PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تئاتری از بازار هاستینگ ببینید ...



mohsen1
December 19th, 2011, 19:00
قصه های بازار ما پشت سر هم ادامه دارد و پایانی بر این این قصه ها نیست

پرده اول :
12 ساعت به تاریخ تمدید سرور باقیست. ادمین سرور یک حواسش به جمع آوری هزینه تمدید سرور هست و یک حواسش به پیدا کردن کسی برای پرداخت هزینه دلار. تاپیک باز می شود. درخواست 250 دلار جهت پرداخت اینویس ....
آفر : هر دلار 1100 تومان
ادمین از همه جا بی خبر پول به حساب این فرد ریخته ولی بعد از گذشت چند ساعت خبری از پرداخت کننده نیست ..
سرور داون می شود و ...

پرده دوم
ادمین سرور بعد از یک روز طولانی مشغول استراحت هست. از خواب بیدار می شود. ایمیل خود را چک می کند. چهره ادمین بهت زده هست :
متن ایمیل : به دلیل اینکه هویت شما ایرانی بوده و طبق قوانین آمریکا ما مجاز به دادن سرویس به کاربر ایرانی نیستیم ، تمامی سرورهای شما مسدود شده و از این به بعد قادر به سرویس دهی به شما نیستیم.
ادمین سرور به فکر فرو می رود که جواب ده ها کاربر را چگونه بدهد ...

پرده سوم :
همه چیز خوب پیش می رود. ادمین در حال قدم زدن در خیابان هست. ناگهان از سوی کاربر تماسی گرفته می شود که سرور مجازی اش داون است.ادمین خیال می کند گه سرور فرد مشکل دارد. در پاسخش می گوید تیکت ثبت کنید بررسی می شود. بعد از چند دقیقه تعداد تماس ها و مسیج ها بیشتر می شود. دلهره به سراغ وی می آید.خود تا به کافی نت می رساند. ایمیلش را باز می کند...
متن ایمیل دریافتی از دیتاسنتر : به دلیل ارسال اسپم سرور شما 48 ساعت مسدود است.باید جریمه 50 دلاری بپردازید تا سرور باز شود.درصورت تکرار ، دسترسی شما قطع و اطلاعات سرور فرمت خواهد شد.
ادمین می ماند پولی که به ناحق باید از جیب بپردازد...

پرده چهارم :
ادمین سرور ، بیش از 50 سرور مجازی روی سرورش ایجاد کرده و مشغول چک کردن حساب های بانکی و محاسبه سود حاصل از فروش خود هست که ...
کاربر : تیکت/تماس/مسیج که دسترسی به سرور نداریم. سرور داون شده و ... .
هارد سرور کرش کرده و نزدیک به 500 گیگ اطلاعات پریده. چهره ادمین واقعا دیدنی ست....

پرده پنجم :
ساعت 9 صبح . تعداد تیکت ها 10 عدد - میس کال و تماس برای فروش یا ساپورت 5 تماس
ساعت 12 : تعداد تیکت ها 5 عدد - میس کال و تماس برای فروش یا ساپورت 3 تماس
ساعت 5 بعد از ظهر : تعداد تیکت ها 12 عدد - میس کال و تماس برای فروش یا ساپورت 4 تماس
ساعت 11 شب : تعداد تیکت ها 20 عدد -میس کال و تماس برای فروش یا ساپورت 8 تماس
ساعت 3 نصف شب : تعداد تیکت ها 3 عدد - میس کال و تماس برای فروش یا ساپورت 1 تماس

ادمین به فکر فرو میرود که مگر کاربرها خواب ندارند ؟!!!!

پرده ششم :
کاربر سرور مجازی لینوکس مدیریت نشده خود را تهیه کرده و اولین تیکت را برای بخش پشتیبانی ثبت می کند
متن تیکت:
سلام
1- سروری که شما دادید آی پی یش رو هر چی تو ریموت دسکتاپ ویندوز میزنم چیزی نمیاره!!! سرور ایراد داره؟
تیکت بعدی
آقا من لینوکس نمی خوام ویندوز داری بدی؟
تیکت بعدی
عزیز من اصلا از پشتیبانی راضی نیستم پولم رو پس بدید.
تیکت بعدی
خدا ازت نگذره من از پولم نمیگذرم آدم ******(فحش=*)



این نمایش ادامه دارد ...

