PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : راه اندازی پرداخت آنلاین



nightman
December 16th, 2011, 00:28
سلام
کسی میدونه چطور میشه بی دردسر درگاه پرداخت آنلاین زد
آخه خیلی جالبه واسم سایت های چیز پی ان درگاه پرداخت آنلاین ملت دارن چجوری مگه میشه؟:39:
در صورتی که کسی میتونه راه بندازه مشکلی با پرداخت هزینه هم نیست ;;)

rn4j1m1
December 16th, 2011, 00:35
برای چه سیستم و چه محصولاتی پرداخت آنلاین لازم دارید ؟

nightman
December 16th, 2011, 00:41
میخام واسه ی سایت پرداخت آنلاین بگیرم بعد از سایت دیگه ارجاع بدم به ون سایت تا کاربر هزینه سرویس رو تو سایتی که پرداخت آنلاین داره پرداخت کنه
واسه همین مهم نیست که سایت واسه چی پرداخت آنلاینش ثبت بشه
سایت پرداخت آنلاین ی واسطه هست که کاربرانی که امکان کارت به کارت ندارن از اون استفاده کنن

rn4j1m1
December 16th, 2011, 00:46
میتونم انجام بدم
ولی خلاف قوانین بانک ها هست

ezat1
December 16th, 2011, 00:46
فکر خوبیه خیلی وقته تو فکرمه اما هنوز موفق با انجامش نشدم !@
لبته گرفتن یوزر و پس از بانک با جواز راحته اونا گفتن سایت رو چک میکنن طرف گفت اگه آی پی یکی باشه میتونین چندین سایت رو. بهش وصل کنین !

nightman
December 16th, 2011, 00:49
میتونم انجام بدم
ولی خلاف قوانین بانک ها هست

بله میدونم چطور میشه انجام داد من چه مدارکی باید بدم چقدر هزینه داره؟ به حساب خودمون واریز میشه؟

rn4j1m1
December 16th, 2011, 00:55
بله میدونم چطور میشه انجام داد من چه مدارکی باید بدم چقدر هزینه داره؟ به حساب خودمون واریز میشه؟

نه به حساب خودتون واریز میشه
شما واسه یه سایت که بانک با فعالیتش مشکلی نداره درگاه بگیرید
میشه از اون درگاه واسه هر سایتی استفاده کرد (یه چیزی تو مایه های pro_xy)

nightman
December 16th, 2011, 00:59
نه به حساب خودتون واریز میشه
شما واسه یه سایت که بانک با فعالیتش مشکلی نداره درگاه بگیرید
میشه از اون درگاه واسه هر سایتی استفاده کرد (یه چیزی تو مایه های pro_xy)

مشکل همینجاست من نمیدونم باید چطوری این کار رو بکنم مثلا جواز و این جور چیزا میخاد که من نمیدونم چطوری جور کنم :-s

rn4j1m1
December 16th, 2011, 01:02
مشکل همینجاست من نمیدونم باید چطوری این کار رو بکنم مثلا جواز و این جور چیزا میخاد که من نمیدونم چطوری جور کنم :-s

نیازی نداره
بعضی بانک ها به اشخاص حقیقی بدون هیچ مدرک خاصی درگاه میدن

ezat1
December 16th, 2011, 01:06
نیازی نداره
بعضی بانک ها به اشخاص حقیقی بدون هیچ مدرک خاصی درگاه میدن
مثلا کدوم بانک ها !
همه که مدرک میخوان بعضی یا که باید شرکت و روزنامه و اینا بیاری براشون اما این که با یه شناسنامه و کارت ملی بدن نشنیدم !
لطفا بگید کدوم بانک ببینیم ماژول هم هست براش یا نه !>؟

nightman
December 16th, 2011, 01:06
نیازی نداره
بعضی بانک ها به اشخاص حقیقی بدون هیچ مدرک خاصی درگاه میدن

کدوم بانک؟:69:ملت حتما نه ؟

ezat1
December 16th, 2011, 01:16
کدوم بانک؟:69:ملت حتما نه ؟
نه ملت جواز کسب قبض برق قولنامه کارت ملی شناسنامه اینارو خواست از من

rn4j1m1
December 16th, 2011, 02:01
کدوم بانک؟:69:ملت حتما نه ؟

علاوه بر ملت ، سایربانک ها هم دیدم که بدون اینها درگاه دادن
ولی ملت خیلی راحت تر درگاه میده

diges
December 16th, 2011, 02:32
حقیقی:

http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی جواز کسب یا فعالیت
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت

rn4j1m1
December 16th, 2011, 02:34
حقیقی:

http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی جواز کسب یا فعالیت
http://www.behpardakht.com/Images/SiteImges/Dot.jpg کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت










جدی نگیرید !
من خودم علاوه بر این که درگاه دارم توی 5 تا پروژه به صورت خصوصی مسئول فنی بودم و ماژول هم که زیاد فروختم

diges
December 16th, 2011, 02:36
جدی نگیرید !
من خودم علاوه بر این که درگاه دارم توی 5 تا پروژه به صورت خصوصی مسئول فنی بودم و ماژول هم که زیاد فروختم

می تونی یکی برا من بگیری با هزینه :دی


می خوام به اسم خودم باشه

rn4j1m1
December 16th, 2011, 02:39
می تونی یکی برا من بگیری با هزینه :دی


می خوام به اسم خودم باشه

نیازی به پرداخت هزینه نیست
گفتنش به صورت عمومی درست نیست
نحوه دریافت درگاه رو واستون میفرستم

0060
December 16th, 2011, 03:16
نیازی به پرداخت هزینه نیست
گفتنش به صورت عمومی درست نیست
نحوه دریافت درگاه رو واستون میفرستم

:53: ما هم شدیدا نیازمند یاری شما هستیم چند وفت دنبالشم نتونستم بگیرم ممنون میشم

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 08:40
:53: ما هم شدیدا نیازمند یاری شما هستیم چند وفت دنبالشم نتونستم بگیرم ممنون میشم

