توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل تحریم دامنه های بین المللی در طلاهاست
p.shahryar
September 15th, 2020, 09:43
با سلام و عرض ادب خدمت شما اساتید گرامی
مدتی هستش که از طرف طلاهاست این اعلان رو دریافت کردیم که تعدادی از دامنه های بین المللی ما در رجیسترار قبلی مورد تحریم قرار گرفته و بلاک خواهد شد (درصورتی که کاملا از حیث زمانی ، نیاز به تمدید نداره) و برای اینکه آنلاک بشه باید مبلغ یکسال دیگه دامنه رو تمدید کرد ( در حال حاضر دامنه هامون تا حداقل 2022 تمدید هستش ، یعنی نه تنها مبلغ امسال بلکه جلو جلو برای 2 سال آتی هم پرداخت شده.)
خب سوال اینجاست ، این مساله برای همه شرکت ها و رجیسترار ها اتفاق میفته:61: ؟ یا فقط طلاهاست دچار این مشکل شده ؟8-|
و اینکه با توجه به اینکه دامنه رو در پنل این ها ثبت کردیم مسئولیت این مشکل با کیه با یوزر یا طلاهاست ؟ متاسفانه تلفن شون رو تماس گرفتیم ( کهگیلویه و بویراحمد هستن) ولی موفق به تماس و شنیدن راهنمایی بیشتر نشدیم.
حالا شما راهنمایی کنید که الان دامنه های ما بلاک شده ، تقصیر چه کسی هستش ؟ مسئولیتش به عهده کیه؟
ممنون میشم که نظر بدید
hamra
September 15th, 2020, 10:12
بحث تحریم هست کاریش نمیشه کرد
قبلا هم برای رجیسترار های دیگه چنین مشکلاتی بوده
حال برای اینکه دامنه شما را به رجیسترار دیگری منتقل کنند نیاز است یک سال تمدید کنید
p.shahryar
September 15th, 2020, 10:43
درسته من روی صحبتم این هستش که یه تعداد از دامنه هایی که رو این سایت داریم تحریم شدن و یک تعداد دیگه هنوز سرپا هستن و اینکه بحث مبلغ تمدیدی شو و اینکه اطلاع رسانی قبلش انجام نشده به عهده ی کیه؟
k-h
September 15th, 2020, 11:53
دوست خوبم این شرکت هم که دوست نداره این مشکلات پیش بیاد ،به خاطر مشکلات تحریم ها این مشکل پیش اومده .
باهاشون همکاری کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد .
یک سال هزینه تمدید دامنه پرداخت میکنید دامنه به شرکت دیگری منتقل میکنند و تمدید هم یک سال میشه .
دامنه شما داره تمدید میشه پس طبیعتا هزینشو شما باید پرداخت کنید.
hoka
September 15th, 2020, 12:01
دوست خوبم این شرکت هم که دوست نداره این مشکلات پیش بیاد ،به خاطر مشکلات تحریم ها این مشکل پیش اومده .
باهاشون همکاری کنید تا مشکلی براتون پیش نیاد .
یک سال هزینه تمدید دامنه پرداخت میکنید دامنه به شرکت دیگری منتقل میکنند و تمدید هم یک سال میشه .
دامنه شما داره تمدید میشه پس طبیعتا هزینشو شما باید پرداخت کنید.
دقیقا .مخصوصا دامنه که همون یه مقدار سود اولش رو داره برای شرکت ها و هیچ کس دوست نداره دردسری داشته باشه دامنه ها براش چه برسه به انتقال اینهمه دامنه به یه رجیسترار دیگه
مینا-صیفی
September 15th, 2020, 12:21
بهتره تمدید کنید یکسال دیگه اعتبار به فعلی اضافه میشه و راهی نیست همه شرکت ها که تحریم میشوند توسط رجیسترار های خارج مجبور هستند این کار را کنند انتقال بدند رجیسترار دیگه و این برای هر شرکتی پیش میاد و بسیار هم امده و نه شما نه طلاهاست بی تقصیر هستید شما اگر دامنه مهمه باید این کار را کنید چاره دیگه ای هیچ کس نداره
OMIDTU5
September 15th, 2020, 12:22
دوست عزیز ساده تر براتون توضیح میدم
شرکت های ایرانی به عنوان ریسلر با شرکت های خارجی همکاری میکنند و اگر به هر دلیلی یک شرکت خارجی مثل ریسلرکلاب ایرانی ها رو تحریم کنه دسترسی به کنترل پنل دامنه ها رو از شرکت های ایرانی میگیره و دیگه امکان کنترل و مدیریت دامین ها ممکن نخواهد بود. پس اون شرکت ایرانی برای حفظ منافع شما و خودش و برای جلوگیری از قطع دسترسی به دامین ناچار میشه به شرکت دیگری منتقل کنه و طبق قوانین هرگونه نقل و انتقال دامین صرفا با تمدید اون دامین ممکن خواهد بود . یعنی شما باید هزینه 1 سال تمدید دامین رو پرداخت کنید که طبیعتا در قبالش خدمات میگیرید و 1 سال به اعتبار دامینتون اضافه میشه ...
p.shahryar
September 15th, 2020, 12:25
ممنون از توضیحات شما بزرگواران .
Talahost.Com
September 15th, 2020, 16:37
با سلام و ادب
با اینکه در شرایط فعلی کشور هیچ شرکت ایرانی از تحریم در امان نیست و هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند تحریم نشدن دامنه یا دیگر سرویس های کاربران ایرانی را تضمین کند لازم دونستم چند نکته رو عرض کنم
کاربران ایرانی در همه جای دنیا تحریم هستند یا تحریم خواهند شد. حتی عراق و افغانستان و چین و ... هم ممکن است ما را تحریم کنند.
