ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : غیرفعال شده سرورهای ما (( هماهنگ شده با مدیران ** Vahid ** ))



Warez-Host.IR
April 3rd, 2011, 17:30
با سلام خدمت دوستان و همکاران محترم
قبل از هر توضیحی خدمت همه عرض کنم که با مدیریت سایت (( Vahid )) هماهنگ کردم و بعد تاپیک را ایجاد کردم تا باز مشکلات و سوء تفاهمی پیش نیاد و یا مدیران دیگر تاپیک را حذف نکنند

خوب بریم سراصل مطلب

همینطور که میدونید محسن حشتی عزیز مدتی باز به غیبت صغری رفته و دردسترس نیست
گوشیشون هم خاموش هست و کسی هم از ایشون خبر نداره
متاسفانه سرورهای ما هم در پنل ایشون بوده حتی همین جدید که خرید کردیم و تاپیکی که چندی پیش برای خرید از نت دایرکت ایجاد کردیم
بنده نسبت به شناختی که از ایشون داشتم با خود محسن واسه خرید سرور جدید هماهنگ کردم
و گفتیم که در پنل خودشون باشه و ما نیازی به پنل نداریم , چون به اندازیه کافی به ایشون اعتماد داشتیم و داریم ولی به هر دلیل در حال حاضر نیستن و ما با مشکل روبرو شدیم

به هر دلیلی متاسفانه ایشون پیداشون نشده بعد از گذشت 24 روز و ما هم طبق اون دو شماره ای که از ایشون داشتیم (( یک عدد همراه و یک عدد ثابت )) نتونستیم ایشون را پیدا کنیم
چون سرورهای ما در پنل ایشون بود و ایشون هم حضور ندارند که تمدید کنند و ... اونها غیرفعال شدن
نمی دونم این چه بدبختی هست که در ابتدای سال 90 گریبانگیر ما شده ولی بعد از بدقولی هایی که به ما کردن و قرار بوده ای پی های سرور جدید خریداری شده را حدود 20 روز پیش بدن و ... که هنوز تحویل ندادن در آخرین مورد سرورها کلاً قطع شد

هرچند که ما هیچ کوتاهی برای کمک به ایشون و دیگران تا به امروز نکردیم و برای مثال ؛ رایگان پشتیبانی کاربرانشون را انجام دادیم و یا مدارک ثبتی شرکت را در اختیارشون قرار دادیم که عضو Ripe بشن و بتونن IP های مورد نیاز خودشون را تامین کنند و ....

خوب بگذریم این تاپیک به این دلیل ایجاد نشده که بگیم حشمتی کجاست و ....
به این دلیل ایجاد شده که سایت اصلی ما هم نیز در دسترس نیست و کاربران ما نیز اطلاع داشته باشند دلیل قطع شدن سرورها چه چیزی هست
از این رو با امین عزیز مدیر سایت :
NETDirect (http://netdirect.ir/)
صحبت کردیم و درخواست خرید سرور جدید از ایشون دادیم که ایشون هم هنوز پاسخی به ما ندادند و ما همچنان منتظر ایشون هستیم

از طرفی از دیروز داریم با نت دایرکت ایمیل بازی میکنیم و پشتیبانیشون اعلام کرده که چون سرور در پنل ایشون ثبت شده ما نمی تونیم به شما کمکی بکنیم
هرچند که یک سرور دیگه داریم و مشخصات اون پنل را براشون ارسال کردم که متوجه بشن دروغی در کار نیست و این سرور واقعاً متعلق به ما هست و حتی مدارک ثبتی شرکت را نیز براشون ارسال کردم که اطمینان آنها را بیشتر جلب کنم که شاید سرور را به پنل ما یا امین عزیز انتقال بدن و هزینه ای تقدیمشون کنیم ولی هیچ فایده ای نداشت و اعلام کردن که تنها مشخصات و اطلاعات مربوط به ایشون میشه و هیچ کمکی به ما نمی تونن بکنن

خوب دیگه دوستان ما باید چه راهی را می رفتیم که نرفتیم ؟؟
دیگه به نظرت شما میشه آدم به همکاران خودش هم اعتماد کنه برای خرید و ... ؟؟


در انتها به کاربرانی که از ما سرورمجازی خرید کرده بودند و هم اکنون سرویسشون قطع شده است اعلام کنیم که این قطعی از اراده و توان ما نیز خارج بوده و تنها به خاطر عدم رعایت بعضی موارد از طرف شخص سومی ایجاد شده که به زودی سرور جدید خریداری میشه و به اون دسته از کاربرانی که سرویسهاشون قطع شده دوباره سرورهای مجازی تقدیم خواهد شد
خواهشاً مشتریان عزیز اندکی صبور باشند و فشار روحی به ما نیز وارد نکنند تا ما هم بتونیم زودتر سرور جدید را خریدای کنیم و سرویس های غیرفعال را هرچه سریعتر تحویل دهیم .


همچنین این را در انتها اضافه کنم که کاربران عزیز هر سوالی دارند به یکی از دو ایمیل زیر ایمیل ارسال کنند :



r_a_h_m_a_n_051@yahoo.com

binalud.net@gmail.com


با تشکر از وحید عزیز که اجازه ایجاد این تاپیک را جهت اطلاع رسانی دادند
موفق باشید

saeed25
April 3rd, 2011, 17:42
با دروود
این نشانه دوراندیشی شما جهت پیگشری از سردرگمی کاربران و نیز مهم بودن برندتان می باشد!
به هر روی امیدوارم دشواری های شما هم پایان یابند و روزی فرا برسد که کاربران برای خرید نیازمند دیگری نباشند.

سلام عیلکم و رحمت الله
April 3rd, 2011, 17:49
البته من از شما سرویس ندارم ولی به نظر بنده حقیر برای اینکه بین شما و مشتریان مشکلی پیش نیاد از همین الان یک تاریخ دقیق اعلام کنید و سرویس جدید مشتریان را در اون تاریخ تحویل دهید ، که هی امروز و فردا نشه که خدای ناکرده لطمه ای به اعتبار شما وارد نشه ، هیچی بدتر از استخوان تو زخم بودن نیست

m.hack3r
April 3rd, 2011, 18:12
بنده بعد از دیدن این تاپیک سریعا به شما ایمیل زدم که دوستان در جواب به من گفتند آقای هوشیار فقط به این تاپیک جواب می دهند .

در مرحله اول امیدوارم تمام مشکلات برطرف شود ( بنده از همینجا ابراز همدردی می کنم ) .
بنده مدت هاست که از شما سرویس می گیرم ( سرور مجازی و هاست ) و شما هم منو میشناسید .
باز هم فکر می کنم می دونید که در NetDirect و LeaseWeb پنل دارم
و تقریبا همیشه هم در دسترس هستم بنده از همین الان آماده هستم تا هر خرید یا کمکی که از دستم بر بیاد واستون انجام بدم.
یاهو IM من رو دارید و اگر نیاز به شماره های تماس دارید و یا سوال یا چیز دیگری بود پ.خ کنید و یا مثل همیشه یاهو سوال کنید در اختیار خواهم گذاشت.
هر دو پنل بنده در این شرکت ها توسط Passport و کپی مدارکم تایید و Verified شدند , آقای هوشیار منتظر پاسختون هستم.

همیشه از شما راضی بودم و هستم.

