PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایجاد حالت وضعیت کاربر در وردپرس



mnjnjn9989
March 26th, 2020, 01:09
سلام خدمت دوستان و اساتید عزیز
چند روز پیش اتفاقی وارد یه سایتی شدم توی ادامه مطلب اون سایت یه حالتی داشت که کاربر می تونست وضعیت خودش درباره اون پست رو ارسال کنه پنج تا حالت داشت:



1- این انیمه را دیده ام
2- درحال تماشا این انیمه هستم
3- در آینده مشاهده می کنم
4- فعلا نمی بینم
5 - اصلا نمی بینم


بعد تعداد هر حالت رو کنار گزینه ها نوشته بود.
منم خواستم که همچین حالتی رو برای تمرین اجرا کنم (چون تازه برنامه نویسی رو شروع کردم:109:) تا یه جایی هایی رو انجام دادم ولی دیگه نتونستم جلوتر برم.
ساختار html رو درست کردم و آیدی اون پست و نوع وضعیت کابر رو به صورت آیجکس به سرور ارسال کردم.( وضعیت کاربر به صورت اینپوت تایپ radio هست که مقادیر شون از 1 تا 5 هست ) .
تا این جای کار همه چی اوکیه و مشکلی نیست ولی توی قسمت ذخیره کردن وضعیت کاربر توی وردپرس به مشکل خودم . حالا نمی دونم باید به صورت متا پست ذخیره بشه یا متا کاربر.
لطفا به منه مبتدی کمک کنید.

1wp.ir
March 26th, 2020, 04:41
تا جایی که می دونم می تونید با زمینه دلخواه این کار رو انجام بدید یا اینکه مدیریت بهتری روی اطلاعات و خروجی داشته باشید یک جدول جداگانه برای این کار ایجاد کنید و شاید بتونید کمی توسعه اش بدید به عنوان یه افزونه جدا بنویسید (php+mysql)

mnjnjn9989
March 26th, 2020, 09:56
سلام
ممنون از راهنمایی تون
یعنی فقط به این صورت میشه با روشی که گفتم (ذخیره بعنوان پست متا) نمیشه انجامش داد؟

afshin98
April 1st, 2020, 02:10
باید از add_post_meta استفاده کنید