PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انتقاد از مشتریان



MbjHosting
September 7th, 2011, 23:54
سلام.
دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.

واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.

ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !

ضمنا در صورت ایجاد کوچکترین انحرافی در این تاپیک، پست متخلف فورا گزارش خواهد شد.

s.w.a.t
September 8th, 2011, 00:08
سلام.
دوستان می خواستم از مشتریانی که از طریق چت ساپورت می خواهند انتقاد کنم.

واقعیتش این است که برخی از مشتریان می آیند و از طریق چت ساپورت می خواهند و این امر در صورتی است که ما هنگام ارسال سفارش مشتریان در ایمیل ارسالی لینک قوانینمان را ارسال می کنیم و درضمن آنها هنگام عضو شدن نیز تیک قبولی این قوانین را می زنند.

ضمنا این مشتریان پس از اینکه ما قانون را اعلام می کنیم می گویند یعنی چی من می روم در وب هاستینگ تاک تاپیک کلاه برداری شما را می زنم !

کاری هست که هاستینگهای فصلی باب کردند! ساپورت از طریق یاهو!!
هرکسی هم که به شما گفت تایپیک میزنم که کلاه بردار هستید بگید بیاد بزنه!
از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
موفق باشید

azaronline
September 8th, 2011, 00:10
وقتی مشتری هنگام سفارش قوانین رو تایید میکنه مشتری باید طبق اون موارد انتظار داشته باشه

rn4j1m1
September 8th, 2011, 00:25
نوع برخورد ها و روابطی که توی یاهو هست (حداقل تو ایران) اصلا مناسب پشتیبانی نیست و به نظرم طرفین بعدها دچار مشکلاتی می شوند

Mohammad_reza
September 8th, 2011, 00:33
منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!

اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...

HematYar
September 8th, 2011, 00:34
از قدیم گفتن که طلا که پاکه چه منتش به خاکه!!
موفق باشید

این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه :d

MbjHosting
September 8th, 2011, 00:38
منم موافقم ، البته تا حدودی حق داره مشتری چون بعضیا اصلا تیکت رو جواب نمیدن !!!

اما مشتری هم بایت مراعات کنه ، اول تیکت بزنه اگه به جواب نرسید ، توی یاهو اعلام کنه و اگه نشد تلفنی تماس بگیره ...

مشتری باید تیکت دهد اگر پس از حداکثر 24 ساعت پاسخ نگرفت مراحل بعدی صورت گیرید.


این طلا احتمالا پاک پاک نیست ، یه جاش می لنگه :d

چشم ! حتما !

Milad-H
September 8th, 2011, 00:49
بنده هم 100% با تیکت زدن موفق هستم
اول به دلیل مسایل امنیتی. چون این امکان هست هرکسی با یاهو پیغام بده بدون این که سرویس مال طرف باشه
در تیکت برای پیگیری های بعدی مستندات ذخیره میشه
همین طور درخواست های مشتری ذخیره میشه اگه مشکلی پیش امد....
و... و... و ...

0060
September 8th, 2011, 00:56
به عنوان یه مشتری فقط با تیکت زدن مواقم اگه زیاد طول کشید جواب ندادن تلفن

اشتباه از هاستینگهایی که کلا ایمیل میزارن و میان مسنجر

مگه سایت موزیک یا چیز پی ان که از طریق یاهو پشتیبانی کنن

mohebali
September 8th, 2011, 01:43
کلا بنده از جایی که سرویس دارم تیکت بهتر به نتیجه رسیدم ! اگه نرسم زنگ میزنم که از عجله من بوده!
ایران سرور هست دیگه !

amin885
September 8th, 2011, 01:52
مشتری باید تیکت دهد اگر پس از حداکثر 24 ساعت پاسخ نگرفت مراحل بعدی صورت گیرید.



ببنید مشتری وقتی میاد و سرویسی رو از شما خرید میکنه یا مشکلی براش پیش میاد که نمیتونه 24 ساعت که میشود 1 روز تمام وکامل صبر کنه تا جواب تیکت رو اون هم جواب نامناسب و جوابی که کارش به هیچ وجه انجام نشده و حتی به نوشته هاش هم دقتی نشده که خوب جوابش داده بشه رو یک روزه داشته باشه. و دوباره تیکت بعدی برای فهماندن تیکت قبلی مجددا یک روز دیگه صبر کنه ما توی همین انجمن داریم خیلی از دوستان رو که هر چند ساعت به تیکتها جواب میدهند نمونش که بهترین پشتبانی رو دارند و بهترین جوابها رو به مشتریانشون میدهند و تمام سرویسهای پرداخت آنلاین تا خرید تا تحویل سرور و غیر بسیار سریع و جواب تیکتها هم بسیار قابل قبول داده میشه فناوران شبکه توکا (http://www.tukanet.net)

وقتی انتقادی کرده میشه اول ببینید چرا مشتری متوسل به یاهو میشه چون کسی که میاد سرویس رو خریداری میکنه و مبلغش رو هم پرداخت میکنه باید 24 ساعت صبر کنه و حداقل چند بار ایمیل و تیکت بده تا بعد از 24 ساعت = یک روز. تازه پولی که دیروز پرداخت کرده رو توی پنل خودش ببینه آیا پرداخت شده براش منظور کردن یا پرداخت نشده حالا چه برسه به اینکه باز چقدر طول بکشه و چقدر تیکت بده تا سرویس رو کی تحویل بدهند! پرداختهای آنلاین هم که همیشه مشکل دارند از خیلی از دوستان پس اول مشکلات و ایرادهای سایت و چیزهایی که کابر متوسل به یاهو میشه رو رفع کنید و جواب ایمیلها و تیکتها رو حداقل بعد از 6 ساعت بدید تا کابر هم متوسل به یاهو نشود.

MbjHosting
September 8th, 2011, 02:46
دوستان فراموش کردم که عرض کنم:
اگر مشتری چت کند یا تماس بگیرید ( اگر تلفن همراه باشد ) فقط با یک نفر می تواند صحبت کند ولی اگر تیکت یا ایمیل بزنید درصورتی که آن هاستینگ را چند نفر اداره کنند خیلی زودتر پاسخ خواهد گرفت.

باتشکر