ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کمک کنید



AHF-victory
October 9th, 2011, 16:30
سلام.
شرمنده همتون چون که خیلی عجله داشتم نتونستم دیگه بگردم ببینم درباره این موضوع مطلب هست یا نه خواهشن جواب بدید.
من دامین و هاست گرفتم ا یکی بعدش که خواستم سرویس دهنده هاستم را عوض کنم اون یوزر و پس ورد و پنل دامین من را نداد
فقط یک بار ایمیل کرد که اونم اشتباه بود هرچی هم میگیم میه من ایمیل کردم ولی نکرده چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشا جواب بدید
دامین هم .com
است

bootable
October 9th, 2011, 16:46
میشه بفرمایید از کجا دامنه رو تهیه کردید؟

AHF-victory
October 9th, 2011, 18:06
این سایت فروشنده است: آرتین هاست - پشتيباني (http://www.artinhost.com/)
اینم سایت که ظاهرا! دامین از اینجا خریداری شده: http://www.netfirms.com/controlpanel/
یوزر و پسورد داده اما اشتباه است میزنم نمیرود
کمک

tanhasystem
October 9th, 2011, 22:25
دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند

best74op
October 9th, 2011, 22:46
تقریباً میشه گفت راهی ندارید، جز صحبت تلفنی با مسئولین هاستتون. حتماً فهمیدند میخواهید هاست رو عوض کنید، میخوان به هرقیمتی شما رو پیش خودشون نگه دارند. (حتماً مشتری خوش حسابی بودید!)

AHF-victory
October 9th, 2011, 23:27
دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند
واقعاً ممنون l:
خواب اینو که خودم هم میدونستم میگم اونا پنل و نام کاربری و همین طور رمز عبور نمیدهند فقط یک بار فرستادن که اونم اشتباه بود
هم به صورت تلفنی هم پیامک و هم تیکت زدم اما نمیدهند

mortezaaalam
October 10th, 2011, 00:00
سلام
من مدیر ارتین هاست هستم
دوست ما پسورد به اینجوری که میگن اشتباه وارد می کردن و اشتباه ارسال شده بوده و ما حدودا 50 تا ایمیل در مورد پسورد برایشان زدیم مثل اینکه بدستشون نرسیده بوده و
پنل ایمیل شده بود اما به علت تغییر نام ما متوجه نشدیم
که جای عذر خواهی است از ایشان
اما پسورد را از طریق تلفن برای ایشان ذکر کردیم باز نمی توانستند وارد بشوند بخاطر توجه نکردن در حروف بزرگ بوده است و طریق نرم افزار team حل شد مشکلشان و پنل در اختیار ایشان قرار گرفت
شرکت ارتین هاست بخاطر این مشکل عذر خواهی داشته و مشکل این مشتری گرامی حل شد
موفقیت روز افزون برای این دوست و مشتری گرامی داریم داریم
خدانگهدار
مدیریت آرتین هاست

مرتضی اعلم الهدی

AHF-victory
October 10th, 2011, 00:00
دوستان ممنون مشکل حل شده است.
از همه عزیزان عضر میخواهیم همین طور ارتین هاست.
پنل ایمیل شده بود اما به علت تغییر نام ما متوجه نشدیم d: شرمنده همگی

mortezaaalam
October 10th, 2011, 00:06
موفق باشید دوست من این مشکل ازطرف ارتین هاست نبوده باز هم ما عذر خواهی می کنیم
آرتین هاست با پشتیانی 24 ساعته در خدمت شماست دوستان
اما پشتیبانی فعال بوده اما دوستما و ما در ارسال مشکل تایپی داشتیم که با تماس گرفتن با مشتری حل شد