Reza G
January 16th, 2019, 20:10
افزونه تیکتینگ حرفهای میز پشتیبانی
ارتباط با کاربران و مشتریان همواره یکی از مباحث مهم در هر حرفهای به شما میرود. ارتباط با مشتری و خریدار سطوح مختلفی دارد. گاه ممکن است این ارتباط در مراحل پیش از خرید و به منظور مشاوره به خریدار باشد و گاه به منظور پشتیبانی محصولات خریداری شده و پاسخگویی به خریدار به ایرادات احتمالی ضمن فرآیند خرید، لازم است تا با خریدار در ارتباط باشیم. حتی الزاماً همیشه پشتیبانی به منزله پاسخگویی به خریداران نیست. گاه لازم است برای ارتباط با کاربران و بازدیدکنندگان سایت نیز مسیر منعطف و کارآمدی داشته باشیم. با توجه به مقدمهای که بیان شد، لزوم یک سیستم پشتیبانی کارآمد بیش از هر چیز برای یک وبمستر حرفهای مشخص شد. یکی از بهترین مسیرهای پشتیبانی، پاسخگویی به صورت ارسال تیکت است که طی سالیان اخیر به خوبی توانسته است جایگزین خوبی برای پشتیبانی از طریق ایمیل باشد. افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی، افزونه Catchers Helpdesk افزونه ارسال تیکت بین مدیران سایت و کاربران است که با قابلیتهای جامع و همه جانبه خود، به راحتی میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای وبمستران باشد.
https://files.rtl-theme.com/products/content/2019/01/4096_b2c32eb3a5f22087c1b4048dd.png
با مراجعه به سایت www.20741.ir (http://www.20741.ir) به صورت آنلاین این محصول را تست کنید.
نکته جالب در مورد افزونه میز پشتیبانی آن است که قابلیتهای مختلف افزونه به صورت ماژولهای جداگانه بر روی هسته افزونه نصب میشوند که میتوانید وابسته به نیاز خود آنها را فعال یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال، ماژول ووکامرس باعث میشود که منوی تیکتها به صفحه حساب کاربری ووکامرس افزوده شود. یا نصب ماژول مقالات باعث میشود که شما بتوانید یک مرکز آموزش مستقل برای سوالات پر تکرار کاربران و مشتریان خود ایجاد کنید.
ویژگیهای اصلی افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی | Catchers Helpdesk :
بینهایت دپارتمان پشتیبانی و فرم ارسال تیکت
بینهایت فیلد دلخواه برای دپارتمانهای مختلف
بینهایت مدیر و اپراتور در سامانه پشتیبانی
بینهایت پاسخ آماده و از پیش تعریف شده
بهرهمندی از مرکز آموزش و مقالات مستقل
بهرهمندی از گزارشهای مختلف در بازههای زمانی مختلف
بهرهمندی از تنظیمات اختصاصی SMTP و Email Pipping
ثبت کلیه رخدادهای پشتیبانی در سوابق تیکت
همگامسازی با صفحه حساب کاربری ووکامرس
همگامسازی با سفارشات مشتریان ووکامرس
و صدها قابلیت استثنایی دیگر …
محتویات بسته افزونه تیکتینگ :
افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی
ماژول همگامسازی با ووکامرس
ماژول گزارشگیری از تیکتها
ماژول مرکز آموزش و مقالات
ماژول ساخت فرمها و فیلدهای دلخواه
مشاهده توضیحات و خرید آنلاین افزونه (https://goo.gl/Hi8kxp)
ارتباط با کاربران و مشتریان همواره یکی از مباحث مهم در هر حرفهای به شما میرود. ارتباط با مشتری و خریدار سطوح مختلفی دارد. گاه ممکن است این ارتباط در مراحل پیش از خرید و به منظور مشاوره به خریدار باشد و گاه به منظور پشتیبانی محصولات خریداری شده و پاسخگویی به خریدار به ایرادات احتمالی ضمن فرآیند خرید، لازم است تا با خریدار در ارتباط باشیم. حتی الزاماً همیشه پشتیبانی به منزله پاسخگویی به خریداران نیست. گاه لازم است برای ارتباط با کاربران و بازدیدکنندگان سایت نیز مسیر منعطف و کارآمدی داشته باشیم. با توجه به مقدمهای که بیان شد، لزوم یک سیستم پشتیبانی کارآمد بیش از هر چیز برای یک وبمستر حرفهای مشخص شد. یکی از بهترین مسیرهای پشتیبانی، پاسخگویی به صورت ارسال تیکت است که طی سالیان اخیر به خوبی توانسته است جایگزین خوبی برای پشتیبانی از طریق ایمیل باشد. افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی، افزونه Catchers Helpdesk افزونه ارسال تیکت بین مدیران سایت و کاربران است که با قابلیتهای جامع و همه جانبه خود، به راحتی میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای وبمستران باشد.
https://files.rtl-theme.com/products/content/2019/01/4096_b2c32eb3a5f22087c1b4048dd.png
با مراجعه به سایت www.20741.ir (http://www.20741.ir) به صورت آنلاین این محصول را تست کنید.
نکته جالب در مورد افزونه میز پشتیبانی آن است که قابلیتهای مختلف افزونه به صورت ماژولهای جداگانه بر روی هسته افزونه نصب میشوند که میتوانید وابسته به نیاز خود آنها را فعال یا غیرفعال کنید. به عنوان مثال، ماژول ووکامرس باعث میشود که منوی تیکتها به صفحه حساب کاربری ووکامرس افزوده شود. یا نصب ماژول مقالات باعث میشود که شما بتوانید یک مرکز آموزش مستقل برای سوالات پر تکرار کاربران و مشتریان خود ایجاد کنید.
ویژگیهای اصلی افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی | Catchers Helpdesk :
بینهایت دپارتمان پشتیبانی و فرم ارسال تیکت
بینهایت فیلد دلخواه برای دپارتمانهای مختلف
بینهایت مدیر و اپراتور در سامانه پشتیبانی
بینهایت پاسخ آماده و از پیش تعریف شده
بهرهمندی از مرکز آموزش و مقالات مستقل
بهرهمندی از گزارشهای مختلف در بازههای زمانی مختلف
بهرهمندی از تنظیمات اختصاصی SMTP و Email Pipping
ثبت کلیه رخدادهای پشتیبانی در سوابق تیکت
همگامسازی با صفحه حساب کاربری ووکامرس
همگامسازی با سفارشات مشتریان ووکامرس
و صدها قابلیت استثنایی دیگر …
محتویات بسته افزونه تیکتینگ :
افزونه تیکتینگ میز پشتیبانی
ماژول همگامسازی با ووکامرس
ماژول گزارشگیری از تیکتها
ماژول مرکز آموزش و مقالات
ماژول ساخت فرمها و فیلدهای دلخواه
مشاهده توضیحات و خرید آنلاین افزونه (https://goo.gl/Hi8kxp)