nardgr
May 28th, 2022, 12:28
سه صفحه مهم در طراحی وب سایت (https://www.nardebangroup.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/) هر کسب و کاری صفحات خانه، تماس با ما و صفحه درباره ما (https://www.nardebangroup.com/blog/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/) هستند. در بسیاری از سایتهای وب فارسی یک ضعف واضح در ایجاد هویت برند و طراحی صفحه درباره ما وجود دارد. اغلب طراحان سایت مبتدی متوجه اهمیت صفحه درباره ما نیستند و در آن مطالب بیارزش برای کاربر و یا نوشتهای کوتاه و ناقص قرار میدهند.
اکثر افرادی که برای اولین بار قصد طراحی سایت دارند این تصور را دارند که کاربران به صفحه درباره ما توجهی ندارند. مشکل اصلی که در اغلب صفحات درباره ما در سایتهای مختلف فارسی دیده میشود این است که این صفحه تنها درباره شرکت صحبت میکند. صفحهای که تنها اطلاعات شرکت را در اختیار مخاطب قرار میدهد ایده جالبی نیست.
بسیاری از طراحان سایت و صاحبان کسب و کار این تصور را دارند که کاربران متن معرفی شرکت، چشم انداز و ماموریت شرکت را نمی خوانند و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند. این تفکر اشتباه است و زمانی که مخاطب در مرحله تصمیم گیری قرار دارد و ممکن است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت افزایش می یابد. هدف صفحه درباره ما جذب ترافیک از سمت گوگل و سئو seo (https://www.nardebangroup.com/blog/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) نیست و باید برای این صفحه مقداری خلاقیت به خرج داد. هدف صفحه درباره ما بیشتر ایجاد ارتباط احساسی بین کاربر و برند و کمک به تبدیل کاربر به مشتری است.
با مطالعه این مطلب شما نکات مهم در نوشتن و طراحی صفحه درباره ما برای سایت خود را خواهید آموخت و اطلاعات بیشتری درباره اهمیت این صفحه و نقشی که در ارائه تصویر و هویت برند و ایجاد اعتماد مشتری دارد را خواهید فهمید.
صفحه درباره ما: نکات طراحی و نوشتن متن درباره ما + چند نمونه (https://www.nardebangroup.com/blog/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/)
اکثر افرادی که برای اولین بار قصد طراحی سایت دارند این تصور را دارند که کاربران به صفحه درباره ما توجهی ندارند. مشکل اصلی که در اغلب صفحات درباره ما در سایتهای مختلف فارسی دیده میشود این است که این صفحه تنها درباره شرکت صحبت میکند. صفحهای که تنها اطلاعات شرکت را در اختیار مخاطب قرار میدهد ایده جالبی نیست.
بسیاری از طراحان سایت و صاحبان کسب و کار این تصور را دارند که کاربران متن معرفی شرکت، چشم انداز و ماموریت شرکت را نمی خوانند و بیشتر به خدمات و محصولات ارائه شده در سایت مراجعه میکنند. این تفکر اشتباه است و زمانی که مخاطب در مرحله تصمیم گیری قرار دارد و ممکن است یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل شود اهمیت صفحه درباره ما یا درباره شرکت افزایش می یابد. هدف صفحه درباره ما جذب ترافیک از سمت گوگل و سئو seo (https://www.nardebangroup.com/blog/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/) نیست و باید برای این صفحه مقداری خلاقیت به خرج داد. هدف صفحه درباره ما بیشتر ایجاد ارتباط احساسی بین کاربر و برند و کمک به تبدیل کاربر به مشتری است.
با مطالعه این مطلب شما نکات مهم در نوشتن و طراحی صفحه درباره ما برای سایت خود را خواهید آموخت و اطلاعات بیشتری درباره اهمیت این صفحه و نقشی که در ارائه تصویر و هویت برند و ایجاد اعتماد مشتری دارد را خواهید فهمید.
صفحه درباره ما: نکات طراحی و نوشتن متن درباره ما + چند نمونه (https://www.nardebangroup.com/blog/%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d8%a7/)