Warez-Host.IR
April 3rd, 2011, 18:19
با دروود
این نشانه دوراندیشی شما جهت پیگشری از سردرگمی کاربران و نیز مهم بودن برندتان می باشد!
به هر روی امیدوارم دشواری های شما هم پایان یابند و روزی فرا برسد که کاربران برای خرید نیازمند دیگری نباشند.
با سلام و سپاس از پست شما
ولی همیشه مشکل خرید مستقیم نیست
وگرنه مشکلی با پرداخت مستقیم نداشتیم ولی بیشتر به خاطر اعتماد به ایشون از طرف ایشون اقدام به خرید کردیم

البته من از شما سرویس ندارم ولی به نظر بنده حقیر برای اینکه بین شما و مشتریان مشکلی پیش نیاد از همین الان یک تاریخ دقیق اعلام کنید و سرویس جدید مشتریان را در اون تاریخ تحویل دهید ، که هی امروز و فردا نشه که خدای ناکرده لطمه ای به اعتبار شما وارد نشه ، هیچی بدتر از استخوان تو زخم بودن نیست
چشم حتماً یک تاریخ دقیق اعلام خواهیم کرد
منتظر پاسخ امین عزیز هستم که سرور جدید را خریداری کنیم بعد به کاربران زمان دقیق را اعلام کنیم

موفق باشید

---------- Post added at 06:19 PM ---------- Previous post was at 06:12 PM ----------


نده بعد از دیدن این تاپیک سریعا به ایمیل زدم که دوستان در جواب به من گفتند آقای هوشیار فقط این به این تاپیک جواب می دهند .

در مرحله اول امیدوارم تمام مشکلات برطرف شود ( بنده از همینجا ابراز همدردی می کنم ) .
بنده مدت هاست که از شما سرویس می گیرم ( سرور مجازی و هاست ) و شما هم منو میشناسید .
باز هم فکر می کنم می دونید که در NetDirect و LeaseWeb پنل دارم
و تقریبا همیشه هم در دسترس هستم بنده از همین الان آماده هستم تا هر خرید یا کمکی که از دستم بر بیاد واستون انجام بدم.
یاهو IM من رو دارید و اگر نیاز به شماره های تماس دارید و یا سوال یا چیز دیگری بود پ.خ کنید و یا مثل همیشه یاهو سوال کنید در اختیار خواهم گذاشت.
هر دو پنل و در این شرکت ها توسط Passport و کپی مدارکم تایید و Verified شدند , آقای هوشیار منتظر پاسختون هستم.
همیشه از شما راضی بودم و هستم.

با سلام
تشکر مصطفی عزیز
بله شما را شناختم و هر چند که یکی از سرورهای مجازی شما هم غیرفعال شده ولی بازهم به خوبی و مهربانی قصد کمک دارید که این برای ما خود بسیار با ارزش هست و هیچ زمان از یاد ما نخواهد رفت
به امین عزیز من صبح پیام دادم برای خرید سرور جدید و منتظر پاسخ ایشون هستم , در صورتی که تا فردا صبح پاسخی از ایشون دریافت نکنم از طریق دیگری , حال با کمک شما یا تاجدینی عزیز و ... اقدام به خرید خواهیم کرد

باز هم تشکر به خاطر لطفی که به ما داریم و امیدوارم به خاطر این خط نوشته شما :

همیشه از شما راضی بودم و هستم.
بتونیم همه کاربران را راضی نگهداریم و دیگه از این مسائل پیش نیاد

با تشکر
موفق باشید

s.w.a.t
April 3rd, 2011, 19:34
رحمان جان سلام خوبی خوشی سلامتی
انشاا... که مشکلت حل بشه ... .
شما هرگونه کمکی خواستی دیگه خودت میدونی میتونی حساب کنی :d فقط پی پال نباشه ها :d
یا علی

Warez-Host.IR
April 3rd, 2011, 20:57
رحمان جان سلام خوبی خوشی سلامتی
انشاا... که مشکلت حل بشه ... .
شما هرگونه کمکی خواستی دیگه خودت میدونی میتونی حساب کنی :d فقط پی پال نباشه ها :d
یا علی
با سلام
امروز هر دو مصطفی تو یک تاپیک پیام دادن :d
چشم حتماً مزاحمت میشم

با تشکر

DeltaGostar
April 3rd, 2011, 21:56
این مدل بدختی ها به قول خودت با اعتبار آدم بیشتر بازی میکنه تا هزینه مالی . مثل خودم که 60 هزار تومان پرداختم تا data restore کنن . حا ل که شما سرور دارید ! و چندین سرور مجازی و سایت روش ران است

شرکت نت داریکت بهتون نمیده و تمدید هم نمیکنه در صورتی که موقع پرداخت نباید به این چیزا گیر بده باید پولشو بگیره و تمدید کنه .
حال پشنهادی که بهشون میکنید اینکه یه مقداری بیشتر براشون Send کنید
دوما دنبال شرکت یا جای باشید که اینا بهشون تعهد دارن و حرفش سند است . مثل نماینده یا غیره . شاید از اون طریق بتونید فشار بیارید کاری بشه - ولی درک میکنم شدید

Reza.exe
April 3rd, 2011, 22:26
سلام
خدا را شاکرم که اشنباه نکردم و از vPsPersia وی پی اس نخریدم

متاسفانه الان تنها راه شما شکایت هست
برای این که ایشان را پیدا کنید
از ان جایی که شماره ثابت ایشون را دارید ، می تونید شکایت نامه تنظیم کنید
تا ایشون پیدا بشوند !
بعدا هم از شکایتتون انصراف بدید

amirHoseein
April 3rd, 2011, 22:53
واقعا سخت هست ، به خصوص فشار مشتریان ، ولی تجربه خوبی ( البته شما ، و الا خیلی از دوستان اینگونه کار نمی کنند ) هست
باز هم اگه آی پی هاتون رو بفرستید براتون پیگیری کنیم از طرف دوستی

deviantart90
April 3rd, 2011, 23:05
سلام.آقا این چند روزه توی خرید سرور مجازی واقعا گل کاشتم.در هر صورت اقا رحمان من با اینکه 2روزپیش برای اولین بار از شما خرید کردم و قطع شده,از طرز برخورد شما و پشتیبانی شما کاملا راضیم و ممنون که اطلاع دادین.ایشالا هر چه زودتر حل شه8-|

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 09:48
این مدل بدختی ها به قول خودت با اعتبار آدم بیشتر بازی میکنه تا هزینه مالی . مثل خودم که 60 هزار تومان پرداختم تا data restore کنن . حا ل که شما سرور دارید ! و چندین سرور مجازی و سایت روش ران است
شرکت نت داریکت بهتون نمیده و تمدید هم نمیکنه در صورتی که موقع پرداخت نباید به این چیزا گیر بده باید پولشو بگیره و تمدید کنه .
حال پشنهادی که بهشون میکنید اینکه یه مقداری بیشتر براشون Send کنید
دوما دنبال شرکت یا جای باشید که اینا بهشون تعهد دارن و حرفش سند است . مثل نماینده یا غیره . شاید از اون طریق بتونید فشار بیارید کاری بشه - ولی درک میکنم شدید

هادی جان من هم اول قصد چنین کاری را داشتم ولی در ایمیل هایی که خودم براشون ارسال کردم قبول نکردند برای همین گفتم از طرف امین اقدام کنم که میگه نمایندگی هست شاید تاثیر داشته باشه