گرفتنش مثل اب خوردنه یه تماس فقط با اقای نوری بگیرید بکید دوستان معرفیتون کردند بدون دردسر میخوام درگاه پرداخت بگیرم خلاص: 27312058-021 این داخلی خودش هست.من که ملتو 2 ساعته گرفتم و پارسیان تا مدارک پستی بره و چک تایید بشه کلا 48 ساعت

nightman
December 16th, 2011, 10:42
ما که نفهمیدیم وقتی میگه باید جواز کسب داشته باشی من ندارم اینجا باید چی کار کرد؟:-<
آخه من قبلا زنگ زدم میگه سایتت باید کاملا معلوم باشه فعالیتش

iraniserver
December 16th, 2011, 10:45
سلام
شرکت به پرداخت بانک ملت بسیار خوب هستش و تایید میشه
مدیر بخش پذیرنده های اینترنتی هم جناب نوری هستن
برای اشخاص حقیقی هم نیازی به جواز نیست دوست من
اما یک سند خونه میخوان ازتون که میتونید مال خونه خودتون رو واسشون بفرستید

موفق باشید

samansystems
December 16th, 2011, 11:02
به پرداخت راحت درگاه ميده.
راحت هم وسه تراکنش ها زيرابی ميره و تسويه نميکنه و اصلا به روی خودش هم نمياره:
دوستانی که با شرکت به پرداخت بانک ملت کار ميکنن (توجه) (http://forum.persiantools.com/t201231.html#post3686247)

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 11:05
به پرداخت راحت درگاه ميده.
راحت هم وسه تراکنش ها زيرابی ميره و تسويه نميکنه و اصلا به روی خودش هم نمياره:
دوستانی که با شرکت به پرداخت بانک ملت کار ميکنن (توجه) (http://forum.persiantools.com/t201231.html#post3686247)

جناب امیری شما هزار بار این حرفو زدید من الان 1 سالو نیم هست با درگاه ملت و پارسیان کار میکنم روی ملت خودم روزی 15 تراکنش حداقل دارم هر شب هم تراکنش هارو چک میکنم تا حالا 1 دونه هم نشده که زیرابی رفته باشن 1 دونه 2 ماه پیش بود که فهمدم تراکنش Setel نشده اون هم دستی خودم ستل کردم اومد تو حسابم پس خرافه فکنی نکنید شما اگر هر مشکلی دارید با به پرداخت تماس بگیرید

ezat1
December 16th, 2011, 11:17
به پرداخت راحت درگاه ميده.
راحت هم وسه تراکنش ها زيرابی ميره و تسويه نميکنه و اصلا به روی خودش هم نمياره:
دوستانی که با شرکت به پرداخت بانک ملت کار ميکنن (توجه) (http://forum.persiantools.com/t201231.html#post3686247)

این حرف یعنی چی مگه میشه !> یه حرف منطقی بزنین زیر آبی میره یعنی چه میگه میگه اصلا خرید انجام نشده پول از حساب یکی در میاد به کجا میره ؟ اونوقت این شرکت با مشکلات چه جوری کار کار میکنه ؟@نه قبول ندارم شاید چند باری اختلا به وجود بیاد اما خوبه این بانک خصوصی شده کارش بد نیست

---------- Post added at 11:17 AM ---------- Previous post was at 11:15 AM ----------


نیازی به پرداخت هزینه نیست
گفتنش به صورت عمومی درست نیست
نحوه دریافت درگاه رو واستون میفرستم

واسه منم بفرست دستت درد نکنه

Ahmad110
December 16th, 2011, 11:30
جناب امیری شما هزار بار این حرفو زدید من الان 1 سالو نیم هست با درگاه ملت و پارسیان کار میکنم روی ملت خودم روزی 15 تراکنش حداقل دارم هر شب هم تراکنش هارو چک میکنم تا حالا 1 دونه هم نشده که زیرابی رفته باشن 1 دونه 2 ماه پیش بود که فهمدم تراکنش Setel نشده اون هم دستی خودم ستل کردم اومد تو حسابم پس خرافه فکنی نکنید شما اگر هر مشکلی دارید با به پرداخت تماس بگیرید

دوست عزيز اين مورد حتما تجربه شده كه ميگن . براي بنده هم پيش اومده و كلا پرداخت ملت رو از سيستم حذف كردم . دليل نميشه كه چون واسه شما تا به الان مشكلي پيش نيومده اينطوري صحبت كنيد .

samansystems
December 16th, 2011, 11:51
1. از اعضای شرکت سامان سيستم هستم (عليزاده مسئول امور مالی شرکت و فعال در پروژه نوين پيامک (http://www.novinpayamak.com))
2. اگر شما مشکل نداشتيد دليلی بر توهين و بی احترامی وجود نداره، لطفا سعی کنيد احترام خودتون رو نگه داريد و از بکار بردن واژه هایی که در شان خودتون نيست استفاده نکنيد. اينجا يک سايت عمومی هستش و هر کلمه شما توسط هزاران کاربر مطالعه ميشه. سعی کنيد برای ديگران الگوی مناسبی باشيد. ;)
3. علاوه بر شرکت سامان سيستم چندين کاربر ديگه هم در سايت پرشين تولز اين مشکل رو دارند. ضمنا خود شما هم اعلام ميکنيد يکی از تراکنش ها ستل نشده براتون. مشکل از چی بوده ؟ از سرور شما يا از سرور بانک ؟ مسئول واريز نشدن اون يک تراکنش کی هستش ؟ اگر شما تو اين مدت ها با يک تراکنش مشکل داشتيد شرکت سامان سيستم بدليل حجم بالای گردش ها ماهانه بيش از 30 تراکنش ستل نشده با مبلغ مجموع ماهانه 700 800 هزار تومان داشته. بنابراين اگر شما يکی داشتيد دليلش گردش پايين شما بوده، قطعا زمانی که گردشتون بالاتر بره مشکل هم بيشتر ميشه. با همون يک تراکنشی هم که شما ميگيد وضعيت اين شرکت و درگاه پرداخت هاشون مشخص هستش. يعنی شما بايد هميشه گردش حسابتون رو چک کنيد که مبادا تراکنشی که وضعيتش در سايت شما پرداخت شده دريافت شده، در بانک به حسابتون اعمال شده يا نه ؟ تو شرکت تراکنش هایی بوده با ارزش مليونی که پيگيری ستل شده و تراکنش های زيادی هم بوده با ارش چندين هزار تومانی که هنوز که هنوزه رو هوا هستش. گزارش های شرکت برای 3 ماه اول سال وجود داره که در صورت تمايل ميتونيم به هر کس که مايل باشه ارائه بديم.
4. آقای نوری در شرکت به پرداخت و همکارانشون زمانی که ميخوان مشتری رو جذب کنن با ادب ترين افراد عالم هستند. کافی هستش در مورد يک تراکنش باهاشون به مشکل بخوريد اون موقع ميتونيد در مورد ادبيات شرکت به پرداخت بيشتر اطلاع داشته باشيد.
5. بهر حال انتخاب با خودتون هستش که از به پرداخت درگاه داشته باشيد يا نه. قطعا تسويه آنی هر کسی رو وسوسه ميکنه که ازين شرکت درگاه پرداخت داشته باشه. ولی با يک حساب کتاب ساده متوجه ميشيد برای کار کردن با اين شرکت بيش از 3 در صد کارمزد (به عنوان تراکنش هایی که تسويه نميشن) پرداخت ميکنيد.

