PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Acunetix Web Vulnerability Scanner کرک شده



sibs
March 2nd, 2011, 23:07
2129


بسياري از سايت ها و پرتال هاي خبري امروزه مورد حملات هکرها قرار مي گيرند و چهره صفحات آن ها توسط هکرها دچار تغيير مي شود. بسياري از از اين حملات از طريق وجود ضعف ها در سيستم هاي مديريت سايت مي باشد.
به عنوان مثال ممکن است يک پرتال خبري از طريق حملات SQL Injection مورد نفوذ قرار گيرد که اين نوع حمله ناشي از برنامه نويسي ضعيف سايت مي باشد که به هکر اجازه استفاده از دستورات SQL را مي دهد و يا ممکن است وجود يک ضعف بر روي وب سرور موجب ايجاد راهي براي نفوذ هکرها شوند.
برنامه هایی هستند که مدیر سایتها و سروها باید توسط ان سرور و یا سایت خود را برسی کنند تا بفهمند در کجای سیستم خود باک وجود دارد و قابل نفوذ است قبل از اینکه این باک توسط یک ادم مریز مورد سو استفاده قرار بگیرد
Web Vulnerability Scanner نام نرم افزاري قدرتمند و بسیار گران قیمت براي شناسايي مشکلات موجود در يک وب سايت مي باشد که براي کاربران ارائه شده و به وسيله آن برنامه نويسان و صاحبان وب سايت ها قادرند تا مشکلات احتمالي سايت خود را مورد بررسي قرار دهند. شناسايي مشکلاتي نظير ضعف هاي SQL Injection , XSS ، وجود باگ بر روي وب سرور، مشکلات ناشي از برنامه نويسي ضعيف در هنگام کار با کوکي ها و ... از جمله ويژگي هاي بخش Scanner اين نرم افزار مي باشد. همچنين در اين نرم افزار ابزارهاي مختلف ديگري نيز يافت مي شود که از جمله کارايي هاي آنان مي توان به ليست نمودن مسير کامل فايل ها و پوشه هاي وب سايت اشاره نمود. قابليت جستجو در وب سايت براي کشف مشکلات در Ajax و Web 2.0 از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار محسوب مي شود.
البته هکرها هيچگاه بي کار نبوده و از همين نرم افزارها نيز براي جمع آوري اطلاعات قبل از حمله اصلي استفاده مي کنند.


ابزار آناليز کردن صفحات وب سايت و تست تکنيک هاي مربوط به گوگل هک که يکي از پرکاربردترين روش هاي هک براي هکرها مي باشد نيز در اين برنامه موجود است. ابزارهاي پيشرفته تست نفوذ که شامل HTTP Fuzzer , HTTP Sniffer , HTTP Editor و ... مي باشد نيز در دسته ويژگي هاي برتر اين نرم افزار مي باشند. تست کردن نواحي مختلف وب سايت که در آن ها فرم ها و اطلاعات و يا رمزهاي عبور براي DataBase ارسال مي شوند نيز به منظور جلوگيري از ربودن اين اطلاعات يکي از ابزارهاي پرکاربرد برنامه مي باشد. اين نرم افزار قدرتمند محصولي از شرکت acunetix مي باشد.
قیمت این برنامه ۱۸ مگابایتی در سایت سازنده ان$ 1445 معادله یک و نیم میلون تومان است


دانلود کنید . (http://team.iranashiyane.ir/uploads/Acunetix.Web.Vulnerability.Scanner.v7.zip)

citykala
March 3rd, 2011, 03:38
کرک این نرم افزار با توجه به اینکه به درستی کار می کند ولی دارای یک Trojan هست. پس از اجرای patch فایلی به نام rundll.exe در پوشه C:\Documents and Settings\x\Application Data کپی می شود که می توانید جلوی اجرای آنرا توسط آنتی ویروس خود بگیرید و سپس آن فایل را حذف کنید.