سلام
خدا را شاکرم که اشنباه نکردم و از vPsPersia وی پی اس نخریدم

متاسفانه الان تنها راه شما شکایت هست
برای این که ایشان را پیدا کنید
از ان جایی که شماره ثابت ایشون را دارید ، می تونید شکایت نامه تنظیم کنید
تا ایشون پیدا بشوند !
بعدا هم از شکایتتون انصراف بدید
تشکر از راهنمایی شما , خوشبختانه با این مساول حقوقی خوب آشنا هستم و نحوه رسیدگی به هرگونه شکایت و پیگیری هاش را به خوبی اطلاع دارم
ولی هنوز امیدوارم هستم به خاطر مشتریان خودشون هم که شده بیاد و حداقل به اونها کمک کنه
ما نهایت این هست که یا سرور جدید خرید میکنیم یا نت دایرکت را راضی میکنیم ولی اونها چی ؟؟

واقعا سخت هست ، به خصوص فشار مشتریان ، ولی تجربه خوبی ( البته شما ، و الا خیلی از دوستان اینگونه کار نمی کنند ) هست
باز هم اگه آی پی هاتون رو بفرستید براتون پیگیری کنیم از طرف دوستی
سلام
5 عدد از ای پی ها را براتون ارسال کردم

---------- Post added at 09:48 AM ---------- Previous post was at 09:46 AM ----------


سلام.آقا این چند روزه توی خرید سرور مجازی واقعا گل کاشتم.در هر صورت اقا رحمان من با اینکه 2روزپیش برای اولین بار از شما خرید کردم و قطع شده,از طرز برخورد شما و پشتیبانی شما کاملا راضیم و ممنون که اطلاع دادین.ایشالا هر چه زودتر حل شه8-|
با سلام و سپاس از لطف شما
انشاالله بعد از رفع مشکلات جاری لطف شما را جبران خواهیم کرد

موفق باشید

pasargad
April 4th, 2011, 10:28
با سلام و درود بیکران

رحمان جان , امیدوارم که مشکلت حل بشه. جز دعا کاری از دستم بر نمیاد.
اگر چیزی هست که فکر میکنی بتونم انجام بدم دریغ نمیکنم.
میدونی که سرور من جا داره که اگر بکاپی از کاربرانت جایی دیگری هست بیاریشون روی سرورم و من در خدمتتم همه جور, پولی چیزی نیاز بود لب تر کن جگر.

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 13:26
با سلام و درود بیکران

رحمان جان , امیدوارم که مشکلت حل بشه. جز دعا کاری از دستم بر نمیاد.
اگر چیزی هست که فکر میکنی بتونم انجام بدم دریغ نمیکنم.
میدونی که سرور من جا داره که اگر بکاپی از کاربرانت جایی دیگری هست بیاریشون روی سرورم و من در خدمتتم همه جور, پولی چیزی نیاز بود لب تر کن جگر.
سلام علی جان
متاسفانه بک آپ سایتها روی یک سرومجازی بوده که روی یکی از همین سرورها بود
بک آپ ندارم ولی برای یک مورد راهنمایی حتماً مزاحمت میشم یا تماس میگیرم

تشکر
موفق باشی

DeltaGostar
April 4th, 2011, 17:16
رحمان جان این وظیفه ما است که مثل یک خانواده دور هم جمع شدیم از یک تکنولوژی داریم استفاده میکنم حال یکی سرویس دهنده و یکی سرویس گیرنده است باید همانند بنی آدم اعضای یکدیگرن عمل کنیم

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 17:51
رحمان جان این وظیفه ما است که مثل یک خانواده دور هم جمع شدیم از یک تکنولوژی داریم استفاده میکنم حال یکی سرویس دهنده و یکی سرویس گیرنده است باید همانند بنی آدم اعضای یکدیگرن عمل کنیم
تشکر هادی جان
در مورد Ripe اطلاعاتی داری ؟؟
https://www.ripe.net/
برای یک مورد اطلاعات می خواستم

موفق باشی

DeltaGostar
April 4th, 2011, 18:00
بله این شرکت از طرف نماینده یا کسانی که
isp واقعی هستن و یا سرویس دهندگان سرور های اختصاصی و مجازی هستن
میتونن شخص یا شرکت مشتری درخواست دهد تا شناسنامه ای برای آن شرکت یا شخص صادر شود . 4 برگه مشخصات برای درخواست کننده ارسال میشود که باید با دست خط و امضا و تعهد ها پر شود و دوباره
برای ripe ارسال شود بعد از 3 هفته ip های درخواست شده به نام شخص تغییر نام و مشخصات میخورد . فقط میدونم که خیلی گرفتنش سخت است و به هر کس یا شرکتی نمیدهند .

znhost
April 4th, 2011, 18:09
ایشالاه که زود مشکل حل میشه. بد دردیه.
این محسن هم ایندفه پیداش شد نصیحتش میکنم که کاری رو که نمیتونه کنه دیگه نکنه. هنوز cpu کشف نشده بود این تو اینترنت داشت هاست میفروخت. :x

iNicz.Com
April 4th, 2011, 18:14
رحمان جان من فبلا نماینده این ها بودم ولی متاسفانه دیگه نیستم . به خاطر قطعی ها و دردسر هایی که نت دایرکت واسم ساخت کل سرور های موجود در نتدایرکت رو منتقل کردم. حال بماند اینکه ، شما این یه کاری کن :
خودت بهشون میل بزن بگو بله این اقای که سرور شما تو پنلش هستش فوت کردن (مثلا) بعدبگو که ما هیچ دسترسی به میل ایشون نداریم و بگو که خود دیتا سنتر یه ایمیل این شخص یعنی محسن اطلاع بده و اگه محسن تا 24-48 ساعت به میل جواب نده سرور رو به شما بدن . فکر کنم این منطقی باشه.
اگه یه رسیلر هم پیدا کردی که اینکارو انجام بده بهتره.
موفق باشی.;;)

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 18:45
بله این شرکت از طرف نماینده یا کسانی که
isp واقعی هستن و یا سرویس دهندگان سرور های اختصاصی و مجازی هستن
میتونن شخص یا شرکت مشتری درخواست دهد تا شناسنامه ای برای آن شرکت یا شخص صادر شود . 4 برگه مشخصات برای درخواست کننده ارسال میشود که باید با دست خط و امضا و تعهد ها پر شود و دوباره
برای ripe ارسال شود بعد از 3 هفته ip های درخواست شده به نام شخص تغییر نام و مشخصات میخورد . فقط میدونم که خیلی گرفتنش سخت است و به هر کس یا شرکتی نمیدهند .
سلام
من هم مدارک را داده بودم به محسن که کارهاش را انجام بده حتی ایمیلهایی که در مراحل عضویت آمده و ... را هم دارم
میخواستم بدونم که این مورد را میتونم خودم پیگیری کنم یا خیر ؟؟

ایشالاه که زود مشکل حل میشه. بد دردیه.
این محسن هم ایندفه پیداش شد نصیحتش میکنم که کاری رو که نمیتونه کنه دیگه نکنه. هنوز cpu کشف نشده بود این تو اینترنت داشت هاست میفروخت. :x
ممنون
ولی ای کاش که Cpu کشف نمی شد و محسن هم هاست نمی فروخت
اینطوری دردسر ما هم کمتر بود :d