Ashkankamangar.ir
December 16th, 2011, 12:30
1. از اعضای شرکت سامان سيستم هستم (عليزاده مسئول امور مالی شرکت و فعال در پروژه نوين پيامک (http://www.novinpayamak.com/))
2. اگر شما مشکل نداشتيد دليلی بر توهين و بی احترامی وجود نداره، لطفا سعی کنيد احترام خودتون رو نگه داريد و از بکار بردن واژه هایی که در شان خودتون نيست استفاده نکنيد. اينجا يک سايت عمومی هستش و هر کلمه شما توسط هزاران کاربر مطالعه ميشه. سعی کنيد برای ديگران الگوی مناسبی باشيد. ;)
3. علاوه بر شرکت سامان سيستم چندين کاربر ديگه هم در سايت پرشين تولز اين مشکل رو دارند. ضمنا خود شما هم اعلام ميکنيد يکی از تراکنش ها ستل نشده براتون. مشکل از چی بوده ؟ از سرور شما يا از سرور بانک ؟ مسئول واريز نشدن اون يک تراکنش کی هستش ؟ اگر شما تو اين مدت ها با يک تراکنش مشکل داشتيد شرکت سامان سيستم بدليل حجم بالای گردش ها ماهانه بيش از 30 تراکنش ستل نشده با مبلغ مجموع ماهانه 700 800 هزار تومان داشته. بنابراين اگر شما يکی داشتيد دليلش گردش پايين شما بوده، قطعا زمانی که گردشتون بالاتر بره مشکل هم بيشتر ميشه. با همون يک تراکنشی هم که شما ميگيد وضعيت اين شرکت و درگاه پرداخت هاشون مشخص هستش. يعنی شما بايد هميشه گردش حسابتون رو چک کنيد که مبادا تراکنشی که وضعيتش در سايت شما پرداخت شده دريافت شده، در بانک به حسابتون اعمال شده يا نه ؟ تو شرکت تراکنش هایی بوده با ارزش مليونی که پيگيری ستل شده و تراکنش های زيادی هم بوده با ارش چندين هزار تومانی که هنوز که هنوزه رو هوا هستش. گزارش های شرکت برای 3 ماه اول سال وجود داره که در صورت تمايل ميتونيم به هر کس که مايل باشه ارائه بديم.
4. آقای نوری در شرکت به پرداخت و همکارانشون زمانی که ميخوان مشتری رو جذب کنن با ادب ترين افراد عالم هستند. کافی هستش در مورد يک تراکنش باهاشون به مشکل بخوريد اون موقع ميتونيد در مورد ادبيات شرکت به پرداخت بيشتر اطلاع داشته باشيد.
5. بهر حال انتخاب با خودتون هستش که از به پرداخت درگاه داشته باشيد يا نه. قطعا تسويه آنی هر کسی رو وسوسه ميکنه که ازين شرکت درگاه پرداخت داشته باشه. ولی با يک حساب کتاب ساده متوجه ميشيد برای کار کردن با اين شرکت بيش از 3 در صد کارمزد (به عنوان تراکنش هایی که تسويه نميشن) پرداخت ميکنيد.

پس درگاه پرداخت بانک ملت رو باید از کی بگیریم؟
کس دیگه ای میفروشه؟
حود بانک که رفتم همین به پرداخت رو معرفی کرد

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 12:32
1. از اعضای شرکت سامان سيستم هستم (عليزاده مسئول امور مالی شرکت و فعال در پروژه نوين پيامک (http://www.novinpayamak.com))
2. اگر شما مشکل نداشتيد دليلی بر توهين و بی احترامی وجود نداره، لطفا سعی کنيد احترام خودتون رو نگه داريد و از بکار بردن واژه هایی که در شان خودتون نيست استفاده نکنيد. اينجا يک سايت عمومی هستش و هر کلمه شما توسط هزاران کاربر مطالعه ميشه. سعی کنيد برای ديگران الگوی مناسبی باشيد. ;)
3. علاوه بر شرکت سامان سيستم چندين کاربر ديگه هم در سايت پرشين تولز اين مشکل رو دارند. ضمنا خود شما هم اعلام ميکنيد يکی از تراکنش ها ستل نشده براتون. مشکل از چی بوده ؟ از سرور شما يا از سرور بانک ؟ مسئول واريز نشدن اون يک تراکنش کی هستش ؟ اگر شما تو اين مدت ها با يک تراکنش مشکل داشتيد شرکت سامان سيستم بدليل حجم بالای گردش ها ماهانه بيش از 30 تراکنش ستل نشده با مبلغ مجموع ماهانه 700 800 هزار تومان داشته. بنابراين اگر شما يکی داشتيد دليلش گردش پايين شما بوده، قطعا زمانی که گردشتون بالاتر بره مشکل هم بيشتر ميشه. با همون يک تراکنشی هم که شما ميگيد وضعيت اين شرکت و درگاه پرداخت هاشون مشخص هستش. يعنی شما بايد هميشه گردش حسابتون رو چک کنيد که مبادا تراکنشی که وضعيتش در سايت شما پرداخت شده دريافت شده، در بانک به حسابتون اعمال شده يا نه ؟ تو شرکت تراکنش هایی بوده با ارزش مليونی که پيگيری ستل شده و تراکنش های زيادی هم بوده با ارش چندين هزار تومانی که هنوز که هنوزه رو هوا هستش. گزارش های شرکت برای 3 ماه اول سال وجود داره که در صورت تمايل ميتونيم به هر کس که مايل باشه ارائه بديم.
4. آقای نوری در شرکت به پرداخت و همکارانشون زمانی که ميخوان مشتری رو جذب کنن با ادب ترين افراد عالم هستند. کافی هستش در مورد يک تراکنش باهاشون به مشکل بخوريد اون موقع ميتونيد در مورد ادبيات شرکت به پرداخت بيشتر اطلاع داشته باشيد.
5. بهر حال انتخاب با خودتون هستش که از به پرداخت درگاه داشته باشيد يا نه. قطعا تسويه آنی هر کسی رو وسوسه ميکنه که ازين شرکت درگاه پرداخت داشته باشه. ولی با يک حساب کتاب ساده متوجه ميشيد برای کار کردن با اين شرکت بيش از 3 در صد کارمزد (به عنوان تراکنش هایی که تسويه نميشن) پرداخت ميکنيد.

