PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قطع بودن سرویس های سرورپارس (pars.host )



mfarhad
October 18th, 2020, 19:48
متاسفانه چند روزی است که سرویس های هاست شرکت سرورپارس قطع می باشد و پشتیبانی درستی نیز ارایه نگشته است و باعث ضرر به کسب و کارها شده است.
دوستان محترم اگر راه کار قانونی برای شکایت از این شرکت دارند لطفا اعلام نماییند.
و اگر شخصی مانند من از این سرویس ها استفاده می نماید لطفا اطلاع دهند که با هم متحد شده و بتوانیم به حقوق خود برسیم.
با تشکر.

- - - Updated - - -

و آخرین پاسخ شرکت پس از 5 روز قطع بودن سرویس :
احتراما به اطلاع میرساند به دلیل حملات سایبری، سروری که سرویس شما روی آن قرار دارد با قطعی روبرو است. در حال حاضر همکاران ما جهت جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر سرور را از دسترس خارج کرده و در حال مرتفع کردن مشکل هستند.
در جریان تمامی مشکلات ایجاد شده برای شما عزیزان هستیم و قدردان همراهی شما در این مشکل ایجاد شده تا زمان رفع مشکل نیز خواهیم بود. همچنین به شما این اطمینان را میدهیم که از تمامی اطلاعات شما بک آپ به صورت دائم گرفته شده و نگرانی در مورد دسترسی به اطلاعات در آینده وجود نخواهد داشت.
کارشناسان ما بی قفه و بدون حتی استراحت در طول شبانه روز مشکلات را رسد و بررسی کرده اند. می دانیم که در کنار مشکلاتی که برای شما ایجاد شده از خستگی متخصصان ما نیز آگاه هستید که البته پیگیری مشکلات ایجاد شده در کمترین زمان ممکن را وظیفه و سرلوحه خود می دانیم.
با توجه به درخواست های بالای کاربران از شما خواهشمندیم با صبر خود ما را تا رفع این مشکل یاری کنید. به محض رفع مشکل مجددا به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.
با تشکر
شرکت سرورپارس

Ringmoon
October 19th, 2020, 07:53
جالبه 5 روزه سرورشون مشکل داره بعد تازه الان پاسخ دادن اونم تازه چه پاسخی !
خدا به داد اونایی برسه که کسب کار مهمی دارن ۵ روز قطعی یعنی فاجعه بد نوشتن متخصصامون خسته شدن :)

ahamddr
October 19th, 2020, 19:52
دوست عزیز منم یه هاست رو از cpanel.ir خریدم . حدود 2 ساله
ماهی 2 الی 3 بار قطعی داشتند
پشتیبانی که صفر
اصلا جواب تیکت ها رو نمیدن
این هاست رو برای کاهای آزمایشیم و نمونه کار تهیه کرده بودم
از اول مهر کلا از دسترس خارج شده
یه پیام بالای پنل گذاشته بودن که مشکل از طرف دیتاسنتره و داریم حلش میکنیم
ولی بعد یک ماه به جای این که این سرورشون رو درست کنن یه سرور دیگه اضافه کردن و پنل های دیگه
من قبل خرید ازشون دیده بودم چندجا از کلاه برداری این سایت "cpanel.ir" نوشتن
ولی گول قیمت پایین و اون ای نماد الکی رو خوردم
دیگه امسال هاست رو نمیخوام تمدید کنم و نمونه کارامو میخوام انتقال بدم.
کاش یه جا بود که میشد از این هاستینگ های کلاه بردار مثل cpanel.ir شکایت کرد
مدیر سایتش هم فردیه به اسم پازوکی
اینا هستند که اسم هاستینگ های دیگه ایرانی رو هم خراب میکنن
من تا یکی دو روز دیگه به پست ارسال میکنم و قشنگ راچع به هاستینگشون اطلاع رسانی میکنم تا کسی دیگه ای تو دامشون نیافته
----------------------
پ ن : خوش به حالتون بعد 5 روز باز یکی بهتون جواب داد هر چند الکی
اینا تلفنشونم جواب نمدن