بزودی از زبان کاربر ها ، قسمت دوم این نمایش نامه ارائه میشود.

iraniserver
December 19th, 2011, 19:02
جالبه :d

bepad
December 19th, 2011, 19:06
سلام

جالب بود کلا در ایران این شعار داره محقق میشه هر ایرانی یک سایت هاستینگ!

یه نکته جالب براتون بگم به سایتهای بانک ملت،بانک پارسیان و... مراجعه کنید بخش پذیرندگان اینترنتی جالب اینجاست بالای 100 تا هاستینگ که ما تا حالا اسمشونم نشدیم درگاه پرداخت دارند حالا مثلا اینها رسمی هستند!
(در ادرس زیر عضو شوید و به بخش پذیرندگان برید به باشگاه مشتریان ملت خوش آمدید (http://club.bankmellat.ir))

کلا تعداد هاستینگ ها داره از تعداد سایتهای عادی بیشتر میشه و اخرش هم تحقق تئاتر فوق!:67:

mehdi.gh
December 19th, 2011, 19:06
با حال بود :d

bepad جان اینی که گفتین چه ربطی به به این موضوع داشت ؟

دوستان وب
December 19th, 2011, 19:07
خیلی جالب بود =))

bepad
December 19th, 2011, 19:10
با حال بود :d

bepad جان اینی که گفتین چه ربطی به به این موضوع داشت ؟

سلام

اصلا قصد به حاشیه بردن این تاپیک رو ندارم.
ربط این هم اینه که یک هاستینگ موفق و با پرسنل تخصصی هیچوقت کارش به این تئاتر کشیده نمیشه:53:

mehdi.gh
December 19th, 2011, 19:12
اها متوجه شدم
:67:

ایشالا همه هاستینگ ها موفق باشن

Milad-H
December 19th, 2011, 19:16
پرده هایی طنز ولی تلخ....

DeltaGostar
December 19th, 2011, 19:17
بلیت این نمایش چقدر است

ms313
December 19th, 2011, 19:18
محسن جان درد همه فروشنده ا رو تو قالب طنز گفت .... مرسي
حالا براي فروشنده هاي وي ** پي ** ان فكر كنم مشكل چند برابر اين صحنه ها وپرده هاستش...:d

sa_sh41
December 19th, 2011, 19:26
با سلام
خیلی جالب بود متنتون
ممنون بابت وقتیکه گذاشتین

AvalinHost
December 19th, 2011, 19:58
نمایش نامه بر اساس واقعیت تلخ هاستینگ ایران :d

MagicVps.Com
December 19th, 2011, 19:58
بلیت این نمایش چقدر است

بر باد رفتن دیتا و اطلاعات کاربرانی که کل وقتشون را صرف جمع اوری این دیتا کرده بودن و همش هم بر باد رفته

این هم هزینه این نمایش تلخ

Mr_Parham
December 19th, 2011, 20:03
100% واقعیت بود :66:
ممنون

Mohammad_reza
December 19th, 2011, 20:05
آقا محسن خیلی کارت درسته ، عالی بود :67:


محسن جان درد همه فروشنده ا رو تو قالب طنز گفت .... مرسي
حالا براي فروشنده هاي وي ** پي ** ان فكر كنم مشكل چند برابر اين صحنه ها وپرده هاستش...:d

نه دیگه اشتباه نکن ، برای وی - ان فروش ها اینطوریه :

