ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اضافه کردن یک قابلیت به whm,c



taj3da
July 22nd, 2019, 12:33
سلاموقت بخیر
میخواستم به قسمت پشتیبانی یک امکان پیگیری بعدی اضافه کنم با این مضمون که مثلا تیکت وقتی جواب دادم یک تاریخ مثلا 20 روز بعد مشخص کنم و تیکت دوباره به حالت پیگیری و باز شده در بیاد تا بتونم مشکل کاربر پیگیری کنم که آیا حل شده یا نه ؟


راه حلش بنظرم اینه یک تاریخی انتخاب بشه که وضعیت تیکت از هر حالتی به حالت باز در بیاد تا در لیست پشتیبانی ها بیاد
09398219817

snmsoftpc
July 31st, 2019, 11:28
سلام و احترام
دوست عزیز

راهش نوشتن یک ماژول برای تغییر وضعیت یک تیکت در تاریخ مشخص هست برای همان کارمند و بطور کلی
در سیستم چنین فرایندی تعریف نشده

موفق باشید