delta
October 19th, 2020, 22:07
هاستینگ اگر درست و حسابی باشه هیچ کسی نمیتونه وجهشو خراب کنه!! حالا حتی اگر قطعی هم داشته باشه یا هزار تا مشکلات براش پیش بیاد..
نمونش هاست دل..بیشتر از 20 ساله داره فعالیت میکنه..هزاران مشکل و گرفتاری و حمله و... براش اتفاق افتاده..هنوزم هنوزه اسمش جزو بهترینهاست و رو سرورهاش سایتهای بزرگ هستند...

صادق نبودن از مشکلات عمده فروشنده هاست که به هر نحوی میخوان مشتری رو نگه دارند حتی به قیمت ضرر خوردن مشتری...

farabord
October 20th, 2020, 01:26
من هم هر چی بهشون پیام ميدند فقط میگند منتظر باشید حل میشه. مگه میشه اصلا یه هاست بعد از ۶ روز باز منتظر باشیم تا وصل بشه. میگم هزینه ای که دادم رو برگردونید، میگه شامل گارانتی عودت وجه نمیشه. میگم. گارانتی عودت وجه مربوط به زمانی هست که من بدون دلیل بخوام هاست رو پس بدم، نه زمانی که ۶ روزه از سمت شما قطعه. واقعا هیچ توان فنی تو این مجموعه نیست. پشتیبانی بسیار بد و بیسواد. من میخوام قانونی اقدام کنم. دوستان هم اگر موافقند همگی همراستا اقدام کنیم.

mfarhad
October 20th, 2020, 02:22
به دلیل ضرری که هرروز به کار ما وارد می شد مجبور شدم از شرکت دیگری سرور جدید بگیرم و تمام روزهای باقیمانده از سرویس قبلی نیز سوخت شد.
لطفا اگر شخصی راه کاری دارد اعلام نماید.
دوستانی که در فضای مجازی فعال هستند لطفا اگر می توانند مطلب را نشر دهند تا خریداران جدید متضرر نگردند.

- - - Updated - - -

پاسخ شرکت برای لغو سرویس ، بعد از 6 قطعی:
با سلام و عرض ادب
کاربر گرامی
با عرض پوزش ، به دلیل اتک شدیدی که روی سرورها وجود دارد مشکل هنوز بصورت کامل رفع نشده است
لطفا منتظر رفع مشکل و باز شدن کامل دسترسی ها باشید
در خصوص جبران خسارت امکان ارائه SLA وجود دارد بعد از رفع این مورد به شما ارئه خواهد شد
متاسفانه سرویس شما خارج گارانتی عودت وجه می باشد.
ماده 12- گارانتی وپشتیبانی
• گارانتی عودت وجه برای سرویس های میزبانی وب ماهانه تا 24 ساعت از زمان خرید و سرویس های سالانه 7 روز از زمان خرید
• گارانتی عودت وجه برای سرور مجازی تا 24 ساعت بعد از خرید
• گارانتی عودت وجه مشمول فاکتور های تمدید سرویس نخواهد بود.
از اینرو پس از این زمان، گارانتی عودت وجه به سرویس میزبانی کاربر تعلق نمی گیرد.

fateme21
October 26th, 2020, 00:57
شرکت سرور پارس کلاهبردارترین شرکت هاستینگ ایرانه الان 11 روزه سایتم کاملا قطعه نه پولیو میدن نه درستش میکنن هرروز هم میگن به سرعت حلش میکنیم صبور باشید