مشتری : آقا کانکت نمیشه
سرویس دهنده : خوب چیکار کنم ؟
مشتری : پول دادم بهت که وی - ان بدی بهم ، الان وصل نمیشه
سرویس دهنده : خوب برو شکایت کن ، می خوای بگی وی - ان خریدم بهم نمیده ؟ پای خودتم گیره :|
مشتری : تورور خدا ، داداش ، خمارم ، من بدون فیس بوک نمی تونم ...
بقیه بحث در جو فروم نمی گنجه

faranetwork
December 19th, 2011, 20:17
مرسی محسن جان عالی بود

m2n
December 19th, 2011, 20:35
آقا من موندم چرا ساعت که از 8 میره رو 12 تعداد تیکت ها زیاد میشه تعداد تماس ها کم ؟!! مشکل از کجاست/:)

faranetwork
December 19th, 2011, 21:06
اتقافقا واسه ما نصب شد هم تیکت اضافه میشه هم تماس..دلیلش هم اینکه خیلی کاربرها از اینترنت شبانه رایگان استفاده میکنن

morgan
December 19th, 2011, 21:10
حالا براي فروشنده هاي وي ** پي ** ان فكر كنم مشكل چند برابر اين صحنه ها وپرده هاستش...:d


دقیقا برای همین چیزا دارم کم کم به غلط کردن میفتم:77::77:

به یه بنده خدا وي *# پي #* ان دادم بعد 30 مین کلی شاکی شده میگم مشکل چیه؟ میگه این چه وضعه و... خرابه ! نگاه کردم میگم شما که وصل هستید میگه اگه وصله پس چرا چیزی نشون نمیده!!!!!!!! (انتظار داشت براش فیلم..... نشون بده):111::102::((

واقعا خدا به همه صبر بده:63:

m2n
December 19th, 2011, 21:15
دقیقا برای همین چیزا دارم کم کم به غلط کردن میفتم:77::77:

به یه بنده خدا وي *# پي #* ان دادم بعد 30 مین کلی شاکی شده میگم مشکل چیه؟ میگه این چه وضعه و... خرابه ! نگاه کردم میگم شما که وصل هستید میگه اگه وصله پس چرا چیزی نشون نمیده!!!!!!!! (انتظار داشت براش فیلم..... نشون بده):111::102::((

واقعا خدا به همه صبر بده:63:

عجب ادمایی پیدا میشن کلی خندیدیم :d:d:d:d یارو فکر کرده تا وصل میشه بره تو یه دنیای دیگه =))=))

arman_gts
December 19th, 2011, 21:23
مستفیض شدیم!
دست شما بابت این متن زیبا درد نکنه
جیگرم حال امد;)>:d

EmpireWorld
December 19th, 2011, 21:27
از زبون کاربراشم بنویسید:
کاربر:شب که میخواد بخوابه سایتشو چک میکنه میبینیه سرعت و هم چیزش عالی و در نهایت آپی به سر میبره
صبح که بلند میشه سایتشو چک میکنه میبینه ارور پیدا نکردن سرور میده
یکم فکر میکنه آخرش به این نتیجه میرسه که تیکت بده
تیکت که داد تا فرداش خبری نمیشه
فرداش با عجله ایمیل هاشو چک میکنه
تو ایمیلش نوشته تیکت جواب داده شده است.
میره جواب تیکت رو میخونه میبینه اینو نوشته:
دیتاسنتر سرور رو مسدود کرده و تمامی اطلاعت شما از بین رفته است.
کاربر یکم فکر میکنه مغزش میخواد بترکه
ولی میگه خب شاید این بک آپ ساعتی و دیقه ای که هاستینگه میگفت درست باشه
خیالش راحت میشه با خودش میگه حالا یه دیقه که به جایی نمیخوره
بک آپ یه روز پیشم بهم بده راضیم
تیکت میده آقا بک آپ رو بدید هاستمو منتقل کنم رو یه سرور دیگه
تیکت همین طوری خاک میخوره
زنگ میزنه کسی برنمیداره
آخرش شب با نا امیدی میخوابه ولی میگه خب فردا هم روز خداست
فردا تا که مسنجر رو باز میکنه میبینه ادمین هاستینگه آن شده
بهش میگه آقا این بک آپو بده ما رو راحت کن
اینجاش از همه جالبتره:
متاسفانه هاست شما شامل بک آپ روزانه نمیشه
البته اینم بگم که بک آپ ها هم همش پریده
به خاطر اینکه بک آپ ها روی همون سرور گرفته میشد
نیاید بگید همچین چیزی نیستا
این داستانه خودمه

