سلام و خسته نباشید.
من پنل نمایندگی دامنه دایرکتی دارم، خواستم یه دامنم رو تمدید کنم، خطا داد. زنگ زدم پشتیبانی، گفت ما با اونا مشکل پیدا کردیم. باید پنلتون رو منتقل کنید.
یکی از دامنه هام expire شده ممنون می شم سریع جواب بدین. مرسی
قزوین هاست
November 3rd, 2011, 01:48
کد انتقال رو ازشون بگیرید و به پنل جدیدتون ترنس کنید
با تشکر و التماس دعا
tthost
November 3rd, 2011, 02:00
به صورت کامل و مشخصات پنل مبداء و مقصد و نام دامین و ذکر خطا را برای ایمیل های زیر بفرستید، چند روزه انجام می دن
compliance.manager@publicdomainregistry.com, compliance@publicdomainregistry.com, compliance@resellerclub.com,
EmRa228
November 3rd, 2011, 14:56
کد انتقال رو ازشون بگیرید و به پنل جدیدتون ترنس کنید
با تشکر و التماس دعا
کد انتقال رو از کی بگیرم؟
من پنل جدید ندارم. پنل جدید رو باید از کجا بگیرم؟
این انتقال هزینه داره؟
tthost
یدونه دامنه نیست. اینطور که معلومه همه دامنه هام رو باید انتقال بدم!
EmRa228
November 4th, 2011, 22:22
مشکلم رو با ایمیل های داده شده مطرح کردم. یکیشون(compliance@resellerclub.com) به من جواب داد:
Hello,
The domain name cham****ar.com is registered through our channel partner. Thus, for any query pertaining to it please contact them on the details mentioned below:
Company Ta**eb.IR
Support E-mail Address support@ta**eb.ir
If you have any difficulty in reaching the Reseller then please ask the registrant of the domain name Saeed Motamedi ( ejo****28@gmail.com ) to contact us.
Regards,
Compliance Desk
بعد با همون ایمیلی که گفته بهشون ایمیل زدم. دوباره به همین ایمیل اولی جواب دادن، نمی دونم این جواب دوباره بخاطر ارسال ایمیل از اون ایمیلیه که گفتن یا همینجوری دلش خواسته دوباره جواب داده:
Hello,
As all your Attempts to contact the Reseller have proved futile, we shall start the compliance process for you. Herein, we have intimated the reseller to assist you to manage your domain name within a given time frame of 48 hours.
After the lapse of the given time period, if the resellers fails to provide you with adequate support or respond to us as how he has assisted you, we shall assist you to gain the domain name cham****ar.com to manage it on your own solely.
In the event that you do not hear back from your Reseller or your Reseller is unwilling to assist, please feel re-open this Support Request, so that we may be able to assist you further.
Your patience and cooperation is appreciated till then. Feel free to contact us for any further clarifications.