شما خرافه فکنی نکنید گروهتون مثل اینکه با به پرداخت مشکل دارند.درضمن اون یکبار هم مشکل دان شدن سرور من بود پرداخت انجام شده بود موقع برگشت به سایت مشتری سایت پیج Callback براش باز نشد تراکنش ستل نشد که من بعد بالا اوردن سایت دستی ستل کرد و اصلا هیچ مشکلی حتی 1 بار با به پرداخت نداشتم شما مودب باشید و سعی کنید خرافه فکنی نکنید مشکلی هم دارید با به پرداخت حل کنید

nightman
December 16th, 2011, 12:45
اینجوری که به درد من یکی نمیخوره روزی ۲۰۰ تا واریزی دارم پس بیشتر ضرر میدم اگه قرار باشه هر روز همه اینا رو چک کنم:109: و دونه دونه پیگیری کنم

samansystems
December 16th, 2011, 12:47
من به شما يا کس ديگه ای بی احترامی نکردم. ولی شما ظاهرا ادبياتتون در همين حد هستش ;) بار ديگه ازتون درخواست ميکنم در حضور جمع مودب باشيد و از بکار بردن واژه هایی که در شان دوستان فعال در اين تالار ها نيست، خودداری کنيد. بدون شک اينجا کوچه و بازار نيست که هر واژه ای اونجا به کار ميبريم اينجا هم استفاده کنيم. به هر حال اين يک خواهش دوستانه هستش که شان خودتون رو بدونيد و هر چيزی رو هر جایی نگيد.

در مورد مشکل شرکت سامان سيستم هم بله عرض کردم، ما در 3 ماه، ماهانه حدود 700 800 هزار تومان با شرکت به پرداخت اختلاف مالی داشتيم و داريم که با پيگيری های متداول ما از بازرسی بانک ملت و بعد از گذشت 2 ماه اين شرکت يک رقم حدود 500 600 هزار تومان رو تسويه کرد اما هنوز هم حدود 1600 اختلاف با اين شرکت وجود داره.

مشکل ما از به پرداخت فراتر هستش. اصولا اين شرکت پشتش گرم هستش و حتی حاضر نيست مستندات طرف مقابلش رو بگيره و مستندات خودش رو ارائه بده :دی واقعا تجربه کار کردن ما با اين شرکت ثابت کرده اين شرکت هنوز معنی خيلی از چيز ها رو نميدونه. برای مثال وقتی يک گزارش رو از سيستم آماده ميکنيم و به عنوان خروجی بهشون ميديم ميگن اين گزارش تايپی هستش :78: آخه اين گزاش بهر حال بايد از سيستم خروجی گرفته بشه و به شما داده بشه، شما چون ميبينی پرينت شده ميگه تايپی ؟ 8-}

در مورد يک تراکنش شما، خوب اعلام کرديد مشکل از سرور شما بوده، قبول! مشکل از سرور شما بوده. از کجا فهميديد که تسويه نشده ؟ غير از اين بود که رفتيد گردش حسابتون رو چک کرديد و تراکنش ها رو يکی يکی برسی کرديد ؟ حالا اگر روزی 100 تا تراکنش داشتيد چی ؟
ضمنا با فرض اينکه سرور شما داون بوده چطور وضعيت تراکنش در سايت شما تاييد شده بوده و موفق خورده بوده در حالی که در سايت بانک ستل نشده ؟ :-o اگر سايت شما وضعيت تراکنش رو به موفق تغيير داده يعنی سرور شما آپ بوده و مشکلی نداشته چون وضعيت تراکنش رو در سايت خودتون تغيير داده. يک برنامه نويس اين وسط قضاوت کنه ؟o:-)


يکبار ديگه ازتون ميخوام مودبانه و محترمانه مستندات خودتون رو ارائه بديد و از بکار بردن واژه هایی که در شان و شخصيت دوستان فعال در اين سايت هستش خودداری کنيد.

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 12:54
اینجوری که به درد من یکی نمیخوره روزی ۲۰۰ تا واریزی دارم پس بیشتر ضرر میدم اگه قرار باشه هر روز همه اینا رو چک کنم:109: و دونه دونه پیگیری کنم

دوست عزیز هیچ مشکلی نداره به پرداخت.شما خودتونو درگیر حرفهای این گروه نکنید اینا مدتی هست دوره کردند همه جا همین حرفارو پشت به پرداخت دارن میزنن کارتو بکن مشکلی پیش نمیاد

---------- Post added at 12:54 PM ---------- Previous post was at 12:51 PM ----------


من به شما يا کس ديگه ای بی احترامی نکردم. ولی شما ظاهرا ادبياتتون در همين حد هستش ;) بار ديگه ازتون درخواست ميکنم در حضور جمع مودب باشيد و از بکار بردن واژه هایی که در شان دوستان فعال در اين تالار ها نيست، خودداری کنيد. بدون شک اينجا کوچه و بازار نيست که هر واژه ای اونجا به کار ميبريم اينجا هم استفاده کنيم. به هر حال اين يک خواهش دوستانه هستش که شان خودتون رو بدونيد و هر چيزی رو هر جایی نگيد.