blueline
December 19th, 2011, 21:43
جالبتر وقتیه که مشتری هاست رو میگیره حالا نمی دونه برای چی گرفته!
من کلا توش موندم!!!
یک مشتری داشتم اصلا نمی دونست سایت چیه،کامپیوتر یعنی چی؟
رفته بود پرسیده بود اومده بود همین جوری هاست خریده بود حالا می خواست مثل یکی از سایت های مطرح رو هم داشته باشه به صورت اتوماتیک!!!
بالاخره فهمید که باید سایت رو طراحی کنه،حالا به شرکت پیام میده که طراحی کن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
می گی چی رو؟
میگه این سایتو میخوام(نمونه میده)
میگی خب باشه قیمت گزاری می کنی بهش قیمت رو اعلام می کنی.
میگه مگه پشتیبانی شما پولیه!؟!؟!؟؟!
میگی این طراحی سایته چه ربطی داره ولی آقا شاکی میشه!
می گزریم میایم در راه خدا یک نیمچه سایتی براش می زنیم
می گه اینو که نمی خوام من می خوام اینجوری باشه: ارسال کلی صفحه a4اسکن شده بالاش نوشته طرح سایت "فلان"
(مشخصات درج شده در صفحات اسکن شده و به قولی طرح سایت ایشون:
این صفحه باید همه چیز ردیفی باشه خوشگل باشه ناز باشه اندازه اش یک صفحه a4 باشه
صفحه دوم باید رسمی و خوشگل باشه ساده باشه مثل گوگل!!!!
صفحه سوم باید فلان سایت باشه و... اندازش از a4 بزرگتر نشه
و ....
-================================================== ===========-
زیر همش نوشته "نکته مهم: همه چیز باید دقیقا اینجوری باشه!"
حالا بیا و بهش بگو که این که نقاشی نیست فنامه نیست ؛ وب هست!!! باید بر اساس پیکسل باشه

....
واین داستان ادامه دارد...
-================================================== =============-

تو این موقع هست که ادم از این که پول هاست یک گیگ سالانه 14 تومنه و وقتی که می زاره رو مقایسه می کنه می فهمه که شغل مزخرفی رو انتخاب کرده!!!

maryam1
December 19th, 2011, 21:50
یکی از من هاست خرید بعد گفت خانم این چرا مدیریت سایت انگلیسیه؟
من از گیگفا داشتم سیپنل فارسی بود
گفتم بابا اون سیپنل نیس کلا 1 ساعت طول کشید بهش ثابت کنم که گیگفا ویستا پنله نه سیپنل
بعد که فهمید رفت 2 ساعت بعد تیکت زد که من الان کجا باید متنمو بنویسم بابا سرورتون که خیلی بده هیچی نداره
من موندم چی بگم به خدا

mo_mohit1
December 19th, 2011, 21:51
والا تو نت همه جور آدمی پیدا میشه....بنده خدا نمی دونه اینترنت چیه اومده ازم هاست گرفته......بعد قضیهblueline (http://www.webhostingtalk.ir/member/17736/) برای ما هم پیش اومده براش طراحی کردیم..حالا دیگه هر ساعت زنگ میزنه اینجاشو تغییر بده.یه متن بزار فلان جا....
و...ی....پ...ی@...ا...ن که نگوووووووو.....یا رو ساعت 2زنگ زده میگه سرعت کمه....میگم منو از خواب بیدار کردی اینو بگی...میگه پس چه پشتیبانی 24ساعتی هستین؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
بهش سرور با ان ...تی ..تک دادم...بعد میگه کانشکشنشو 10 سروره بدین تا 10سروره باشم.حالا بیا بگو سرور با کانکشن فرق داره((خوب چی بهش بگم))
این چیزا تو نت زیاده.....(مشکل اینه همه میخان براحتی همه چیزو از تو نت یاد بگیرن)یه ذره آموزش یا کلاس یا حداقل یه دوست با سواد میتونه مشکلا رو حل کنه