- - - Updated - - -

خواهشا اگه راهیو میدونین که ازاین شرکت *** کلاهبردار بشه شکایت کرد بهم بگید بدبختم کردن همش قطع میشه سایت پولم پس نمیدن

hasanvps
October 26th, 2020, 01:30
برام خیلی عجیبه تو این تایپک که در مورد سروریس های پارس پک زدین و در مورد کیفیت افتضاحش صحبت میکنین در عوض چندتا یوزر که دقیقا زمان ثبتنامش تازه بوده و حتی 1 پستم تو وب هاستینگ ندارن میان یکی یکی تایید میکنن و از کیفیت بدش حرف میزنن

برام خیلی جال بود حس میکنم تمام این کاربران 1 نفر هستش شایدم من اشتباه میکنم

mfarhad
October 26th, 2020, 01:37
نه دوست عزیز یک نفر نیست ، ما به دنبال راهی برای شکایت از این شرکت هستیم . وقتی در اینترنت عبارت قطعی سرورپارس رو جستجو می کنند این سایت براشون میاد و تازه عضو میشوند تا مطلبشون را بنویسند.
این چند دوستی که اینجا پیام گذاشته اند همشون در خصوصی هم به من پیام داده اند.

- - - Updated - - -


برام خیلی عجیبه تو این تایپک که در مورد سروریس های پارس پک زدین و در مورد کیفیت افتضاحش صحبت میکنین در عوض چندتا یوزر که دقیقا زمان ثبتنامش تازه بوده و حتی 1 پستم تو وب هاستینگ ندارن میان یکی یکی تایید میکنن و از کیفیت بدش حرف میزنن

برام خیلی جال بود حس میکنم تمام این کاربران 1 نفر هستش شایدم من اشتباه میکنم

شما گویا خودتان ارائه دهنده سرویس هاستینگ هستید. چه راهی پیشنهاد می کنید ؟

serverpars
October 26th, 2020, 13:15
نه دوست عزیز یک نفر نیست ، ما به دنبال راهی برای شکایت از این شرکت هستیم . وقتی در اینترنت عبارت قطعی سرورپارس رو جستجو می کنند این سایت براشون میاد و تازه عضو میشوند تا مطلبشون را بنویسند.
این چند دوستی که اینجا پیام گذاشته اند همشون در خصوصی هم به من پیام داده اند.

- - - Updated - - -


شما گویا خودتان ارائه دهنده سرویس هاستینگ هستید. چه راهی پیشنهاد می کنید ؟

سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی ، هر یک از اشخاصی که تمایل به دریافت هزینه دارند می تونن تیکت ارسال کنند تا ین مورد انجام بشه واسشون ، در کل خیلی از سرویس ها در دسترس قرار گرفته مابقی هم در حال فعال سازی مجدد هست می تونید تیکت ارسال کنید کارتون در اولویت هم قرار خواهد گرفت
سپاس از همراهی شما

mfarhad
October 26th, 2020, 13:48
سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی ، هر یک از اشخاصی که تمایل به دریافت هزینه دارند می تونن تیکت ارسال کنند تا ین مورد انجام بشه واسشون ، در کل خیلی از سرویس ها در دسترس قرار گرفته مابقی هم در حال فعال سازی مجدد هست می تونید تیکت ارسال کنید کارتون در اولویت هم قرار خواهد گرفت
سپاس از همراهی شما

تمایل به دریافت هزینه روزهای باقی مانده ؟
من که تیکت ارسال کردم و پاسخ پشتیبان شما این بود : فاکتورهای تمدید سرویس مشمول نمی شوند.

serverpars
October 26th, 2020, 16:47
تمایل به دریافت هزینه روزهای باقی مانده ؟
من که تیکت ارسال کردم و پاسخ پشتیبان شما این بود : فاکتورهای تمدید سرویس مشمول نمی شوند.

