PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اینفوگرافیک- انتخاب فونت در برند



respinatech
November 24th, 2018, 10:29
زمانی که پای صحبت از تبلیغات تصویری به میان است، پیامی که می‌خواهید به مخاطب منتقل شود، اهمیت بسزایی می یابد. فونت، داستان های ناگفته بسیاری را در مورد یک برند بازگو می‌کند و نقش پررنگی در شکل گیری تصویری دارد که شرکت های کوچک می‌خواهند در ذهن مخاطبین بسازند. به هنگام نوشتن رزومه یا پروژه های کاری بهتر است از فونت های Serif (فونت هایی که در انتهای حروف خطوط کوچکی به چشم می خورد) یا Times New Roman استفاده کنید چرا که این فونت ها سنبلی از حرفه ای بودن و سنت گرایی است، حال آن که فونت های Sans Serif (این فونت ها چنین خط هایی را در انتهای حروفشان ندارند) ظاهری مدرن و امروزی دارند.

فونت های Script توانسته اند در بین شرکت هایی که در عرصه تدارک مراسم عروسی فعالیت دارند، محبوبیت چشمگیری به دست آورند چرا که این فونت ها مفاهیمی همچون لوکس و باکلاس بودن و تجمل گرایی را در ذهن مخاطبین بیدار می‌کنند. برندهایی که ترجیح می‌دهند رویکردی غیررسمی در پیش گیرند، به فونت های دستنویس روی می‌آورند.

شاید گمان کنید انتخاب فونت مقوله پیش پا افتاده و نه چندان مهمی است اما این انتخاب می‌تواند تأثیر شگرفی در استراتژی بازاریابی یک کسب و کار کوچک و نوپا داشته باشد. اگر مخاطبین هدف شما نوجوانان و خانم های جوان هستند، فونت های مجلل و پیچیده Script دردی از شما دوا نمی‌کنند و نمی‌توانند آن گونه که باید، مخاطبین شما را تحت تأثیر قرار دهند. اگر با خانم های مسن و سالخورده سر و کار دارید، باید بکوشید تا با آنها ارتباط برقرار کنید. شاید به نظر یک امر کاملاً بدیهی و آشکار برسد اما بسیاری از شرکت ها در پیدا کردن فونت مناسب و باب میل مشتریان خود ناکام می‌مانند.


http://respinatech.com/wp-content/uploads/2018/02/Finding-the-Right-Font-for-Your-Brand-Infographic-respinatech-min.jpg



منبع : بازاریابی دییجیتال رسپیناتک (http://respinatech.com)