blueline
December 19th, 2011, 21:59
از زبون کاربراشم بنویسید:
کاربر:شب که میخواد بخوابه سایتشو چک میکنه میبینیه سرعت و هم چیزش عالی و در نهایت آپی به سر میبره
صبح که بلند میشه سایتشو چک میکنه میبینه ارور پیدا نکردن سرور میده
یکم فکر میکنه آخرش به این نتیجه میرسه که تیکت بده
تیکت که داد تا فرداش خبری نمیشه
فرداش با عجله ایمیل هاشو چک میکنه
تو ایمیلش نوشته تیکت جواب داده شده است.
میره جواب تیکت رو میخونه میبینه اینو نوشته:
دیتاسنتر سرور رو مسدود کرده و تمامی اطلاعت شما از بین رفته است.
کاربر یکم فکر میکنه مغزش میخواد بترکه
ولی میگه خب شاید این بک آپ ساعتی و دیقه ای که هاستینگه میگفت درست باشه
خیالش راحت میشه با خودش میگه حالا یه دیقه که به جایی نمیخوره
بک آپ یه روز پیشم بهم بده راضیم
تیکت میده آقا بک آپ رو بدید هاستمو منتقل کنم رو یه سرور دیگه
تیکت همین طوری خاک میخوره
زنگ میزنه کسی برنمیداره
آخرش شب با نا امیدی میخوابه ولی میگه خب فردا هم روز خداست
فردا تا که مسنجر رو باز میکنه میبینه ادمین هاستینگه آن شده
بهش میگه آقا این بک آپو بده ما رو راحت کن
اینجاش از همه جالبتره:
متاسفانه هاست شما شامل بک آپ روزانه نمیشه
البته اینم بگم که بک آپ ها هم همش پریده
به خاطر اینکه بک آپ ها روی همون سرور گرفته میشد
نیاید بگید همچین چیزی نیستا
این داستانه خودمه

دوست عزیز از هر دونمونه هست
زیاد هم هست بعضی وقتها عمدی و سهوی خیلی از شرکت ها و خیلی از مشتریا کارای خارق العاده ای انجام میدن که در نوع خودش رکورد محسوب میشه!

salar74_a
December 19th, 2011, 22:17
این روز ها همه هاستینگ میزینند حتی ما :دی

Hostine
December 19th, 2011, 22:44
بسیار جالب بود آقا محسن

okey
December 19th, 2011, 22:51
جالبتر وقتیه که مشتری هاست رو میگیره حالا نمی دونه برای چی گرفته!
من کلا توش موندم!!!
یک مشتری داشتم اصلا نمی دونست سایت چیه،کامپیوتر یعنی چی؟
رفته بود پرسیده بود اومده بود همین جوری هاست خریده بود حالا می خواست مثل یکی از سایت های مطرح رو هم داشته باشه به صورت اتوماتیک!!!
بالاخره فهمید که باید سایت رو طراحی کنه،حالا به شرکت پیام میده که طراحی کن دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
می گی چی رو؟
میگه این سایتو میخوام(نمونه میده)
میگی خب باشه قیمت گزاری می کنی بهش قیمت رو اعلام می کنی.
میگه مگه پشتیبانی شما پولیه!؟!؟!؟؟!
میگی این طراحی سایته چه ربطی داره ولی آقا شاکی میشه!
می گزریم میایم در راه خدا یک نیمچه سایتی براش می زنیم
می گه اینو که نمی خوام من می خوام اینجوری باشه: ارسال کلی صفحه a4اسکن شده بالاش نوشته طرح سایت "فلان"
(مشخصات درج شده در صفحات اسکن شده و به قولی طرح سایت ایشون:
این صفحه باید همه چیز ردیفی باشه خوشگل باشه ناز باشه اندازه اش یک صفحه a4 باشه
صفحه دوم باید رسمی و خوشگل باشه ساده باشه مثل گوگل!!!!
صفحه سوم باید فلان سایت باشه و... اندازش از a4 بزرگتر نشه
و ....
-================================================== ===========-
زیر همش نوشته "نکته مهم: همه چیز باید دقیقا اینجوری باشه!"
حالا بیا و بهش بگو که این که نقاشی نیست فنامه نیست ؛ وب هست!!! باید بر اساس پیکسل باشه