اخیرا بوده یا چند روز گذشته ؟ چون تصمیمات کمی تغییر کرده ، ضمن اینکه می تونید تیکت ارسال کنید سریعتر سایتتون بیاد بالا در اولویت بالا ، که نیازی به جابجایی هم نباشه کارشناسان ما در حال اولویت دهی به درخواست ها هستند

mfarhad
October 26th, 2020, 17:55
اخیرا بوده یا چند روز گذشته ؟ چون تصمیمات کمی تغییر کرده ، ضمن اینکه می تونید تیکت ارسال کنید سریعتر سایتتون بیاد بالا در اولویت بالا ، که نیازی به جابجایی هم نباشه کارشناسان ما در حال اولویت دهی به درخواست ها هستند
مجدد امروز درخواست میزنم که سرویس لغو شود. انشاله که زودتر پاسخ داده شود.
ضمنا شما اگر قصد بازگردانی سایت ها را دارید ، باید تمام سرویس ها را بدون اولویت بندی انجام دهید . کارشناسان شما با چه استدلالی در حال اولویت دهی به درخواست ها هستند ؟ هر شخصی که از شما سرور تهیه کرده به شما اعتماد کرده و شما حق ندارید که کار یکی را زودتر یا دیرتر انجام دهید.

serverpars
October 26th, 2020, 18:07
مجدد امروز درخواست میزنم که سرویس لغو شود. انشاله که زودتر پاسخ داده شود.
ضمنا شما اگر قصد بازگردانی سایت ها را دارید ، باید تمام سرویس ها را بدون اولویت بندی انجام دهید . کارشناسان شما با چه استدلالی در حال اولویت دهی به درخواست ها هستند ؟ هر شخصی که از شما سرور تهیه کرده به شما اعتماد کرده و شما حق ندارید که کار یکی را زودتر یا دیرتر انجام دهید.
سرویس ها بدون اولویت در دسترس قرار میگیرند ، برخی کاربران ممکن است سایت با اولویت بالاتری نسبت به سایت های دیگر خود داشته باشند که به صورت استثنا آنها سریعتر در دسترس قرار می گیرند
اگر تیکت ارسال فرمودید کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پسخ شما را خواهند داد ، ولی در این زمینه نیز لطفا صبور باشید

با تشکر

Mehrdadghasemi
October 26th, 2020, 18:34
سلام من حدود4 ساله که از این شرکت سرویس نمایندگی ویندوز دارم ، باید بگم که که اوایل خوب بود ولی بعدا افتضاح شد تا این قطعی بزرگ رخ داد . حدود 10 روز هست سرور و سایت های ما قطع هست و تنها پاسخی که میشنوسم به ترتیب اینه : 1 - مشکل در سرور به وجود آمده - 2 - حمله سایبری شده - 3 - سرور در حال انتقال به سرورهای جدید و ... .
میگفتند که پلن های نمایندگی ها با اولویت بالاتری داره انتقال پیدا مکنه ( جدا از این بحص که بر چه پارامتری و چرا باید اولویت بندی بشه ) ولی هنوز سایت های ما در دسترس قرار نگرفته - این که میگند سایت های که مهم تر هست را ما زودتر انتقال میدیم من بابات این مضووع هم تیکت زدم و پاسخی که دادن اینه چون به صورت اتوماتیک داره انتقال پیدا میکنه امکان انتقال تکی و دستی وجود نداره . ما تو این مدت خیلی از مشتری هامون را از دست دادیم و دو تا قرارداد هامون هم تو این شرایط اقتصادی لغو شد . جواب گو این همه بی نظمی و بی برنامه گی کی هست رو من نمیدونم فقط میدونم که کیفیتشون افتضاح شده و پاسخ های درست و فنی هم نمیدن فقط آدم را منتظر میزارند .

mfarhad
October 26th, 2020, 18:41
سرویس ها بدون اولویت در دسترس قرار میگیرند ، برخی کاربران ممکن است سایت با اولویت بالاتری نسبت به سایت های دیگر خود داشته باشند که به صورت استثنا آنها سریعتر در دسترس قرار می گیرند
اگر تیکت ارسال فرمودید کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن پسخ شما را خواهند داد ، ولی در این زمینه نیز لطفا صبور باشید