در مورد مشکل شرکت سامان سيستم هم بله عرض کردم، ما در 3 ماه، ماهانه حدود 700 800 هزار تومان با شرکت به پرداخت اختلاف مالی داشتيم و داريم که با پيگيری های متداول ما از بازرسی بانک ملت و بعد از گذشت 2 ماه اين شرکت يک رقم حدود 500 600 هزار تومان رو تسويه کرد اما هنوز هم حدود 1600 اختلاف با اين شرکت وجود داره.

مشکل ما از به پرداخت فراتر هستش. اصولا اين شرکت پشتش گرم هستش و حتی حاضر نيست مستندات طرف مقابلش رو بگيره و مستندات خودش رو ارائه بده :دی واقعا تجربه کار کردن ما با اين شرکت ثابت کرده اين شرکت هنوز معنی خيلی از چيز ها رو نميدونه. برای مثال وقتی يک گزارش رو از سيستم آماده ميکنيم و به عنوان خروجی بهشون ميديم ميگن اين گزارش تايپی هستش :78: آخه اين گزاش بهر حال بايد از سيستم خروجی گرفته بشه و به شما داده بشه، شما چون ميبينی پرينت شده ميگه تايپی ؟ 8-}

در مورد يک تراکنش شما، خوب اعلام کرديد مشکل از سرور شما بوده، قبول! مشکل از سرور شما بوده. از کجا فهميديد که تسويه نشده ؟ غير از اين بود که رفتيد گردش حسابتون رو چک کرديد و تراکنش ها رو يکی يکی برسی کرديد ؟ حالا اگر روزی 100 تا تراکنش داشتيد چی ؟
ضمنا با فرض اينکه سرور شما داون بوده چطور وضعيت تراکنش در سايت شما تاييد شده بوده و موفق خورده بوده در حالی که در سايت بانک ستل نشده ؟ :-o اگر سايت شما وضعيت تراکنش رو به موفق تغيير داده يعنی سرور شما آپ بوده و مشکلی نداشته چون وضعيت تراکنش رو در سايت خودتون تغيير داده. يک برنامه نويس اين وسط قضاوت کنه ؟o:-)


يکبار ديگه ازتون ميخوام مودبانه و محترمانه مستندات خودتون رو ارائه بديد و از بکار بردن واژه هایی که در شان و شخصيت دوستان فعال در اين سايت هستش خودداری کنيد.

دوست عزیز باید بهتون بگم که خود شمات هم همین مسائل رو دارید.مشترکی بوده که داد داشته از ذرین پال همین 2 روز پیش که میگفت پرداختم انجام شده اما سایت میگه انجام نشده پولش دست شما بوده و با تیکتو ...حل کرده این مشکلات برای شما هم پیش میاد و باید چک کنید قرار نیست منی که روزی از 2 درگاهم کمتر از شماتراکنش دارم به علت معین چک کنم شما که تراکنش حدود 1000تایی مثلا دارید چک نکنید چک کردن که وظیفتون هست حالا تراکمنشتون زیاده باید از افراد بیشتری استفاده کنید.این مشکل مربوط به بانک ملت نمیشه خودتون مقصرید نباید بزارید تراکنشها معلق بمونه تو محدوده ای از زمان بعد برید خفت کنید بانکو اینجا به پرداخت مقصر نیست و خودتون مقصرید.پس تکمرار میکنم تو هرساتی دیدم گروه شما داره فقط همین حرفو مدتهاست میزنه از مدیرتون اقای امیری گرفته تا خودتون و... تا ادمی اونجا کار میکنید....

Ashkankamangar.ir
December 16th, 2011, 12:55
به نظرم ادامه ندید اقای m.hoseynpur (http://www.webhostingtalk.ir/member/28888/) کلا عصبی هستین تا الان چندین تاپیک از شما دیدم که داغ میکنین ..بی خیالش عزیز
به هر حال خواستم خدمتتون عرض کنم که تجربات دوستان برای ما مهمه و میتونیم ازشون درس بگیریم یه سیستمی که یه بار بلغزه حتما مشکل داره
در ضمن نمیدونم چرا زرین پال هیچوقت از بانک ملت استفاده نمیکنه و از پارسیانه اکثرا
در مورد مازول پارسیان بگید
چه طوره؟
پورسانت بر میداره؟
آنی هست؟
چه طور میشه فعال کرد؟
با مراجعه به بانک؟

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 13:00
به نظرم ادامه ندید اقای m.hoseynpur (http://www.webhostingtalk.ir/member/28888/) کلا عصبی هستین تا الان چندین تاپیک از شما دیدم که داغ میکنین ..بی خیالش عزیز
به هر حال خواستم خدمتتون عرض کنم که تجربات دوستان برای ما مهمه و میتونیم ازشون درس بگیریم یه سیستمی که یه بار بلغزه حتما مشکل داره
در ضمن نمیدونم چرا زرین پال هیچوقت از بانک ملت استفاده نمیکنه و از پارسیانه اکثرا
در مورد مازول پارسیان بگید
چه طوره؟
پورسانت بر میداره؟
آنی هست؟
چه طور میشه فعال کرد؟
با مراجعه به بانک؟

این بخاطر این هست که حرف زور تو کتم نمیره.درضمن لغزش از سوی گروه شرکت اقای امیری و ذرین پال بوده نهخ به پرداخت.