رحمان جان من فبلا نماینده این ها بودم ولی متاسفانه دیگه نیستم . به خاطر قطعی ها و دردسر هایی که نت دایرکت واسم ساخت کل سرور های موجود در نتدایرکت رو منتقل کردم. حال بماند اینکه ، شما این یه کاری کن :
خودت بهشون میل بزن بگو بله این اقای که سرور شما تو پنلش هستش فوت کردن (مثلا) بعدبگو که ما هیچ دسترسی به میل ایشون نداریم و بگو که خود دیتا سنتر یه ایمیل این شخص یعنی محسن اطلاع بده و اگه محسن تا 24-48 ساعت به میل جواب نده سرور رو به شما بدن . فکر کنم این منطقی باشه.
اگه یه رسیلر هم پیدا کردی که اینکارو انجام بده بهتره.
موفق باشی.;;)
هادی جان از دیروز دارم مداوم ایمیل می زنم
مشخصات اصلی سرور
یوزر و پسور سرور
مشخصات ای پی ها روی سرور
حتی کدام ای پی چه سیستم عاملی روش نصب هست و ... را هم فرستادم
پشتیبانیشون میگن ما اطمینان داریم که شما از کاربران ما هستید ولی چون سرور در پنل ایشون هست ما نمی تونیم هیچ کمکی به شما بکنیم و باید خودشون اقدام کنند

فعلاً که همه دارن نه میارن , ببینیم خدا چی میخواد

DeltaGostar
April 4th, 2011, 18:51
بله روش خوبی است که یه مدرک یا درخواستی ترجمه شده و با مهر از دادگستری که ارسال کند به + کنسول گری آلمان در تهران و شرح واقعه پیش امده . براشون ارسال کنن و شما هم یه نسخه داشته باشید و با ایمیل خودتان ارسال کنید (البته بستگی دارد چقدر مشکلتون مهم باشد و ارزش این همه دوندگی داشته باشد ) برید سفارت آلمان اونجا فقط میتونید مشکلتون حل کنید

m.hack3r
April 4th, 2011, 19:13
عجب داستان های جالبی :d

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 19:21
بله روش خوبی است که یه مدرک یا درخواستی ترجمه شده و با مهر از دادگستری که ارسال کند به + کنسول گری آلمان در تهران و شرح واقعه پیش امده . براشون ارسال کنن و شما هم یه نسخه داشته باشید و با ایمیل خودتان ارسال کنید (البته بستگی دارد چقدر مشکلتون مهم باشد و ارزش این همه دوندگی داشته باشد ) برید سفارت آلمان اونجا فقط میتونید مشکلتون حل کنید
ممنون هادی جان از راهنماییت
هیچ نوعی قبول نکردن
فعلاً دارم باهاشون سر خرید سرور جدید بحث میکنم بحث های قبلی که نتیجه ای نداد

موفق باشی

---------- Post added at 07:21 PM ---------- Previous post was at 07:20 PM ----------



عجب داستان های جالبی :d


مصطفی اینها داستان نیست , همه حقیقته که داریم میبینیم

jfactor
April 4th, 2011, 19:34
بله روش خوبی است که یه مدرک یا درخواستی ترجمه شده و با مهر از دادگستری که ارسال کند به + کنسول گری آلمان در تهران و شرح واقعه پیش امده . براشون ارسال کنن و شما هم یه نسخه داشته باشید و با ایمیل خودتان ارسال کنید (البته بستگی دارد چقدر مشکلتون مهم باشد و ارزش این همه دوندگی داشته باشد ) برید سفارت آلمان اونجا فقط میتونید مشکلتون حل کنید

دولت آلمان که فعلا تحریم بدی نسبت به ایران داره و تمام مبادلات تجاری رو با وجود تمام ضررهایی که براش داره رو بسته. چشمم آب نمیخوره بیاد و تو اینجور موارد کار راه اندازی کنه برای ایرانی ها .... .

saeed25
April 4th, 2011, 19:36
دروود
محسن من امرو دیدم یه لحظه اومد و رفت:دی
یاهو
خبر آمد خبری در راه است...

Warez-Host.IR
April 4th, 2011, 20:00
خوب امروز با کمک امین عزیز اقدام به خرید سروری با این مشخصات کردیم :

Cpu = Xeon3440
Ram = 16 GB DDR3
HDD = 2x 2 TB
Port = 1GB

که تا فردا 100% زمان خریدش و زمان تحویل اون مشخصا میشه و به کاربران اعلام میکنیم

---------- Post added at 08:00 PM ---------- Previous post was at 07:52 PM ----------


دروود
محسن من امرو دیدم یه لحظه اومد و رفت:دی
یاهو
خبر آمد خبری در راه است...
آمدنش الان دیگه برای ما فایده ای نداره
پس بهتره که نیاد

موفق باشید

m.hack3r
April 4th, 2011, 20:26
به به . گود نیوز :d
موفق باشید

Web852
April 5th, 2011, 16:51
خوب امروز با کمک امین عزیز اقدام به خرید سروری با این مشخصات کردیم :

Cpu = Xeon3440
Ram = 16 GB DDR3
HDD = 2x 2 TB
Port = 1GB

که تا فردا 100% زمان خریدش و زمان تحویل اون مشخصا میشه و به کاربران اعلام میکنیم

---------- Post added at 08:00 PM ---------- Previous post was at 07:52 PM ----------


آمدنش الان دیگه برای ما فایده ای نداره
پس بهتره که نیاد

موفق باشید



چی شد عزیز ؟ سرور جدید گرفتین ؟ کی راه میندازین ؟ کی بک آپ هارو میگیرین ؟ کی سایت بالا میاد ؟

Warez-Host.IR
April 5th, 2011, 17:00
چی شد عزیز ؟ سرور جدید گرفتین ؟ کی راه میندازین ؟ کی بک آپ هارو میگیرین ؟ کی سایت بالا میاد ؟
با سلام
بله سرور با مشخصات زیر خرید شده :
Cpu = Xeon3440
Ram = 16 GB DDR3
HDD = 2x 2 TB
Port = 1GB
72 ساعت دیگر دیتاسنتر تحویل میده

exactserver
April 5th, 2011, 17:05
سلام

اینجانب پارسایی هستم مدیر شرکت Exact Server ارمنستان از مشکل پیش آمده برای شما ناراحت شدم و اگر هم کمکی از دست من بر میاد در خدمت شما هستم.

Warez-Host.IR
April 5th, 2011, 18:03
سلام

اینجانب پارسایی هستم مدیر شرکت Exact Server ارمنستان از مشکل پیش آمده برای شما ناراحت شدم و اگر هم کمکی از دست من بر میاد در خدمت شما هستم.
با سلام و سپاس از لطف شما
فعلاً منتظر هستیم که سرور خریداری شده را در روزهای آینده تحویل ما بدن
تنها مشکل فعلاً همکاری نکردن نت دایرکت در مورد بک آپ سایتها هست

با تشکر
موفق باشید

irlogo
April 5th, 2011, 18:49
از طریق دادگشتری 100% می تونین پیگیری کنین
قبلا مشابه این کار در مورد محصول دیگری انجام شده است

