ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اجاره سرور اختصاصی و مشکلات ساپورت. کدام دیتاسنتر خوب است؟



WebArts
February 9th, 2011, 20:08
دوستان، من از یک دیتاسنتر سرور گرفته ام ولی بیچاره شدم. قیمتها ارزان است ولی ساپورتش افتضاحه تیکت می دم یک یا دو هفته بعد جواب می دهند می پرسند چه شده جواب که می دم دوباره یکی دوهفته بعد جواب میدن! به این ترتیب یک مشکل یکی دو ماه طول میکشه حل بشه!!!

یک تجربه هم پیدا کردم اینکه سرور را نباید یکساله بخریم چون دیگه ساپورتش با خداست باید ماه به ماه پرداخت کنیم تا اگه مشکل داشت کوچ کنیم به یک دیتاسنتر دیگه.

سوالم این است که آیا دیتاسنتر Iweb و XLhost ساپورتشان چطوره؟ برای هاست ساپورت آی وب بد نیست ولی گاهی اوقات باید 10 بار تیکت بزنیم تا مشکل را حل کنن برای سرور چطوره.

از لحاظ ساپورت و آپ تایم کدام دیتاسنتر ها خوبن؟

goldstar
February 9th, 2011, 20:22
سلام
جفتشون ساپورت جالبی ندارند. ولی از شبکه خوبی برخوردار هستند هرچند آی وب سابقه یک روز داون بودن رو داره.
دیتاسنتر فعلی شما چی هست؟ اگر امکان خرید دارین خیلی دیتاسنترهای خوبی در آمریکا و کانادا هست.

soroushhost
February 9th, 2011, 20:30
managed or un managed ??

IFACO.Net
February 9th, 2011, 21:08
اگر در دیتاسنترهای اروپایی و کانادایی یکی از پلن های ویژه ساپورت اون دیتاسنترها رو خریداری نکنید، اکثرا ساپورت خوبی نمی کنند ولی در دیتاسنترهای آمریکایی نسبتا وضعیتشون در سرورهای Unmanaged بهتره .

Aria
February 9th, 2011, 22:12
سلام.

این واقعاً مشکلی هست که کاربران باید اول با خودشون حل کنند و پاسخ دادن به سوال شما هم بسیار ساده هست:

1. اگر شما کارتون رو بلد هستید، پس میدونید که در هر شرایط سرور Unmanaged یا همون Self Managed خریداری کردن به نفع شما هست ولی در این حالت مشخصاً ***باید*** سرویس های remote reboot و KVM/IPMI رو هم همراه با سرویستون بخرید تا اگر هم مشکلی پیش اومد نیازی به پشتیبانی دیتاسنتر نباشه و خودتون به راحتی مشکل رو برطرف کنید.

2. اگر میدونید که کارتون رو بلد نیستید (بهتر هست به خودتون دروغ نگید، بدونید که از این دروغ شما هیچ کس جز شخص شما ضرر نخواهد کرد) باید سرویس مدیریت شده بگیرید و این یک **باید** هست که در صورت بروز مشکل، مدیریت سرور شما بتونه مشکلات رو حل کنه و دیگه شما نیازی به نگران شدن برای حل مشکل نداشته باشید.

درضمن، ما چند کاربر قدیمی داریم که از روز اول سالانه پرداخت کردند و تا به امروز مشکلی نداشتند و هر سال هم به تمدید سالانه سرویس خودشون ادامه میدن. همینطور همکاران دیگر ما که از موقعیت مشابه برخوردار هستند و کاربرانشون که ماهیانه، شش ماه، یک ساله پرداخت کردند، مشکلی با سرویسشون ندارند.

حقیقت این هست که شما قیمت رو انتخاب می کنید یا کیفیت رو ؟! آیا اطلاع دارید که اگر کمی تحقیق کنید، میتونید قیمت و کیفیت رو در سطح متناسب دریافت کنید ؟!

با هر حال موفق باشید.

با تشکر.

WebArts
February 9th, 2011, 22:33
سلام.

این واقعاً مشکلی هست که کاربران باید اول با خودشون حل کنند و پاسخ دادن به سوال شما هم بسیار ساده هست:

1. اگر شما کارتون رو بلد هستید، پس میدونید که در هر شرایط سرور Unmanaged یا همون Self Managed خریداری کردن به نفع شما هست ولی در این حالت مشخصاً ***باید*** سرویس های remote reboot و KVM/IPMI رو هم همراه با سرویستون بخرید تا اگر هم مشکلی پیش اومد نیازی به پشتیبانی دیتاسنتر نباشه و خودتون به راحتی مشکل رو برطرف کنید.

2. اگر میدونید که کارتون رو بلد نیستید (بهتر هست به خودتون دروغ نگید، بدونید که از این دروغ شما هیچ کس جز شخص شما ضرر نخواهد کرد) باید سرویس مدیریت شده بگیرید و این یک **باید** هست که در صورت بروز مشکل، مدیریت سرور شما بتونه مشکلات رو حل کنه و دیگه شما نیازی به نگران شدن برای حل مشکل نداشته باشید.

