PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مبین نت از 100 سایت همراه اول استفاده می‌کند



dr.saeed
December 1st, 2011, 20:49
8 آذر 1390 - موبنا – مدیر عامل اپراتور سراسری وایمکس مبین نت اعلام کرد: این اپراتور به منظور تکمیل پوشش دهی خود در حدود صد سایت مشترک با اپراتور اول در سراسر کشوردارد.
حسین اصفهانی با بیان اینکه طراحی شبکه‌ مبین نت کاملا مجزا است و ارتباطی به همراه اول و سایراپراتورها ندارد، اظهار داشت: بر اساس طراحی شبکه اقدام به شناسایی سایت و سایت‌یابی کردیم.
وی با بیان این امکان برای مبین نت فراهم شد که از سایت‌های همراه اول که با شبکه اپراتورما تطبیق دارند، استفاده کند، ادامه داد:برای استفاده از سایت های همراه باید ارتفاع سایت ها و برخی موارد دیگر مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: همراه اول چند هزار سایت دارد، اما تعداد سایت‌هایی که به صورت مشترک استفاده می‌کنیم، خیلی محدود است.
اصفهانی با اشاره به اینکه همچنان امکان اینکه از سایت‌های همراه اول استفاده کنیم، موجود است، ادامه داد: در بسیاری از مناطق که امکان استفاده از سایت‌های همراه اول ممکن نیست و مبین نت خوداقدام به جذب سایت‌های مشخص می‌کند.
شرکت ارتباطات مبین نت با توجه به دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطات بی سیم مبتنی بر فناوری WiMAX در کلیه استان های کشور آمادگی ارائه خدمات زیر را به کلیه اشخاص حقیقی و شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی داراست.
از مهم ترین اهداف شرکت ارتباطات مبین نت بالابردن ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت که از مهم ترین شاخص های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در یک کشور به حساب می آید، می باشد. خدمات ارتباطی مبین نت با توجه به عدم وابستگی به زیرساخت های سیم مسی و مخابرات های منطقه ای به راحتی امکان اتصال مشترکین به شبکه اینترنت را با سرعت های 128 کیلوبیت بر ثانیه تا دو مگابیت بر ثانیه فراهم می سازد
با واگذاری تلفن با پیش شماره 0944 شرکت ارتباطات مبین نت خدمات تلفن اینترنتی ثابت را جهت مکالمه مشترکین در داخل شبکه مبین نت ارائه می نماید. در ضمن همزمان با همکاری و انعقاد قرارداد با شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر اپراتورهای تلفن همراه این مشترکین امکان مکالمه با سایر شماره ها را نیز خواهند داشت.
شرکت ارتباطات مبین نت با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت های بین المللی مدیریت ترافیک تلفن اینترنتی، به مشترکین خود خدمات تماس تلفنی بین المللی با کلیه اپراتورهای تلفن ثابت و همراه را با حداقل قیمت (80% ارزان تر از مخابرات ایران) و حداکثر کیفیت ارائه می کند
با راه اندازی و بهینه سازی شبکه WiMAX در نقاط مختلف ایران، بستر ارتباطی مناسب و قابل اطمینانی جهت اتصال ساختمان ها و دفاتر شرکت ها و سازمانهایی که گستردگی جغرافیایی شهری و یا کشوری دارند (از جمله بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و ... ) فراهم می باشد.برهمین اساس شرکت ارتباطات مبین نت با ارائه خدمات شبکه اختصاصی مجازی لایه دو و لایه سه، مناسب ترین گزینه را در اختیار این طیف از مشترکین که به شدت نیاز به شبکه ای مستقل از مخابرات دارند، می گذارد.