PM ----------

UP

---------- Post added at 04:29 PM ---------- Previous post was at 02:41 PM ----------


nano /var/log/exim/mainlog





2012-01-02 04:21:47 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:21:47 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:21:47 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:21:47 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:21:47 exim 4.76 daemon started: pid=32267, -q15m, listening for SMTP on port 25 (IPv4) port 587 (IPv4)
2012-01-02 04:21:50 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:21:50 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:21:50 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:21:50 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:21:50 exim 4.76 daemon started: pid=32322, -q15m, listening for SMTP on port 25 (IPv4) port 587 (IPv4)
2012-01-02 04:30:44 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:30:44 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:30:44 IPv6 socket creation failed: Address family not supported by protocol
2012-01-02 04:30:44 Failed to create IPv6 socket for wildcard listening (Address family not supported by protocol): will use IPv4
2012-01-02 04:30:44 exim 4.76 daemon started: pid=2916, -q15m, listening for SMTP on port 25 (IPv4) port 587 (IPv4)
2012-01-02 12:05:31 1RhdMh-0001Sx-CE <= info@mail.com H=68-00-000-000.rserver.site.com (*.*.*.*) [127.0.0.1] P=esmtpa A=login:info@mail.com S=589 id=32b75b43d7faf946a17e77$
2012-01-02 12:05:31 1RhdMh-0001Sx-CE gmail-smtp-in.l.google.com [173.194.65.26] No route to host
2012-01-02 12:05:34 1RhdMh-0001Sx-CE alt1.gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.127.26] No route to host
2012-01-02 12:05:37 1RhdMh-0001Sx-CE alt2.gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.81.27] No route to host
2012-01-02 12:05:40 1RhdMh-0001Sx-CE alt3.gmail-smtp-in.l.google.com [209.85.225.27] No route to host
2012-01-02 12:05:43 1RhdMh-0001Sx-CE alt4.gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.157.27] No route to host
2012-01-02 12:05:43 1RhdMh-0001Sx-CE == test@gmail.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (113): No route to host

X2Maxer
January 2nd, 2012, 23:25
UP

RezaFH
January 2nd, 2012, 23:55
توی تنظیمات کارت شبکه،
آیا DNS ها رو درست ست کردید ؟
(برای تست - اطمینان اگر سرورتون آمریکا هست از DNS های 4.2.2.2 و 4.2.2.4 استفاده کنید، اگر هم اروپا هست از 8.8.8.8 و 8.8.4.4)
احیانا IPv6 رو فعال کردید ؟

---------- Post added at 11:55 PM ---------- Previous post was at 11:54 PM ----------

ضمنا برای تست، سعی کنید یک ایمیل به این آدرس بفرستید : me@rezafh.ir

X2Maxer
January 3rd, 2012, 00:12
توی تنظیمات کارت شبکه،
آیا DNS ها رو درست ست کردید ؟
(برای تست - اطمینان اگر سرورتون آمریکا هست از DNS های 4.2.2.2 و 4.2.2.4 استفاده کنید، اگر هم اروپا هست از 8.8.8.8 و 8.8.4.4)
احیانا IPv6 رو فعال کردید ؟

---------- Post added at 11:55 PM ---------- Previous post was at 11:54 PM ----------

ضمنا برای تست، سعی کنید یک ایمیل به این آدرس بفرستید : me@rezafh.ir

سلام در حاضر DNS ها روی:
primary DNS: 4.2.2.4
Secondary Dns: 8.8.8.8
تنظیم شده که سرور اروپا هستش دیتا سنتر Redstation
در مورد فعال بودن IPv6 اطلاعی ندارم برای فعال سازی باید به کدوم قسمت مراجعه کنم
ممنون

RezaFH
January 3rd, 2012, 01:07
سلام در حاضر DNS ها روی:
primary DNS: 4.2.2.4
Secondary Dns: 8.8.8.8
تنظیم شده که سرور اروپا هستش دیتا سنتر Redstation
در مورد فعال بودن IPv6 اطلاعی ندارم برای فعال سازی باید به کدوم قسمت مراجعه کنم
ممنون

سرور شما اختصاصی هست یا مجازی ؟
سیستم عامل چی هست ؟
خودتون نصب کردید یا کس دیگری براتون انجام داده ؟
و اون ایمیلی که دادم رو تست کردید ؟
اگر نشد ، ارور رو لطفا اینجا کپی کنید

X2Maxer
January 3rd, 2012, 01:19
سرور شما اختصاصی هست یا مجازی ؟
سیستم عامل چی هست ؟
خودتون نصب کردید یا کس دیگری براتون انجام داده ؟
و اون ایمیلی که دادم رو تست کردید ؟
اگر نشد ، ارور رو لطفا اینجا کپی کنید
سرور مجازی
لینوکس ورژن 5 نسخه 64 بیت
بله ! براتون 2 میل ارسال کردم
سیستم عامل رو شرکتی که ازش خریدم نصب کرد اما دایرکت ادمینو خودم
این از لوگ