درضمن، ما چند کاربر قدیمی داریم که از روز اول سالانه پرداخت کردند و تا به امروز مشکلی نداشتند و هر سال هم به تمدید سالانه سرویس خودشون ادامه میدن. همینطور همکاران دیگر ما که از موقعیت مشابه برخوردار هستند و کاربرانشون که ماهیانه، شش ماه، یک ساله پرداخت کردند، مشکلی با سرویسشون ندارند.

حقیقت این هست که شما قیمت رو انتخاب می کنید یا کیفیت رو ؟! آیا اطلاع دارید که اگر کمی تحقیق کنید، میتونید قیمت و کیفیت رو در سطح متناسب دریافت کنید ؟!

با هر حال موفق باشید.

با تشکر.

متاسفانه همیشه رابطه ای مستقیم بین قیمت سرور و خدمات سرور برقرار نیست.
همچنین بلد بودن کار هم همیشه نیاز را به پشتیبانی رفع نمی کند.
مثلا من یک دامنه را در ریسلر هاستینگ آی وب از یک پلن دیگر آی وب به پلن خودم انتقال داده بودم که دی ان اس ها یکی بود ولی سیستم ارور می داد که دامنه در سیستم موجود است ولی به پلن اضافه نمی شد چندین بار تیکت به آی وب زدم هر بار می گفتند ما مشکلی نمی بینیم که این تیکت زدن ها 10 روز طول کشید! تا اینکه سر انجام به بخش
Abuse
ایمیل زدم و کمتر از یکساعت بعد مشکل را حل کردند!!!

HugeServer
February 9th, 2011, 22:37
متاسفانه همیشه رابطه ای مستقیم بین قیمت سرور و خدمات سرور برقرار نیست.
همچنین بلد بودن کار هم همیشه نیاز را به پشتیبانی رفع نمی کند.
مثلا من یک دامنه را در ریسلر هاستینگ آی وب از یک پلن دیگر آی وب به پلن خودم انتقال داده بودم که دی ان اس ها یکی بود ولی سیستم ارور می داد که دامنه در سیستم موجود است ولی به پلن اضافه نمی شد چندین بار تیکت به آی وب زدم هر بار می گفتند ما مشکلی نمی بینیم که این تیکت زدن ها 10 روز طول کشید! تا اینکه سر انجام به بخش
Abuse
ایمیل زدم و کمتر از یکساعت بعد مشکل را حل کردند!!!

در اینجا بحث درباره ی سرور اختصاصی میباشد:)

Aria
February 9th, 2011, 22:40
سلام.

تاپیک شما در مورد سرور اختصاصی بود، بنده هم در مورد سرور اختصاصی و موارد پیرامون نظرم رو عرض کردم.

مشخصاً هاست اشتراکی KVM و Remote Reboot نداره.

با تشکر.

WebArts
February 9th, 2011, 22:42
در اینجا بحث درباره ی سرور اختصاصی میباشد:)
بله بحث سر سرور اختصاصی هست. من هم یک مثال از یک دیتاسنتر آوردم که در بخش هاستینگ از آن سرویس دارم می خواستم ببینم نحوه ساپورت ددیکیتد سرورش چطور است. مثل یک رستوران که هم سالاد هم کباب و هم بستنی سرو می کند و کسی تجربه مثلا سالادش را داشته حالا از کبابش می پرسه. دی:

---
February 9th, 2011, 22:49
خوب اسم سرویس دهنده رو بگید که دوستان نظر بدن

Aria
February 9th, 2011, 22:59
سلام.

مشخصاً سرور اختصاصی و هاست اشتراکی همانند سالاد و کباب نیستند.

فکر کنم پیتزا و کله پاچه مثال بهتری برای مقایسه این دو سرویس باشه که اصولاً 2 رنج کاملاً متفاوت از غذا ها هستند و هیچ رستورانی این دو رو باهم سرو نمی کنه.

همینطور نظر اشخاص در مورد هر دیتاسنتر متفاوت هست، یکی سرعت براش مهم هست، یکی کیفیت، یکی هزینه، یکی پشتیبانی، یکی همه موارد و ... پس نظر اشخاص شاید 10% از سوالات شما رو هم جواب نده و مشخصاً این نظریات قابل اطمینان نخواهد بود.

نیاز شما، نیاز شما هست نه نیاز بنده، پس اگر من برای مثال بگم ThePlanet بهترین هست و iWeb بدترین (تنها مثال هست) این نظر شخصی من با در نظر گرفتن نیاز من هست و مشخصاً فقط برای شخص بنده قابل استفاده خواهد بود و البته افرادی که نیاز *کاملاً* مشابه با بنده رو در تهیه سرویس از یک دیتاسنتر دارند.

خیلی پیچیده شد ؟! پوزش میخوام ;)

با تشکر.

amirHoseein
February 9th, 2011, 23:16
شما چه ساپورتی نیاز دارید ؟ مشکل شبکه بوده ؟ یا مشکل نرم افزاری ! اگه مشکل شبکه بوده ، حق دارید و می تونید اعاده خسارت کنید ! ولی در صورتی که نرم افزاری بوده ، هیچ حقی ندارید ، چون شما سرویس رو بدون هزینه ساپورت نرم افزاری خریدید