....
واین داستان ادامه دارد...
-================================================== =============-

تو این موقع هست که ادم از این که پول هاست یک گیگ سالانه 14 تومنه و وقتی که می زاره رو مقایسه می کنه می فهمه که شغل مزخرفی رو انتخاب کرده!!!


اینها بلایایی هست که از ندونم کاری مدیران هاستینگ سر خودمون اومده ؟
کجا گفته شده شما بیا یه گیگ هاست که باید یه سال پشتیبانی شو بکنی 14 تومن بدین ؟ البته اینم خوبه ! جاهایی بدیم سالی 5 تومن می دن !

کلا مشکل از خود ما هاستینگی ها هست ! بهتره تخسیرات رو سر کاربر نندازیم !

tinavps
December 19th, 2011, 22:58
زندگی نامه ی جالبی بود

H.G.N
December 19th, 2011, 23:04
محسن جان عالی بود فقط این بخش دوم نمایش کی اجرا میشود ؟؟

منتظریم ....

faranetwork
December 19th, 2011, 23:10
والا تو نت همه جور آدمی پیدا میشه....بنده خدا نمی دونه اینترنت چیه اومده ازم هاست گرفته......بعد قضیهblueline (http://www.webhostingtalk.ir/member/17736/) برای ما هم پیش اومده براش طراحی کردیم..حالا دیگه هر ساعت زنگ میزنه اینجاشو تغییر بده.یه متن بزار فلان جا....
و...ی....پ...ی@...ا...ن که نگوووووووو.....یا رو ساعت 2زنگ زده میگه سرعت کمه....میگم منو از خواب بیدار کردی اینو بگی...میگه پس چه پشتیبانی 24ساعتی هستین؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
بهش سرور با ان ...تی ..تک دادم...بعد میگه کانشکشنشو 10 سروره بدین تا 10سروره باشم.حالا بیا بگو سرور با کانکشن فرق داره((خوب چی بهش بگم))
این چیزا تو نت زیاده.....(مشکل اینه همه میخان براحتی همه چیزو از تو نت یاد بگیرن)یه ذره آموزش یا کلاس یا حداقل یه دوست با سواد میتونه مشکلا رو حل کنه

واییییی این کانکشن 10 سرور رو خوب اومدی...کلی خندیدم...راست میگی من خودم چند مورد داشتم یارو 8 تومن داده سرور گرفته میگه با 10 تا سرور بده :دی

---------- Post added at 11:10 PM ---------- Previous post was at 11:09 PM ----------

حالا یک چند تا مورد هم هست من صبح با عکس میزارم چند ساعت بخندین:دی

ms313
December 19th, 2011, 23:15
حالا وي ** پي ** ان فروش ها رو كه نگو
300 تا ارور به كنار اونا رو يه طوري حل مي كنن.
بعضي وقت ها مشتري ها زرنگ بازي در ميارن نمي دونم واسه هاستينگ ها و وي پي اس فروش ها اين اتفاق افتاده يا نه؟
وي ** پي ** انفروش: سه ماه هشت هزار تومان
مشتري: ميشه شارز داد!؟
وي ** پي ** ان فروش : اگه نمي تونيد واريز كنيد بله
مشتري : اكي شارز ميدم ! ميشه امروز بدين فردا بدم؟
وي ** پي ** ان فروش : اشكال نداره
بعد يه هفته همون ادم
مشتري: سلام وي ** پي ** ان دارين
روز از نو هفته اي از نو ...
حالا يه مشتري مي خواد زرنگي دربياره!؟
مشتري: آقا چرا وي ** پي ** ان من قطع!؟ ارور 691 ميده!
وي ** پي ** ان فروش : واريز رو انجام ندادين قطع شده.
مشتري: من ، من كه شارز رو براتون آف گذاشتم...
وي ** پي ** ان فروش: شماره شارز رو از اول بدين
مشتري: انداختم دور...
حالا اون خوبه بعضي وقتها شماره شارژ رو از خودشون ميدن اونجاش جالبه يه بار واسه خودم اتفاق افتاد. شماره 16 رمقي ايرانسل رو 13 رقم داده بود گفتم بهش اين چند شماره كمه گفت اينجا اينطوري نوشته.
بعضي وقت ها هم واريز مي كنن بعد يه هفته ميان مي گن واريز كردم بيا حالا ببين واريز كرده يا نه ...
بعضي وقتها هم با يه شماره پيگيري چند نفر ميان...
فكر كنم محتواي اين تايپك كلا عوض شد شده دردل ها و خاطرات فروشنده ها...

