ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مسدود شدن آی پی سرور در level 3



Aria90
April 20th, 2019, 20:16
سلام
ما یک سروریس داخل سرور میل راه اندازی کردیم که برای امور خودمون ازش به شکل اکانت استفاده می کنیم اما چند روزه نمیتونیم از اکانت سرور استفاده کنیم و متصل نمیشه از دسکتاپ به سرور . به هتزنر ایمیل زدیم گفت لاگ winmtr واسمون بفرسید ما هم لاگ پکت ها رو ارسال کردیم گفت مربوط به ما نمیشه از شبکه ما عبور میکنه داخل آمستردام هلند بلاک میشه با اوتا مکاتبه کنید
http://ae-1-3101.ear3.Amsterdam1.Level3.net
این ادرسی هست که سرور ما بهش پینگ نمیده و ازش نمیتونه عبور کنه که برای شرکت level 3 هست.چطور باید مشکل رو رفع کنیم که محدودیت برداشته بشه؟
ممنون

ULTRAWEB
April 21st, 2019, 15:53
برای شرکت لول 3 یک شرح کامل فنی بنویسین شاید پیگیری کنن البته بیشتر طرفین باید مذاکره کننن یعنی دیتاسنتر سرور شما و لول 3

Aria90
April 22nd, 2019, 19:13
برای شرکت لول 3 یک شرح کامل فنی بنویسین شاید پیگیری کنن البته بیشتر طرفین باید مذاکره کننن یعنی دیتاسنتر سرور شما و لول 3

پاسخ دیتاسنتر این بوده



ae-1-3101.ear3.Amsterdam1.Level3.net (http://ae-1-3101.ear3.Amsterdam1.Level3.net) has 92-98% packet loss, in addition to routing addresses in your LAN having 50% packet loss.
As all of those are outside our network and control, we can't affect the outcome You need to try contact their customer support.