PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال در مورد eukhost



soheilsan
October 16th, 2011, 19:30
سلام
من بعد از چند ماه سرویس گرفتن از softlayer و phonix nap می خواهم از Web Hosting Service Provider in UK (http://www.eukhost.com) سرویس بگیرم با ساپورترش چت کردم به نظرم خیلی خوب اومدند . حداقل در چت های که داشتم با سایت های دیگه هیچ کدومشون به پای این سایت نمی رشه. اما می خواهم مطمئن شم. خواهش دارم عزیزانی که از این دیتا سنتر سرویس دارند بیان و نظراتشون را اعلام کنند تا تصمیم درستی بگیرم. ممنون

soheilsan
October 17th, 2011, 15:57
اقا بگیرم ، نگیرم..چیکار کنم؟
کسی با این dc کر نکرده؟
حداقل بگید معتبر هست یا نه ؟

Sajad
October 17th, 2011, 16:26
چند ساله باهاشون کار میکنم . مشکلی ندیدم ...

lvlehrad
October 17th, 2011, 18:03
من ازشون هاست داشتم و به مشکل خوردم به همین جناب سجاد هم پی ام زدم هیچ کمکی بهم نکرد :) با اینکه خودش جزو کسایی بود که هی از این eukhost تعریف میکرد و رو حساب حرف ایشون من رفتم ازشون خرید کردم ...
http://www.webhostingtalk.ir/f41/25397/

(http://www.webhostingtalk.ir/f41/25397/)من بعد چند ماه موفق شدم پولمو پس بگیرم :)

soheilsan
October 17th, 2011, 18:42
من مشکل فنی ندیnم در تاپیکتون. یعنی از لحاظ فنی مشکل نداره؟
ولی ترجیح میدم ریسک نکنم. بی خیال شدم. ممنون

lvlehrad
October 17th, 2011, 19:22
من مشکل فنی ندیnم در تاپیکتون. یعنی از لحاظ فنی مشکل نداره؟
ولی ترجیح میدم ریسک نکنم. بی خیال شدم. ممنون
من تو تاپیک هم توضیح دادم مشکل فنی به هیچ وجه نداره ... مشکل من با بخش ساپورت هاستینگشون بود ... و پولایی که ازم گرفتند ... 7پوند جریمه واسه چند روز تاخیر در پرداخت پول ایپی اختصاصی ... یا 39 پوند هزینه اس اس الی که نه میشد money back کرد نه میشد رو دامنه دیگه استفاده کرد ... بهم گفته بودن ایپی اختصاصی تا 1سال مجانی هست در صورتی که با تعویض ای پی مجبور بودم هر ماه پول ایپی بدم (که البته مورد اخر مقصر خودم بودم)

soheilsan
October 17th, 2011, 20:01
از لحاظ فنی چطوره؟ آپ تایمش واقعا بالاست یا نه؟مشکلی پیش نمیاد در زمان مدت دوره. قطعی ....افت سرعت...

Sajad
October 17th, 2011, 22:05
من ازشون هاست داشتم و به مشکل خوردم به همین جناب سجاد هم پی ام زدم هیچ کمکی بهم نکرد :) با اینکه خودش جزو کسایی بود که هی از این eukhost تعریف میکرد و رو حساب حرف ایشون من رفتم ازشون خرید کردم ...
http://www.webhostingtalk.ir/f41/25397/

(http://www.webhostingtalk.ir/f41/25397/)من بعد چند ماه موفق شدم پولمو پس بگیرم :)

تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید.

در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.

طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.

فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.

lvlehrad
October 18th, 2011, 04:19
تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید. من به شما پیغام خصوصی دادم اون زمان و توقع ندارم که مشکل من رو حل میکردید ولی توقع دارم که به کسی که راجع به این دیتاسنتر پرسیده بگید چون بازم با راهنمایی شما خریدی انجام میشه و بعد طرف به مشکل میخوره و اونی که گفته عالیه نیستش که جوابی بده
در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
اگر چیزی نیست پس چی قابل حل هست ؟ باید مشکلی وجود داشته باشه که حل بشه دیگه ؟ پس قطعا مشکل داشتم
در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
من از طریقه ایمیل پشتیبانی میگرفتم و الانم همه ایمیل هارو دارم اگر لازم باشه میتونم بزارم تا ببینید با تاخیر چند ساعته و حتی چند روزه جواب میدادن ...
در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
سر خوش ؟ واسه 2 پوند تاخیر 7 پوند جریمه زدن بعد من سر خوشم ؟:)) حداقل وقتی وکیل وصی مردم میشید کمی عادل باشید چون 2/5 برابر مبلغ اصلی جریمه زدن خیلی مسخرس ! به نظر من که اسمش کلاهبرداری هست نه جریمه ...
در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
در رابطه با امنیت فکر کنم چیز خنده داریه که من ازشون بخوام منو رو یه سرور امن منتقل کنند ! چون هرکسی که پول میده واسه هاست دوست داره سایتش رو یه سرور امن باشه و نیازی به گفتن نیست ...
در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.
مشکل این بود که حدود چند هفته طول کشید تا قبول کنند پولو پس بدن و وقتیم که قبول کردن پول پس داده نشد آخرم بعد چند ماه رفتیم تو پشتیبانی انلاینشون و باالاخره متقاعدشون کردیم پولو پس بدن ...
طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.
خوب قطعا منی که فقط یه هاست سالیانه دارم با شمایی که چند تا سرور ازشون داری فرق میکنم و دروغی هم ندارم بگم اگر لازم هست بگید تا ایمیل هارو بزارم که چقدر ناهماهنگ بودن و از هر 10 تا کلمه 9تاش معذرت خواهی بود ...
فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.
توقع ؟ الان من دقیقا کجای حرفام باعث شده شما فکر کنید سطح توقعم بالاست ؟ 180 تومن پول برای 5 گیگ هاست ... نوشتن پشتیبانی 24 ساعته ولی ...


