توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : میهن پرداز
Reza-bsh
March 3rd, 2020, 13:59
سلام
میخواستم بدونم از دوستان کسی با میهن پرداز کار میکنه؟ ازشون هاست و دومین یا سرور خریده؟
یه تیکت زدم الان دقیقا 24 ساعته که جواب ندادن با این وضعیت پشتیبانی افتضاح میخواستم بدونم سرویس دهیشون چطوره؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
vaslandish
March 31st, 2020, 17:36
با سلام متاسفانه مد شده که به اشخاصی سرویس داده نمیشه و اینجوری سعی بر خراب کردن وجهه یک شرکت دارن که در اینجا شفاف سازی خواهیم کرد
تا با عدم پاسخ و همچنین سرویس دادن به این افراد دیگر همکاران به مشکل فوق دچار نشوند.
1- ایشون از کلمه پیشتیبانی استفاده میکنه: پشتیبانی برای زمانی هست که ایشون بابت خدمات و یا سرویسی که از ما دریافت کرده و برای اون خدمات نیاز به پیشتیبانی داره و با تاخیر در پاسخ دهی با پشتیبانی کاملا 2 چیز متفاوت هست
http://uupload.ir/files/8qht_1.png
2- ایشون فرمودند ما 24 ساعته پاسخ ندادیم و خدمات افتضاح داریم: ایشون تیکت دادن به ما دادن که ساعت و زمان پاسخ گویی به تیکت ها هست و ایشون انتظار شرایط اسپانسری داشتن که با پاسخ منفی ما این شرایط بوجود اومد که در عکس زیر مستندات هست.
http://uupload.ir/files/262m_3.png
خوشبختانه مجموعه میهن پرداز در قبال این موضوع سکوت نخواهد کرد و تلفنی نسبت به حذف این مطلب اخطار دادیم که ایشون سر باز زدند به همین دلیل ابتدا تصمیم به شفاف سازی گرفتیم سپس در تاریخ شانزدهم پس از پایان یافتن تعطیلات نوروز شکایت حقوقی از ایشان خواهیم کرد تا درس عبرت شود
مستندات شکابت قبلی هم برای ایشان ارسال شده تا بدانند در هر صورت پیگیری حقوقی انجام خواهد شد
و این تنها پاسخ ما هست و دیگر در اینجا موضوع را دنیال نخواهیم کرد و پیگیری لازم از طریق مراجع ذی الصلاح صورت خواهد گرفت
Reza-bsh
March 31st, 2020, 17:53
در توضیح این مطلب:
بگذریم از اینکه شما زنگ زدید و تهدید کردید
اینکه شما پاسخ به تیکت و پشتیبانی رو مجزا میدونید فقط بازی با کلماته
شما انتظار دارید که من اول بیام سرور و هاست و دومینم رو از شما بخرم بعدش تحقیق کنم ببینم پشتیبانیتون چطوره؟
من اول میبینم که شما تیکت من رو کی جواب میدید و چطور جواب میدید که اگه زمانی مشکلی پیش اومد بدونم میتونم روی شما حساب کنم یا نه
من یه سوال قبل از خرید از شما داشتم و تیکت زدم و کی به من جواب دادید؟ 25 ساعت بعد
اینم اسکرین شاتش:
40373
بعدم من اینجا کاری با وجهه کاری شما ندارم که خوبه یا بده یا میخواید خوب باشه یا بد؟ من از بقیه کاربران مشاوره خواستم و عکس بالا هم سند سوال و مشکلی که دربارش مشاوره خواستم
اصلا هم مشکلی ندارم که شکایت کنید. من یه سوالی رو از بقیه کاربران پرسیدم و از چیزی هم نمیترسم هرجا دوست داشته باشی میام و بازم همینارو میگم.
در ضمن اینجا یک انجمن تخصصی وب هاستینگ هست و به غیر من همشون حرفه ای هستن
اگه وجهتون براتون مهمه به نفعتونه که اینجا ادامه ندید و شکایتتون رو کنید .