EmpireWorld
December 20th, 2011, 12:32
+در دل های کاربرانی که میدونن ولی نمیتونن
به مدیر هاستینگم گفتم چرا این گزینه advanced zone ...... فعال نیست؟
گفت من توش یه حفره امنیتی پیدا کردم که باهاش میتونی کل سرور رو بخوابونی
بهش گفتم تو سیپنل حفره پیدا کردی؟
گفت بله،مگه نمیشه؟
گفتم چرا آخه نیست برنامه نویس های سیپنل یه مشت آدم احمقن
اونوقت این برنامه هم پر باگ و حفره امنیتیه

iranistar
December 20th, 2011, 13:11
عالی بود آقای باستانی

توپه توپ

Amir.Mansoury
December 20th, 2011, 15:14
محسن عزیز بسیار عالی بود. این مشکل همه 100% هاستینگ ها نیست اما غالبا اینگونه هستند.

مدیریت صحیح،شناخت بازار،اصول روابط عمومی،استراتژی و دیگر عوامل روی فروش،موفقیت و شکست تاثیر دارد.

قیمت پایین و قیمت بالا از عوامل مشکل زا هستند. قیمت باید معقول باشد. دستمزد هر ساعت کار بطور متوسط در امریکا 35$ است در صورتی که این قیمت دستمزد یک روز در ایران است.

پس هاستینگ ایرانی هیچ وقت نباید قیمت و شرایط خود را با خارج از کشور مقایسه کند.

درکل مقصر اصلی این مشکلات نه هاستینگ ها هستند و نه مشتریان. بلکه مشکل چیز دیگری است که همه ما میدانیم و من نیمخوام موضوع را منحرف کنم.

امیدوارم دوستانی که توی این کار هستند و اومدن که باشند بمانند و دوستانی که اومدند بازار را خراب کنند و برند، هرچه زودتر برند و موی دماغی برای این تجارت فنی و تخصصی نباشند.

موفق و پایدار باشید.

blueline
December 20th, 2011, 15:24
اینها بلایایی هست که از ندونم کاری مدیران هاستینگ سر خودمون اومده ؟
کجا گفته شده شما بیا یه گیگ هاست که باید یه سال پشتیبانی شو بکنی 14 تومن بدین ؟ البته اینم خوبه ! جاهایی بدیم سالی 5 تومن می دن !

کلا مشکل از خود ما هاستینگی ها هست ! بهتره تخسیرات رو سر کاربر نندازیم !

خوب نه دوست عزیز بیایم هاست معمولی رو بدیم سالی 40 تومن خوبه یا مثل یک هاستینگ(که اسمشو نمیارم 1 گیگ رو سالانه 440 هزار تومن میده خوبه!)
حالا مشتری من 14 تومن داده بود مشکلی نبود اگر 400 تومن داده بود که می خواست یک دیتا سنتر با تمام تجهیزات ازم بگیره!
به شخصه عرض می کنم در مورد ما چند نوع هاست وجود داره!
هاست معمولیمون قیمتش کمتره-قرار نیست همه اندازه هم باشه