بانک پارسیان درگاه به اشخاص حقیقی میده همون مدارک ملتو میخواد فقط یه چک یا سفته 10000000 ریالی جهت تضمین میگیره.یه پین کد بهتون میده.تسویه اون ساعت 11:30 تا 12 شب ثبت و صبح روز بعدش به حسابتون واریز میشه .کارمزد هم نمیگیره

Ashkankamangar.ir
December 16th, 2011, 13:11
بعد این بانک ملت ماژولشو از کجا تهیه کنیم؟
الان سایتهای زیادی از ملت استفاده میکنن
پارس وی پی اس و حتی سایت کلوب که فکر کنم تراکنشای بالایی هم داره

samansystems
December 16th, 2011, 13:16
زرين پال هم در درگاه بانک پاسارگاد، يک مشکل مشابه اين موضوع داره. با تفاوتی که الان خدمت شما عرض ميکنم. اونوقت قضاوت بسيار ساده خواهد بود. درگاه بانک پاسارگاد بر خلاف درگاه پارسيان، سينا و سامان، حتی در صورتی که شما تراکنش رو ستل نکنيد پول رو به حساب بانيکتيون واريز ميکنه. يعنی بر فرض مثال شما اگر در پايان تراکنش و در پرداخت روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک نکنيد و به سايت زرين پال برنگرديد تراکنشتون در زرين پال ثبت نميشه در حالی که از حساب مشتری کسر شده.
البته ما چندين بار از شرکت تجارت الکترونيک خواستيم که تغييراتی روی درگاهشون اعمال کنن يا حداقل به ما درگاه ويژه ای بدند که در صورت عدم ثبت در سايتمون پول رو برگشت بزنند که تنها کاری که تا الان انجام شده اين هستش که در پايان اون صفحه به مشتری پيغامی رو نمايش دادند که حتما روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک کنيد تا تراکنش ثبت بشه.

اين مشکل برای مشتری پيش مياد و زمانی که مشتری ميبينه حسابش شارژ نشده تيکت باز ميکنه و ما وضعيت تراکنش رو چک ميکنيم و اگر مشکل همين باشه اعتبار سنجی ميکنيم و تراکنش رو مستقيما به حساب فروشنده واريز ميکنيم.

تو اين وضعيت پولی به حساب فروشنده اعمال نشده و تو سايت فروشنده هم وضيت تراکنش پرداخت شده نشده بنابراين اين وسط فروشنده ضرر نکرده. خريدار هم وقتی ميبينه تراکنشش ثبت نشده پيگيری ميکنه.
البته طبق قراری که تيم فنی گذاشته قرار هستش بعد از انتقال سرور های سايت به ايران يک سرور مختص همين کار قرار داده بشه که تراکنش ها رو به صورت خودکار ستل کنه و به حساب فروشنده اعمال کنه.

اما مشکلی که در به پرداخت وجود داره متفاوت هستش. به پرداخت به سايت فروشنده وضعيت تراکنش رو پرداخت شده نشون ميده و فروشنده همون لحظه به خريدار سرويس ميده در حالی که بعدا مشخص ميشه هيچ پولی به حسابش واريز نشده.
شما فرض کنيد داريد دامين ميفروشيد رو درگاه به پرداخت و ثبت دامينتون آنلاين هستش. کاربر پول رو پرداخت ميکنه به سايت شما برميگرده تو سايت شما وضعيت تراکنش پرداخت شده ميشه و دامين به صورت آنلاين ثبت ميشه. بعد مشخص ميشه اصلا اون پول نيمده تو حسابتون ؟ وقتی حدود 3 درصد اين تراکنش ها تسويه نشه اونوقت شما فروشنده بايد حداقل 3 درصد روی قيمت هاتون اضافه کرده باشيد که اين مشکل تاثيری روی کارتون نداشته باشه.

در مورد اينکه شما سامان سيستم رو متهم ميکنيد که اين موضوع رو همه جا مطرح ميکنند هم خوب دليلش مشخص هستش. ما مدارک و مستندات محکمی داريم که به هر کسی هم بخواد ميتونيم ارائه بديم. مکالمات ما با اين شرکت وجود داره. جايي که اوپراتور های اين شرکت به همکاران ما فحش های رکيک دادند تا جایی که علنا اعلام کردند تسويه حساب نميکنيم و بريد از هر جای ديگه ای که ميخواين پيگيری کنيد. نامه های ارسال شده ما به اين شرکت و بازرسی بانک وجود داره که همگی دال بر اين هستش که اين شرکت مشکلاتی رو در تسويه خودش داره. حتی زمانی که درگاه سامان سيستم رو غير فعال کردند و بعد که ديدند با بازرسی طرف هستند درگاه رو فعال کردند و اين موضوع رو انکار کردند.
برای مجموعه سامان سيستم همين موضوع باعث افتخار هستش که با وجود اينکه به پرداخت تا همين الان اين پول رو تسويه نکرده اصلا به روی فروشندگان خودش هم نيورده و حتی بهشون نگفته آقای فلانی اين تراکنش مشکل داشته و پولش نيمده شما هم سرويس خريدار رو کنسل کن.

باز هم تاکيد ميکنم ساير مستندات در سامان سيستم موجود هستش و هر کسی مايل هستش ميتونيم ليست تراکنش های 3 ماه اول سال رو (که بيشترين عدم پرداخت تراکنش ها در اين تاريخ بوده) رو ارائه بديم.

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 13:27
زرين پال هم در درگاه بانک پاسارگاد، يک مشکل مشابه اين موضوع داره. با تفاوتی که الان خدمت شما عرض ميکنم. اونوقت قضاوت بسيار ساده خواهد بود. درگاه بانک پاسارگاد بر خلاف درگاه پارسيان، سينا و سامان، حتی در صورتی که شما تراکنش رو ستل نکنيد پول رو به حساب بانيکتيون واريز ميکنه. يعنی بر فرض مثال شما اگر در پايان تراکنش و در پرداخت روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک نکنيد و به سايت زرين پال برنگرديد تراکنشتون در زرين پال ثبت نميشه در حالی که از حساب مشتری کسر شده.
البته ما چندين بار از شرکت تجارت الکترونيک خواستيم که تغييراتی روی درگاهشون اعمال کنن يا حداقل به ما درگاه ويژه ای بدند که در صورت عدم ثبت در سايتمون پول رو برگشت بزنند که تنها کاری که تا الان انجام شده اين هستش که در پايان اون صفحه به مشتری پيغامی رو نمايش دادند که حتما روی کليد انتقال به وبسايت درخواست کننده کليک کنيد تا تراکنش ثبت بشه.

اين مشکل برای مشتری پيش مياد و زمانی که مشتری ميبينه حسابش شارژ نشده تيکت باز ميکنه و ما وضعيت تراکنش رو چک ميکنيم و اگر مشکل همين باشه اعتبار سنجی ميکنيم و تراکنش رو مستقيما به حساب فروشنده واريز ميکنيم.