Warez-Host.IR
April 5th, 2011, 19:28
از طریق دادگشتری 100% می تونین پیگیری کنین
قبلا مشابه این کار در مورد محصول دیگری انجام شده است
با سلام و تشکر از راهنمایی شما
ولی ما دنبال چنین کاری نیستیم
چون مطمعاً هستم که برای محسن هم مشکلی پیش آمده که نیامده وگرنه آن آدمی که من شناخت پیدا کردم روش فکر نکنم به خاطر این پولها با آبروی خودش بازی کنه
درسته به ما ضربه بدی خورد ولی تا حد امکان به سمت این مورد نمیریم
وگرنه همونطوری که قبلاً هم گفتم اطلاعات خوبی در مورد مراحل شکایت ها و رسیدگی به آنها دارم
حتی مشهدی های عزیز اگر جناب معینی قاضی دادسرای صدف مشهد و ... را هم بشناسن , ما رابطه نزدیک و همکاری خوبی با امثال ایشون داریم که به راحتی میتونیم پیگیری کنیم

ولی فعلاً نیازی نمی بینیم


فعلاً دوستان لطف کنند در این تاپیک ما را همراهی کنند :

http://www.webhostingtalk.ir/f12/23433/

موفق باشید

irlogo
April 5th, 2011, 20:28
انشاالله هم مشکل شما و هم آقا محسن و هم بطبع مشکل کاربران و ایشان حل بشه، توکل بر خدا
منظور بنده اقدام برای انتقال سرور ها به شناسه کاربری شما نزد نت دایرکت توسط درخواست قانونی دادگستری ایران
قبلا این مورد بود، دادگستری با همکاری وزارت خارجه مشابه این کار را برای ما انجام داد، خیلی هم زود انجام شد

Warez-Host.IR
April 5th, 2011, 20:49
انشاالله هم مشکل شما و هم آقا محسن و هم بطبع مشکل کاربران و ایشان حل بشه، توکل بر خدا
منظور بنده اقدام برای انتقال سرور ها به شناسه کاربری شما نزد نت دایرکت توسط درخواست قانونی دادگستری ایران
قبلا این مورد بود، دادگستری با همکاری وزارت خارجه مشابه این کار را برای ما انجام داد، خیلی هم زود انجام شد
با سلام

شرمنده من منظور شما را بد متوجه شدم

فعلاً منتظر آفرهای دوستان هستیم

CmanDesign
April 5th, 2011, 20:53
منظورشون اینه که یه مشکل مشابه برای ایشون پیش اومده و از طریق دادگستری ایران به نت دایرکت درخواست فرستادن و مشخصات سرور رو هم فرستادن ! و گویا وزارت خارجه خیلی سریع براشون مشکل رو حل کرده !

Warez-Host.IR
April 5th, 2011, 21:10
منظورشون اینه که یه مشکل مشابه برای ایشون پیش اومده و از طریق دادگستری ایران به نت دایرکت درخواست فرستادن و مشخصات سرور رو هم فرستادن ! و گویا وزارت خارجه خیلی سریع براشون مشکل رو حل کرده !


با تشکر
پس اگر لطف کنید دقیقتر راهنمایی کنید ممنون میشم

DeltaGostar
April 5th, 2011, 21:22
با تشکر
پس اگر لطف کنید دقیقتر راهنمایی کنید ممنون میشم

توی این موارد همیشه محکم کاری کن تا وقت از دست ندیدن .

locall
April 5th, 2011, 22:36
سلام;)
من که یکی از سایت های روی سرور شما هستم واقعا ناراحت شدم و میخوام بگم خیالت راحت باشه انشاالله درست میشه و ما هم صبور هستیم
فقط خدا کنه بک اپ ها از بین نرفته باشه
بک اپ قبلی هم نداری ؟:(

m.hack3r
April 6th, 2011, 01:25
خدا کنه بهشون بدن ! چون منم 2 تا سایت دارم

Warez-Host.IR
April 6th, 2011, 11:44
خدا کنه بهشون بدن ! چون منم 2 تا سایت دارم


ما هم منتظر هستیم ببینیم چی میشه
بهتون خبر خواهیم داد

موفق باشید

goodzila
April 6th, 2011, 13:12
البته بعید میدونم انتظار کمکی بکنه ولی انشاءالله که سر عقل خواهند آمد

Web852
April 6th, 2011, 14:18
تکلیف ما چیه حالا دوست عزیز هنوز سرور نخریدین قرار بود دیروز بگیرید و این طور که بوش میاد بک آپی وجود نداره یعنی‌ اطلاعات ما رو هواست ؟ به همین سادگی ؟
اگه بک آپ ندادن تا کی‌ ما باید منتظر بمونیم و تا کی‌ سایت‌ها بالا نمیان ؟ و اگه اصلا ندادن ما چیکار باید بکنیم ؟
همین طوریش کلی‌ خسارت به سایتمون خورده ، ممنون میشم کامل بگی‌ تاحالا چیکار کردی و چیکار می‌خوای بکنی‌ و برنامه کاریتون چیه تا یه کم خیالمون راحت شه و ببینیم امیدی هست دوباره سایتمونو ببینیم ، لطفا تمام سوال هامو پاسخ بده ممنون .

Warez-Host.IR
April 6th, 2011, 14:34
با سلام
نام کاربری شما در پشتیبانی چه چیزی بوده همچنین اسم سایت شما
این را اعلام کنید تا سوالات شما را پاسخگو باشیم

تشکر
موفق باشید

emilvr
April 6th, 2011, 14:38
من مسافرت بودم و از همه جا بیخبر، ممنون که این تاپیک رو زدین، امیدوارم مشکلات به وجود آمده حل بشه. برای شما هم در سال جدید آرزوی موفقیت می کنم. :)

Warez-Host.IR
April 6th, 2011, 14:47
من مسافرت بودم و از همه جا بیخبر، ممنون که این تاپیک رو زدین، امیدوارم مشکلات به وجود آمده حل بشه. برای شما هم در سال جدید آرزوی موفقیت می کنم. :)


سلام
تشکر از لطف شما

mohebali
April 6th, 2011, 15:05
چه جالب !
تبریک میگم خدممتون که همچین فرهنگی رو دارید که یا آدرس تاپیک رو بهشون دادید یا همینجا دارید مشکل رو واضح و بدون هیچ کم و کاستی مطرح می کنید.
بنده به شخصه اگر همچین مشکلی پیش میومد و مدیر سرور یا... این قدر رو راست برخورد می کرد هر چقدر طول میکشید صبر می کردم.
امیدوارم هر چه سریعتر مشکل شما حل بشه و با قدرت هر چه بیشتر و البته با تدابیر بیشتر بتونید به کارتون ادامه بدید.

Web852
April 6th, 2011, 15:07
با سلام
نام کاربری شما در پشتیبانی چه چیزی بوده همچنین اسم سایت شما
این را اعلام کنید تا سوالات شما را پاسخگو باشیم

تشکر
موفق باشید


نامه کاربریمو نگم جوابمو نمیدی یعنی‌ ؟ :39:

mohebali
April 6th, 2011, 15:22
نامه کاربریمو نگم جوابمو نمیدی یعنی‌ ؟
احتمالا سرور دیگری برای بک آپ داشتند که شاید بک آپ شما روی اون سرور باشه.
برای همین یوزر میپرسند که اگر روی سرور نت دایرکت باشه یه طوری جواب بدن و اگر مسئله دیگر در میون باشه طور دیگر.
این اصلا مشکلی نداره که یوزر بپرسند.



شاید شما از مشتریها نیستید و فقط دارید به فضای غبار آلود این قضیه التهاب وارد می کنید !