2012-01-03 01:10:36 1RhpcS-0001o7-7n rezafh.ir [87.236.209.9] No route to host
2012-01-03 01:10:36 1RhpcS-0001o7-7n == me@rezafh.ir R=lookuphost T=remote_smtp defer (113): No route to host
2012-01-03 01:11:24 1RhpdE-0001p8-Mz <= info@testserver.com H=68-189-227-188.rserver.testserver.com (testserver.com) [127.0.0.1] P=esmtpa A=login:info@testserver.com S=599 id=24eefed5f3267909673cfb$


ایمیل از سرور ارسال نمیشه اما دریافت میشه
ارادتمند
.

RezaFH
January 3rd, 2012, 01:34
آیا فایروال سرور غیر فعال هست؟
آیا پورت 25 روی سرور بسته نشده ؟ (این رو از مدیر سرور حتما بپرسید، چون جدید مد شده روی سرور اصلی پورت 25 رو میبندن :d)
ضمن اینکه فکر کنم بهتر باشه از 8.8.8.8 و 8.8.4.4 استفاده کنید (پینگ کنید هر کدام نتیجه بهتری داشت اون رو ست کنید)
اگر حل نشد و اگر خواستید میتونید مشخصات سرور و دایرکت ادمین رو به همون ایمیلی که دادم بفرستید تا در صورتی که کاری از دستم بر بیاد براتون انجام بدم

موفق باشید

X2Maxer
January 3rd, 2012, 01:41
آیا فایروال سرور غیر فعال هست؟
آیا پورت 25 روی سرور بسته نشده ؟ (این رو از مدیر سرور حتما بپرسید، چون جدید مد شده روی سرور اصلی پورت 25 رو میبندن :d)
ضمن اینکه فکر کنم بهتر باشه از 8.8.8.8 و 8.8.4.4 استفاده کنید (پینگ کنید هر کدام نتیجه بهتری داشت اون رو ست کنید)
اگر حل نشد و اگر خواستید میتونید مشخصات سرور و دایرکت ادمین رو به همون ایمیلی که دادم بفرستید تا در صورتی که کاری از دستم بر بیاد براتون انجام بدم
موفق باشید

بله فایروال غیر فعاله !
در مورد پورت 25 هم نپرسیدم اما با پشتیان شرکت در میان گذاشتم چیزی نگفتن ! البته نه در مورد بسته بودن پورت 25 بلکه در مورد ارسال نشدن ایمیل

باشه ممنون !

X2Maxer
January 6th, 2012, 12:40
با سلام
این مشکل رو به پشتیبان دیتاسنتر گزارش دادند و پاسخی که ارائه کردند این بود که دستور زیر را به exim اضافه کنید

smart_route:
driver = manualroute
domains = !+local_domains
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk
بعد از اضاف کردن این دستور exim دان شد و از کار افتاد اما مثله اینکه همین دستور رو به سی پنل اضاف کردن و مشکل ارسال ایمیل حل شده
دیتا سنتر Redstation هستش. از استاید درخواست دارم در صورتی که از این دیتاسنتر سرور خریداری و با این مشکل برخورد کرده اند راه حل این مشکل ارائه بدن
با تشکر

amirfateh
January 6th, 2012, 18:19
شما باید اطلاعات دقیق رو برای نحوه ستاپ میل سرور ، پورت های مورد نیاز ، Relay server رو دقیقا از دیتا سنتر بپرسید چیزی که من در کد بالا می بینم میل سرور شما روی میل سرور دیگری ظاهرا باید relay کند، ممکن است اشکالی در نصب دایرکت ادمین نیز رخ داده یک بار فایل کانفیگ دایرکت ادمین رو چک کنید در فروم دایرکت هم میتونید سرچ کنید

X2Maxer
January 6th, 2012, 19:06
شما باید اطلاعات دقیق رو برای نحوه ستاپ میل سرور ، پورت های مورد نیاز ، Relay server رو دقیقا از دیتا سنتر بپرسید چیزی که من در کد بالا می بینم میل سرور شما روی میل سرور دیگری ظاهرا باید relay کند، ممکن است اشکالی در نصب دایرکت ادمین نیز رخ داده یک بار فایل کانفیگ دایرکت ادمین رو چک کنید در فروم دایرکت هم میتونید سرچ کنید
ممنون بلخره راه حل این مشکلو خودم پیدا کردم.

