PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایمیل



Farzad90
November 16th, 2018, 13:04
با سلام
دوستان به تازگی یک مشکلی برایمان پیش اومده که وقتی کاربری تیکتی جدید با میکنه ایمیل برای کارمندا نمیره که تیکتی جدید باز شده و این مشکل تازگی برایمان پیش اومده
ایمیل برای مشتری میره ولی برای خودمان نمی اید
به نظر شما مشکل از کجا میتونه باشد.

taghikhani
November 16th, 2018, 13:28
سلام
لاگ ایمیل سرور رو چک کردید که اروری داره یا نه؟ اسپم هم نمیره؟

Farzad90
November 16th, 2018, 13:34
نه اسپم میرفت برای خودمان ولی الان اسپم هم نمیره

taghikhani
November 16th, 2018, 13:46
هیچ ایمیل برگشتی نمیاد که نشون بده ایمیل دریافت نشده؟
ایمیلهای خودتون روی جیمیل یا... هست یا روی هاست خودتون؟

Farzad90
November 16th, 2018, 13:56
ایمیل روی هاست هست و از جیمیل استفاده نمیکنیم.
منظورتون از ایمیل برگشتی چی هست؟

taghikhani
November 16th, 2018, 14:08
ایمیل روی هاست هست و از جیمیل استفاده نمیکنیم.
منظورتون از ایمیل برگشتی چی هست؟

معمولا وقتی ایمیلی نمیرسه از طرف سرور گیرنده یک ایمیل به آدرس مبدا ارسال میشه که اطلاع بده ایمیل دریافت نشد.
اگر درست متوجه شده باشم شما روی سایت خودتون ایمیل ارسال میکنید و روی همون هاست ایمیلها دریافت میشه؟ درسته؟
یعنی سرور گیرنده و فرستنده یکیه؟

هاست 97
November 16th, 2018, 14:30
از تنظیمات دپارتمان پیشتیبانی باید تیک های ارسال و ایمیلهای کارمندان را تعریف کنید