Warez-Host.IR
April 6th, 2011, 15:38
چه جالب !
تبریک میگم خدممتون که همچین فرهنگی رو دارید که یا آدرس تاپیک رو بهشون دادید یا همینجا دارید مشکل رو واضح و بدون هیچ کم و کاستی مطرح می کنید.
بنده به شخصه اگر همچین مشکلی پیش میومد و مدیر سرور یا... این قدر رو راست برخورد می کرد هر چقدر طول میکشید صبر می کردم.
امیدوارم هر چه سریعتر مشکل شما حل بشه و با قدرت هر چه بیشتر و البته با تدابیر بیشتر بتونید به کارتون ادامه بدید.
با سلام
خوشبختانه بیشتر کاربران آنقدر لطف دارند و سطح علمی کافی دارند که در این مواقع به طور مناسب برخورد کنند
ما هم چون چیزی هست که واقعاً پیش آمده باید به نحوی اطلاع رسانی میکردیم به کاربران که با اجازه مدیریت سایت این تاپیک ایجاد شد و برای همه آدرس تاپیک و ... را ارسال کردیم


نامه کاربریمو نگم جوابمو نمیدی یعنی‌ ؟
با سلام
دوست عزیز باید ما بدونیم شما کدام کاربر هست یا سایت شما روی کدام سرور بوده
چون همه سرویس های ما قطع نشده

در صورتی که جزء مشتریان نیستید , ما نیز نیازی نمی بینیم که توضیح بدیم
چون کاربرانی که سوالی دارند با ایمیلی که در پست اول :
http://www.webhostingtalk.ir/f41/23322/#post224476
اعلام شده در ارتباط هستند و مطرح می کنند
تنها بهشون هم اعلام کردیم که با ایمیلی که در پشتیبانی ثبت نام کردند باید ایمیل ارسال کنند

موفق باشید

Warez-Host.IR
April 7th, 2011, 12:01
با سلام

سرور زیر امروز خریداری شده :

CPU = Intel® Xeon E5620
Ram = 12 GB DDR3 ECC Registered Memory
HDD = 2*1 TB SATA II
BW = 20 TB
Port : 1 Gbps Dedicated

انشالله تا 72 ساعت دیگه سرویس ها را به نوبت تحویل خواهیم داد

موفق باشید

locall
April 7th, 2011, 15:55
بک اپ ها چی شد رحمان جان ؟
توانستی کاری باهاشون بکنی ؟

Warez-Host.IR
April 7th, 2011, 16:08
بک اپ ها چی شد رحمان جان ؟
توانستی کاری باهاشون بکنی ؟
با سلام
همانطور که بهتون هم قبل اعلام کردم
سامان عزیز در حال مذاکره هستن که ما هزینه ای را پرداخت کنیم و سرور را فعال کنند تا ما اطلاعات را انتقال بدیم
ولی هنوز جواب قطعی ندادند

موفق باشدی

m.hack3r
April 9th, 2011, 20:09
خبری نیست ؟

goodzila
April 9th, 2011, 20:24
طبق حرفي كه زدند فردا يكشنبه تحويل سرويس ها انجام ميشه

Ramin
April 9th, 2011, 20:50
سایت کی باز میشه؟:54:

Warez-Host.IR
April 10th, 2011, 10:12
خبری نیست ؟




طبق حرفي كه زدند فردا يكشنبه تحويل سرويس ها انجام ميشه


سایت کی باز میشه؟:54:
سایت اصلی ساعاتی دیگر باز خواهد شد
از بعداظهر امروز نیز سرورهای مجازی به نوبت تحویل داده خواهد شد
چون تعداد سرویس ها زیاد هست پس اندکی صبور باشید

تنها کاربران عزیز باید با همون ایمیل و نام کاربری که در سیستم قبل عضو بودند عضو بشن
سیستم اصلی سایت نیز از آدونیس به whmcs تغییر کرده که مشکلات قبلی را نداشته باشیم
البته سعی شده ظاهر قبلی حفظ بشه

سایت به زودی باز میشه و بعد از ثبت نام مجدد با همان مشخصات قبلی در سیستم جدید
مشخصات اکانت قبلی خود را تیکت کنید تا سرویس شما تحویل داده شود

باتشکر
موفق باشید

AmirHosein
April 11th, 2011, 15:04
رحمان خدا بهت صبر بده چه حالی داری:114:

amirHoseein
April 11th, 2011, 15:07
بهترین کار ممکن کوچ به whmcs بود

Warez-Host.IR
April 11th, 2011, 15:13
رحمان خدا بهت صبر بده چه حالی داری:114:


سلام امیر جان
ممنون الان حالمون بهتر هست 2 روز اول اوضاع خیلی بد بود


بهترین کار ممکن کوچ به whmcs بود
100 %
این مورد کاملاً تایید میشه و خیلی خیلی بهتر از سیستم آدونیس هست

باز هم تشکر میکنم از وحید عزیز که اجازه ایجاد این تاپیک و بحث ها را دادند
مدیران اگر فکر می کنند که تاپیک باید بسته بشه , می تونن قفلش کنن
چون سرویس ها را ما داریم به نوبت تحویل میدیم

با تشکر از همه دوستان

cdcenterahmadi
April 13th, 2011, 10:33
سلام
آقا کسی تا حالا سرویس شو تحویل گرفته؟؟؟؟
به من قول شنبه رو دادن گفتن 99 درصد شنبه بهت تحویل می دیم اگه 1 درصد نشد یکشنبه دیگه صددرصد. منم تا امروز تو این تاپیک چیزی ننوشتم ولی دیگه آدم چقدر میتونه صبر کنه؟
منم بهشون گفتم 10.000 تومن پولی نیست فقط به ما بگین سرویس نمی دیم که ما هم پیش مشتریامون خراب نشیم. خوب شد من شنبه از یکی از بچه ها سرویس وی پی اس گرفتم اگه می خواستم منتظر خوش قولیهای این دوستان باشم تا حالا مغازه رو سرم خراب بود. من فکر کنم این دوستان با پنبه دارن سر می برن. خدا عالمه ایشاللا که این طور نیست و راست می گن.

m.hack3r
April 13th, 2011, 11:42
من هاست ها رو تحویل گرفتم ولی از وی پی اس خبری نیست

mohsen_eteraz
April 13th, 2011, 11:48
:39:
یعنی بقیه هم vps هاشونو نگرفتن هنوز ؟

m.hack3r
April 13th, 2011, 11:55
هاست هارو هم بدون بک آپ تحویل دادن هنوز خبری از محتوای پر پر شدمون نیست

fazmide
April 13th, 2011, 12:46
ببخشید . مشکل من چی میشه ؟ ؟ ؟ بی خیال بک آپ سایت بشم یعنی ؟

m.hack3r
April 13th, 2011, 12:49
باید دید جواب خودشون در این مورد چی هست

mohsen_eteraz
April 13th, 2011, 12:58
کسی‌ هست که vps خودش رو گرفته باشه ؟

goodzila
April 13th, 2011, 15:37
سلام

چه جالب آقا من فکر میکردم فقط خودمم سرویس رو تحویل نگرفتم (منم سرویس VPS دارم) بعد این چند روزه هی نامه زدم آخه چرا مال منو تحویل نمیدید چون دیده بودم تو تاپیک زیر



.:~:. کاربران vPsPersia مطالعه کنند .:~:. (http://www.webhostingtalk.ir/f41/23794/)

آقای رحمان رفته و داره از vps کاربرای همون شرکت persia بود (که سرور رو پنلش بود و پرپر شد) براشون bakup رایگان میگیرند فکر کردم منو یادشون رفته بود

به هر حال همه اینا همین طور مونده بود برای من هم تا چند دقیقه پیش که یه ایمیلی اومد و توش آیپی و .... رو فرستادند

من همین الان سرویسم رو تحویل گرفتم انشاءالله برای بقیه دوستان هم هرچه زودتر اتفاق بیفته !!!!

s.w.a.t
April 13th, 2011, 15:40
کاربران vPsPersia بخوانند (http://www.webhostingtalk.ir/f41/23854/)

goodzila
April 13th, 2011, 15:59
فقط یه نکته ای دوستان بگم چون شاید اینجارو بخونید مینویسم اگه مثل من رفتید تو سرورتون و دیدید که نمیتونید از طریق مرورگر به اینترنت دسترسی پیدا کنید مشکلی نیست کافبه روی کارت شبکتون چندتا DNS رو ست کنید مثل 8.8.8.8 یا 4.2.2.3 یا هر چیز دیگه ای که لتنسیش پایین بود ! (یکی رو preferred و یکی رو Alternate ست کنید)

بعد راحت میتونید از اینترنت استفاده کنید !