PersianDOT
June 30th, 2012, 14:17
وقتی اینجا درخواست میدی که مشکلتو حل کنن بد نیست اگه راه حلشم پیدا کردی بیای اینجا بگی.

safeith
August 2nd, 2012, 22:23
اینجا روش فیکس این مشکل را نوشته است
Redstation UK - Dedicated Servers: Mail Relay FAQ (http://www.redstation.com/dedicated_servers_faq_mailrelay.html)

دِل
September 6th, 2012, 04:06
مشکل چی بود؟

tizparvaz
September 6th, 2012, 10:16
سلام
روش حل این مشکل در دایرکت ادمین اضافه کردن این بخش هست تو دایرکت ادمین بای lookuphost رو هم دستی بنویسید و علت دان شدن exim در دفعه اول همین بوده که تنها smarthost رو اضافه کردید

دِل
September 6th, 2012, 11:27
سلام
روش حل این مشکل در دایرکت ادمین اضافه کردن این بخش هست تو دایرکت ادمین بای lookuphost رو هم دستی بنویسید و علت دان شدن exim در دفعه اول همین بوده که تنها smarthost رو اضافه کردید

من اومدم اینو اضافه کنم


How do I setup the free relay on Exim (not CPanel)

Using your favorite text editor simply

Open: /etc/exim/main.cf
Add or Edit the following:
smarthost:
driver = manualroute
domains = ! +local_domains
transport = remote_smtp
route_data = "relay.redstationmail.co.uk"
Run: service exim restart

ولی همچین چیزی /etc/exim/main.cf نیست

دِل
September 6th, 2012, 12:25
#-o

X2Maxer
September 6th, 2012, 17:34
سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر Redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


lookuphost:
driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk
no_more

دِل
September 6th, 2012, 17:53
ممنون
برای کلکسو چی کار باید کرد ؟

X2Maxer
September 6th, 2012, 18:25
ممنون
برای کلکسو چی کار باید کرد ؟
متاسفانه با پنل کلکسو تا الان زیاد کار نکردم.

دِل
September 6th, 2012, 18:41
دوستانی که میدونند با کلکسو باید چی کار کرد راهنمایی کنند

دِل
September 6th, 2012, 19:17
اینم برای کلکسو مشکل حل شد

Open: /var/qmail/control/smtproutes
Add or Edit Line: :relay.redstationmail.co.uk
Run: service qmail restart

aminzadeh
September 6th, 2012, 19:24
منم با xlhost همین مشکل را دارم ایمیل ارسال نمی کنه

اگر کسی از دوستان می تونه برام چک کنه اطلاعات روت را بهش بدم

sheller
November 11th, 2012, 17:20
سلام
بنده هم از یکی از فروشندگان این انجمن سرور xlhost خریدم که دایرکت ادمین هم نصب کردم ولی متاسفانه مشکل دریافت و ارسال ایمیل وجود دارد لطفا در صورتی که راه حل این مشکل را می دانید در همین انجمن پاسخ دهید . با تشکر

Ahura
December 21st, 2012, 17:22
درود و سلام
دوستان ممنون میشم در مورد سی پنل هم راهنمایی بفرمایید

yassale
June 10th, 2014, 03:03
سلام
بنده هم از یکی از فروشندگان این انجمن سرور xlhost خریدم که دایرکت ادمین هم نصب کردم ولی متاسفانه مشکل دریافت و ارسال ایمیل وجود دارد لطفا در صورتی که راه حل این مشکل را می دانید در همین انجمن پاسخ دهید . با تشکر

دوستان اگر راه حلی در این مورد هست قرار بدید.

با تشکر

a.e
June 10th, 2014, 03:34
مشکل شما بر میگرده به پورت ارسال ایمیل یعنی پورت 25 ! با دیتاسنتر مذکور یا دوستانی که از این دیتاسنتر خرید داشته و تجربه کار داشته اند مذاکره فرمایید جهت رفع مشکل

amir_ng
June 13th, 2014, 18:32
سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر Redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


lookuphost:
driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk
no_more

دستت درد نکنه مشکل منم حل شد

meysam021
June 13th, 2014, 18:46
دیتاسنتر ها روی سرورها پورتی رو به هیچ وجه نمیبندن ، شما اگر از تنظیمات فایروال سرور دو پورت 110 و 25 رو باز کنید مشکلی نخواهد داشت.
ما هم همچنین مشکلی رو با دایرکت داشتیم.
به طرز عجیبی با نصب suphp درست شد.
خودمم تعجب کردم اما suphp نصب کردم ارسال کرد.
البته ما مشکلمون این بود به جیمیل اسپم میشد.
با همکار خوبمون آقای a.e (http://www.webhostingtalk.ir/member/101459/) هم در موردش حرف زدیم.
اگر یادشون باشه