PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در ثبت دومین در نیک!



omco
August 22nd, 2011, 01:18
با سلام خدمت دوستان.
دیروز دومین dgnews.ir ثبت کردیم امروز نیک ایمیل زده میگه:


ثبت این دامنه ممکن است مغایر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و ناقض حقوق ثبتی دیگران باشد. چنانچه این دامنه را برای شخص یا شرکتی به این نام ثبت می‌کنید، لطفاً شناسه مربوط به همین شخص/شرکت را اعلام نمایید تا دامنه به نام صاحب آن ثبت شود. درغیر اینصورت تعهد کتبی خود مبنی بر قبول مسئولیت هرگونه شکایت یا ادعا در رابطه با این ثبت را ارسال نمایید.

لطفا توجه داشته باشید این تعهد باید حتما توسط صاحب‌امتیاز فعلی دامنه نوشته و امضاء شده باشد، و ارسال کپی مدرک شناسایی (برای اشخاص حقیقی کپی کارت ملی، و برای اشخاص حقوقی نوشتن درخواست در سربرگ و ارسال کپی روزنامه رسمی) الزامی است.

توجه: درصورت عدم تطابق مدارک ارسالی با مشخصات شناسهٔ ثبت شده در سایت مرکز ثبت دامنه، به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.

آقا حالا این یعنی چی؟
چرا گیر دادن؟
من رو این میخام یه سایت خبری راجبه فناوری بزنم!!
کنسل کنم؟
:-o

rn4j1m1
August 22nd, 2011, 01:38
مدارک رو بفرستید
ثبت میشه !

mohsen1
August 22nd, 2011, 02:20
یه نامه بنویس که تعهد بدی که مسئولیت هر گونه شکایت یا ادعا در رابطه با این دامنه متوجه شماست.
با اسکن کارت ملی براشون ارسال کن.

Yashar1989
August 22nd, 2011, 02:29
به خاطر کلمه news هست
چندسال پیش خواستم یه دامین که توش sport بود و قبل اسم یه شهرستان بود(رنک و بازدید هم داشت ولی آزاد شده بود) ثبت کنم همین ایمیل رو زد
اسکن دم دست نداشتم بیخیالش شدم
سایت هم مربوط به تربیت بدنی همون شهرستان میشد

اسمی هم که انتخاب کردی زیاد آسون نیست یا اسم خاصی نیست که کسی بخواد خبرگزاریش رو مجوز بگیره و بیاد دامین رو ازت بگیره
پس با خیال راحت واسشون بفرست

قزوین هاست
August 22nd, 2011, 03:10
مشکلی نیست.بنده نیز خبرگزاری ستاره طلایی رو که ثبت کردم چون نیوز داشت این ایمیل اومد . خیلی وقت ها به دلیل اسم حساسی که دامین ها دارند این مورد رو میگن.مثلا برای ثبت دامین برای مدارس هم این مشکل هست.تنها کافیت یک تعهد نامه + اسکن کارت ملی یا شناسنامه بفرستید.مشکلی نیست.ثبت میشود
موفق باشید

mojtaba_gk671
August 22nd, 2011, 04:03
مسخرشو در آوردن من هم دامین ثبت می کنم به چیزایی که هیچ معنی نمی ده هم گیر می دن!

omco
August 22nd, 2011, 12:39
مشکلی نیست.بنده نیز خبرگزاری ستاره طلایی رو که ثبت کردم چون نیوز داشت این ایمیل اومد . خیلی وقت ها به دلیل اسم حساسی که دامین ها دارند این مورد رو میگن.مثلا برای ثبت دامین برای مدارس هم این مشکل هست.تنها کافیت یک تعهد نامه + اسکن کارت ملی یا شناسنامه بفرستید.مشکلی نیست.ثبت میشود
موفق باشید

میشه راهنمایی بفرماید متن تعهد چطوری باشه و به چه صورت و به کجا ارسال بشه؟؟؟؟

lahijsoft
August 22nd, 2011, 12:42
هیچی
بنویس بنده فلانی به شماره شناسنامه فلان صاحب امتیاز شناسه فلان درخواست ثبت و استفاده از دامنه فلان را دارم و کلیه مسئولیت های این دامنه رو بر عهده می گیرم.
امضا آقای فلان
تاریخ فلان

mibfa
August 22nd, 2011, 15:49
سلام

موارد را دوستان در بالا گفتند و بنده هم مورد اخر را میگم . اگر شخص یا شرکتی ادعا کند که این دامنه بر اساس قوانین داخلی و بین المللی باید در اختیار انها باشد . دامنه را از شما گرفته و به انها تحویل میدهند البته مراحل قانونی داره و به همین راحتی هم نیست

agarb98
August 22nd, 2011, 16:16
کلا با نیک مشکل دارم ساپورت که رو هواست بقیه چیزاش هم که دیگه نگو .

hamidreza_s
August 26th, 2011, 16:28
بیخیال این دامنه های ملی بشید. که کلی دردسرداره. اون از پنل اش اینم از دنگ و فنگاش.

حالا جالب اینجاست که چپ و راست تغیر سیاست میدن. یه روز زیر نماینده حذف میکنن. (یونیت های من بلوکه شده!) یه روز اول پول میگیرن.(دامین تایید نشه حالا بیا پولتو پس بگیر!) شورشو دیگه درآوردن.

من خودمم یه دامین برای یه شرکتی ثبت کردم که بعد از ارسال مدارک شرکت گیر دادن که اسم دامنه با اسم شرکت نمیخونه!!! یه مشت آدم(...آخه چی بگم) جمع شدن اونجا حرس آدم رو در میارن.

صاحب شرکت بنده خدا دونه دونه حرف ها رو نوشته گفته اینطوری سرنامه کلمات اسم شرکته. حالا این وسط سه حرف نیست شده 4 حرف. که یه حرف صدا دار e گذاشته اون وسط که اسم سایت رو بشه خوند. دامین رو لغو کردن پولشم هنوز مونده دست نماینده.

چیکار میشه کرد.

کسی میدونه اول اینکه یونیت های باقیمانده را چطور میشه استفاده کرد.(بلوکه شده مونده)
و اینکه دامین این شرکت رو چطوری میشه ثبت کرد؟