PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : متصل نشدن اسیاتک -مخابرات(عجیب!)



Moein55
January 15th, 2021, 00:26
سلام. خط بنده جوریه که فقط از اسیاتک و مخابرات(تا اونجایی ک میدونم) میتونم سرویس بگیرم انگار بهش میگن بیت مپ یا همچین چیزی . من قبلا از مخابرات سرویس داشتم ولی خب چون گیم انلاین اولویت منه و پینگ مخابرات داغون بود تصمیم ب تعویض اون به اسیاتک گرفتم ک سرویس گیمینگ داره. خلاصه مخابراتو جمع اوری کردم و اسیا تک رو خریداری. گفتن چند روز طول میکشه تا رانژه بشه یا اماده وصل بشه . بعد سه روز پیام اومد اماده فعالسازیه و تماس بگیرید و اینا.منم زنگ زدم و مودم رو کانفیگ کردم. چراغ اینترنت مودم وصله و توی ویندوز هم سند و ریسیو اینترنت هست ولی انگار هیچ بسته ای ندارم و سرعتش 128kbps که هیچی بالا نمیاره.جالبیش اینجاست که وقتی سایتی سرچ میکنم به جای اینکه صفحه اسیاتک بیاد بالا و بنویسه خرید بسته یا حجم شما تمام شده ، صفحه مخابرات ایران میاد و مینویسه برای اطلاع از دلیل قطعی کلیک کنید و بعد مینویسه نام کاربری شما یافت نشد. الان 7 روز از این قضیه میگذره و من هرچی تماس میگیرم انگار خودشونم نمیدونن چرا اینطور شده . چه اتفاقی افتاده این وسط؟ من متوجه نمیشم

mehrania
January 15th, 2021, 00:53
دو حالت داره اونم کش کردن مودم یا مرورگر اینترنتون هست که باید ریست بدید که مشکل حل بشه
یا هم رانژه خط به صورت کامل انجام نشده و هنوز روی مخابرات هستش که باید حضوری به دفتر مخابرات یا آسیاتک مراجعه کنید
اگر هم زیربار نرفتن درخواست ارسال کارشناس بدید که بیاد

Moein55
January 15th, 2021, 00:58
دو حالت داره اونم کش کردن مودم یا مرورگر اینترنتون هست که باید ریست بدید که مشکل حل بشه
یا هم رانژه خط به صورت کامل انجام نشده و هنوز روی مخابرات هستش که باید حضوری به دفتر مخابرات یا آسیاتک مراجعه کنید
اگر هم زیربار نرفتن درخواست ارسال کارشناس بدید که بیاد
ریست دادم مودم رو و با چند مرورگر امتحان کردم . ارسال کارشناس هم میگم بهشون حتما حل میشه؟ میگن معلوم نیست اگر مشکل از کانفیگ باشه حل میشه . تازه 40 هزار تومن هم هزینه میگیرن در صورتی که روی فاکتور هزینه نصب و راه اندازی 15 تومن دریافت کردن از من

arc1o0
January 15th, 2021, 01:31
سلام

شما از اسیاتک پیگیر باشید

اونا باید حل کنند

Moein55
January 15th, 2021, 01:35
سلام

شما از اسیاتک پیگیر باشید

اونا باید حل کنند

بالای 7-8 بار تماس در 7 روز و جواب هردفعه در حال پیگیریه و مشکل از بستر اینترنتتونه

shervin110
January 15th, 2021, 10:23
آسیاتک تو اکثر مناطق ، روی بستر فیزیکی مخابرات بصورت مجازی اینترنت Adsl میده .
من هم همین مشکل رو دارم و حدود 2 ماهی کشید رانژه بشه خط و الان هم رانژه شده خط ولی اینترنت ندارم . و فعلا درگیرم با بخش فنی

mehrania
January 15th, 2021, 11:35
ریست دادم مودم رو و با چند مرورگر امتحان کردم . ارسال کارشناس هم میگم بهشون حتما حل میشه؟ میگن معلوم نیست اگر مشکل از کانفیگ باشه حل میشه . تازه 40 هزار تومن هم هزینه میگیرن در صورتی که روی فاکتور هزینه نصب و راه اندازی 15 تومن دریافت کردن از من
من که از پارس انلاین سرویس دارم ارسال کارشناس 2 بار در سال رایگان هست برام
ولی برای این گفتم کارشناس بیاد که اگر بیاد و مشکلی از کش بودن سیستم و مودم نبینه راحت اعلام میکنه به شرکت و اونا دیگه مطمئن تر از مخابرات پیگیر رانژه خط میشن
درضمن اگر میبینید که با تماس پیگیر نمیشن حتما حضوری به دفترشون مراجعه کنید

iman.ir
January 15th, 2021, 15:57
ریست دادم مودم رو و با چند مرورگر امتحان کردم . ارسال کارشناس هم میگم بهشون حتما حل میشه؟ میگن معلوم نیست اگر مشکل از کانفیگ باشه حل میشه . تازه 40 هزار تومن هم هزینه میگیرن در صورتی که روی فاکتور هزینه نصب و راه اندازی 15 تومن دریافت کردن از من

دوست عزیز در صورتی که مشکل از سمت شما باشه این هزینه 40 تومن باید پرداخت کنید در صورتی که مشکل از آسیاتک باشه کارشناس هیچ هزینه ای نمیگیره