200TBFilm
March 31st, 2020, 18:38
با سلام متاسفانه مد شده که به اشخاصی سرویس داده نمیشه و اینجوری سعی بر خراب کردن وجهه یک شرکت دارن که در اینجا شفاف سازی خواهیم کرد
تا با عدم پاسخ و همچنین سرویس دادن به این افراد دیگر همکاران به مشکل فوق دچار نشوند.
1- ایشون از کلمه پیشتیبانی استفاده میکنه: پشتیبانی برای زمانی هست که ایشون بابت خدمات و یا سرویسی که از ما دریافت کرده و برای اون خدمات نیاز به پیشتیبانی داره و با تاخیر در پاسخ دهی با پشتیبانی کاملا 2 چیز متفاوت هست
http://uupload.ir/files/8qht_1.png
2- ایشون فرمودند ما 24 ساعته پاسخ ندادیم و خدمات افتضاح داریم: ایشون تیکت دادن به ما دادن که ساعت و زمان پاسخ گویی به تیکت ها هست و ایشون انتظار شرایط اسپانسری داشتن که با پاسخ منفی ما این شرایط بوجود اومد که در عکس زیر مستندات هست.
http://uupload.ir/files/262m_3.png
خوشبختانه مجموعه میهن پرداز در قبال این موضوع سکوت نخواهد کرد و تلفنی نسبت به حذف این مطلب اخطار دادیم که ایشون سر باز زدند به همین دلیل ابتدا تصمیم به شفاف سازی گرفتیم سپس در تاریخ شانزدهم پس از پایان یافتن تعطیلات نوروز شکایت حقوقی از ایشان خواهیم کرد تا درس عبرت شود
مستندات شکابت قبلی هم برای ایشان ارسال شده تا بدانند در هر صورت پیگیری حقوقی انجام خواهد شد
و این تنها پاسخ ما هست و دیگر در اینجا موضوع را دنیال نخواهیم کرد و پیگیری لازم از طریق مراجع ذی الصلاح صورت خواهد گرفت
برخوارد شما خیلی تنده با مشتری این اقا که تاپیک کلاه برداری واسه شما نزده در مورد کیفیت سرویس ها پرسیده و ی انتقادی هم کرده , مشتری که نمیتونه اول بخره بعد تحقیق کنه
در توضیح این مطلب:
بگذریم از اینکه شما زنگ زدید و تهدید کردید
اینکه شما پاسخ به تیکت و پشتیبانی رو مجزا میدونید فقط بازی با کلماته
شما انتظار دارید که من اول بیام سرور و هاست و دومینم رو از شما بخرم بعدش تحقیق کنم ببینم پشتیبانیتون چطوره؟
من اول میبینم که شما تیکت من رو کی جواب میدید و چطور جواب میدید که اگه زمانی مشکلی پیش اومد بدونم میتونم روی شما حساب کنم یا نه
من یه سوال قبل از خرید از شما داشتم و تیکت زدم و کی به من جواب دادید؟ 25 ساعت بعد
اینم اسکرین شاتش:
40373
بعدم من اینجا کاری با وجهه کاری شما ندارم که خوبه یا بده یا میخواید خوب باشه یا بد؟ من از بقیه کاربران مشاوره خواستم و عکس بالا هم سند سوال و مشکلی که دربارش مشاوره خواستم
اصلا هم مشکلی ندارم که شکایت کنید. من یه سوالی رو از بقیه کاربران پرسیدم و از چیزی هم نمیترسم هرجا دوست داشته باشی میام و بازم همینارو میگم.
در ضمن اینجا یک انجمن تخصصی وب هاستینگ هست و به غیر من همشون حرفه ای هستن
اگه وجهتون براتون مهمه به نفعتونه که اینجا ادامه ندید و شکایتتون رو کنید .
بخش پشتیبانی خیلی از شرکت ها اولویت بندیه مشتری های که سرویس ندارن تو اولویت اخر قرار میگیرن , این مربوط هست به سیاست و اندازه اون شرکت.