PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست Adsl



pedram.sistani
December 16th, 2011, 09:13
با سلام دوستانمن سه شنبه همین هفته رفتم نمایندگی پارس آنلاین کرمان درخواست adslدادمتمام مدارک هم دادم بهشونبهشون گفتم کی از سمت مخابرات خط من رو رانژه میکنند؟گفتن بین 7تا 8روز کاری که پنجشنبه و جمعه روز کاری حساب نمیشهبعدش از یکی از دوستام که پارس آنلاین گرفته بود گفتم بهش چند روزه خط شما را رانژه کردن؟گفت 2روزهمرکز مخابراتی من هم سید الشهدا استکسی میتونه راهنمایی کنه که زودتر رانژه کنن؟به نظر شما حضوری برم مخابرات بهتره یا زنگ بزنم؟

iraniserver
December 16th, 2011, 09:31
سلام
زمانی که بهتون گفتن غیر عادیه !
چون همون طور که دوستتون فرمودند یکی دو روزه باید کارش انجام شه

حضوری به مخابرات برید عزیز

saeed25
December 16th, 2011, 09:46
با دروود
ببینید،اساس کار (دست کم در استان ما)به این صورت است که شرکت ها درخواست خود را در پورتال کاربری شرکت مخابرات ثبت می کنند و از آن پس مرکز مخابراتی وظیفه دارد تا بیشینه(حد اکثر)48 ساعت پس از آن پاسخگو باشد.
پس در این میان 2 نقش کلیدی می توان در نظر گرفت،یکی ارسال درخواست و یکی پیگیری درخواست شما!
اگر به هر دلیلی مرکز اینترنت شما درخواست را دیر ارسال نماید در نتیجه شما نیز دیرتر سرویس خواهید گرفت

---------- Post added at 09:46 AM ---------- Previous post was at 09:31 AM ----------

نیاز به یاداوری می باشد که مرکز مخابراتی چیزی با نام "روز کاری"ندارد و وظیفه سرویس دهی و پاسخگویی در همه روز ها و 24 ساعت شبانه روز را دارد (شیفت شب در همه مراکز هستند)

aminreza
December 16th, 2011, 11:17
دوست عزیز شاید سوالم بی ربط باشه ( عذرخواهی میکنم )
منم کرمانی هستم. اما از شاتل adsl میگیرم. امکانش هست بدونم پیش شماره شما چنده که پارس انلاین بهتون سرویس میده ؟ اگر دوست ندارین اینجا بگین پ.خ کنید.
بازم از استارتر تاپیک عذرخواهی میکنم.

Sir.DarKNesS
December 16th, 2011, 11:36
من خونمون رو که عوض کردیم غروب زنگیدم شماره تل دادم صبح ساعت 10 خطم رانژه بود :109: پارس انلاین هم بود
خونه قلبی هم 1روزه رانژه کردند

pedram.sistani
December 16th, 2011, 11:53
من خونمون رو که عوض کردیم غروب زنگیدم شماره تل دادم صبح ساعت 10 خطم رانژه بود :109: پارس انلاین هم بودخونه قلبی هم 1روزه رانژه کردندشما کرمانی هستین؟اگه هستین مرکز مخابراتی شما اسمش چیه؟اگه سید الشهدا هستین لطف کنید شمارشون رو بهم بدین

---------- Post added at 11:53 AM ---------- Previous post was at 11:52 AM ----------


دوست عزیز شاید سوالم بی ربط باشه ( عذرخواهی میکنم )منم کرمانی هستم. اما از شاتل adsl میگیرم. امکانش هست بدونم پیش شماره شما چنده که پارس انلاین بهتون سرویس میده ؟ اگر دوست ندارین اینجا بگین پ.خ کنید.بازم از استارتر تاپیک عذرخواهی میکنم.شماره مرکز سید الشهدا دارین؟

Ramin
December 16th, 2011, 12:14
بدون در نظر گرفتن تشریفات اداری رانژه کردن خط برای تکنسین که در سالن دستگاه حضور داره فقط چند دقیقه وقت نیاز داره ! مراکز مخابراتی معمولا درخواست تخلیه و رانژه کردن سرویس dsl را در کمتر از 24 ساعت انجام می دهند. اگر زمانی بیشتر از 24 تا 48 ساعت به شما اعلام شده کوتاهی از isp هستش در اعلام درخواست راه اندازی dsl !