ما با اطلاعات خارجی با رجیسترار قرارداد بستیم. نامی از ایران در پنل نیست.
پنل ما تحریم نشده تعداد خیلی کمی از دامنه ها (شاید کمتر از ۱۰٪) از دامنه ها تحریم شده و گفتند باید به رجیسترار دیگری منتقل شود.
الان هم میتونیم در همان پنل دامنه ثبت کنیم و هیچ محدودیتی در پنل ایجاد نشده (بجز اینکه اطلاعات کاربر نباید ایرانی باشد)
نه ما نه هیچ شرکت دیگری دوست نداریم تحریم شویم و در شرایط بد اقتصادی فعلی کاربران را اجبار به تمدید کنیم ولی متاسفانه در چنین مواردی راهی بجز تمدید نیست.
خب سوال اینجاست ، این مساله برای همه شرکت ها و رجیسترار ها اتفاق میفته
:61:
؟ یا فقط
طلاهاست دچار این مشکل شده ؟8-|
هر شرکتی ممکن است تحریم شود. هیچ شرکت ایرانی (قدیمی) در نت نمیتونید پیدا کنید که قبلا تحریم نشده باشد. ریسلرکلاب و ریسلو و ovh , name.com و ... همه قبلا کاربران ایرانی را تحریم کرده اند.
متاسفانه تلفن شون رو تماس گرفتیم ( کهگیلویه و بویراحمد هستن) ولی موفق به تماس و شنیدن راهنمایی بیشتر نشدیم.
با اینکه ما از ۱ ماه قبل ۲ تا ۳ بار به کاربران ایمیل اطلاع رسانی فرستادیم خیلی از کاربران آن را نادیده گرفته یا مطالعه نکردند. به همین دلیل بعد از غیرفعال شدن تعداد تیکت و تماس ها زیاد و خط در اکثر مواقع مشغول بود. الان وضعیت پاسخگویی به تلفن و تیکت ها تقریبا به روال عادی برگشته است.
digiadfa
September 22nd, 2020, 19:42
دوستان عزیز تو شرایط فعلی باید خودمون رو با این چنین تحریم هایی سازگار کنیم چون روز به روز به این تحریم ها افزوده میشه و متاسفانه برای همه هست. شرکتهای هاستینگ از جمله همین طلا هاست دارن خیلی برای جلوگیری از تحریم شدن تلاش میکنند اما خوب یک سری مواقع هست که راهی نمی مونه براشون و به ناچار مجبور میشن با رجیسترار دیگه ای کار کنند که تحریم نکرده و برای انتقال دامنه هم که باید حداقل یک سال تمدید بشه .
اگر از خدمات بین المللی ( هاست - دامنه و ... ) استفاده می کنید ، قبل از خرید شون باید تحریم ها رو هم در نظر داشته باشید. انشالله این مشکلات هم بزودی حل بشه و بتونیم با دنیا در ارتباط باشیم و تحریم و *****ینگ از سر راه ما وبمسترا برداشته بشه .
p.shahryar
October 3rd, 2020, 10:32
با سلام و ادب
با اینکه در شرایط فعلی کشور هیچ شرکت ایرانی از تحریم در امان نیست و هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند تحریم نشدن دامنه یا دیگر سرویس های کاربران ایرانی را تضمین کند لازم دونستم چند نکته رو عرض کنم
کاربران ایرانی در همه جای دنیا تحریم هستند یا تحریم خواهند شد. حتی عراق و افغانستان و چین و ... هم ممکن است ما را تحریم کنند.
ما با اطلاعات خارجی با رجیسترار قرارداد بستیم. نامی از ایران در پنل نیست.
پنل ما تحریم نشده تعداد خیلی کمی از دامنه ها (شاید کمتر از ۱۰٪) از دامنه ها تحریم شده و گفتند باید به رجیسترار دیگری منتقل شود.
الان هم میتونیم در همان پنل دامنه ثبت کنیم و هیچ محدودیتی در پنل ایجاد نشده (بجز اینکه اطلاعات کاربر نباید ایرانی باشد)
نه ما نه هیچ شرکت دیگری دوست نداریم تحریم شویم و در شرایط بد اقتصادی فعلی کاربران را اجبار به تمدید کنیم ولی متاسفانه در چنین مواردی راهی بجز تمدید نیست.
هر شرکتی ممکن است تحریم شود. هیچ شرکت ایرانی (قدیمی) در نت نمیتونید پیدا کنید که قبلا تحریم نشده باشد. ریسلرکلاب و ریسلو و ovh , name.com و ... همه قبلا کاربران ایرانی را تحریم کرده اند.
با اینکه ما از ۱ ماه قبل ۲ تا ۳ بار به کاربران ایمیل اطلاع رسانی فرستادیم خیلی از کاربران آن را نادیده گرفته یا مطالعه نکردند. به همین دلیل بعد از غیرفعال شدن تعداد تیکت و تماس ها زیاد و خط در اکثر مواقع مشغول بود. الان وضعیت پاسخگویی به تلفن و تیکت ها تقریبا به روال عادی برگشته است.
متاسفانه پشتیبانی تلفنی بسیار ضعیفی دارید بزرگوار (اصلا ندارید دیگه ضعیف یا غیره نیست )!!!، حتی با خط سازمانی هم تماس گرفتیم خدمت تون پاسخ ندادید. نوشتید 8 و سی دقیقه ، ما الان از 8 و نیم هستش داریم تماس میگیریم متاسفانه پاسخی ازتون دریافت نکردیم . برای شرکتی با این حجم از خوش نامی!!! بعیده