PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه ارایه دهنده ثبت دامین باشیم؟



dollar
June 13th, 2011, 17:58
سلام به همه اساتید
من یه سوال خیلی مهم داشتم و اونم اینه که چطوری میتونیم ارایه دهنده دامین باشیم . یعنی یه سایت بزنیم که طرف بیاد دامین ثبت کنه.
از کجا باید شروع کنیم؟ از چه جاها یا شرکتهایی باید تقاضا کنیم؟ آیا به تخصص خاصی نیاز هست ؟ به سخت افزار یا سرورهای خاصی مورد نیاز هست؟ اگر کسی اطلاعاتی داره خواهش میکنم جواب بده و توضیحات لازم و کامل را بده . ممنون میشم.

akbari
June 13th, 2011, 18:29
سلام
به سخت افزار و سرور خاصی نیاز ندارید . یک هاست معمولی با یک سایت مناسب برای این کار نیاز دارید
بعد نمایندگی ثبت دامنه میگیرید و کارای ثبت را انجام میدید.
اگر نمایندگی ثبت دامنه از دایرکتی خواستید در خدمت هستیم
امکان زیر نمایندگی و ارائه پنل به کاربران نیز فعال میباشد و همچنین در صورت توان برنامه نویسی شما امکان api نیز فعال نیز میباشد

dollar
June 13th, 2011, 18:46
آقای "اکبری"
ممنونم از پاسخ شما لطف کردید .
من میخواستم خودم مستقل باشم. برای ثبت دامین های انگلیسی و یا دامین های فارسی . میتونید کمک کنید و راه های ان را بیان کنید؟ مثل همچین سایتهایی Whois Lookup - Domain Names Search, Registration, & Availability | Whois.net (http://www.whois.net)

easyvps.ir
June 13th, 2011, 19:11
برای دامین های .ir باید از nic.ir نمایندگی بگیرید. که فکر می کنم برای شما که تازه کار هستید می خواهید تازه شروع به فروش دامین کنید ارزش نداره همان ریسلری بهترین گزینه می باشد.
برای دامین های .com و ... هم همینطوز بهتز است.
اگر منظورتان whois است باید اسکریپتش رو تهیه کنید یا خودتون اگر میتونید با استفاده از api برنامه نویسی کنید.

dollar
June 14th, 2011, 10:53
[QUOTE=easyvps.ir;252584]برای دامین های .ir باید از nic.ir نمایندگی بگیرید....

ممنون از پاسخ شما . توی سایتی که نوشته بودین رفتم ولی هیچی از مفاد قرارداد متمم آن نفهمیدم . خیلی گنگ نوشته. چیزی که هست واقعا بع این شرکتهای ایرانی نمیشه اعتماد کرد . فک کنم باید ریسلر شرکتهای خارجی بشم خیلی بهتره .
بنظرت کلا این کار خوب هست ؟ از نظر درامد اینا ارزش داره دنبالش کنم یا نه؟