taj3da
July 22nd, 2019, 12:33
سلاموقت بخیر
میخواستم به قسمت پشتیبانی یک امکان پیگیری بعدی اضافه کنم با این مضمون که مثلا تیکت وقتی جواب دادم یک تاریخ مثلا 20 روز بعد مشخص کنم و تیکت دوباره به حالت پیگیری و باز شده در بیاد تا بتونم مشکل کاربر پیگیری کنم که آیا حل شده یا نه ؟
راه حلش بنظرم اینه یک تاریخی انتخاب بشه که وضعیت تیکت از هر حالتی به حالت باز در بیاد تا در لیست پشتیبانی ها بیاد
09398219817
میخواستم به قسمت پشتیبانی یک امکان پیگیری بعدی اضافه کنم با این مضمون که مثلا تیکت وقتی جواب دادم یک تاریخ مثلا 20 روز بعد مشخص کنم و تیکت دوباره به حالت پیگیری و باز شده در بیاد تا بتونم مشکل کاربر پیگیری کنم که آیا حل شده یا نه ؟
راه حلش بنظرم اینه یک تاریخی انتخاب بشه که وضعیت تیکت از هر حالتی به حالت باز در بیاد تا در لیست پشتیبانی ها بیاد
09398219817