تو اين وضعيت پولی به حساب فروشنده اعمال نشده و تو سايت فروشنده هم وضيت تراکنش پرداخت شده نشده بنابراين اين وسط فروشنده ضرر نکرده. خريدار هم وقتی ميبينه تراکنشش ثبت نشده پيگيری ميکنه.
البته طبق قراری که تيم فنی گذاشته قرار هستش بعد از انتقال سرور های سايت به ايران يک سرور مختص همين کار قرار داده بشه که تراکنش ها رو به صورت خودکار ستل کنه و به حساب فروشنده اعمال کنه.

اما مشکلی که در به پرداخت وجود داره متفاوت هستش. به پرداخت به سايت فروشنده وضعيت تراکنش رو پرداخت شده نشون ميده و فروشنده همون لحظه به خريدار سرويس ميده در حالی که بعدا مشخص ميشه هيچ پولی به حسابش واريز نشده.
شما فرض کنيد داريد دامين ميفروشيد رو درگاه به پرداخت و ثبت دامينتون آنلاين هستش. کاربر پول رو پرداخت ميکنه به سايت شما برميگرده تو سايت شما وضعيت تراکنش پرداخت شده ميشه و دامين به صورت آنلاين ثبت ميشه. بعد مشخص ميشه اصلا اون پول نيمده تو حسابتون ؟ وقتی حدود 3 درصد اين تراکنش ها تسويه نشه اونوقت شما فروشنده بايد حداقل 3 درصد روی قيمت هاتون اضافه کرده باشيد که اين مشکل تاثيری روی کارتون نداشته باشه.

در مورد اينکه شما سامان سيستم رو متهم ميکنيد که اين موضوع رو همه جا مطرح ميکنند هم خوب دليلش مشخص هستش. ما مدارک و مستندات محکمی داريم که به هر کسی هم بخواد ميتونيم ارائه بديم. مکالمات ما با اين شرکت وجود داره. جايي که اوپراتور های اين شرکت به همکاران ما فحش های رکيک دادند تا جایی که علنا اعلام کردند تسويه حساب نميکنيم و بريد از هر جای ديگه ای که ميخواين پيگيری کنيد. نامه های ارسال شده ما به اين شرکت و بازرسی بانک وجود داره که همگی دال بر اين هستش که اين شرکت مشکلاتی رو در تسويه خودش داره. حتی زمانی که درگاه سامان سيستم رو غير فعال کردند و بعد که ديدند با بازرسی طرف هستند درگاه رو فعال کردند و اين موضوع رو انکار کردند.
برای مجموعه سامان سيستم همين موضوع باعث افتخار هستش که با وجود اينکه به پرداخت تا همين الان اين پول رو تسويه نکرده اصلا به روی فروشندگان خودش هم نيورده و حتی بهشون نگفته آقای فلانی اين تراکنش مشکل داشته و پولش نيمده شما هم سرويس خريدار رو کنسل کن.

باز هم تاکيد ميکنم ساير مستندات در سامان سيستم موجود هستش و هر کسی مايل هستش ميتونيم ليست تراکنش های 3 ماه اول سال رو (که بيشترين عدم پرداخت تراکنش ها در اين تاريخ بوده) رو ارائه بديم.

باز هم تکرار میکنم نه من نه چندیدن تن از دوستانم چون من 1سالو نیم هست با ملت و 1 سال هست با پارسیان کار میکنم اما چنددوست دارم که مدت بیش از 2 سال هست که با ملت کار میکنند تا به الان هیچ تراکنشی این اتفاق براشون نیفتاده.درضمن در چنین مواردی در قراردادی که دارید کاملا شرح داده شده اگر به تفاهم نرسیدید چکار کنید اگر هم ادعایی دارید میتونید مورد پیگیرد قرار دبید نه اینکه برید تو هرسایتی وادعایی بکنید که برای ما قابل قبول نیست

---------- Post added at 01:27 PM ---------- Previous post was at 01:26 PM ----------


بعد این بانک ملت ماژولشو از کجا تهیه کنیم؟
الان سایتهای زیادی از ملت استفاده میکنن
پارس وی پی اس و حتی سایت کلوب که فکر کنم تراکنشای بالایی هم داره

ماژول را که خودمون 1 سالو نیم هست داریم استفاده میکنیم براتون پیام خصوصی کردم

samansystems
December 16th, 2011, 14:41
ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که ;)
گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

m.hoseynpur
December 16th, 2011, 14:45
ما هم شما يا کس ديگه ای رو مجبور نکرديم که اين موضوع رو قبول کنه. فحش هم نداديم که ;)
گفتم هر کس ميخواد کار کنه حواسش رو جمع کنه. يک لينک تاپيک هم دادم که دوستانی که مشکل داشتند اونجا مشکل خودشون رو بيان کنند.

1 مليون کاربر هم بگن مشکل نداشتيم و يک نفر بگه مشکل داره همگی محترم هستند. (اينطوری درصد وجود مشکل کم و زياد ميشه.)
ما تجربه شخصی خودمون رو بيان کرديم و شما هم تجربه شخصی خودتون. قضاوت با کسی هستش که ميخواد از اين درگاه استفاده کنه. حداقل حواسش رو جمع ميکنه هر روز تراکنش هاش رو چک ميکنه. اينطوری اگر به مشکل خورد همون موقه ميتونه پيگيری کنه.

در مورد قرار داد هم بله گفته شده که اگر طرفين تو اختلاف با هم به نتيجه نرسيدند با حضور يک شخص سوم که مورد قبول هر دو طرف هستش اين موضوع حل بشه.
اتفاقا بر همين اساس سامان سيستم هم در همون زمان نامه ای رو به شرکت به پرداخت و بازرسی بانک ملت ارسال کرد و از به پرداخت خواست تا جلسه ای با حضور نماينده سامان سيستم، نماينده به پرداخت و يک شخص از بازرسی بانک ملت برای حل اين موضوع برگزار بشه که شرکت به پرداخت اين درخواست رو هم رد کرد.