باز مشکلی بود بگید من در حد خودم تا سر ئوستان خلوت بشه در خدمتم !

mohsen_eteraz
April 13th, 2011, 16:16
فقط یه نکته ای دوستان بگم چون شاید اینجارو بخونید مینویسم اگه مثل من رفتید تو سرورتون و دیدید که نمیتونید از طریق مرورگر به اینترنت دسترسی پیدا کنید مشکلی نیست کافبه روی کارت شبکتون چندتا dns رو ست کنید مثل 8.8.8.8 یا 4.2.2.3 یا هر چیز دیگه ای که لتنسیش پایین بود ! (یکی رو preferred و یکی رو alternate ست کنید)

بعد راحت میتونید از اینترنت استفاده کنید !

باز مشکلی بود بگید من در حد خودم تا سر ئوستان خلوت بشه در خدمتم !

ما هم سرویس خودمونو دریافت کردیم .

دوست عزیز می‌شه توضیح بیشتر بعدی ؟ این دنس کجای وی‌پی‌اس قرار داره ؟ :39:

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 16:20
با سلام

اول اینکه تمام سرویس ها حدوداً همین الان تحویل داده شده

مشکل پیش آمده چی بود ؟؟
2 تا سرور از سوئیس خرید شده بود که ای پی های یکی را به ما دادند و ما تا جایی که شد سرورها را آماده کردیم
الان حدود 48 ساعت از زمانی که باید ای پی های سرور دوم را تحویل میدادن گذشته و هنوز Ripe ای پی های سرور دوم که درخواست شده است را تحویل نداده
برای صحت این موضوع میتونید با یوزر کاربر inicz تماس بگیرید و بپرسید
وگرنه مریض که نیستیم سرویس های کاربران خودمان را تحویل ندهیم

بارها به عده ای از کسانی که پیغام خصوصی , ایمیل یا تیکت دادند و مارا *** و ... خواندن اعلام کردیم که ای پی خالی موجود نیست و هنوز به دستمان نرسیده
تنها به همون عدده از کاربران همینجا اعلام کنم که واقعاً برای این طرض فکر و نوع حرف زدن براشون متاسفم

به همین دلیل یک سرور دیگه از OVH فرانسه به کمک هادی عزیز تهیه شد و اکانتهایی که مانده بود و سفارش هایی که جدید ثبت شده بود بر روی آن ایجاد شد
بعد از تهیه IP های سرور دوم اکانتهای سرور مجازی به سرور سوئیس انتقال داده خواهد شد



ببخشید . مشکل من چی میشه ؟ ؟ ؟ بی خیال بک آپ سایت بشم یعنی ؟
مگر سایت شما توسط ما میزبانی میشده که در این تاپیک پست دادید ؟؟
سرویس و خدمات شما با کسی دیگر بوده نه با ما



موفق باشید

cdcenterahmadi
April 13th, 2011, 16:22
سلام
آقا ممنون ما هم vps رو تحویل گرفتیم

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 16:31
با سلام

در دیتاسنتر OVH مک آدرس تنظیم می شود نه دی ان اس ها
در بعضی از سرورهای مجازی ساخته شده دی ان اس ها خالی هست و تنها مک آدرس تنظیم شده
شما مانند تصویر زیر اعداد را به این بخش بدهید و ست کنید
مشکل برطرف خواهد شد
http://tarfandestan2.persiangig.com/NET.jpg

http://tarfandestan2.persiangig.com/NET.jpg

goodzila
April 13th, 2011, 16:42
ما هم سرویس خودمونو دریافت کردیم .

دوست عزیز می‌شه توضیح بیشتر بعدی ؟ این دنس کجای وی‌پی‌اس قرار داره ؟ :39:


راحته که ! مال وقتیه که نتونستید از اینترنت اکسپلورر سرورتون داخل وب رو جست و جو کنید اگه اینکار رو میتونید انجام بدید (مثلا با موزیلا برید تو سایت یاهو) نیازی به انجام اینکار نیست شاید برای من فقط این تنظیم انجام نشده بود !!!

به هر حال برای دسترسی به اونجایی که گفتم باید رو آیکون شبکه سرورت (همون دوتا کامپیوتر) کنار ساعت کلیک سمت راست کنی بعد هم status رو انتخاب کنید - بعد دگمه properties رو بزنید تو تب general اون وسط Internet Protocol (TCP/IP) رو پیدا کنید و انتخابش کنید تا آبی بشه سپس دگمه Properties رو بزنید یه پنجره باز میکنه که اون آخرش چیزایی که گفتم هست اون آپی هارو اونجا ست کنید !

amirHoseein
April 13th, 2011, 16:54
ساب نت مسک شما چرا 0 هست ؟ اینمورد تخلف می شه تو ovh و آیپی هاتون رو می بندن ، لطفا پیگیری کنید حتما

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 17:05
ساب نت مسک شما چرا 0 هست ؟ اینمورد تخلف می شه تو ovh و آیپی هاتون رو می بندن ، لطفا پیگیری کنید حتما


امیر جان کجا را میگی ؟؟
اون قسمتی که قرمز رنگ هست ؟؟
اگر اون منظورت هست که باید بگم خودم اینطوری کردم و بقیه تنظیمات درست هست
فقط در تعدادی از سرورهای مجازی قسمتی که در تصویر نشان دادیم اعمال نشده بود

موفق باشی

amirHoseein
April 13th, 2011, 17:20
امیر جان کجا را میگی ؟؟
اون قسمتی که قرمز رنگ هست ؟؟
اگر اون منظورت هست که باید بگم خودم اینطوری کردم و بقیه تنظیمات درست هست
فقط در تعدادی از سرورهای مجازی قسمتی که در تصویر نشان دادیم اعمال نشده بود

موفق باشی
شما تنظیمات ساب نت مسک رو 255.255.255.0 گذاشتید ، تخلف هست و آیپی هاتون 24 ساعت آینده بلاک خواهد شد باید 255 باشه
لطفا با کسی که خریدید یا ساپورت ovh هماهنگ کنید

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 17:29
شما تنظیمات ساب نت مسک رو 255.255.255.0 گذاشتید ، تخلف هست و آیپی هاتون 24 ساعت آینده بلاک خواهد شد باید 255 باشه
لطفا با کسی که خریدید یا ساپورت ovh هماهنگ کنید
با سلام

