PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در انتقال دامنه در دایرکتی



hamnafas
February 3rd, 2011, 16:35
با سلام
دوستان گرامی هنگام انتقال یک دامنه از یک پنل به پنل کاستومر مشتری خودم در مرحله آخر به یک ارور برخورد میکنم




[r3] Error Message: XXXXXXX.com cannot be moved to another Customer account because it has some pending action/invoice/formality against it. Check all the invoices and services of XXXXXX.com to see if there is any pending invoice or processing action for XXXXXX.com



فکر میکنم چون دامنه دو روز هست که از مهلتش گذشته اینطور شده.من میخوام دامنه رو انتقال بدم و در کاستومر تحت ریسلر خودم تمدید رو انجام بدم.اگر قرار اول تمدید بشه بعد انتقال پیدا کنه چطور باید این کارو انجام داد؟

SADAF HOST
February 3rd, 2011, 16:48
پیغام میگه این دومین یک پرداخت انجام نشده داره که باید پرداختش را انجام بدید تا بشه انتقال را انجام داد ، البته به دو روز اکسپایر شدن ربطی نداره چون تا 30 روز اول اکسپایر شدن هم می توانید آن را به پنل دیگری انتقال دهید

hamnafas
February 3rd, 2011, 16:53
خب پرداخت انجام نشده رو چطوری باید انجام بدم؟ چون باید بیاد تحت ریسلری خودم تا بتونم پرداخت کنم درسته؟

SADAF HOST
February 3rd, 2011, 16:59
پرداختش را باید کسی که دامنه را براتون ثبت کرده انجام بده

amiri113
February 3rd, 2011, 17:06
معمولا بعضی از ريسلر های بالا دست invoice باز ميزارن که نشه دامين رو منتقل کرد.
اين يک سياست هستش که تو بعضی از reseller ها مشاهده شده.
اين invoice هم مربوط به حساب های داخلی هستش که reseller club گير ميده و اصلا اين معنی رو نميده که پول به دايرکتی پرداخت نشده. اين invoice پرداخت نشده به ريسلر بالا دست و ريسلر زيرش يا مشتری وجود داره.


التماس دعا
با تشکر
علی امیری

SADAF HOST
February 3rd, 2011, 17:12
در پی توضیحات آقای امیری شخصی که دامنه را براتون ثبت کرده در صفحه پرداخت دامنه از گزینه
Execute the request(s), but keep the Invoice(s) as it is. That way your Customer can pay for these Invoice(s) later
استفاده کرده ، به شخصی که دامنه را براتون ثبت کرده ایمیل بزنید که پرداخت را برای دامنه فوق کامل کنه تا شما بتونید دامنه را به پنل خودتون انتقال
بدید و تمدیدش رو انجام بدید

hamnafas
February 3rd, 2011, 18:57
اون شرکت که قبلا ثبت کرده میگه این invoice مربوط به تمدید هست و پاک نمیشه
حالا باید چیکار کنم؟اگه نخوام بدم اونا تمدید کنن!!

---------- Post added at 06:57 PM ---------- Previous post was at 05:30 PM ----------

میشه بدون اینکه انتقال بدم تحت ریسلری خودم ... تو همون کاستومر تمدیدش کنم؟یعنی یه جوری اعتبار رو انتقال بدم؟
امکانش هست؟

SADAF HOST
February 3rd, 2011, 19:30
خیر امکان انتقال اعتبار به پنل دیگر وجود ندارد ، می بایست توسط شرکت ثبت کننده تمدید شود

hamnafas
February 3rd, 2011, 21:04
نمیشه اونجا دامنه کنسل بشه و در این کاستومر ثبت بشه؟ چون چند روز از انقضا میگذره!

SADAF HOST
February 3rd, 2011, 22:04
نه متاسفانه نمیشه ٰمگر اینکه 60 تا 65 روز دیگه صبر کنی دامنه برای ثبت مجدد آزاد بشه تازه اگه رنک دامنه خوب نباشه اگه رنکش خوب باشه خود رجیسترار دامنه را ثبت میکنه و میفروشه