با تشکر

ضمنا تکلیف داده هایی که احتمالا طی این حمله سایبری سرقت شده چه می شود ؟
تمامی اطلاعات مشتریان ما روی دیتابیس های سرور ذخیره شده بود . اگر فاش شوند شما پاسخ گو خواهید بود ؟

serverpars
October 27th, 2020, 13:57
سلام من حدود4 ساله که از این شرکت سرویس نمایندگی ویندوز دارم ، باید بگم که که اوایل خوب بود ولی بعدا افتضاح شد تا این قطعی بزرگ رخ داد . حدود 10 روز هست سرور و سایت های ما قطع هست و تنها پاسخی که میشنوسم به ترتیب اینه : 1 - مشکل در سرور به وجود آمده - 2 - حمله سایبری شده - 3 - سرور در حال انتقال به سرورهای جدید و ... .
میگفتند که پلن های نمایندگی ها با اولویت بالاتری داره انتقال پیدا مکنه ( جدا از این بحص که بر چه پارامتری و چرا باید اولویت بندی بشه ) ولی هنوز سایت های ما در دسترس قرار نگرفته - این که میگند سایت های که مهم تر هست را ما زودتر انتقال میدیم من بابات این مضووع هم تیکت زدم و پاسخی که دادن اینه چون به صورت اتوماتیک داره انتقال پیدا میکنه امکان انتقال تکی و دستی وجود نداره . ما تو این مدت خیلی از مشتری هامون را از دست دادیم و دو تا قرارداد هامون هم تو این شرایط اقتصادی لغو شد . جواب گو این همه بی نظمی و بی برنامه گی کی هست رو من نمیدونم فقط میدونم که کیفیتشون افتضاح شده و پاسخ های درست و فنی هم نمیدن فقط آدم را منتظر میزارند .

مورد اولویت دهی به سایت ها متعلق به نمایندگی نیست چون نمی توانیم تک سایت از یک نمایندگی را در دسترس قرار دهیم و باید کل نمایندگی منتقل شود به همین دلیل ما نمایندگی ها را در ابتدا با اولویت بیشتری نسبت به رفع مشکل آنها اقدام کردیم

- - - Updated - - -


ضمنا تکلیف داده هایی که احتمالا طی این حمله سایبری سرقت شده چه می شود ؟
تمامی اطلاعات مشتریان ما روی دیتابیس های سرور ذخیره شده بود . اگر فاش شوند شما پاسخ گو خواهید بود ؟

موردی بابت اطلاعات کاربران رخ نداده ولی به کاربران اعلام می کنیم برای اطمینان رمز عبور دیتابیس های خود را پس از در دسترس قرار گرفتند تغییر دهند ، شما هم همین اقدام را لطفا انجام دهید

ساحل
November 21st, 2020, 14:38
سلام و عرض ادب
قطعی بودن سرور و اینطور مشکلات معمولا وجود دارد ولی مهم کیفیت پشتیبانی هاستینگ است، اگر برنامه ریزی بحران داشته باشه باید بتونه منطقی به تمام نیازهای مشتریان خودش پاسخ بده، بنده حدود 15 سال است از شرکتی دیگری هاست میگیرم که مشکلات و نارضایتی رو مثل پارس هاست در آن ندیدم، و این رو به خاطر مدیریت و برنامه ریزی صحیح اون در شرایط بحران میدونم؛ جالبه فراتر از آنچه در قراردادهاشون بوده خدمت ارائه دادن، حتی مشکلاتی که سمت ما در سی ام اس مان بوده رو عیب یابی کردن و سریع تر مشکل رو رفع کردیم. امروزه مشتری سلطان است و اگر اون رو راضی نگه نداریم، همین میشه که در این تاپیک ها و رسانه های اجتماعی در موردش منفی صحبت می کنند. حالا به خاطر اینکه تبلیغ نشه اسم اون شرکت رو نمیگم، اگر خواستید پیام خصوصی بدید معرفی کنم خدمت تان.
مانا باشید