PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بلک فرایدی یا جمعه سیاه چیست؟



masoudfrp
November 11th, 2019, 14:50
بلک فرایدی یا جمعه سیاه چه روزی است؟
جمعه سیاه یا بلک فرایدی روز پس از Thanksgiving یا روز شکر گذاری بوده و در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر می باشد. در این روز ۲۰ ایالت آمریکا تعطیل رسمی است و این روز پرسودترین و شلوغ‌ترین روز خرید در سال شناخته می‌شود و تمام فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی از این موقعیت برای فروش کالاهای خود با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند.


تاریخ جمعه سیاه
تاریخ جمعه سیاه سال ۲۰۱۹ در جمعه ۲۹ نوامبر ۲۰۱۹ یا ۸ آذر ۱۳۹۸ قرار دارد، که در این روز می توانید از فروشگاه های بزرگ با کمترین قیمت ها خرید کنید.




میزان تخفیف در حراج جمعه سیاه و کالاهای دورباستر(Door Buster )
فروشگاه ها در این روز بر روی تعداد مشخصی از کالا های خود تخفیف های قابل توجهی را در نظر می گیرند ولی آنچه تخفیف‌های بلک فرایدی را جذاب تر می کند تخفیف های ۹۰% روی کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل و کنسول بازی، پوشاک، اسباب بازی و پکیج‌های مسافرتی می باشد و هر ساله تخفیف‌های بسیار خوبی می‌دارند و به همین دلیل طرفداران زیادی در بلک فرایدی دارند. کالاهایی که در این روزهای خاص حراج می‌شوند، تعداد زیادی ندارند و خیلی زود به فروش می‌رسند.همان گونه که گفتیم، تعداد این کالاها ( که دورباستر Door Buster نامیده می‌شوند )محدود است و معمولا حجوم برای خرید این کالاها بیشتر می باشد. کالاهایی که گاها تا ۱۰% قیمت واقعی خود به فروش می‌رسند.

بلک فرایدی آمازون
بدون شک آمازون یکی از اصلی‎ترین برگزارکننده‎های حراج جمعه سیاه است و اولین فروشگاهی بود که در اروپا جمعه سیاه را برگزار کرد و تخفیف های خوبی را دسته های مختلف اسبابا بازی، لوازم دیجیتال و باغبانی ارائه کرد در بلک فرایدی گذشته آمازون حمل و نقل رو بدون محدودیت سقف خرید برای مشتریانش رایگان کرد.

روز جمعه سیاه در ایران
در سال‌های اخیر، بسیاری از خرده فروشی‌های آفلاین و فروشگا‌های آنلاین، به رسم هر ساله کشورهای دیگر دنیا، مراسم جمعه سیاه (https://www.banimode.com/blog/%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%8C-%D8%A8%D9%84%DA%A9-%D9%81%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/) را برپا می‌کنند. از این رو بسیاری از مردم می‌توانند با استفاده از این فرصت، خریدهای مرد نیاز خود را از جمله پوشاک و غذا را با تخفیفات کم‌نظیر و قیمت‌های پایین تهیه کنند.


با تغییر هر فصل، تمایل به خرید، به‌خصوص خرید پوشاک بیشتر از گذشته می‌شود. از این رو بسیاری از مردم نه تنها خریدهای پاییزه و زمستانه، بلکه خریدهای چهار فصل خود را از این تخفیفات ویژه تهیه می‌کنند.


اگرچه این فروش ویژه تا ۲۴ یا ۴۸ ساعت ادامه دارد، اما فرصت کم‌نظیری است که می‌توانید اجناس مورد علاقه خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید و دیگر نگران گرانی و قیمت بازار نباشید.