چه جالب
ولی ما در نت دایرکت - هتزر یا همین سوئیس که جدید خریداری شده اینگونه اعمال کردیم :
Netmask = 255.255.255.0
آیا این در OVH مجاز نیست ؟؟
اگر خبر , پس تغییرات چگونه است ؟؟

irlogo
April 13th, 2011, 17:32
من هم شنیده بودم در ovh این گونه هست
حالا باز هم با هادی قنبری هماهنگ کن اون خودش در ovh مجازی سازی داره

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 17:38
من هم شنیده بودم در ovh این گونه هست
حالا باز هم با هادی قنبری هماهنگ کن اون خودش در ovh مجازی سازی داره
تشکر
به هادی پیام دادم منتظر هستم پاسخ بده
اگر مشکل داشت تغییر بدیم

موفق باشید

amirHoseein
April 13th, 2011, 17:42
با سلام

چه جالب
ولی ما در نت دایرکت - هتزر یا همین سوئیس که جدید خریداری شده اینگونه اعمال کردیم :
Netmask = 255.255.255.0
آیا این در OVH مجاز نیست ؟؟
اگر خبر , پس تغییرات چگونه است ؟؟
سلام
چون ما چندین سرور داریم ، تا الان همه 255 بوده ، به همین خاطر هم هست که میکروتیک نصب نمی شود ( البته ما تونستیم )
6 ماه پیش 1 آیپی به این خاطر بلاک شد ، باز حتما بپرسید که خدایی نکرده مشکلی براتون پیش نیاد

Warez-Host.IR
April 13th, 2011, 18:10
تو سایت اصلی را نگاه کردم هر جا یک چیزی گفته :D
OVH : WindowsIP (http://help.ovh.co.uk/WindowsIP)
OVH : BridgeClient (http://help.ovh.co.uk/bridgeclient#link7)
OVH : BridgeClient (http://help.ovh.co.uk/bridgeclient)

Khashayar
April 13th, 2011, 22:16
آقا وی پی اس من چی شد ؟ هرچیم براتون یاهو پیغام می زاریم که خیر . یک جواب خشک و خالی هم نمیدین .....

HyperServer
April 13th, 2011, 22:26
آقا وی پی اس من چی شد ؟ هرچیم براتون یاهو پیغام می زاریم که خیر . یک جواب خشک و خالی هم نمیدین .....

دوست عزیز از طریق سایت خودشون عضو بشید و تیکت کنید....این چند روز که این مسایل پیش اومده یاهو و انجمن رو روش حساب نکنید.

HugeServer
April 13th, 2011, 22:26
تو سایت اصلی را نگاه کردم هر جا یک چیزی گفته :D
OVH : WindowsIP (http://help.ovh.co.uk/WindowsIP)
OVH : BridgeClient (http://help.ovh.co.uk/bridgeclient#link7)
OVH : BridgeClient (http://help.ovh.co.uk/bridgeclient)

In some versions of Windows Server, when configured with the IP Failover, entering the netmask (255.255.255.255) will give an error, and stop "255.255.255.0" temporarily.

Subsequently, follow these steps to change the netmask via the registry editor:

click "Start" -> "Run"
Enter "regedit" and confirm

In the tree HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \, find the key "SubnetMask" with value "255.255.255.0" and change it to the value "255.255.255.255"

The server will now be configured correctly with the proper values.

amirHoseein
April 13th, 2011, 22:51
In some versions of Windows Server, when configured with the IP Failover, entering the netmask (255.255.255.255) will give an error, and stop "255.255.255.0" temporarily.

Subsequently, follow these steps to change the netmask via the registry editor:

click "Start" -> "Run"
Enter "regedit" and confirm

In the tree HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \, find the key "SubnetMask" with value "255.255.255.0" and change it to the value "255.255.255.255"

The server will now be configured correctly with the proper values.
دقیقا همین حرفی که جناب هیوج زدن ، ایشون هم سرور دارند

Warez-Host.IR
April 14th, 2011, 12:04
آقا وی پی اس من چی شد ؟ هرچیم براتون یاهو پیغام می زاریم که خیر . یک جواب خشک و خالی هم نمیدین .....


با سلام
خشایار جان به شما در یاهو پیام دادم
باید مثل دیگران دوباره درسایت عضو بشید و مشخصات پنل قبلی را ارسال کنید تا همکاران برای شما مشخصات سرور مجازی جدید را ارسال کنند


با تشکر از دوستان مشکل سرور ovh هم رفع شد
خداروشکر امروز ای پی های سرورهای سوئیس را هم به ما رسوندن
موفق باشید

Warez-Host.IR
April 21st, 2011, 11:14
با سلام

فول بک آپ سایتها را تونستم از یک راهی خودم به دست بیارم
در حال ریستور کردن هستیم
انشالله تا بعداظهر همه سایتها آماده میشه

fazmide
April 21st, 2011, 11:24
با سلام

فول بک آپ سایتها را تونستم از یک راهی خودم به دست بیارم
در حال ریستور کردن هستیم
انشالله تا بعداظهر همه سایتها آماده میشه

yani backup e site e manam hast ?

m.hack3r
April 21st, 2011, 11:27
100% هست

Warez-Host.IR
April 21st, 2011, 11:47
yani backup e site e manam hast ?
با سلام
دوست عزیز مگر سایت شما روی سرور من بوده که شما مدام دنبال بک آپ خودتون از ما هستید ؟؟
سایت شما روی دیتاسنتر هتزر بوده
سرور ما در نت دایرکت آلمان بوده
میزبانی سایت شما توسط محسن حشمتی انجام می شده
نمی دونم اینها چه وجه شباهتی با هم داره که شما این پیام را دادید

موفق باشید

---------- Post added at 11:47 AM ---------- Previous post was at 11:27 AM ----------



100% هست


سلام
بله سایتها را داریم ریستور میکنیم

fazmide
April 21st, 2011, 11:55
سرور های آقای حشمتی رو شما پشتیبانی میکردین ... گفتم اونیکی سرورهارو که گرفتین این سرور رو هم بتونین بگیرین .... ! خبری از این آقای حشمتی ناکس نیست ؟ من دارم شکایت تنظیم میکنم ازش ... ایشالا که اینجا بخونن و به گوششون برسه ... !


با سلام
دوست عزیز مگر سایت شما روی سرور من بوده که شما مدام دنبال بک آپ خودتون از ما هستید ؟؟
سایت شما روی دیتاسنتر هتزر بوده
سرور ما در نت دایرکت آلمان بوده
میزبانی سایت شما توسط محسن حشمتی انجام می شده
نمی دونم اینها چه وجه شباهتی با هم داره که شما این پیام را دادید

موفق باشید

---------- Post added at 11:47 AM ---------- Previous post was at 11:27 AM ----------


سلام
بله سایتها را داریم ریستور میکنیم

Warez-Host.IR
April 21st, 2011, 12:02
سرور های آقای حشمتی رو شما پشتیبانی میکردین ... گفتم اونیکی سرورهارو که گرفتین این سرور رو هم بتونین بگیرین .... ! خبری از این آقای حشمتی ناکس نیست ؟ من دارم شکایت تنظیم میکنم ازش ... ایشالا که اینجا بخونن و به گوششون برسه ... !
با سلام

خیر تنها من تونستم یکی از سرورهای خودمون که برای هاست اشتراکی ارائه میشد را از طریق خود نت دایرکت , فول بک آپ ها را بگیرم

موفق باشید