ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سئو یک کلمه کلیدی



AHF-victory
June 14th, 2019, 10:49
درود دوستان دیدم بعضی ها بر اساس کلمه کلیدی سئو می کنند مثلا شما کلمه را میگید و آنها سئو می کنند
چه طوری فقط یک کلمه سئو می کنند؟اگر کسی منبع یا اطلاعاتی داره بگه ممنون میشم
من یه دوره شرکت کردم دیدم خیلی به کدنویسی ربطی نداره بجز چندتا تیکش که مربوط به متاتگ میشه
باقی همه بیشتر انالیز سایت و تقویت قسمت های ضعیف بود

novingate
June 16th, 2019, 12:52
چند تا راه خوب می شناسم که سعی می کنم اونها رو به شما معرفی کنم. یکی از بهترین راهکارها بررسی سایت رقبا در الکسا است. الکسا یک وبسایت زیر مجموعه آمازون است که به وبسایتها بر اساس بازدیدکننده نمره می دهد. شما در کار خود جستجو کنید و ببینید در صفحات اول چه رقبایی دارید. بعد سایت رقبا را در الکسا جستجو نمایید و در نتایج آمده کلمات کلیدی ای که سایت رقیب بیشتر دیده شده را مشاهده کنید. این کلمات کلمات اصلی شما خواهند بود. با بررسی چندین رقیب شما کلمات مناسب و خوبی پیدا خواهید کرد.

استفاده از adwords گوگل
تنها ابزاری که من به شما پیشنهاد می کنم تا از طریق آن بتوانید میزان جستجو ماهانه کلمه کلیدی مدنظرتان را پیدا کنید و متوجه شوید این کلمه چقدر رقابت دارد، adwords گوگل است. شما با داشتن یک جیمیل که در آن لاگین کرده باشید می توانید وارد آدرس adwords.google.com بروید و با معرفی سایت و زدن کلمات کلیدی در بخش keywrods بفهمید که میزان جستجوی ماهانه یک کلمه کلیدی چقدر است.


هر چقدر جستجوی ماهانه کلمه کلیدی بیشتر باشد و شما با آن کلمه بالا باشید احتمال دیده شدنتان بیشتر می شود.


کلمات کلیدی هم گروه و وابسته و پنهان
در خیلی از سایتها اگر بروید به شما پیشنهاد می کنند از طریق ابزارهای مختلفی این کار را انجام دهید. اما ما اصلا این راهکار را پیشنهاد نمی کنیم! شما برای اینکه بتوانید در سئو کلمه کلیدی خود موفق شوید باید قدرت تشخیص این را داشته باشید که کلمات مرتبط و هم گروه با هم را مشخص نمایید.


مثلا یک مشتری داشتیم که می خواست راهنمای آزمون اعزام به خارج فرهنگیان را به فروش برساند. برای این منظور یک سری کلمات را برای وی پیدا کردیم که بیشتر توسط کاربران جستجو می شد، ولی باید این دقت را داشته باشیم که یک سری کلمات با هم هم گروه هستند. کلماتی که با هم هم گروه باشند را می توان در یک صفحه سئو کرد. ولی کلماتی که هم گروه نباشند را باید در صفحات جداگانه سئو نمود.


تشخیص این موضوع از انتخاب خود کلمه کلیدی مهم تر است. در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت می کنیم. درب اتوماتیک (http://www.novingate.com/) کرکره اتوماتیک (http://www.novingate.com/automatic-door-shutters/) جک پارکینگی (http://www.novingate.com/jack-parking-automatic-doors/) راهبند (http://www.novingate.com/barriers-access-control/) درب اتوماتیک شیشه ای (http://www.novingate.com/glass-automatic-doors/) درب سکشنال (http://www.novingate.com/automatic-doors-sectional/) کرکره شفاف (http://www.novingate.com/tarnsparent-roller-shutter/) کرکره رول گیتر (http://www.novingate.com/rolltore-und-rollgitter/) درب اتوماتیک پارکینگ (http://www.novingate.com/automatic-swing-door/) داک لولر (http://www.novingate.com/dock-levellers/) درب اتوماتیک صنعتی (http://www.novingate.com/high-speed-doors/)


چطور کلمات وابسته و پنهان را تشخیص دهیم؟

بهترین روش برای تشخیص کلمات وابسته خود گوگل است. شما وقتی جستجو می کنید در انتهای هر صفحه کلمات وابسته به شما معرفی می شود تا نتایج بهتری را بتوانید پیدا کنید. این روش بهترین راهکار برای تشخیص کلمات وابسته است.