profiman
May 2nd, 2021, 15:10
با سلام
بعد از تغییر آی پی سرور، بعضی مشتری های ما در زمان ارسال ایمیل داخلی و یا دریافت از بیرون خطای 550 میگیرن
آی پی رو چک کردم در بلک لیست نبوده، از لحاظ دی ان اس هم چک کردم که با آی پی جدید باشه و dkim هم ولیده
لطفا راهنمایی کنید
بعد از تغییر آی پی سرور، بعضی مشتری های ما در زمان ارسال ایمیل داخلی و یا دریافت از بیرون خطای 550 میگیرن
آی پی رو چک کردم در بلک لیست نبوده، از لحاظ دی ان اس هم چک کردم که با آی پی جدید باشه و dkim هم ولیده
لطفا راهنمایی کنید