البته آپتایم فوق العاده خوب بود و من از نظر فنی خیلی راضی بودم هیچ مشکلیم نداشتم ... مشکلی هم که در رابطه با پشتیبانی مطرح کردم در رابطه با پشتیبانی انلاین و یا تلفنیشون نبود ... اگر تلفنی یا انلاین بتونید باهاشون حرف بزنید قطعا زود جواب میدن ... من بیشتر اون جریمه ای که شدم خیلی زورم گرفت و احساس کردم دارن پول زور میگیرن چون ایپی 2 هزار تومن هست ولی جریمه 7 پوندی میشه 14 هزار تومن حدودا ...

Sajad
October 18th, 2011, 11:36
شما خرید رو خودتون انجام دادید، توقع اینکه از من بخوای مشکلتون رو برطرف کنم یه کم غیر منطقیه . درسته که انسانیت ایجاب میکنه کمک کنم اما وقتی خودم مشکلاتی دارم که فرصت برای حل مشکل شما نیست فکر نمیکنم جای بحث باشه . . . مثل این میمونه من یه مدل لپ تاپ به شما پیشنهاد دادم ، شما بری بگیری اما طبق نیازت نباشه یا به هر دلیل باهاش مشکل داشته باشی ، بعد به من بگی با من بیا بریم این لپ تاپ رو پس بدیم.

اینکه شما آگاهی نداری چطوری وقتی مشکل فوری هست پیگیری درخواست هات رو ازشون بکنی دلیل بر ضعف پشتیبانی نیست . مسلماً وقتی شما داخل چت یا تلفن شماره تیکت رو براشون ارسال کنید فوری بررسی میکنند. به طور مثال سروری به مشکل خورده . من در حالت عادی اگه بهشون تیکت بزنم اونها طبق ترتیبشون میرن جلو و شاید یکی دو ساعت طول بکشه که جواب من رو بدن . اما وقتی میبینم مورد فوری هست به اکانت منیجر شماره تیکت رو میدم و زیر 10 دقیقه مشکل رو حل میکنند. (مثال زدم)

در مورد جریمه آیپی هم باید بگم آیپی چیز بیخودی نیست که همینجور شما چند وقت یکبار به دیتاسنتر بگی برام عوض کن ! مخصوصا اینکه آیپی رو مشکل دار میکنید و میگید عوض کنن. اگه اشتباه نکنم شما سایت موزیک داشتی که میخواستی وقتی آیپیت ***** میشه برات عوض کنن. بابت دیرکردشم همین حرف صدق میکنه... اونها نمیتونن یه آیپی رو خارج از محدوده تاریخی که به شما فروخته اند به شما بدن پس حق دارن اگه تو زمان غیر از اون رفت جریمه بگیرند همونطور که شما میتونی توی اون یک روز اضافه خلافی با اون آیپی بکنی که جریمه های خیلی سنگینتر از این حرفها برای اونها بریده بشه و دستشون به هیچ جا بند نباشه !

بالاخره هم مشکلتون رو توی پشتیبانی آنلاین حل کردید. همون کاری که بهتر بود از همون اول انجام میدادید.

بنده به هیچ عنوان نمیگم دروغ میگید، میگم اگه طبق روال پیش رفته بودید به هیچ عنوان همچین مواردی برخورد نمیکردید (اگه هم برخورد میکردید اینقد واستون سنگین نبود این موضوع)


----

بنده نه وکیل وصی هستم نه هیچ کاره ی اون دیتاسنتر. فقط به عنوان فردی که سرویس داره نظرم رو گفتم . فرقی هم برای من نداره که ایشون از euk بگیره یا کس دیگه بگیره یا نگیره...
حالا شما یه مشکلاتی داشتی من هم داشتم باهاشون . الان دارم راه حلش رو بهتون میگم شما برمیگردی به من اینجور جواب میدی. بیش از این بحث رو ادامه نمیدم.