PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر نوروزی وزیر ارتباطات



saeed25
March 16th, 2011, 15:46
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد که سال 90 سالی باشد که بتوانیم پهنای باند مورد نیاز را برای همه اموری که مدنظر دولت و مردم است تامین کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا تقی پور سال 89 را در حوزه ارتباطات سال موفقیت آمیزی عنوان کرد و گفت: در این سال بیشتر تمرکز این حوزه مربوط به توسعه فناوری اطلاعات بود که با تشکیل کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات دولت و اجماع میان دستگاههای اجرایی مصوبات بسیار خوبی برای الکترونیکی شدن خدمات داشتیم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سال 89 در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار موفقیت آمیز بود، گفت: در حوزه ارتباطات و آماده سازی زیرساخت ها با اقدامات خوبی که توسط دولت و همچنین بخش خصوصی صورت گرفت توفیقات خوبی بدست آوردیم.

وی گفت: برای سال 90 این نوید را می دهیم که بسیاری از پروژه هایی که در سال 88 و 89 در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی توسط دستگاه های اجرایی آغاز شده به ثمر می رسد و مردم باید منتظر باشند که خدمات بیشتری را به صورت الکترونیکی از دولت دریافت کند.

behrooz_iri
March 16th, 2011, 16:09
جک سال 90 اومد

mofthost.com
March 16th, 2011, 17:39
جک چیه راست گفتن دیگه سرعت اینترنت ایران تو سال 1404 میشه سرعت اول دنیا البته الانم اول دنیا هستا ولی به دلیل اینکه ما میخوایم جاسوس هارو گمراه کنیم به رومون نمیاریم:((

saeed25
March 16th, 2011, 17:42
دروود
به گفته وزیر اطلااعت با کارهای اطلاعاتی خوبی که بر روی اطلااعت به دست آمده انجام شده است،به این اطلااعت رسیده اند که دشمنان و کشور های بیگانی می خواتسند 4 شنبه آخر سال جوانان را گمراه سازند که خود آمریکا نیز بهتر می دانند ما چه می گوییم،اما در این پروژه شکست خوردند.