به هر حال بهر هستش دوستان بعد از شروع به کار کردن با اين درگاه هر روز تراکنش هاشون رو چک کنند تا خدای نکرده به مشکلات اين تيپی نخورند. ما هم وظيفه خودمون ميدونيم که به دوستانی که باهاشون سر کار داريم اين تذکر رو بديم و ميديم. فکر نميکنم اين موضوع به کار هيچ يک از دوستان حاضر در اين تالار خللی وارد کنه جز خود شرکت به پرداخت که اگر واقعا نگران اعتبارشون هستش بياد افراد ناراضی رو شناسائی کنه و مشکلشون رو باهاشون حل کنه. وقتی اقدامی نميکنه يعنی نيازی به حل سوء تفاهم بوجود اومده نداره.

شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...اگر هم کرده میتونید طبق قرارداد به پرداخت رو مورد پیگرد قانونی قرار بدید.به حرف نیست دوست گرامی...من دیگه بحثی باشما ندارم اما خیلی راحت هست پشت گود بشینی و حرف بزنی چون مثل این میمونه که من الان ادعا کنم تراکنش 2 میلیونی منو پارسیان بالا کشیده هرچی میگیم نه کاری میکنه نه ادعایی میکنه....

من دیگه بحثی ندارم شما میتونید به ادعاتون تو این سایت و سایتهای دیگه همچنان ادامه بدید

samansystems
December 16th, 2011, 15:15
من که از همون اول تا الان دارم ميگم، هر کسی دوست داره تشريف بياره شرکت ساير مدارک و مستندات موجود هستش و قابل ارائه هستش.
از تراکنش ها گرفته تا نامه هایی که ارسال شده و حتی مکالمات. اتفاقا خوشحال ميشيم هر کسی مايل باشه اين مدارک رو بهشون در محل شرکت ارائه بديم که البته قاعدتا بدليل سياست شرکت امکان خارج کردن اين مدارک وجود نداره.

آدرس شرکت سامان سيستم هم: يوسف آباد، کوچه بيستم، پلاک 61، واحد 1 هستش.

يک امتحان ساده هم اين هستش که شما تماس بگيريد شرکت به پرداخت و بخواين با آقای گشتاسبی مدير عامل اين شرکت تلفنی صحبت کنيد يا اينکه با ايشون يک قرار ملاقات 10 دقيقه ای بزاريد.
البته دقت کنيد که ايشون همون شخصی هستند که قرار داد شما رو امضا ميکنن و قاعدتا شما با کسی طرف هستيد که قرار دادتون رو امضا ميکنه. حداقل بايد بتونيد بعد از يک هفته، يک ماه، اصلا 3 ماه، با ايشون صحبت کنيد. مطمئن باشيد موفق نخواهيد شد ;) معنيش اين هستش که به پرداخت هيچ تمايلی به حل اختلاف مالی خودش با کاربرانش نداره.

يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟

در هر حال تجربه اين قضيه خيلی ساده هستش. فقط بايد حواستون رو جمع کنيد.

---------- Post added at 03:15 PM ---------- Previous post was at 03:11 PM ----------



شما برفرض اینکه تقاضا رو اگر هم رد کرده باشه که غیر ممکنه میگید رد کرده یه مدرکی بابت این به نمایش عموم بزارید که به پرداخت رسما این درخواستتون رو رد کرده...

ما ميتونيم به شما نمايندگی تام الاختيار در اين موضوع بديم که پيگير هماهنگی اين جلسه باشيد. بر اساس بند قرار داد نماينده ای از سامان سيستم، نماينده ای از به پرداخت و نماينده مورد قبول طرفين که ترجيح ما کسی هستش که از بازرسی بانک ملت هستش.
اگر شما تونستيد اين قرار رو تنظيم کنيد هزينه زحمات شما رو هم پرداخت خواهيم کرد. چطوره ؟

ali2k
December 17th, 2011, 01:15
يک نمونه ديگه مشاهده کنيد تا قضيه روشن تر بشه: مبين نت يکی از شرکت هایی هستش که از اين درگاه استفاده ميکنه. برای شارژ آنلاينی که آنلاين تاييدش به برنامه مورد استفادشون مياد و آنلاين هم پول تو حسابشون مياد چرا بايد 24 ساعت بعد تراکنش ها تاييد بشه ؟

نمیخواستم چیزی در مورد درگاه ملت بنویسم :)
ولی این مبین نت که مثلا زدید تاخیر 24 ساعته اسمش تایید تراکنش هست و اون 24 ساعت داستان دیگه ای داره ... ربطی به بانک و درگاهش نداره ...

مشکلی هم در مورد درگاه پاسارگاد گفتید مربوط به ساختار درگاه پاسارگاد هست و سرور شما در مرحله اخر نمی تونه به درگاه پاسارگاد وصل بشه ... بحث سر این مسئله فنی هست و کسی که این نظر را میخوانه شاید بدون دانستن مسائل فنی متوجه نشه شما بانک را محکوم می کنید درصورتیکه مشکل از جای دیگه هست ...

زمانیکه مخابرات https را برای سرور های خارج ایران محدود میکنه سرور شما در اخرین مرحله که تائید پرداخت پاسارگاد هست نمی تونه به سرور بانک در ایران وصل بشه و درنتیجه پرداخت مشتری ها ثبت نمیشه ... علت اینکه مسئولین فنی شما خواستن سرور در ایران بگیرن صرفا همین مشکل هست البته اینجا میشه گفت مخابرات مشکل ارتباطی برای سرور های خارج ایران درست کرده ولی در نهایت شما نتوانستید به بانک متصل بشید نه بانک ...



ببخشید اصلا قصد بحث کردن هم ندارم.

توصیه من به شما این هست که هر 30 دقیقه وضعیت اتصال سرورتان به درگاه بانک را چک کنید و هروقت سرورتان به سرورهای بانک داخل ایران نمی تونه وصل بشه درگاه را غیرفعال کنید تا این مشکلات دیگه بوجود نیاد ... این کاری هست که من برای پروژه ای با 5 درگاه بانکی انجام دادم و مشکل را حل کردیم.

Sheriff
December 17th, 2011, 01:26
در صورت ادامه بحث پست های اضافه حذف و کاربران خاطی اخطار دریافت میکنند
لطفا صرفا پیرامون موضوع تاپیک بحث رو ادامه بدین